Je hebt naar de algemene beschouwingen gekeken?quote:Op woensdag 19 september 2007 17:44 schreef Soempie het volgende:
Ik kan alleen nog maar aan dikke ratten denken.![]()
Ik eis uitleg...quote:Op woensdag 19 september 2007 17:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het topic mag dan bijna vol zijn, maar ik wil toch even melden dat ik het een slechte TT vind.
Ook gij, Brutus...quote:
Mag ik mee?quote:Op woensdag 19 september 2007 18:04 schreef Soempie het volgende:
o boy o boy.na m'n tentamens ga ik lekker naar Engeland.
Vlieg je? Want dan kan MaJo niet meequote:Op woensdag 19 september 2007 18:18 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
Keele University. M'n nichtje studeert daar. Het is al tig keer verplaatst, maar nu heb ik eindelijk echt geboekt.![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 18:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vlieg je? Want dan kan MaJo niet mee![]()
Jaquote:Op woensdag 19 september 2007 18:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vlieg je? Want dan kan MaJo niet mee![]()
Wat een prestatie, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op woensdag 19 september 2007 18:26 schreef Soempie het volgende:
ik heb iemand vegetarisme aangepraat net.![]()
En boos gemaakt.
![]()
quote:
ik heb de hypothalamus vernietigdquote:Op woensdag 19 september 2007 18:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat een prestatie, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Ik zag je in de ubquote:
even daarvoor lag ik wel bijna onder je fietsquote:Op woensdag 19 september 2007 19:12 schreef Soempie het volgende:
Je keek me recht aan. Je herkende me niet.![]()
Dan ga ik niet naar je toelopen om te zeggen dat ik Soempie ben.En dan jij: 'ah, ja, eh, ok, dus?'
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 17:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik eis uitleg...
[..]
Ook gij, Brutus...![]()
Ik ga je de volgende keer om koffie vragenquote:Op woensdag 19 september 2007 19:22 schreef Plasterk het volgende:
Ik ga volgende keer beter opletten!
Ik was lopend.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:17 schreef Plasterk het volgende:
[..]
even daarvoor lag ik wel bijna onder je fiets
ik ben de hele week wel te vinden in de ub.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ga je de volgende keer om koffie vragen![]()
![]()
Doe eerst die uitleg maar, daarna bekijk ik nog eens of het een grapje was...quote:Op woensdag 19 september 2007 19:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
, of was het geen grapje
![]()
Ik zit er ook de hele week.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:25 schreef Plasterk het volgende:
[..]
ik ben de hele week wel te vinden in de ub.
Toch wel een beetje spannend om je in rl te ontmoeten![]()
je moet hem niet van z'n werk afhoudenquote:Op woensdag 19 september 2007 19:28 schreef Soempie het volgende:
Weet je wat het is, je moet gewoon een beetje door die bieb flaneren. Dan ben je makkelijker aanspreekbaar. Nu kwam je supersnel voorbij gesjeest.
Wel een beetje lastig te verstaan, zeker als je niet echt op zit te lettenquote:Op woensdag 19 september 2007 19:01 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind deze leuker
http://nl.youtube.com/watch?v=PWi7p9xj83I&mode=related&search=
Kan je nagaan hoe gevaarlijk je fiets isquote:
Dat kan goed kloppenquote:Op woensdag 19 september 2007 19:28 schreef Soempie het volgende:
Weet je wat het is, je moet gewoon een beetje door die bieb flaneren. Dan ben je makkelijker aanspreekbaar. Nu kwam je supersnel voorbij gesjeest.
you hungry?quote:Op woensdag 19 september 2007 19:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
I go make food, yes
quote:Op woensdag 19 september 2007 19:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe gevaarlijk je fiets is
welke?quote:Op woensdag 19 september 2007 19:34 schreef Soempie het volgende:
Ik heb dat boek van Dawkins.
ja, die. Nooit uitgelezen.quote:Op woensdag 19 september 2007 19:35 schreef Plasterk het volgende:
[..]
welke?
The God Delusion? En ik hoop voor je in het Engels.
Ik dacht, gezien je leeftijd, dat je Hoepla nog wel kendequote:Op woensdag 19 september 2007 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben hier nog te weinig 'incrowd', geloof ik...
Ow...quote:Op woensdag 19 september 2007 19:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je neemt het iets te serieus
Ik bedoelde Behoed je voor de hoeden van Hoepla. Gewoon een andere slechte woordgrap
het was niet mijn keuzequote:Op woensdag 19 september 2007 17:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het topic mag dan bijna vol zijn, maar ik wil toch even melden dat ik het een slechte TT vind.
erg fijn indeedquote:Op woensdag 19 september 2007 17:17 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben trouwens ook office 2007 aan het binnenhalen, die schijnt echt heel fijn te zijn. Ben benieuwd
wtfquote:Op woensdag 19 september 2007 18:26 schreef Soempie het volgende:
ik heb iemand vegetarisme aangepraat net.![]()
En boos gemaakt.
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 18:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
ik heb de hypothalamus vernietigd
delen ervan
????????????????????????????
why?
om te kijken wat die delen doen
Sick basterd![]()
![]()
![]()
computer simulatie![]()
ooo
't is wel in het echt ooit uitgevoerd
Kutdierproeven
ah, 't zijn maar ratjes
niet de juiste houding
hoezo, er zijn heel veel mensen mee geholpen
wat maken die paar ratten dan uit
![]()
en zelf eet je gewoon vlees![]()
dat is nog nuttelozer
![]()
't is toch zo![]()
ja ok
weetje, laatmaar
ik zit je maar op te naaien hoor![]()
Ik ga aan mn huiswerk
En kap vanaf nu gewoon helemaal met vlees
serieus![]()
Ja
benieuwd hoe lang je het vol houdt
Daaaag
probeer eens zwartwitmagnetron met kleurenafstandsbedieningquote:Op woensdag 19 september 2007 18:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het Internet Resultaten 1 - 10 van circa 120 voor kleurenmagnetron (0,05 seconden)
soemp is erg liefquote:Op woensdag 19 september 2007 19:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zit er ook de hele week.
En ik bijt niet.![]()
ik snap 'm ook niet hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 19:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben hier nog te weinig 'incrowd', geloof ik...
ach zoquote:Op woensdag 19 september 2007 19:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik dacht, gezien je leeftijd, dat je Hoepla nog wel kende![]()
![]()
http://geschiedenis.vpro.nl/artikelen/32785224/
quote:Op woensdag 19 september 2007 19:42 schreef MadMaster het volgende:
Wacht even, ik moet even wat dingen proberen duidelijk te krijgen voor mezelf.TT was 'Behoed je voor de hoeden van hoedster Etcetera'... Voeg 'hoepla' in.
Mogelijkheden:'Hoepla je voor de hoeden van hoedster Etcetera' 'Behoed je voor de hoepla van hoedster Etcetera' 'Behoed je voor de hoeden van hoepla Etcetera' 'Hoepla je voor de hoepla van hoedster Etcetera' 'Hoepla je voor de hoeden van hoepla Etcetera' 'Hoepla je voor de hoepla van hoepla Etcetera'
Phil Bloom komt bij mij niet boven drijven...
heel slechtquote:Op woensdag 19 september 2007 19:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je neemt het iets te serieus
Ik bedoelde Behoed je voor de hoeden van Hoepla. Gewoon een andere slechte woordgrap
creativiteit kan zich op heel veel manieren uitenquote:Op woensdag 19 september 2007 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow...![]()
Ik zal nog eens creatief proberen te doen, wacht maar af.
ja ikquote:Op woensdag 19 september 2007 19:57 schreef Plasterk het volgende:
iemand nog de stad in vanavond?
niet dat ik het erg vindquote:Geachte student,
Met ingang van 20 september a.s. is er een rookverbod van kracht voor de entree van de Toren, de hoofdingang van de Hanzehogeschool Groningen op het Zernikeplein 7.
Op de locatie Zernikeplein 7 mag er voortaan alleen nog maar gerookt worden op twee daarvoor aangewezen plekken:
- bij het ABC-gebouw: voor de ingang en op het plein aldaar
- voor de zij-ingang van het Instituut voor Facility Management.
Er worden borden geplaatst met 'Rookverbod" dan wel "Roken toegestaan", en er komen verwijzingen naar de plekken waar men wel mag roken.
Ik nodig u van harte uit aan dit nieuwe beleid uw medewerking te verlenen. De conciėrges gaan mensen aanspreken die roken op plekken waar het niet mag, en geven informatie over de plekken waar roken wel toegestaan is.
als je de helft van je spullen de deur uit doet, moet het lukkenquote:Op woensdag 19 september 2007 20:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik wil meer ruimte. Als ik nu een voorwerp verplaats staat het gelijk gruwelijk in de weg. Net gooide ik nog een theepot om met m'n bureaustoel omdat die op een andere plek staat dan normaal
Ja maar ik wil niet zoveel spullen kwijt. Besides, de grote voorwerpen heb ik wel nodig (bureau, boekenkast, bed, tv-meubel)quote:Op woensdag 19 september 2007 20:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als je de helft van je spullen de deur uit doet, moet het lukken![]()
ik ga nog even filmpje kijken en dan slapen
Ik woon in Leeuwarden, en niet in het centrumquote:Op woensdag 19 september 2007 20:30 schreef Mikkie het volgende:
In centrum Groningen? Dan heb je 't goed voor elkaar
wie is dat dan?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:12 schreef MaJo het volgende:
Oeh bloeit hier iets moois op tussen Soemp en Plasterk?Dat gezegd hebbende, hoe gaat het eigenlijk met Nesle en haar date van een tijd terug? Heb er nooit meer iets over gehoord
En wat naamtopics betreft, wordt het niet eens tijd dat de bedenkster van de AKQ er eentje krijgt?![]()
Ja een of ander iemand ofzoquote:
Ja inderdaad, bands als the Beatles en the Arcade Firequote:Op woensdag 19 september 2007 21:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, alleen jammer dat ze eigenlijk alleen naar slechte muziek luistert
Ha die Nemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |