Rome dan? Seizoen 2 ligt ook al bij mij klaar.quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:59 schreef Etcetera het volgende:
dat zijn van die series die ik niks aan vind![]()
Ah, ok. Gisteren 4 afleveringen zitten kijken. Was wel weer genieten.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:15 schreef Etcetera het volgende:
The Unit heb ik wel eens wat van gezien![]()
whahahaquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga spullen pakken en alvast de collegezaal opzoeken, dan heb ik tussendoor nog tijd voor een kop koffie of zoiets
Tot later
prut?quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:59 schreef Etcetera het volgende:
prutprut
quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:11 schreef RoofingBurner het volgende:
Da's het equivalent van kut.
Werkmansborrel?quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:22 schreef RoofingBurner het volgende:
Prut zeggen ze hier in plaats van proost, maar is het daar niet een beetje vroeg voor?![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien moet je maar geen auto kopen
"Dag dealer, daar ben ik weer, deze heeft geen benzine meer, heeft u nog een andere auto voor me staan?"
quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Blast, mijn plan was om nu ongeveer weg te zijn. Damn you slowchat met leuke mensen er in!
Afschuwelijk!quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:02 schreef RoofingBurner het volgende:
Jawel, alleen zou ik het liefst met mijn liefje gaan en niet met een stel suffe gasten. Verder wél te gek hoor, met een fancy diner en alles erop en eraan. Én businessclass héén en terug natuurlijk.
Nicequote:Op vrijdag 14 september 2007 14:17 schreef Etcetera het volgende:
hey Roof
ik heb een leuke stageer wordt CS3 pakket gefikst
moet je het niet uitstellenquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:19 schreef RoofingBurner het volgende:
Na het een paar weken te hebben uitgesteld móet het vanmiddag de deur uit.
het kan alleen nog wel 2 maanden durenquote:
2 Maanden?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
het kan alleen nog wel 2 maanden durenbut it's the thought that counts
beats mequote:Op vrijdag 14 september 2007 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
2 Maanden?
Hoezo dat dan? Kostenbesparing ofzo?
Want het pakket is zó gedownload en een serial kun je zo bij Adobe in Amsterdam bestellen
quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:36 schreef Soempie het volgende:
Zwoegt iedereen hier?![]()
Ik zit te zwoegen op excitatory synapse, inhibitory synapse, neuromodulators, depolarization, repolarization, resting potential, etc, etc. Kortom het zenuwstelsel.
Ik vind het eigenlijk nog interessant en leuk ook.![]()
Alleen nu even wat neuronen van mij rust geven en pauze houden.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:39 schreef Soempie het volgende:
[..]Hoe is het? Vanavond naar The Police dus? Ik ben jaloers.
![]()
wij hebben een algemene dip hier geloof ikquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:36 schreef Soempie het volgende:
Zwoegt iedereen hier?![]()
Ik zit te zwoegen op excitatory synapse, inhibitory synapse, neuromodulators, depolarization, repolarization, resting potential, etc, etc. Kortom het zenuwstelsel.
Ik vind het eigenlijk nog interessant en leuk ook.![]()
Alleen nu even wat neuronen van mij rust geven en pauze houden.![]()
Niet lang meer, nog 15 minuten dan kan ik naar huis. Weekeind vieren.............tot morgen 2300, want dan heb ik weer nachtdienst.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wij hebben een algemene dip hier geloof ik
Nog dingen tegengekomen waarvan je niet meer wist dat je ze had?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Ik heb er zin an
Beetje mini najaarsschoonmaak gehouden vanochtend
Ik sluit me aan bij de algemene dip.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wij hebben een algemene dip hier geloof ik
heb jij elk jaar zekerquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog dingen tegengekomen waarvan je niet meer wist dat je ze had?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |