Slaapsequote:Op donderdag 20 september 2007 00:54 schreef MaJo het volgende:
Ik ga ook plat, morgen ga ik namelijk wel naar college![]()
![]()
Jij ook!quote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:12 schreef MaJo het volgende:
Oeh bloeit hier iets moois op tussen Soemp en Plasterk?![]()
Yupz..en nu al weer opquote:Op woensdag 19 september 2007 22:26 schreef MaJo het volgende:
Wat ga je nu al slapen NemIn dat geval: have fun en doe geen dingen die ik ook niet zou doen
Heb je nu al last van het Ground Zero-syndroomquote:Op donderdag 20 september 2007 06:11 schreef Nembrionic het volgende:
Hmm..ik heb wel een vorm van koorts(licht) en ik werd wakker met een opgezette klier en een pijnlijke keel.
Newark.quote:Op donderdag 20 september 2007 08:39 schreef RoofingBurner het volgende:
Vlieg je op JFK?
En zonder je vrouw zit er natuurlijk niet inquote:Op donderdag 20 september 2007 08:50 schreef RoofingBurner het volgende:
Gaaf man, zou zo weer heen willen. Alleen mijn vrouw wil niet meer. Ze vind USA erg tegenvallen en vooral... de mensen.
quote:Op donderdag 20 september 2007 08:53 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ben al drie keer geweest. De eerste keer toen ik 13 was, ben ik zo'n anderhalf uur mijn ouders kwijt geraakt in het WTC. Na anderhalf uur zoeken op het 'upperdeck' ben ik zelf maar met een lift naar beneden gegaan, en daar stonden ze...ernstig kwaad en bezorgt. Tjah, wie gaat er nou naar beneden terwijl ik nog naar van alles sta te kijken. Bij familie-aangelegenheden wordt dit natuurlijk nog steeds opgenoemd.![]()
Ik heb overwogen ook eens zo'n correspondentie op te starten zodat ze toch nog iets van mensen horen en/of zien. Maar ik vroeg me af of dat niet te zwaar zou zijn.quote:Op donderdag 20 september 2007 08:56 schreef RoofingBurner het volgende:
Misschien ga ik nog wel eens alleen naar Florida. Ik correspondeer met een ter dood veroordeelde en mijn wens is om hem nog eens te ontmoeten, voordat het te laat is zullen we maar zeggen.
Dankquote:
Voor mij was het meer omdat ik denk ik de persoon in kwestie wel op zou willen zoeken. Dat wil jij misschien ook wel eens zie ik.quote:Op donderdag 20 september 2007 09:04 schreef RoofingBurner het volgende:
Het schrijven met een inmate is niet zwaar je moet alleen wel elke keer beginnen aan een brief en daar wringt soms de schoen. Maar Toney (mijn penpal) is niet zo moeilijk dus als ik een maandje oversla vindt hij het niet zo erg. Als ik eenmaal bezig ben met een brief gaat het gemakkelijk. En over het onvermijdelijke hebben wij het niet zo vaak, net als de reden van zijn gevangenschap trouwens. Dat wil ik niet weten. Zelf zegt hij onschuldig te zijn, maar daar kan ik dus niet over oordelen.
als we zo gaan beginnen...quote:
quote:
nice safequote:Op donderdag 20 september 2007 10:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
= ontkenning
![]()
![]()
![]()
![]()
= woede, besef dat het echt zo is, verdriet
![]()
= acceptatie
Hupquote:Op donderdag 20 september 2007 10:02 schreef Mikkie het volgende:
Waardeloos. Ik moet nog beginnen, en dat kreng moet om twaalf uur ingeleverd zijn. Ergo: ik heb nog minder dan anderhalf uur
quote:
Goedemorgen.quote:en hoi![]()
I knowquote:
euh... niet dat ik weetquote:Op donderdag 20 september 2007 10:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het staat nu wel op de homepage van dvhn...![]()
quote:
wij durven onszelf tenmisnte voor schut te zettenquote:Op donderdag 20 september 2007 10:24 schreef RoofingBurner het volgende:
Wij mannen hebben ook wel eens een Soemp actie, maar klappen daar niet over uit de school.![]()
Ik durf dat ook wel, het is er alleen 'nooit van gekomen'.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wij durven onszelf tenmisnte voor schut te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |