Allemaal gefeliciteerd met ons jubileumquote:
Nog 4x zoveel, en dan....quote:Op donderdag 13 september 2007 22:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Allemaal gefeliciteerd met ons jubileum
Sinds?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:33 schreef Supersheep het volgende:
Ik ben alweer bijna door mijn 4kg aan fruit heen![]()
Dan heb ik geen glazuur meerquote:Op donderdag 13 september 2007 22:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Sinds?
Fruit is altijd lekkerWel slecht voor je tandjes. Eerst spoelen met water en dan pas je tanden poetsen, anders ben je al je glazuur kwijt. (sorry, obsessed
)
Paniek in de ochtend kun je nooit gebruiken neequote:Op donderdag 13 september 2007 22:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo zo, even hier posten zodat ik het morgen weer kan vinden
Jij ook gefeliciteerd Yuriquote:
Geld te veel heb ik nooit, maar aan concerten en muziek spendeer ik een klein vermogen...quote:Op vrijdag 14 september 2007 01:20 schreef Mikkie het volgende:
Twee keer?Die kaartjes kosten toch een vermogen, heb je geld teveel ofzo?
Vanavond ga ik een poging doen, alhoewel ik er gisteren onverwacht in een uitstekende positie voor was.quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:23 schreef RoofingBurner het volgende:
Heb je het opgenomen, ouwe bootlegger.
Het is nog nooit voorgekomen dat ik de apparatuur niet mee naar binnen kreeg en niemand zal die apparatuur te zien krijgen vóór, tijdens en na de opname.quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:33 schreef RoofingBurner het volgende:
Krijg je die apparatuur een beetje knap naar binnen? En spreekt niemand je er op aan als je met die spullen in de weer bent?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 08:41 schreef LadyBlack het volgende:mogge.....
AKQ SC # 250
![]()
En toch moet ik naar mn werk..........
Ziet er best klein uitquote:Op vrijdag 14 september 2007 08:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie mijn fobo voor een afbeelding van de apparatuur, waarvan ik de helft vanavond niet mee hoef te nemen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |