Sneakers, adidas store in amsterdam, frontrunner, sub zero. Daar hebben ze veel adidas sneakers met veel kleuren.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:17 schreef Xaverius1337 het volgende:
weet iemand waar die adidas sneakers te koop zijn ? met al die kleuren?
ik heb deze:quote:
je woont zeker in emmen.. echt nooit coole dingen te krijgen qua schoenen danquote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:48 schreef Elwood1802 het volgende:
Hier in het oosten zit ook niks soeps hoor
emmen hoort niet tot het oostenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:09 schreef Xaverius1337 het volgende:
[..]
je woont zeker in emmen.. echt nooit coole dingen te krijgen qua schoenen dan
Noorden of oostenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
emmen hoort niet tot het oostenmaar het hoge noorden
![]()
haha, mooie collectiequote:Op woensdag 29 augustus 2007 19:51 schreef Pazzzz het volgende:
[..]
ik heb deze:
[afbeelding]
[afbeelding]
maar ik heb dan de NB in het Blauw Oranje Wit
[afbeelding]
allstars en vans kennen we allemaal
Emmen is helemaal erg. In almelo zit ook niks maar jaquote:Op woensdag 29 augustus 2007 20:09 schreef Xaverius1337 het volgende:
[..]
je woont zeker in emmen.. echt nooit coole dingen te krijgen qua schoenen dan
http://www.perrysport.nl/(...)nen/adidas/zoek_yes/quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:24 schreef One_conundrum het volgende:
ik had blauwe adidas gazelles gezien op plutosport, maar de geheel rode zool was me toch iets et heftig
sneakersnstuff.comquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:31 schreef One_conundrum het volgende:
heeft iemand ook nog andere online bestel shops voor wat adidasjes? neckerman en wehkamp hebben niets ...
Zeker voor een everyday shoe is die lichtbruine van perrysport erg geschikt.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:32 schreef One_conundrum het volgende:
held
edit:
[afbeelding]
ze zijn wel goed, maar lastig te combineren en het moet een beetje everyday shoes
chille sneakersquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:32 schreef One_conundrum het volgende:
held
edit:
[afbeelding]
ze zijn wel goed, maar lastig te combineren en het moet een beetje everyday shoes
ik vind ze echt tofquote:Op woensdag 29 augustus 2007 21:32 schreef One_conundrum het volgende:
held
edit:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |