Neuh..dat zal wel gebeuren bij de grote voorjaarsschoonmaakquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog dingen tegengekomen waarvan je niet meer wist dat je ze had?![]()
Ik moet hier echt wat aan m'n reputatie doen, merk ik.quote:
ehm... ik ben degene die een borstel kwijt was, een nieuwe kocht, haar kamer ging opruimen en een borstel weervondquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moet hier echt wat aan m'n reputatie doen, merk ik.![]()
Vooral niet doen!quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moet hier echt wat aan m'n reputatie doen, merk ik.![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ehm... ik ben degene die een borstel kwijt was, een nieuwe kocht, haar kamer ging opruimen en een borstel weervond
Je vindt het wel best zo?quote:
preciesquote:
Ja, ik wil af en toe wat te lachen hebbenquote:
ten koste van mij?quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ik wil af en toe wat te lachen hebben
Onder anderequote:
Nem is gewoon een grote sukkelquote:
quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nem is gewoon een grote sukkel
jouw avonturen heffen die van mij een beetje op en andersom
Ik ben voor de Etcie-acties en dat die van mij niet meer voorkomen, zodat ik over een aantal maanden de reputatie heb van erudiete user.quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nem is gewoon een grote sukkel
jouw avonturen heffen die van mij een beetje op en andersom
ik zal het nog eens voor je opnemenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben voor de Etcie-acties en dat die van mij niet meer voorkomen, zodat ik over een aantal maanden de reputatie heb van erudiete user.![]()
Ja het werkt echtquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:17 schreef Etcetera het volgende:
daar weet soempie ook alles vangeen internet bevordert productiviteit blijkt
enne, we gaan nog vrij rustig deze dagen hoor
behalve een aankomend cs3 pakketjequote:Op vrijdag 14 september 2007 15:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe gaat het verder op de stage? Nog leuke anecdotes?
Hehe laatst ook nog uitgelegd aan een vriendinquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
behalve een aankomend cs3 pakketjeheb ik net mensen hier zitten uitleggen wat fappen is
![]()
![]()
![]()
![]()
Initiatief, daar houden we van in het bedrijfslevenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe laatst ook nog uitgelegd aan een vriendinMaar dat is een stuk minder genant dan op je stage
Ben nu heel braaf bezig een samenvatting te maken van de belangrijkste politicologen waar ik tot nu toe college over heb gehad en ik zoek er zelf informatie bij zodat ik er een profiel over kan maken. En ik hoef dat helemaal niet te doen, heb ik zelf bedacht![]()
Oeh ik ben een ondernemerquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:41 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Initiatief, daar houden we van in het bedrijfsleven![]()
Laten we het daar maar op houdenquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:52 schreef RoofingBurner het volgende:
Da's natuurlijk toeval.
vertel mij watquote:Op vrijdag 14 september 2007 15:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe laatst ook nog uitgelegd aan een vriendinMaar dat is een stuk minder genant dan op je stage
Ben nu heel braaf bezig een samenvatting te maken van de belangrijkste politicologen waar ik tot nu toe college over heb gehad en ik zoek er zelf informatie bij zodat ik er een profiel over kan maken. En ik hoef dat helemaal niet te doen, heb ik zelf bedacht![]()
wie?quote:Op vrijdag 14 september 2007 15:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
behalve een aankomend cs3 pakketje
quote:heb ik net mensen hier zitten uitleggen wat fappen is![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had dat alleen mijn laatste jaar: toen zat ik 20 uur op school, waarvan ik er 16 daadwerkelijk les had. Maar dat was nog steeds een fantastisch rooster vond ikquote:Op vrijdag 14 september 2007 17:16 schreef Nesle het volgende:
Ik begin dus kwart over 8, en zit dan dus tot half 5 op school ja. Dan heb ik de dag zelf ongeveer nog 3 keer een tussenuur. En dan nog de banduren (keuze werk tijd uren, ma,wo,vr 2 uur lang), maar daar heb ik vrijstelling voor. Dus ik zit best lang op school, maar eigenlijk zit ik het meest in de aula. Tis toch triest
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |