Allemaal gefeliciteerd met ons jubileumquote:
Nog 4x zoveel, en dan....quote:Op donderdag 13 september 2007 22:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Allemaal gefeliciteerd met ons jubileum
Sinds?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:33 schreef Supersheep het volgende:
Ik ben alweer bijna door mijn 4kg aan fruit heen![]()
Dan heb ik geen glazuur meerquote:Op donderdag 13 september 2007 22:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Sinds?
Fruit is altijd lekkerWel slecht voor je tandjes. Eerst spoelen met water en dan pas je tanden poetsen, anders ben je al je glazuur kwijt. (sorry, obsessed
)
Paniek in de ochtend kun je nooit gebruiken neequote:Op donderdag 13 september 2007 22:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo zo, even hier posten zodat ik het morgen weer kan vinden
Jij ook gefeliciteerd Yuriquote:
Geld te veel heb ik nooit, maar aan concerten en muziek spendeer ik een klein vermogen...quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:20 schreef Mikkie het volgende:
Twee keer?Die kaartjes kosten toch een vermogen, heb je geld teveel ofzo?
Vanavond ga ik een poging doen, alhoewel ik er gisteren onverwacht in een uitstekende positie voor was.quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:23 schreef RoofingBurner het volgende:
Heb je het opgenomen, ouwe bootlegger.
Het is nog nooit voorgekomen dat ik de apparatuur niet mee naar binnen kreeg en niemand zal die apparatuur te zien krijgen vóór, tijdens en na de opname.quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:33 schreef RoofingBurner het volgende:
Krijg je die apparatuur een beetje knap naar binnen? En spreekt niemand je er op aan als je met die spullen in de weer bent?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:41 schreef LadyBlack het volgende:mogge.....
AKQ SC # 250
![]()
En toch moet ik naar mn werk..........
Ziet er best klein uitquote:Op vrijdag 14 september 2007 08:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie mijn fobo voor een afbeelding van de apparatuur, waarvan ik de helft vanavond niet mee hoef te nemen.![]()
dat is een goede tip zegquote:Op donderdag 13 september 2007 22:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Sinds?
Fruit is altijd lekkerWel slecht voor je tandjes. Eerst spoelen met water en dan pas je tanden poetsen, anders ben je al je glazuur kwijt. (sorry, obsessed
)
Ik ga hier niet alles vertellen als je het niet erg vindt, maar fouillering is geen probleem.quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:55 schreef RoofingBurner het volgende:
Kan je het verstoppen in je kleding? En als je nou gefouilleerd wordt?
Oke, ik wil al niet eens meer weten waar je het stopt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga hier niet alles vertellen als je het niet erg vindt, maar fouillering is geen probleem.
Just be smarter than them...
Je maakt er natuurlijk een lollige sleutelhanger vanquote:Op vrijdag 14 september 2007 08:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga hier niet alles vertellen als je het niet erg vindt, maar fouillering is geen probleem.
Just be smarter than them...
Daar niet, dat zal niet passen...quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:03 schreef RoofingBurner het volgende:
Oke, ik wil al niet eens meer weten waar je het stopt.![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je maakt er natuurlijk een lollige sleutelhanger van![]()
Oke, rustig aan. Het is nog lang geen 6 oktober en ik houd de datum sowieso vrij.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:15 schreef Etcetera het volgende:
hey soempsoemp
oh stom nu ben ik vergeten te vragen aan pitt of we 6 oktober kunnenmaar ik laat het nog wel weten
Een lekke band is niet voldoende reden om een nieuwe fiets te kopen, consumeerderquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:16 schreef Soempie het volgende:
Alleen nu weet ik echt niet meer hoe het ook alweer moet. Dus ik ga vanmiddag maar langs de fietsenmaker.
Ik heb net hardgelopen/ sukkeldraf door het park. En ik wilde om 9 uur in de ub zitten, maar daar moet ik zo dus maar lopend heen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mogge Soemp
Nog wezen zwemmen of iets anders leuks gedaan?
Als het batterijtje van m'n horloge leeg is, koop ik ook altijd een nieuw horloge.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een lekke band is niet voldoende reden om een nieuwe fiets te kopen, consumeerder
Vandaag nog niks, moet later op de dag wat geprint inleveren. Dat moet ik nog afmaken, waarvoor ik een boek uit de schoolbieb nodig heb (ik doe nu Etcetera-stijl), dan overtypen en uitprinten. Het deel wat ik al heb zou ik hier kunnen uittypen, maar ik heb hier geen printer. Zit me nu af te vragen wat het handigst is: hier uittypen, op school laatste opdracht maken, op school bijvoegen en uitprinten of laatste opdracht maken en dan alles op school uittypen? Belangrijk detail hierbij is dat het nog wel es voorkomt dat (bijna) alle pc's op school bezet zijnquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb net hardgelopen/ sukkeldraf door het park. En ik wilde om 9 uur in de ub zitten, maar daar moet ik zo dus maar lopend heen.![]()
Jij dan?![]()
Oh ja en ik ga vandaag speciaal bier drinken bij een vriend in Utrechtquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb net hardgelopen/ sukkeldraf door het park. En ik wilde om 9 uur in de ub zitten, maar daar moet ik zo dus maar lopend heen.![]()
Jij dan?![]()
scheelt geld hequote:Op vrijdag 14 september 2007 09:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vandaag nog niks, moet later op de dag wat geprint inleveren. Dat moet ik nog afmaken, waarvoor ik een boek uit de schoolbieb nodig heb (ik doe nu Etcetera-stijl), dan overtypen en uitprinten. Het deel wat ik al heb zou ik hier kunnen uittypen, maar ik heb hier geen printer. Zit me nu af te vragen wat het handigst is: hier uittypen, op school laatste opdracht maken, op school bijvoegen en uitprinten of laatste opdracht maken en dan alles op school uittypen? Belangrijk detail hierbij is dat het nog wel es voorkomt dat (bijna) alle pc's op school bezet zijn
Misschien moet je maar geen auto kopenquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Als het batterijtje van m'n horloge leeg is, koop ik ook altijd een nieuw horloge.![]()
Dat is gewoon het goede leven.![]()
Jawel, maar de opdracht die ik nog moet maken moet in de bieb zelf, en daar zijn geen geschikte computers (voor zover ik weet)quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:25 schreef Soempie het volgende:
Als ik een pc wil in de ub moet ik daar zo vroeg mogelijk zijn. Dus dan zou ik het op school doen.weet je in elk geval zeker dat je een computer hebt.
Ik ga voor de tweede optie, ik ga zometeen eerst de laatste opdracht nog doen (hoort niet al te veel werk te zijn), daarna alles uittypen en uitprinten. Daar heb ik vanaf nu een uur of 2 de tijd voor, en ik verwacht niet al die tijd nodig te hebben. Eerder ongeveer de helftquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
scheelt geld he
ik zou gaan voor op school bijvoegen en uitprinten, is denk ik het makkelijkste
Mij kennende duurt het twee uur voor ik het gefixt heb. Ik ga toch maar lekker lui naar de fietsenmaker.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:18 schreef Etcetera het volgende:
ja maar ja maar ja maar ja maar![]()
oh een handleiding bandenplakkenhttp://www.doehetzelven.n(...)-fietsreparatie.html
zou ik ook doenquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mij kennende duurt het twee uur voor ik het gefixt heb. Ik ga toch maar lekker lui naar de fietsenmaker.![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Blast, mijn plan was om nu ongeveer weg te zijn. Damn you slowchat met leuke mensen er in!
quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Blast, mijn plan was om nu ongeveer weg te zijn. Damn you slowchat met leuke mensen er in!
Gebruik jij Solutie als lijm?quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik was altijd te ongeduldig met de solutie (ik gebruikte het als lijm en dan werkt het niet echt tof
Mja, om 13.00 uur beginnen m'n colleges pas, maar het plan was wel om tot die tijd nog het een en ander te lezen. Dit weekend wordt al druk zat namelijk.quote:
druk weekend weerquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, om 13.00 uur beginnen m'n colleges pas, maar het plan was wel om tot die tijd nog het een en ander te lezen. Dit weekend wordt al druk zat namelijk.
Vanavond een borrel [afbeelding] Morgen de verjaardag van m'n moeder, zondag druk met een verhuizing en zondagavond ga ik met die ene jongen wat drinken.![]()
Maar volgende week wel weer tentamen, dus moet vandaag maar hard aan de bak.![]()
Succes met je stage.![]()
![]()
Gaaf.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:56 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik ga een weekend zeilen in Barcelona. Met 'zakenrelaties'.![]()
Verschrikkelijk!quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:02 schreef RoofingBurner het volgende:
Jawel, alleen zou ik het liefst met mijn liefje gaan en niet met een stel suffe gasten. Verder wél te gek hoor, met een fancy diner en alles erop en eraan. Én businessclass héén en terug natuurlijk.
dramaquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:02 schreef RoofingBurner het volgende:
Jawel, alleen zou ik het liefst met mijn liefje gaan en niet met een stel suffe gasten. Verder wél te gek hoor, met een fancy diner en alles erop en eraan. Én businessclass héén en terug natuurlijk.
Dineren in Los Caracoles?quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:16 schreef RoofingBurner het volgende:
Wel 's avonds stappen in Barca, lijkt me leuk.
Ja, dat is echt zo leuk! Tapasquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:16 schreef RoofingBurner het volgende:
Wel 's avonds stappen in Barca, lijkt me leuk.
quote:
Rome dan? Seizoen 2 ligt ook al bij mij klaar.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:59 schreef Etcetera het volgende:
dat zijn van die series die ik niks aan vind![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |