Klopt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:18 schreef sjeppert het volgende:
16 augustus dacht ik
Same here. Ik heb besloten dat ik van mijn loon 1 week afhaal en daar elke maand toffe sneakers van ga halenquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:11 schreef sjeppert het volgende:
als de ov weer geldig ga ik weer nieuwe patta's scoren
Ik heb ze een maat kleiner.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:58 schreef Fezie het volgende:
Hoe zitten Vans vergeleken met Nike SB?
Voor Nikes heb ik maat 10, maar ik hoorde dat ze nogal klein uitvallen.
't Is lang geleden dat ik vans heb gescoord dus moet maar weer even gebeuren
ik heb nike sb's in maatje 43 en vans slip ons in 43,5. Doorgaands heb ik 44 (10)quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:58 schreef Fezie het volgende:
Hoe zitten Vans vergeleken met Nike SB?
Voor Nikes heb ik maat 10, maar ik hoorde dat ze nogal klein uitvallen.
't Is lang geleden dat ik vans heb gescoord dus moet maar weer even gebeuren
Die bovenste zijn wel vetquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:48 schreef Elwood1802 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
één van deze drie moet ik hebben
Ik ben meer van de "onopvallende" sneakers dus dat zal de reden zijnquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:06 schreef Elwood1802 het volgende:
Die vind ik dus het minste
Neig meer naar de 2e
3e zal wel onbetaalbaar zijn?
Dus ik, met m'n maat 10, moet dus 9 nemen?quote:
Heb 45 1/3quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:15 schreef Noddie het volgende:
Had je eerder moeten zijn elwood (tenminste als je 43.3 hebt)
heb die adidas skywalkers van het weekend uit mijn collectie verkocht
Een paar maanden geleden heb ik die bij de vans winkel in Utrecht gezien. Weet niet of ze er nog zijn, maar daar heb je wel de grootste kans denk ik.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:43 schreef Noddie het volgende:
btw ik zoek deze:
[afbeelding]
Vans Era LX Galinsky Chairs
weet iemand waar?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:34 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden heb ik die bij de vans winkel in Utrecht gezien. Weet niet of ze er nog zijn, maar daar heb je wel de grootste kans denk ik.
ok tnx vlgd week utrecht in dusquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:44 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik zag ze laatst nog liggen in de Vans winkel in Utrecht (maandje geleden ongeveer)
(btw hoe is het in de rode winkel stansfield? nog leuke dingen van nudie?)
Ja. Ik heb 12 in Dunk SB's, mn Sk8 Hi's in 11 zitten goed, mn Authentics in 11.5 zijn wat losjes en mn Half Cabs in 12 zijn echt te groot (maar als ik mn veters goed strik nog steeds draagbaar. Kon ze voor 2 tientjes niet laten liggen)quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:37 schreef Fezie het volgende:
[..]
Dus ik, met m'n maat 10, moet dus 9 nemen?
Op ebay staan ze voor 52 nieuw plus 20 (quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:52 schreef Noddie het volgende:
haha iets te groot dus
heb er 65 euro voor gekregen
ja klopt ik heb ze gezien.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:22 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Op ebay staan ze voor 52 nieuw plus 20 () verzenden
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:52 schreef thaWarhead het volgende:
Heel veel mensen voelen zich alto, en hip omdat ze geen Nike's dragen maar All Stars (Converse). Dit terwijl Converse eigendom van Nike is.
wist ik ook nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:31 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Dat wist ik helemaal niet, dat Converse van Nike was. Weer wat geleerd. Thanks!
Tnx, zelf foto gemaakt van me eigen broek.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:32 schreef don-diablo het volgende:
[..]
wist ik ook niet
(cool Nudie plaatje in je avatar trouwens)
Maar wel 35 dollar verzendskosten er bovenop, dat maakt het een stuk goedkoper. Vroegah (een half jaar geleden) was dat nog minstens 10 dollar minder...quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:53 schreef Elwood1802 het volgende:
Overigens ga ik wat vaker sneakers uit de VS halen. Een euro is nog maar 0.73 dollar
Schoenen daar zijn net zo duur als hier in euro's
En Reebok is van Adidas, Ipath van Timberland, Vans van het bedrijf achter Lee/Wrangler, Zoo York (schoenen) van Ecko (en geproduceerd door Sketchers). Ben je ook weer op de hoogte.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:31 schreef Huppelei het volgende:
[..]
Dat wist ik helemaal niet, dat Converse van Nike was. Weer wat geleerd. Thanks!
Dat weet ik zo net nog niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:37 schreef Fezie het volgende:
[..]
Dus ik, met m'n maat 10, moet dus 9 nemen?
Kan me eerlijk gezegd vrij weinig schelen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:32 schreef thaWarhead het volgende:
Zou zelf niet graag met een Missy Elliot schoen lopen.
Wow die kleuren zien er echt belachelik slecht uit op de fotoquote:
Lol, ik heb hetzelfde met mijn reeboks, van boven lijken het net pauper nike's maar van de zijkant zijn ze retecoolquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:24 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb net Reebok Freestyle gekocht, de witte. Nouja ik had ze besteld, maar ik vind de neus een beetje vreemd. Heel slap aan de bovenkant, maar is een goed schoentje en ziet er leuk uit van de zijkant, maar van bovenaf niet. Even wennen maar.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:32 schreef Elwood1802 het volgende:
Die skywalkers, zijn dat rnb/hiphop/negerspul schoenen?
En dan is er nog Soletech dat ook iets van 3-4 skatemerken bezitquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:36 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
En Reebok is van Adidas, Ipath van Timberland, Vans van het bedrijf achter Lee/Wrangler, Zoo York (schoenen) van Ecko (en geproduceerd door Sketchers). Ben je ook weer op de hoogte.
O ja, dat dus.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:09 schreef floydvisser het volgende:
soletech maakt etnies emerica és 32boot en altamont kleding... k geloof dat sheep er eventueel ook weer aan gaat komen.(vegan shoes)
Dc is van quicksilver
element van billabong
dvs en lakai komen ook uit één fabriek.
TVP
Ja, heb hier echte naast me liggen.quote:
ok tnx manquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:28 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Ja, heb hier echte naast me liggen.
*Neem anders hier een kijkje: http://forums.nikeskateboarding.org/index.php?showtopic=10619
Geen AM1 te vinden daar...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:05 schreef roof1970 het volgende:
Ik ben een Air max liefhebber en dan kom je daar wel aan je trekken.
Ik ken de eigenaar van de schoenen, was een vriend van me maar hij reageert niet meer op mail/sms en telefoontjes dus fuck die gastquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:37 schreef Huppelei het volgende:
Weet iemand nog in welk topic die schoenen die gecustomized waren door een meisje met een zwarte permanent marker? Het waren Nikes. En ze had er spookjes op getekend. En de doos ook mooi gemaakt. Met haar mail adres erop. De owner van de schoenen postte ze. Weet iemand dat nog? Ik ben opzoek naar dat e-mail adres of dat topic.
leverbaar 41/42/43/44/45quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:15 schreef jovink het volgende:
too good to be true? en als ze nep zijn, scheelt dit heel veel in kwaliteit?
Wow, die zijn vetquote:
ja, maar het ligt aan de materialen enzo. True to size, anders 0.5 omhoogquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:30 schreef jovink het volgende:
het is vast ook alweer 1000 keer gevraagd, maar ik heb met de meeste schoenen 9.5 vallen am90;s gewoon t zelfde? Geen tijd meer om naar winkel te gaan en te passen.
quote:Here's the best pics so far of the upcoming Brut Dunks. As you may already know Nike SB created a Gentlemen's Collection, and these Bruts are part of the family. We reported on the Old Spice Dunk Lows which are also part of the collection. The theme comes from the company that makes men’s toiletries Brut. They make everything from after shave to decodorant, and their products come in a green/black make up. Although it's confirmed these are Brut SB's some people have already nicknamed them Hulk 2's due to the different shades of green. Another well designed Dunk High from Nike's SB line. Be on the look out for these to hit Nike SB accounts next month. via NSB
180 euro. Vraag me af of ze al op zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:23 schreef KimetJ het volgende:
[afbeelding]
weet iemand hoeveel deze kosten ??![]()
![]()
Denk het wel waren maar 10 winkels in europa ofzo die ze verkochten. gister in de verkoop gegaanquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:34 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
180 euro. Vraag me af of ze al op zijn.
Ik geloof dat ze op het lijstje staan voor volgende maand.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:31 schreef Fezie het volgende:
Die Brut's zijn wel vet ja... weet outlawz er al wat van?
80 euro bij de ottoquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wow, die zijn vet![]()
Hoe duur waren ze?
Ze waren zelfs 190, waren zo weg bij Patta maarja ze hadden ook niet bijzonder veel paren.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:34 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
180 euro. Vraag me af of ze al op zijn.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 01:25 schreef Fcuker het volgende:
Wie kan me helpen met het vinden van nike air max 1 schoenen gekleurd enzo, welke winkels moet ik kijken? Kunnen jullie mischien een paar winkels opnoemen ofso adres liefst rdam of a dam dankje.
Ja ik zou ook nog wel is wat teams willen... prijzen net iets te hoog voor die krengenquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:45 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Waarom kosten de classics en Team editions in de states geen reet?
okquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:23 schreef KimetJ het volgende:
[afbeelding]
weet iemand hoeveel deze kosten ??![]()
![]()
Hahaha, jah kan wel maar ik wil geen schoenen waar iedereen mee looptquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:11 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]als je ze in adam of rdam niet kunt vinden, doe je toch wel iets heel erg fout
cop wel een keer paartje in de uitverkoopquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:45 schreef Fezie het volgende:
[..]
Ja ik zou ook nog wel is wat teams willen... prijzen net iets te hoog voor die krengen![]()
Harbors daarentegen... super schoen voor super prijs.
Moet je zeker... maar heeft frisceau nou die nieuwe al?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:42 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
cop wel een keer paartje in de uitverkoop
Dat gaat moeilijk worden met AM1's.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:26 schreef Fcuker het volgende:
[..]
Hahaha, jah kan wel maar ik wil geen schoenen waar iedereen mee loopt
trek je pinpas maar alvast.quote:
WoodWood heeft ze gehad in Berlijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:43 schreef SHOOOTO het volgende:
^^die kwamen niet meer uit in Bangkok volgens chickenpow. Had Solebox wat gekregen eigenlijk?
hmm oke tog bedanktquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:41 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk worden met AM1's.
ah dude, ik las over je heen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:01 schreef Elwood1802 het volgende:
Waar?? Zulks moet ik ook nog hebben
wat voor model schoenen is dit dan? dan kan ik andere kleuren combi's zoeken in de winkelquote:
Skateshop hebben veel dunk low SB. (outlawz, boardlords, ectra)quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:20 schreef Rev- het volgende:
http://www.sneakershop.nl/catalog/index.php?cPath=46_72&osCsid=6dde4d0f82368e6c853f9b919de200ad
klik hier
hebben ze die dunk low, alleen lang niet van die leuke modellen.. weet iemand nog meer shops?
Aan de verkoper vragen of ze de waarde laag willen houden, zo'n dollar of 50quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:42 schreef Jeltos het volgende:
Ik ben van plan om Reebok firefly's en adidas centennial te kopen van drjays.com![]()
Shippe is dan 35 dollar valt opzich meemaaaaaar mijn vraag ik heb natuurlijk kans dat die fuckers van die douane
ze er tussen uit halen en dat ik nog mooi invoer rechten moet betalen hoeveel is dit dan per paar schoenen iemand ervaring hiermee????
owkay bedankt ik zal eens via ebay mailen of hij het als Gift dan wil versturen heb het ook nog even uitgezocht thanxquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:47 schreef floydvisser het volgende:
[..]
Aan de verkoper vragen of ze de waarde laag willen houden, zo'n dollar of 50
dan heb je nagenoeg zeker je schoenen in huis zonder lastige extra douane rekening. en als kado laten versturen, verkoper weet waarschijnlijk wel hoe dat zit.
(inklaren kost afhanklijk van welke maatschappij tussen de 10 en15 euro.
en dan nog belasting, denk gewoon 19%)
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:43 schreef Pie.cr het volgende:
Cliche. Terugbrengen.
Sneakers enzo #38quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:50 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
wanneer scoor jij eens toffe sneakers dan?
Ik mag toch niet hopen dat je ze terug brengt omdat mensen hier dat zeggen hequote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:15 schreef Erotica_ het volgende:
Ok, terugbrengen. Kutimpulsaankopen![]()
duh! welcome to web 2.0 !!!11!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:08 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik mag toch niet hopen dat je ze terug brengt omdat mensen hier dat zeggen he.
Ik vond het zelf al niks eigenlijkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:08 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik mag toch niet hopen dat je ze terug brengt omdat mensen hier dat zeggen he.
Ok, ik vind ze op zich wel grappig. Niet super, maar wel ok.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:49 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Ik vond het zelf al niks eigenlijk
yupquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:14 schreef don-diablo het volgende:
laatste 3 geposte foto's vind ik zelf niet zo.. maar ey smaken verschillen
ik vond et wel meevallen, heb er zeker leuke sneakerts gezienquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:29 schreef jovink het volgende:
kvond emsterdem persoonlijk tegenvaller qua sneakerts maar ik zal wel op de verkeerde plekken zijn geweest, patta heeft ook net van alles niks.
ik ben ook niet snel pleased moet ik toegevenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:58 schreef don-diablo het volgende:
[..]
ik vond et wel meevallen, heb er zeker leuke sneakerts gezien![]()
hangt er ook van af wat je op dat moment zoekt. mn volgende paar worden med. af1's waarschijnlijk, heb hele toffe gezien in tom's skateshop in a'dam. maar eig moet ik een nieuwe paar nette schoenen kopenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:24 schreef jovink het volgende:
[..]
ik ben ook niet snel pleased moet ik toegeven![]()
Tom's verkoopt geen AF1's, zullen wel Dunks zijn geweest.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:15 schreef don-diablo het volgende:
[..]
hangt er ook van af wat je op dat moment zoekt. mn volgende paar worden med. af1's waarschijnlijk, heb hele toffe gezien in tom's skateshop in a'dam. maar eig moet ik een nieuwe paar nette schoenen kopen
shit bedoelde ik ook.. my badquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:56 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Tom's verkoopt geen AF1's, zullen wel Dunks zijn geweest.
Als je 3+ paar schoenen hebt kan je ze veel vaker afwisselen, en slijten ze veel minder snelquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:47 schreef Xaverius1337 het volgende:
noddie... ik zie in je profiel dat je een man bent en wrm staat er een adidas vrouwen tas achter? en het lijkt of je nooit loopt op je schoenen ze zien er allemaal als nieuw uit
Nope ik en Noddie hebben ze via ebay uit germany misschien slim om daar te kijkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:44 schreef duncannn het volgende:
Kan je die adidas ecstasy high ergens in adam krijgen?
Ook nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:54 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Nope ik en Noddie hebben ze via ebay uit germany misschien slim om daar te kijken![]()
Hm, raarquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:13 schreef SHOOOTO het volgende:
^^
welke maat heb je? Ik zie maat 42 t/m 45 voor 65 euro
ik wil de dunks evt. wel weg doen. Wat wil je ervoor geven? Of heb je nog iets waar je ze tegen kan ruilen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:03 schreef SHOOOTO het volgende:
Jeltos & Henk: dope
Noddie: toffe collectie! Verkoop je die dunk Olives nog?![]()
wow die onderste is wel heeeel phatquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:48 schreef Elwood1802 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
één van deze drie moet ik hebben
Ik heb toevallig net Converse gekochtquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:30 schreef Huppelei het volgende:
[afbeelding]
Dit zag ik in Venetië op een muur staan. Is die door iemand gemaakt die meer van Converse houdt of van Nike?
Ik snap hem niet echt, ookal is die wel tof!
He gast, welke maat zijn die Adidasjes vooraan (geel) en die er rechts achterstaan? Geen eventule verkoop?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:56 schreef Noddie het volgende:
@ Xaverius: die adidas tas is een jaren 70 vintage mannenbowlingtas, verder draag ik mn schoenen gewoon alleen is dit op de foto niet te zien
@ brandweer: ik was ff aant experimenteren met wat laces
geen 45 1/3 iigquote:Op zondag 26 augustus 2007 03:16 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
He gast, welke maat zijn die Adidasjes vooraan (geel) en die er rechts achterstaan? Geen eventule verkoop?
576 + korte broek = winquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:28 schreef Stansfield het volgende:
@henk ik heb die eerste foto die je gepost hebt. NB,s zitten echt heerlijk alleen staan niet zo heel mooi onder een wat strakkere broek vind ik. Maar met een korte broek ofzo is het gruwlijk.
ik weet niet of je het tegen mij bedoel maarquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:31 schreef Luie-princes het volgende:
Waar en voor hoeveel?
Ik wil ze namelijk ook nog steeds.
Je bent officieel opgelicht door mijn vrienden bij patta.quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:36 schreef d4nny18 het volgende:
[..]
ik weet niet of je het tegen mij bedoel maar
heb ze 3 weken geleden bij patta amsterdam gekocht
voor 200 euro
weet niet zeker meer of ze die hebben me pa is gister wezen kijken en zal aleen nog de silverpack staan 150 euro
Ah jammer, waar heb je die gele en die daarboven vandaan? En how muchhh?quote:Op zondag 26 augustus 2007 09:55 schreef Noddie het volgende:
[..]
geen 45 1/3 iig
42 2/3 en 43 1/3 dus ik denk wat aan de kleine kant voor jou
en Lock And Load in Utrecht:quote:Since 2004 Purchaze is servicing their customers in exclusive Nike’s and the garments which belong to the several packs… Now on the 1st of September 2007, Purchaze is expanding into the Netherlands and is invading Groningen. Take a peak in the shop, which has been designed in a fresh way, from 12.00 until 20.00 and expect the following activities:
Live Hiphop DJ’s and Electro DJ,
plus Tommyknocker from Roma, Italy
Auction by MC I.N.C. of 9 pairs Leyp designed kicks in 3 different themes; Z- Side, RMS and Groningen,
Live Mural by the Leyp.com dudes,
Free Key Chain when you buy your new pair of kicks,
Surprise discounts @ purchaze,
Free drinks and appetizers.
Be aware that you have to wait a little bit at the entrance, but we are not handing out numbers! We just keep the flow high… Anyway, the door is open and the party continous on the street. C ya’ll Saturday the 1st of September at the Nieuweweg 3A in Groningen…
You´re now officially invited! Check that out if you are nearby.
Waar heb je deze gehaald dan?? En zijn ze nog te krijgen? zo niet.. wat is je maat en hoeveel vraag je er voor?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:23 schreef Jeltos het volgende:
Nieuw vandaag gehaald![]()
[afbeelding]
Gaan trouwes maar andere laces in die witte zijn egt lelijk![]()
Footlocker rotterdam was limited edition ik had het laaste paar in mijn maat (44)quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:45 schreef APOLLOKIDD het volgende:
[..]
Waar heb je deze gehaald dan?? En zijn ze nog te krijgen? zo niet.. wat is je maat en hoeveel vraag je er voor?
wat is het peciesquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:52 schreef D.zire het volgende:
ik ben erbij in groningen dus
Ze liggen er toch wel langer dan 1 dag hoor..quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:55 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Footlocker rotterdam was limited edition ik had het laaste paar in mijn maat (44)en ze kwamen ook helaas niet meer. (was ook schijnbaar binnen 1 dag uitverkocht)
Mss ebay man
Hahahah 2000000 euro nee sorry verkoop ze niet![]()
die heb ik ooit eens gekregen, is nog zon oud ding maar ik vond m wel vet voor op mn kamerquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:55 schreef mitman het volgende:
niet geinteresseerd in de shoes (vorig jaar in alle sales rekken zien staan)
maar die "stereo/boombox" geval in de achtergrond, waar heb je die vandaan?
Damn, nouja ik kijk wel weer ff verder. Wel weer tnx voor de info.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:41 schreef thaWarhead het volgende:
MFPascal: Nee, Supreme Vans, zijn dus alleen bij Supreme winkels verkrijgbaar (geweest)
Nice sneakertsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:23 schreef Jeltos het volgende:
Nieuw vandaag gehaald![]()
[afbeelding]
Gaan trouwes maar andere laces in die witte zijn egt lelijk![]()
Fuck, ik moet voetballen dan, was anders wel ff naar de opening gegaan. Maar iig beter dat er een sneaker winkel in Groningen komtquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:32 schreef D.zire het volgende:
nieuwe sneaker/urban shop don diabolo www.purchaze.com kom in groningen
ik vind hun online aanbod maar tegenvallen eigelijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:52 schreef Stansfield het volgende:
Een winkel van Purchaze.com ingroningen. DAt is een goede zaak, die hebben bijna altijd wel de nieuwste nike release.
Maar ze krijgen wel altijd behoorlijk limited nikes. Nu the purple pack en daarvoor nike air max light. Niet echt sneakers die bij elke footlocker of frontrunner liggen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:36 schreef D.zire het volgende:
[..]
ik vind hun online aanbod maar tegenvallen eigelijk
Coolquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 16:47 schreef saaw het volgende:
ik wil deze maar heb geen idee of die te vinden zijn en waar
[afbeelding]![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:17 schreef Jeltos het volgende:
NIEUW vandaag gehaald 6 fucking uur met de treinOvergenomen van een andere sneaker collecter
![]()
Puma clyde Vaugh Bodeben er zekers blij mee
![]()
[afbeelding]
die gaan de kast in :pquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:17 schreef Jeltos het volgende:
NIEUW vandaag gehaald 6 fucking uur met de treinOvergenomen van een andere sneaker collecter
![]()
Puma clyde Vaugh Bodeben er zekers blij mee
![]()
[afbeelding]
ja ik vind ze met veters veel leukerquote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:24 schreef Erotica_ het volgende:
[afbeelding]
gisteren gekocht.. Ook maar erbij doen.. Waren erg goedkoop
Roermond?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:00 schreef tonks het volgende:
Dat is niet duur nee. er is een vans outlet winkel ergens ben ff de naam kwijt
. maar daar zie je ze vaak voor 25 euro
.
Ja dat was in Roermond ja. Maar daar hadden ze helaas toen niks leuksquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:09 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Roermond?
En die van jou zijn ook wel chillAlleen heb liever met veter (of klitteband)
Sneakers, adidas store in amsterdam, frontrunner, sub zero. Daar hebben ze veel adidas sneakers met veel kleuren.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:17 schreef Xaverius1337 het volgende:
weet iemand waar die adidas sneakers te koop zijn ? met al die kleuren?
ik heb deze:quote:
je woont zeker in emmen.. echt nooit coole dingen te krijgen qua schoenen danquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:48 schreef Elwood1802 het volgende:
Hier in het oosten zit ook niks soeps hoor
emmen hoort niet tot het oostenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:09 schreef Xaverius1337 het volgende:
[..]
je woont zeker in emmen.. echt nooit coole dingen te krijgen qua schoenen dan
Noorden of oostenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
emmen hoort niet tot het oostenmaar het hoge noorden
![]()
haha, mooie collectiequote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:51 schreef Pazzzz het volgende:
[..]
ik heb deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
maar ik heb dan de NB in het Blauw Oranje Wit
[afbeelding]
allstars en vans kennen we allemaal
Emmen is helemaal erg. In almelo zit ook niks maar jaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:09 schreef Xaverius1337 het volgende:
[..]
je woont zeker in emmen.. echt nooit coole dingen te krijgen qua schoenen dan
http://www.perrysport.nl/(...)nen/adidas/zoek_yes/quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:24 schreef One_conundrum het volgende:
ik had blauwe adidas gazelles gezien op plutosport, maar de geheel rode zool was me toch iets et heftig
sneakersnstuff.comquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:31 schreef One_conundrum het volgende:
heeft iemand ook nog andere online bestel shops voor wat adidasjes? neckerman en wehkamp hebben niets ...
Zeker voor een everyday shoe is die lichtbruine van perrysport erg geschikt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:32 schreef One_conundrum het volgende:
held
edit:
[afbeelding]
ze zijn wel goed, maar lastig te combineren en het moet een beetje everyday shoes
chille sneakersquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:32 schreef One_conundrum het volgende:
held
edit:
[afbeelding]
ze zijn wel goed, maar lastig te combineren en het moet een beetje everyday shoes
ik vind ze echt tofquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:32 schreef One_conundrum het volgende:
held
edit:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |