hij is best grappigquote:Op woensdag 19 september 2007 16:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dit is vooral een tip in de categorie: wat moet je vanavond vooral niet kijken.
dat lijkt me een slecht tekenquote:Op woensdag 19 september 2007 16:10 schreef Soempie het volgende:
Geen zin meer.![]()
M'n ratten worden dik.![]()
Dat komt doordat ik de Ventromedial Hypothalamus heb vernietigd.quote:
Trailer gekeken.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:09 schreef Etcetera het volgende:
hey PS
oh voor de mensen die van foute films houden:
Filmtip voor vanavond
She's The Man, RTL 5 20.30
einde filmtip
Uhh.. het gaat hier om virtuele ratten lijkt me?quote:Op woensdag 19 september 2007 16:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat komt doordat ik de Ventromedial Hypothalamus heb vernietigd.![]()
Ja, maar het onderzoek is ook uitgevoerd met echte ratten.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:18 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Uhh.. het gaat hier om virtuele ratten lijkt me?
Is het een soort geavanceerde en dure Tamagotchi?quote:Op woensdag 19 september 2007 16:10 schreef Soempie het volgende:
Geen zin meer.![]()
M'n ratten worden dik.![]()
ent oen kregen ze kortsluitingquote:Op woensdag 19 september 2007 16:23 schreef Soempie het volgende:
Ja, ik moet hersengebieden stimuleren met electrische stroom en ze om de twee uur te eten geven.Ik gaf te veel stroom.
![]()
ach dat is ook een uitkomstquote:Op woensdag 19 september 2007 16:27 schreef Soempie het volgende:
Alle experimenten die ik vandaag heb gedaan zijn mislukt.
Ik ga over een kwartiertje mooi naar huis.![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 16:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ent oen kregen ze kortsluiting
Dat is best een leuke film hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 16:09 schreef Etcetera het volgende:
hey PS
oh voor de mensen die van foute films houden:
Filmtip voor vanavond
She's The Man, RTL 5 20.30
einde filmtip
Wat bedoel je met mooi? Gladde huid?quote:Op woensdag 19 september 2007 15:57 schreef wyccie het volgende:
Die ene foto met de karrensporen is best grappig. De horizon is recht, maar het land is scheef.
En bewerk jij de foto's met Photoshop of hebben ze allemaal zulke mooie billen?![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 16:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Absoluut. Ben helemaal geen fan van 'm, maar hij heeft goede punten te pakken daar. Zeikwijven.
Ook belangrijkquote:
Dat lijkt me ook wel zo'n studiereis, dan maak je de stad misschien ook wat intensiever mee. De enige plek waar ik ooit met school ben geweest is (wederomquote:Op woensdag 19 september 2007 16:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil ook in Londen wonen.... en in Florence...... en in..... en...... uhm, nog wel veel meer steden
De afgelopen jaren ben ik bijna alleen op studiereisjes geweest, maar dat vind ik ook altijd prima![]()
2x 2 weken Florence, weekje Barcelona, weekje Madrid, weekje Parijs, 2 weken Rome....En vooral goedkoop ook, want je logeert in hostels of instituten, kost haast niks met een grote groep.
Paspoort: checkquote:Op woensdag 19 september 2007 16:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je verder ook alles hebt
Ik kan het hem zó horen zeggenquote:Op woensdag 19 september 2007 17:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Rik Mayall heeft ooit een nogal serieus ongeluk gehad met z'n quad, kwam in coma. Zijn eerste woorden nadat hij uit zijn coma kwam, gesproken tegen de dokter, schijnen de volgende te zijn: "So you're the bastard that keeps sticking needles onto me!".
Ik heb laatst getypt in Word 2007 en vond em niet super vervelend. Interface is wel wat ingewikkeld en shiny en zo, beetje zoals categorieweergave in cofiguratieschermquote:Op woensdag 19 september 2007 17:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb er nog weinig over gehoord, maar 't zal wel weer een berg geheugen vreten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |