Wie zwijgt stemt toequote:Op vrijdag 14 september 2007 22:34 schreef Nesle het volgende:
Hoe is je opleiding eigenlijk B?
Bevalt het een beetje?
Dat zijn lekkere relax-momentenquote:Op vrijdag 14 september 2007 21:02 schreef Mikkie het volgende:
Heb Heat in de dvd-speler zitten... geluid lekker aan, biertje d'rbij, moet goedkomen vanavond
Alleen hopen dat m'n bovenbuurvrouw niet thuis is, die gaat anders geheid klagen over geluid en trillingen
Bourne Ultimatum is nog niet op kwaliteit te downloaden, dus dan wordt dan zo'n halve marathonquote:Op vrijdag 14 september 2007 23:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die organiseer je dan toch voor jezelf?
quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:25 schreef Nembrionic het volgende:
Als je Ramses Shaffy een beetje in de gaten hebt gehouden dan weet je dat het niet zo goed gaat met deze knakker. Oud, dementerend, drank.
In dat licht is deze video erg mooi: http://www.youtube.com/watch?v=Ih5i8lEpaH0&mode=related&search=
Ga naar buiten. Het is superweer. Ik ga nu ook evenquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:48 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb net 2,5 uur autofilmpjes zitten kijken. Leuk hoor, een vrije zaterdag, maar die vul ik tot nu toe iets anders in dan gepland
quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hello allemaal, ik ben er weer
Door verkoudheid en niezen heb ik nu waarschijnlijk een spier bij m'n ribben verrekt... en dat is verrekte (haha) vervelend want als ik nu een beetje stevig inadem doet het pijn
Ik doe m'n bestquote:Op zaterdag 15 september 2007 12:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]zorgen dat je niet hoeft te hoesten
Zeker "per ongeluk"verslapenquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:02 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik moest om 9 uur oud papier ophalen voor de voetbal, maar ik werd om 5 over 9 wakker gebeld
Nee, zo triest ben ik niet, die ene keer in het jaar dat je dat moet doen voor de verenigingquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Zeker "per ongeluk"verslapen![]()
Heb je je nog gemeld in het drakenshirttopic?quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Right, lunch!
Nabaalquote:
Goed topicquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:41 schreef Nembrionic het volgende:
Tim, men is opzoek naar experts: Volwassen mensen met drakenshirts !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |