Allemaal gefeliciteerd met ons jubileumquote:
Nog 4x zoveel, en dan....quote:Op donderdag 13 september 2007 22:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Allemaal gefeliciteerd met ons jubileum
Sinds?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:33 schreef Supersheep het volgende:
Ik ben alweer bijna door mijn 4kg aan fruit heen![]()
Dan heb ik geen glazuur meerquote:Op donderdag 13 september 2007 22:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Sinds?
Fruit is altijd lekkerWel slecht voor je tandjes. Eerst spoelen met water en dan pas je tanden poetsen, anders ben je al je glazuur kwijt. (sorry, obsessed
)
Paniek in de ochtend kun je nooit gebruiken neequote:Op donderdag 13 september 2007 22:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo zo, even hier posten zodat ik het morgen weer kan vinden
Jij ook gefeliciteerd Yuriquote:
Geld te veel heb ik nooit, maar aan concerten en muziek spendeer ik een klein vermogen...quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:20 schreef Mikkie het volgende:
Twee keer?Die kaartjes kosten toch een vermogen, heb je geld teveel ofzo?
Vanavond ga ik een poging doen, alhoewel ik er gisteren onverwacht in een uitstekende positie voor was.quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:23 schreef RoofingBurner het volgende:
Heb je het opgenomen, ouwe bootlegger.
Het is nog nooit voorgekomen dat ik de apparatuur niet mee naar binnen kreeg en niemand zal die apparatuur te zien krijgen vóór, tijdens en na de opname.quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:33 schreef RoofingBurner het volgende:
Krijg je die apparatuur een beetje knap naar binnen? En spreekt niemand je er op aan als je met die spullen in de weer bent?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:41 schreef LadyBlack het volgende:mogge.....
AKQ SC # 250
![]()
En toch moet ik naar mn werk..........
Ziet er best klein uitquote:Op vrijdag 14 september 2007 08:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie mijn fobo voor een afbeelding van de apparatuur, waarvan ik de helft vanavond niet mee hoef te nemen.![]()
dat is een goede tip zegquote:Op donderdag 13 september 2007 22:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Sinds?
Fruit is altijd lekkerWel slecht voor je tandjes. Eerst spoelen met water en dan pas je tanden poetsen, anders ben je al je glazuur kwijt. (sorry, obsessed
)
Ik ga hier niet alles vertellen als je het niet erg vindt, maar fouillering is geen probleem.quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:55 schreef RoofingBurner het volgende:
Kan je het verstoppen in je kleding? En als je nou gefouilleerd wordt?
Oke, ik wil al niet eens meer weten waar je het stopt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga hier niet alles vertellen als je het niet erg vindt, maar fouillering is geen probleem.
Just be smarter than them...
Je maakt er natuurlijk een lollige sleutelhanger vanquote:Op vrijdag 14 september 2007 08:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga hier niet alles vertellen als je het niet erg vindt, maar fouillering is geen probleem.
Just be smarter than them...
Daar niet, dat zal niet passen...quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:03 schreef RoofingBurner het volgende:
Oke, ik wil al niet eens meer weten waar je het stopt.![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je maakt er natuurlijk een lollige sleutelhanger van![]()
Oke, rustig aan. Het is nog lang geen 6 oktober en ik houd de datum sowieso vrij.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:15 schreef Etcetera het volgende:
hey soempsoemp
oh stom nu ben ik vergeten te vragen aan pitt of we 6 oktober kunnenmaar ik laat het nog wel weten
Een lekke band is niet voldoende reden om een nieuwe fiets te kopen, consumeerderquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:16 schreef Soempie het volgende:
Alleen nu weet ik echt niet meer hoe het ook alweer moet. Dus ik ga vanmiddag maar langs de fietsenmaker.
Ik heb net hardgelopen/ sukkeldraf door het park. En ik wilde om 9 uur in de ub zitten, maar daar moet ik zo dus maar lopend heen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mogge Soemp
Nog wezen zwemmen of iets anders leuks gedaan?
Als het batterijtje van m'n horloge leeg is, koop ik ook altijd een nieuw horloge.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een lekke band is niet voldoende reden om een nieuwe fiets te kopen, consumeerder
Vandaag nog niks, moet later op de dag wat geprint inleveren. Dat moet ik nog afmaken, waarvoor ik een boek uit de schoolbieb nodig heb (ik doe nu Etcetera-stijl), dan overtypen en uitprinten. Het deel wat ik al heb zou ik hier kunnen uittypen, maar ik heb hier geen printer. Zit me nu af te vragen wat het handigst is: hier uittypen, op school laatste opdracht maken, op school bijvoegen en uitprinten of laatste opdracht maken en dan alles op school uittypen? Belangrijk detail hierbij is dat het nog wel es voorkomt dat (bijna) alle pc's op school bezet zijnquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb net hardgelopen/ sukkeldraf door het park. En ik wilde om 9 uur in de ub zitten, maar daar moet ik zo dus maar lopend heen.![]()
Jij dan?![]()
Oh ja en ik ga vandaag speciaal bier drinken bij een vriend in Utrechtquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb net hardgelopen/ sukkeldraf door het park. En ik wilde om 9 uur in de ub zitten, maar daar moet ik zo dus maar lopend heen.![]()
Jij dan?![]()
scheelt geld hequote:Op vrijdag 14 september 2007 09:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vandaag nog niks, moet later op de dag wat geprint inleveren. Dat moet ik nog afmaken, waarvoor ik een boek uit de schoolbieb nodig heb (ik doe nu Etcetera-stijl), dan overtypen en uitprinten. Het deel wat ik al heb zou ik hier kunnen uittypen, maar ik heb hier geen printer. Zit me nu af te vragen wat het handigst is: hier uittypen, op school laatste opdracht maken, op school bijvoegen en uitprinten of laatste opdracht maken en dan alles op school uittypen? Belangrijk detail hierbij is dat het nog wel es voorkomt dat (bijna) alle pc's op school bezet zijn
Misschien moet je maar geen auto kopenquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als het batterijtje van m'n horloge leeg is, koop ik ook altijd een nieuw horloge.![]()
Dat is gewoon het goede leven.![]()
Jawel, maar de opdracht die ik nog moet maken moet in de bieb zelf, en daar zijn geen geschikte computers (voor zover ik weet)quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:25 schreef Soempie het volgende:
Als ik een pc wil in de ub moet ik daar zo vroeg mogelijk zijn. Dus dan zou ik het op school doen.weet je in elk geval zeker dat je een computer hebt.
Ik ga voor de tweede optie, ik ga zometeen eerst de laatste opdracht nog doen (hoort niet al te veel werk te zijn), daarna alles uittypen en uitprinten. Daar heb ik vanaf nu een uur of 2 de tijd voor, en ik verwacht niet al die tijd nodig te hebben. Eerder ongeveer de helftquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
scheelt geld he
ik zou gaan voor op school bijvoegen en uitprinten, is denk ik het makkelijkste
Mij kennende duurt het twee uur voor ik het gefixt heb. Ik ga toch maar lekker lui naar de fietsenmaker.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:18 schreef Etcetera het volgende:
ja maar ja maar ja maar ja maar![]()
oh een handleiding bandenplakkenhttp://www.doehetzelven.n(...)-fietsreparatie.html
zou ik ook doenquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mij kennende duurt het twee uur voor ik het gefixt heb. Ik ga toch maar lekker lui naar de fietsenmaker.![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Blast, mijn plan was om nu ongeveer weg te zijn. Damn you slowchat met leuke mensen er in!
Blast, mijn plan was om nu ongeveer weg te zijn. Damn you slowchat met leuke mensen er in!
Gebruik jij Solutie als lijm?quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik was altijd te ongeduldig met de solutie (ik gebruikte het als lijm en dan werkt het niet echt tof
Mja, om 13.00 uur beginnen m'n colleges pas, maar het plan was wel om tot die tijd nog het een en ander te lezen. Dit weekend wordt al druk zat namelijk.quote:
druk weekend weerquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, om 13.00 uur beginnen m'n colleges pas, maar het plan was wel om tot die tijd nog het een en ander te lezen. Dit weekend wordt al druk zat namelijk.
Vanavond een borrel [afbeelding] Morgen de verjaardag van m'n moeder, zondag druk met een verhuizing en zondagavond ga ik met die ene jongen wat drinken.![]()
Maar volgende week wel weer tentamen, dus moet vandaag maar hard aan de bak.![]()
Succes met je stage.![]()
![]()
Gaaf.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:56 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ga een weekend zeilen in Barcelona. Met 'zakenrelaties'.![]()
Verschrikkelijk!quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:02 schreef RoofingBurner het volgende:
Jawel, alleen zou ik het liefst met mijn liefje gaan en niet met een stel suffe gasten. Verder wél te gek hoor, met een fancy diner en alles erop en eraan. Én businessclass héén en terug natuurlijk.
dramaquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:02 schreef RoofingBurner het volgende:
Jawel, alleen zou ik het liefst met mijn liefje gaan en niet met een stel suffe gasten. Verder wél te gek hoor, met een fancy diner en alles erop en eraan. Én businessclass héén en terug natuurlijk.
Dineren in Los Caracoles?quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:16 schreef RoofingBurner het volgende:
Wel 's avonds stappen in Barca, lijkt me leuk.
Ja, dat is echt zo leuk! Tapasquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:16 schreef RoofingBurner het volgende:
Wel 's avonds stappen in Barca, lijkt me leuk.
quote:
Rome dan? Seizoen 2 ligt ook al bij mij klaar.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:59 schreef Etcetera het volgende:
dat zijn van die series die ik niks aan vind![]()
Ah, ok. Gisteren 4 afleveringen zitten kijken. Was wel weer genieten.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:15 schreef Etcetera het volgende:
The Unit heb ik wel eens wat van gezien![]()
whahahaquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga spullen pakken en alvast de collegezaal opzoeken, dan heb ik tussendoor nog tijd voor een kop koffie of zoiets
Tot later
prut?quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:59 schreef Etcetera het volgende:
prutprut
quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:11 schreef RoofingBurner het volgende:
Da's het equivalent van kut.
Werkmansborrel?quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:22 schreef RoofingBurner het volgende:
Prut zeggen ze hier in plaats van proost, maar is het daar niet een beetje vroeg voor?![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien moet je maar geen auto kopen
"Dag dealer, daar ben ik weer, deze heeft geen benzine meer, heeft u nog een andere auto voor me staan?"
Afschuwelijk!quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:02 schreef RoofingBurner het volgende:
Nicequote:Op vrijdag 14 september 2007 14:17 schreef Etcetera het volgende:
hey Roof
ik heb een leuke stageer wordt CS3 pakket gefikst
moet je het niet uitstellenquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:19 schreef RoofingBurner het volgende:
Na het een paar weken te hebben uitgesteld móet het vanmiddag de deur uit.
het kan alleen nog wel 2 maanden durenquote:
2 Maanden?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het kan alleen nog wel 2 maanden durenbut it's the thought that counts
beats mequote:Op vrijdag 14 september 2007 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
2 Maanden?
Hoezo dat dan? Kostenbesparing ofzo?
Want het pakket is zó gedownload en een serial kun je zo bij Adobe in Amsterdam bestellen
quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:36 schreef Soempie het volgende:
Zwoegt iedereen hier?![]()
Ik zit te zwoegen op excitatory synapse, inhibitory synapse, neuromodulators, depolarization, repolarization, resting potential, etc, etc. Kortom het zenuwstelsel.
Ik vind het eigenlijk nog interessant en leuk ook.![]()
Alleen nu even wat neuronen van mij rust geven en pauze houden.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:39 schreef Soempie het volgende:
[..]Hoe is het? Vanavond naar The Police dus? Ik ben jaloers.
![]()
wij hebben een algemene dip hier geloof ikquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:36 schreef Soempie het volgende:
Zwoegt iedereen hier?![]()
Ik zit te zwoegen op excitatory synapse, inhibitory synapse, neuromodulators, depolarization, repolarization, resting potential, etc, etc. Kortom het zenuwstelsel.
Ik vind het eigenlijk nog interessant en leuk ook.![]()
Alleen nu even wat neuronen van mij rust geven en pauze houden.![]()
Niet lang meer, nog 15 minuten dan kan ik naar huis. Weekeind vieren.............tot morgen 2300, want dan heb ik weer nachtdienst.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wij hebben een algemene dip hier geloof ik
Nog dingen tegengekomen waarvan je niet meer wist dat je ze had?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ik heb er zin an
Beetje mini najaarsschoonmaak gehouden vanochtend
Ik sluit me aan bij de algemene dip.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wij hebben een algemene dip hier geloof ik
heb jij elk jaar zekerquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog dingen tegengekomen waarvan je niet meer wist dat je ze had?![]()
Neuh..dat zal wel gebeuren bij de grote voorjaarsschoonmaakquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog dingen tegengekomen waarvan je niet meer wist dat je ze had?![]()
Ik moet hier echt wat aan m'n reputatie doen, merk ik.quote:
ehm... ik ben degene die een borstel kwijt was, een nieuwe kocht, haar kamer ging opruimen en een borstel weervondquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moet hier echt wat aan m'n reputatie doen, merk ik.![]()
Vooral niet doen!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moet hier echt wat aan m'n reputatie doen, merk ik.![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ehm... ik ben degene die een borstel kwijt was, een nieuwe kocht, haar kamer ging opruimen en een borstel weervond
Je vindt het wel best zo?quote:
preciesquote:
Ja, ik wil af en toe wat te lachen hebbenquote:
ten koste van mij?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ik wil af en toe wat te lachen hebben
Onder anderequote:
Nem is gewoon een grote sukkelquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nem is gewoon een grote sukkel
jouw avonturen heffen die van mij een beetje op en andersom
Ik ben voor de Etcie-acties en dat die van mij niet meer voorkomen, zodat ik over een aantal maanden de reputatie heb van erudiete user.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nem is gewoon een grote sukkel
jouw avonturen heffen die van mij een beetje op en andersom
ik zal het nog eens voor je opnemenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben voor de Etcie-acties en dat die van mij niet meer voorkomen, zodat ik over een aantal maanden de reputatie heb van erudiete user.![]()
Ja het werkt echtquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:17 schreef Etcetera het volgende:
daar weet soempie ook alles vangeen internet bevordert productiviteit blijkt
enne, we gaan nog vrij rustig deze dagen hoor
behalve een aankomend cs3 pakketjequote:Op vrijdag 14 september 2007 15:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe gaat het verder op de stage? Nog leuke anecdotes?
Hehe laatst ook nog uitgelegd aan een vriendinquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
behalve een aankomend cs3 pakketjeheb ik net mensen hier zitten uitleggen wat fappen is
![]()
![]()
![]()
![]()
Initiatief, daar houden we van in het bedrijfslevenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe laatst ook nog uitgelegd aan een vriendinMaar dat is een stuk minder genant dan op je stage
Ben nu heel braaf bezig een samenvatting te maken van de belangrijkste politicologen waar ik tot nu toe college over heb gehad en ik zoek er zelf informatie bij zodat ik er een profiel over kan maken. En ik hoef dat helemaal niet te doen, heb ik zelf bedacht![]()
Oeh ik ben een ondernemerquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:41 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Initiatief, daar houden we van in het bedrijfsleven![]()
Laten we het daar maar op houdenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:52 schreef RoofingBurner het volgende:
Da's natuurlijk toeval.
vertel mij watquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe laatst ook nog uitgelegd aan een vriendinMaar dat is een stuk minder genant dan op je stage
Ben nu heel braaf bezig een samenvatting te maken van de belangrijkste politicologen waar ik tot nu toe college over heb gehad en ik zoek er zelf informatie bij zodat ik er een profiel over kan maken. En ik hoef dat helemaal niet te doen, heb ik zelf bedacht![]()
wie?quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
behalve een aankomend cs3 pakketje
quote:heb ik net mensen hier zitten uitleggen wat fappen is![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had dat alleen mijn laatste jaar: toen zat ik 20 uur op school, waarvan ik er 16 daadwerkelijk les had. Maar dat was nog steeds een fantastisch rooster vond ikquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:16 schreef Nesle het volgende:
Ik begin dus kwart over 8, en zit dan dus tot half 5 op school ja. Dan heb ik de dag zelf ongeveer nog 3 keer een tussenuur. En dan nog de banduren (keuze werk tijd uren, ma,wo,vr 2 uur lang), maar daar heb ik vrijstelling voor. Dus ik zit best lang op school, maar eigenlijk zit ik het meest in de aula. Tis toch triest
![]()
Moiquote:
Als je het grootste deel dat je op school bent geen les hebt dan kan ik het me best voorstellen dat je je soms gaat vervelen. Soms naar huis gaan als je echt geen zin hebt om rond te hangen is dan wel handig lijkt mequote:Op vrijdag 14 september 2007 17:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel relaxt om een eindje van school te wonen. Lekker met wat vrienden naar huis fietsen, beetje ouwehoeren en keten onderweg, wat frisse lucht ipv de hele dag binnen zitten.. Had niet op loopafstand van school willen wonen...
quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat moest ik dus ook. En als ik geen zin had om te hangen, dan ging ik in de bieb leren. En als ik geen zin had om te leren, ging ik in de aula hangen. En als ik in allebei geen zin had, ging ik gewoon naar huis en bleef ik daar
Ik zou dan weer niet graag binnen de stad willen wonen. Te weinig woonruimte voor te veel geld, te veel tuig / criminelen en verkeer zijn voor mij redenen om daar niet heel snel naar toe te gaan.quote:Op vrijdag 14 september 2007 17:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Moi
Ik ben echt verwend, heb nooit veel langer dan 10 minuten naar school hoeven fietsen, hier in Groningen 2 jaar op 1 minuut lopen van het centrum + de faculteit gewoond.... ik roep ook altijd heel hard dat ik nooit buiten de stad wil wonen. We zullen zien of dat nog verandert![]()
Ik fiets al sinds mijn 9e al elke dag naar school (5km en nu 9km), ik ben het wel zat eigenlijkquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel relaxt om een eindje van school te wonen. Lekker met wat vrienden naar huis fietsen, beetje ouwehoeren en keten onderweg, wat frisse lucht ipv de hele dag binnen zitten.. Had niet op loopafstand van school willen wonen...
quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Had iemand al opgemerkt dat het weer weekend is?
Ik spring straks toch te water, dus laat die regen maar komenquote:Op vrijdag 14 september 2007 18:39 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Echt donker noem ik dit niet hoor
Maar ik kreeg al wel wat regen op m'n kop
quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:56 schreef Mikkie het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat Soempie zich wilde aansluiten bij een dispuut voor literair omhooggevallen burgerkutjes met zo'n nerderige leesbril?
Een soort van leesclubje voor sneue studentes dus
Zeker weer een ongeluk gehad
Wanneer?quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:56 schreef Mikkie het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat Soempie zich wilde aansluiten bij een dispuut voor literair omhooggevallen burgerkutjes met zo'n nerderige leesbril?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:30 schreef geenaam het volgende:
Ik laat het Jubileumtopic natuurlijk niet aan mij voorbij gaan. Heb me voorgenomen om meer te gaan Fokken!Goeienavond
Het Arabische nieuwjaar hčquote:Op vrijdag 14 september 2007 19:35 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jij bent vroeg met je goeie voornemens![]()
Ok, dan mag hetquote:
http://www.adobe.com/products/creativesuite/ diequote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:56 schreef Mikkie het volgende:
I know, i know. I'm a busy student..quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
http://www.adobe.com/products/creativesuite/ die
[..]noooooooo
hey geenaamlong time no see
gelukkigquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ze is -thank god- van het idee afgestapt. Pfieuw.
lol nee niet echtquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:23 schreef Mikkie het volgende:
Aanvallen van dvdkoopziekte terwijl je diep donkerrood staat zijn trouwens niet zo handig..
ik ook, ik ookquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:50 schreef Mikkie het volgende:
Opvallend... hoe een mens zo kan genieten van opwarmchinees en een zak kroepoek met satésaus
dat kan echt asociaal lekker zijnquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:50 schreef Mikkie het volgende:
Opvallend... hoe een mens zo kan genieten van opwarmchinees en een zak kroepoek met satésaus
quote:Op vrijdag 14 september 2007 21:33 schreef B.ertha het volgende:![]()
Mijn buik rommelt en mijn zusje grijpt naar dr mobiel
![]()
![]()
![]()
Wie zwijgt stemt toequote:Op vrijdag 14 september 2007 22:34 schreef Nesle het volgende:
Hoe is je opleiding eigenlijk B?
Bevalt het een beetje?
Dat zijn lekkere relax-momentenquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:02 schreef Mikkie het volgende:
Heb Heat in de dvd-speler zitten... geluid lekker aan, biertje d'rbij, moet goedkomen vanavond
Alleen hopen dat m'n bovenbuurvrouw niet thuis is, die gaat anders geheid klagen over geluid en trillingen
Bourne Ultimatum is nog niet op kwaliteit te downloaden, dus dan wordt dan zo'n halve marathonquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die organiseer je dan toch voor jezelf?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
Als je Ramses Shaffy een beetje in de gaten hebt gehouden dan weet je dat het niet zo goed gaat met deze knakker. Oud, dementerend, drank.
In dat licht is deze video erg mooi: http://www.youtube.com/watch?v=Ih5i8lEpaH0&mode=related&search=
Ga naar buiten. Het is superweer. Ik ga nu ook evenquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:48 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb net 2,5 uur autofilmpjes zitten kijken. Leuk hoor, een vrije zaterdag, maar die vul ik tot nu toe iets anders in dan gepland
quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hello allemaal, ik ben er weer
Door verkoudheid en niezen heb ik nu waarschijnlijk een spier bij m'n ribben verrekt... en dat is verrekte (haha) vervelend want als ik nu een beetje stevig inadem doet het pijn
Ik doe m'n bestquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]zorgen dat je niet hoeft te hoesten
Zeker "per ongeluk"verslapenquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:02 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik moest om 9 uur oud papier ophalen voor de voetbal, maar ik werd om 5 over 9 wakker gebeld
Nee, zo triest ben ik niet, die ene keer in het jaar dat je dat moet doen voor de verenigingquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Zeker "per ongeluk"verslapen![]()
Heb je je nog gemeld in het drakenshirttopic?quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Right, lunch!
Nabaalquote:
Goed topicquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:41 schreef Nembrionic het volgende:
Tim, men is opzoek naar experts: Volwassen mensen met drakenshirts !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |