Hahaha, jah kan wel maar ik wil geen schoenen waar iedereen mee looptquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:11 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]als je ze in adam of rdam niet kunt vinden, doe je toch wel iets heel erg fout
cop wel een keer paartje in de uitverkoopquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:45 schreef Fezie het volgende:
[..]
Ja ik zou ook nog wel is wat teams willen... prijzen net iets te hoog voor die krengen![]()
Harbors daarentegen... super schoen voor super prijs.
Moet je zeker... maar heeft frisceau nou die nieuwe al?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:42 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
cop wel een keer paartje in de uitverkoop
Dat gaat moeilijk worden met AM1's.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:26 schreef Fcuker het volgende:
[..]
Hahaha, jah kan wel maar ik wil geen schoenen waar iedereen mee loopt
trek je pinpas maar alvast.quote:
WoodWood heeft ze gehad in Berlijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:43 schreef SHOOOTO het volgende:
^^die kwamen niet meer uit in Bangkok volgens chickenpow. Had Solebox wat gekregen eigenlijk?
hmm oke tog bedanktquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:41 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Dat gaat moeilijk worden met AM1's.
ah dude, ik las over je heen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:01 schreef Elwood1802 het volgende:
Waar?? Zulks moet ik ook nog hebben
wat voor model schoenen is dit dan? dan kan ik andere kleuren combi's zoeken in de winkelquote:
Skateshop hebben veel dunk low SB. (outlawz, boardlords, ectra)quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:20 schreef Rev- het volgende:
http://www.sneakershop.nl/catalog/index.php?cPath=46_72&osCsid=6dde4d0f82368e6c853f9b919de200ad
klik hier
hebben ze die dunk low, alleen lang niet van die leuke modellen.. weet iemand nog meer shops?
Aan de verkoper vragen of ze de waarde laag willen houden, zo'n dollar of 50quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:42 schreef Jeltos het volgende:
Ik ben van plan om Reebok firefly's en adidas centennial te kopen van drjays.com![]()
Shippe is dan 35 dollar valt opzich meemaaaaaar mijn vraag ik heb natuurlijk kans dat die fuckers van die douane
ze er tussen uit halen en dat ik nog mooi invoer rechten moet betalen hoeveel is dit dan per paar schoenen iemand ervaring hiermee????
owkay bedankt ik zal eens via ebay mailen of hij het als Gift dan wil versturen heb het ook nog even uitgezocht thanxquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:47 schreef floydvisser het volgende:
[..]
Aan de verkoper vragen of ze de waarde laag willen houden, zo'n dollar of 50
dan heb je nagenoeg zeker je schoenen in huis zonder lastige extra douane rekening. en als kado laten versturen, verkoper weet waarschijnlijk wel hoe dat zit.
(inklaren kost afhanklijk van welke maatschappij tussen de 10 en15 euro.
en dan nog belasting, denk gewoon 19%)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |