Dit had ik vannacht en vanmorgen versneld:quote:Op donderdag 20 september 2007 10:01 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
= ontkenning
![]()
![]()
![]()
![]()
= woede, besef dat het echt zo is, verdriet
![]()
= acceptatie
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:40 schreef MaJo het volgende:
ecy co paap ct tpchi ann.maan kai. n.yy.po SE
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:40 schreef RoofingBurner het volgende:
Is dat normaal geaccepteerd bij jullie, dat flashen![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dit had ik vannacht en vanmorgen versneld:
Ontkenning: kwart over 3 thuis. Moest om 9 uur op de universiteit zijn. Mwah, dat gaat wel lukken.![]()
Woede:te laat uit bed.
Terug naar ontkenning: ik red het nog wel...![]()
Besef dat het echt niet gaat lukken...
Verdriet: ik krijg m'n opdracht niet af.![]()
Acceptatie: jammer dan, even op Fok! kijken.![]()
Vertaling: Ik typte "dit is raar, ik krijg allemaal vage lettersquote:Op donderdag 20 september 2007 10:40 schreef MaJo het volgende:
ecy co paap ct tpchi ann.maan kai. n.yy.po SE
ik neem ook al een bus later anders ben ik om 8u al op DvhNquote:Op donderdag 20 september 2007 10:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vertaling: Ik typte "dit is raar, ik krijg allemaal vage letters" Ik weet niet hoe maar ik kwam tegen een knop aan waardoor ik opeens een heel ander alfabet onder mijn toetsen had
Anyway, ik had al een heel verhaal getyptVanmorgen een bus eerder genomen waardoor ik iets minder hoef te haasten. Met als gevolg dat ik een trein eerder haalde en ik nu een half uur moet wachten
Volgende keer toch een half uurtje langer in bed blijven liggen
De dokter gebeld en de uitslag is binnen. Hij wil het alleen persoonlijk met mij bespreken (help?!?) Ik word dus als het goed is vanmiddag teruggebeld en anders morgen. Ik wil het nu gewoon weten![]()
Volgens mij kan jij daar zó aan de bak, geweldig mên.quote:
Niet te druk om maken.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:43 schreef MaJo het volgende:
De dokter gebeld en de uitslag is binnen. Hij wil het alleen persoonlijk met mij bespreken (help?!?) Ik word dus als het goed is vanmiddag teruggebeld en anders morgen. Ik wil het nu gewoon weten![]()
Ik hoop het maar... Op zich had hij laatst ook wel gezegd dat als het geen glutenallergie is dat we dan telefonisch de verdere gang van zaken gaan bespreken. Dus dat zou ook kunnen. Alleen klinkt het zo engquote:Op donderdag 20 september 2007 10:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niet te druk om maken.Doktoren willen het wel vaker persoonlijk bespreken ook als er niet echt iets ernstigs is. Heb er ook al een keer om in de stress gezeten.
Wel rot dat je nu moet wachten, terwijl je weet dat de uitslag er is.
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:46 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij daar zó aan de bak, geweldig mên.![]()
Nog niet in mijn fobo gekeken?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
inderdaad
Wat voor werk doe je MM?
quote:Op donderdag 20 september 2007 11:07 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb dat House echt nog nooit gezien. Zeker weer zo'n vrouwenserie?.
Housequote:Op donderdag 20 september 2007 11:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]ik denk juist van niet
House is namelijk een ontzettende botte klootzak
succes met je opdracht Soemp
hij vindt dat patienten liegen. altijd.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:09 schreef Mikkie het volgende:
In dat geval zou House een vriend van me kunnen zijn
Euh, officieel niet...quote:Op donderdag 20 september 2007 11:02 schreef RoofingBurner het volgende:
Werk je voor jezelf?
op NL of USquote:Op donderdag 20 september 2007 13:57 schreef MaJo het volgende:
Ik ben nu op facebook bezig met een Grey's Anatomy trivia quiz. Nog een weekje en dan begint Grey's weer
US (ik downloadquote:
volgens mij is seizoen 3 klaar jaquote:Op donderdag 20 september 2007 14:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
US (ik download) Waar zijn ze trouwens in NL, heel seizoen 3 uitgezonden toch?
Goed nieuws: ik heb geen glutenallergieDokter denkt dat het een spastische darm is en daar krijg ik nu tabletten voor. Hopelijk werkt dat wel... Maar ik kan dus lekker tarwe enzo blijven eten
![]()
Ah zo lang kan ik niet wachtenquote:Op donderdag 20 september 2007 14:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
volgens mij is seizoen 3 klaar jaen in februari zouden ze verder moeten gaan
jeeej geen glutenallergie![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 14:02 schreef Etcetera het volgende:
als jullie nu allebei een weekend rust nemen en de modrechten tijdelijk aan yuri gevengaat goedkomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |