Ik vind Valkyrie Profile eigenlijk heerlijk weg spelen. De eerste 10 minuten moest ik ook wel aan de controls wennen, maar nu weet ik niet meer beter.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:10 schreef wdn het volgende:
Rogue Galaxy is super
Valkyrie is vreemd. Vreemde stijl van bewegen![]()
Allebei natuurlijk, maar Rogue Galaxy is meer real time battle en Valkyrie Profile is een mix van realtime en turnbased. Het is een battlesysteem dat ik nog nooit eerder heb gezien.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:57 schreef Ixnay het volgende:
Rogue Galaxy of Valkyrie Profile 2?
Wat is voor een doorwinterde RPG-speler een betere keuze?
Ik denk toch de laser aangezien het al de derde game is die niet werkt, er zijn ook weinig winkels die nog een PS2 hebben staan om het uit te testen. en tsja ik weet het nog niet met die ps3, er zijn op dit moment nog te weinig goede games op uit die ik zou willen spelen (op VF5 na dan)quote:Op maandag 10 september 2007 19:16 schreef wdn het volgende:
Cool! maar als VP2 het doet moet het toch aan de disc liggen?![]()
Oh enne een PS3 is de moeite waard op dit moment. 2 games waarvan 1 heavenly sword bijvoorbeeld , 1 extra controller = 170 euro korting. Een nieuwe PS2 kost je 150 euro ofzo. Maakt 420 dus je betaald 179 euro extra![]()
Dus het is nu al de moeite waard.
Ik was een beetje op internet aan het zoeken naar reviews over RG en ik heb op verscheidene fora gelezen dat mensen die een oud model PS2 hadden de problemen ondervonden die jij omschrijft. De disc was moeilijk of niet leesbaar en dit zou komen doordat de disc dual-layer is. Zelfs op de slimline PS2's (de meer nieuwere dus) duurde het loaden erg lang bij RG. Wellicht ligt het bij dit spel dus niet aan jouw PS2, wel apart dat twee andere games ook niet werken... maar toch; ik vond het wel even waard om te melden.quote:Op maandag 10 september 2007 19:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik denk toch de laser aangezien het al de derde game is die niet werkt, er zijn ook weinig winkels die nog een PS2 hebben staan om het uit te testen. en tsja ik weet het nog niet met die ps3, er zijn op dit moment nog te weinig goede games op uit die ik zou willen spelen (op VF5 na dan)
Schijnt dat de disc niet altijd gelezen wordt door de PS2. Maar ik heb het nu over de personen die dit ook melden op bijv. een forum. Het is natuurlijk ook weer zo dat het spel bij vele duizenden anderen weer wel werkt. Ik krijg RG denk ik morgen binnen, ben benieuwd hoe het zit met het lezen van de disc en of de laadtijden nu lang zijn of niet. Laat het wel horen.quote:Op maandag 10 september 2007 20:24 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb een "oldschool" PS2 en was van plan om RG te gaan halen...
Wat zijn de klachten bij het spel, alleen lange laadtijden?
En bij mij doen de plaatjes het ook niet in de OP.
ik heb dus een slimline, en dat euvel heb ik idd dus ook bij midnight club 2 en genji , ik heb beide cds ook gechecked op evt krassen en stof, en zelfs een lens cleaner in mn ps2 gestopt, maar alledrie de games werken dus niet.quote:Op maandag 10 september 2007 20:15 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik was een beetje op internet aan het zoeken naar reviews over RG en ik heb op verscheidene fora gelezen dat mensen die een oud model PS2 hadden de problemen ondervonden die jij omschrijft. De disc was moeilijk of niet leesbaar en dit zou komen doordat de disc dual-layer is. Zelfs op de slimline PS2's (de meer nieuwere dus) duurde het loaden erg lang bij RG. Wellicht ligt het bij dit spel dus niet aan jouw PS2, wel apart dat twee andere games ook niet werken... maar toch; ik vond het wel even waard om te melden.
![]()
Hmm, dan weet ik het ook niet echt meer. Denk dan dat jouw PS2 wellicht zijn beste tijd heeft gehad.quote:Op maandag 10 september 2007 20:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik heb dus een slimline, en dat euvel heb ik idd dus ook bij midnight club 2 en genji , ik heb beide cds ook gechecked op evt krassen en stof, en zelfs een lens cleaner in mn ps2 gestopt, maar alledrie de games werken dus niet.
Welke PS2 heb jij? De oudere/grotere?quote:Op maandag 10 september 2007 20:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Schijnt dat de disc niet altijd gelezen wordt door de PS2. Maar ik heb het nu over de personen die dit ook melden op bijv. een forum. Het is natuurlijk ook weer zo dat het spel bij vele duizenden anderen weer wel werkt. Ik krijg RG denk ik morgen binnen, ben benieuwd hoe het zit met het lezen van de disc en of de laadtijden nu lang zijn of niet. Laat het wel horen.
Ja, de grotere. Enkele maanden na de release gehaald toen mijn eerste echte release-console gestolen was bij een huisinbraak.quote:Op maandag 10 september 2007 21:34 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Welke PS2 heb jij? De oudere/grotere?
Ik ook. En de PS3 haal ik wanneer FFXIII hier released wordt.quote:Op maandag 10 september 2007 21:51 schreef torn_Machina het volgende:
Mijne heb ik gekocht toen FF X hier gereleased werd
Of White Knight Story/Folklorequote:Op dinsdag 11 september 2007 22:02 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik ook. En de PS3 haal ik wanneer FFXIII hier released wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |