quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:43 schreef Pie.cr het volgende:
Cliche. Terugbrengen.
Sneakers enzo #38quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:50 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
wanneer scoor jij eens toffe sneakers dan?
Ik mag toch niet hopen dat je ze terug brengt omdat mensen hier dat zeggen hequote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:15 schreef Erotica_ het volgende:
Ok, terugbrengen. Kutimpulsaankopen![]()
duh! welcome to web 2.0 !!!11!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:08 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik mag toch niet hopen dat je ze terug brengt omdat mensen hier dat zeggen he.
Ik vond het zelf al niks eigenlijkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:08 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik mag toch niet hopen dat je ze terug brengt omdat mensen hier dat zeggen he.
Ok, ik vind ze op zich wel grappig. Niet super, maar wel ok.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:49 schreef Erotica_ het volgende:
[..]
Ik vond het zelf al niks eigenlijk
yupquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:14 schreef don-diablo het volgende:
laatste 3 geposte foto's vind ik zelf niet zo.. maar ey smaken verschillen
ik vond et wel meevallen, heb er zeker leuke sneakerts gezienquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:29 schreef jovink het volgende:
kvond emsterdem persoonlijk tegenvaller qua sneakerts maar ik zal wel op de verkeerde plekken zijn geweest, patta heeft ook net van alles niks.
ik ben ook niet snel pleased moet ik toegevenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:58 schreef don-diablo het volgende:
[..]
ik vond et wel meevallen, heb er zeker leuke sneakerts gezien![]()
hangt er ook van af wat je op dat moment zoekt. mn volgende paar worden med. af1's waarschijnlijk, heb hele toffe gezien in tom's skateshop in a'dam. maar eig moet ik een nieuwe paar nette schoenen kopenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:24 schreef jovink het volgende:
[..]
ik ben ook niet snel pleased moet ik toegeven![]()
Tom's verkoopt geen AF1's, zullen wel Dunks zijn geweest.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:15 schreef don-diablo het volgende:
[..]
hangt er ook van af wat je op dat moment zoekt. mn volgende paar worden med. af1's waarschijnlijk, heb hele toffe gezien in tom's skateshop in a'dam. maar eig moet ik een nieuwe paar nette schoenen kopen
shit bedoelde ik ook.. my badquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:56 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Tom's verkoopt geen AF1's, zullen wel Dunks zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |