En dat kreeg je via de mail te horen?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens PayPal heb ik net een Amerikaanse bankrekening toegevoegd aan m'n paypal, vind het maar vreemd
Had ik vorige week ook, zo'n bevestigingsmail waarin dat stond.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Volgens PayPal heb ik net een Amerikaanse bankrekening toegevoegd aan m'n paypal, vind het maar vreemd
Ja, nadat ik via een https:// bankrekening wilde bevestigenquote:Op woensdag 19 september 2007 21:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat kreeg je via de mail te horen?
Heb ze wel gekregen, dat ze het privacy-verhaal hadden gewijzigd en dat ik daar naar moest kijken. Als ik dat niet deed gingen ze er van uit dat ik akkoord gingquote:Op woensdag 19 september 2007 22:03 schreef Nembrionic het volgende:
ah
Ik wou al zeggen
Paypal stuurt geen emails uit zichzelf
Zoals je kon zien ging ik daar al van uitquote:Op woensdag 19 september 2007 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Geen dank hoor, Tim...
Ik heb nu een Lightning McQueen PEZ dispenser, en dat is wel een van de lelijkere van de afgelopen jarenquote:
Hup Wyccie, opgesodemieterd hier! Op jouw soort zitten we niet te wachten! Ga weer terug naar waar je vandaan komt! Scheer je weg, vlegel, schavuit, schoft, schobbejak, miesgasser, patjakker, secreet, serpent, kreng, beroerling, etter, misbaksel, kwal en loeder!quote:Op woensdag 19 september 2007 22:09 schreef wyccie het volgende:
Ik zou eigenlijk geband moeten worden.
Mijn studeerhouding van vorige week is nu hélemaal verdwenen.![]()
Dat wordt veel te weinig gezegd in Nederlandquote:Op woensdag 19 september 2007 22:14 schreef wyccie het volgende:
Heel erg aardig van je om me zo uit te schelden, maar nee... het werkt niet echt.![]()
Ik wou dat ik dat kon zeggen. Maar ja, ik wou ook dat ik morgen naar Amerika zou vliegen. Helaas.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk dat ik ga slapen en vroeg opsta
Je kunt ze toch zeker wel maken?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:18 schreef RoofingBurner het volgende:
In het arabisch heb je geen scheldwoorden.
Nou..ik kan er ook voor kiezen heel laat naar bed te gaanquote:Op woensdag 19 september 2007 22:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wou dat ik dat kon zeggen. Maar ja, ik wou ook dat ik morgen naar Amerika zou vliegen. Helaas.
Dank! En deze geen geen fotos van dobbelstenen hoorquote:Welterusten, veel plezier in Amerika en succes met de dobbelstenen (voor op de foto).![]()
Ammah Hoe La...quote:Op woensdag 19 september 2007 22:18 schreef RoofingBurner het volgende:
Je kunt echter wel beledigen door dingen samen te trekken. Als je zegt je moeder is een hoer dan wordt daar doorgaans niet zo enthousiast op gereageerdquote:Op woensdag 19 september 2007 22:22 schreef RoofingBurner het volgende:
Je kunt een Egyptenaar óntzettend kwetsen door hem een boer of een ezel te noemen. Woorden als klootzak en sukkel kennen ze alleen niet in het arabisch.
Ik woon in Bergen, kom wel vaak in A'dam. Voor werk enzo. Ben trouwens blij dat ik daar niet woon. Héle mooie stad om in te zijn, maar niet om in te wonen. De eerste keer dat ik in Albany was werd een paar straten verderop tijdens mijn verblijf een Pools echtpaar met een honkbalknuppel doodgeslagen. Dit was in 1987. Het is daar volgens mij nog extremer dan hier.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Je woont dus niet Amsterdam, zo te horen.
Ik heb dat verhaal met zo'n arrestatie-team onder ons meegemaakt bij de altijd aardige buren (die toch wel een grote auto hadden).
Dag buren...
In het Tsjechisch bestaat er een zin zonder klinkersquote:Op woensdag 19 september 2007 22:18 schreef RoofingBurner het volgende:
Das dan vervelendquote:Op donderdag 20 september 2007 00:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Grmbl, ik geloof dat er morgen een college is waar ik geen rekening mee had gehouden. Dat komt me niet zo goed uit eigenlijk, want ik had die tijd voor wat anders willen gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |