Als je 3+ paar schoenen hebt kan je ze veel vaker afwisselen, en slijten ze veel minder snelquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:47 schreef Xaverius1337 het volgende:
noddie... ik zie in je profiel dat je een man bent en wrm staat er een adidas vrouwen tas achter? en het lijkt of je nooit loopt op je schoenen ze zien er allemaal als nieuw uit
Nope ik en Noddie hebben ze via ebay uit germany misschien slim om daar te kijkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:44 schreef duncannn het volgende:
Kan je die adidas ecstasy high ergens in adam krijgen?
Ook nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:54 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Nope ik en Noddie hebben ze via ebay uit germany misschien slim om daar te kijken![]()
Hm, raarquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:13 schreef SHOOOTO het volgende:
^^
welke maat heb je? Ik zie maat 42 t/m 45 voor 65 euro
ik wil de dunks evt. wel weg doen. Wat wil je ervoor geven? Of heb je nog iets waar je ze tegen kan ruilen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:03 schreef SHOOOTO het volgende:
Jeltos & Henk: dope
Noddie: toffe collectie! Verkoop je die dunk Olives nog?![]()
wow die onderste is wel heeeel phatquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:48 schreef Elwood1802 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
één van deze drie moet ik hebben
Ik heb toevallig net Converse gekochtquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:30 schreef Huppelei het volgende:
[afbeelding]
Dit zag ik in Venetië op een muur staan. Is die door iemand gemaakt die meer van Converse houdt of van Nike?
Ik snap hem niet echt, ookal is die wel tof!
He gast, welke maat zijn die Adidasjes vooraan (geel) en die er rechts achterstaan? Geen eventule verkoop?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:56 schreef Noddie het volgende:
@ Xaverius: die adidas tas is een jaren 70 vintage mannenbowlingtas, verder draag ik mn schoenen gewoon alleen is dit op de foto niet te zien
@ brandweer: ik was ff aant experimenteren met wat laces
geen 45 1/3 iigquote:Op zondag 26 augustus 2007 03:16 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
He gast, welke maat zijn die Adidasjes vooraan (geel) en die er rechts achterstaan? Geen eventule verkoop?
576 + korte broek = winquote:Op zondag 26 augustus 2007 00:28 schreef Stansfield het volgende:
@henk ik heb die eerste foto die je gepost hebt. NB,s zitten echt heerlijk alleen staan niet zo heel mooi onder een wat strakkere broek vind ik. Maar met een korte broek ofzo is het gruwlijk.
ik weet niet of je het tegen mij bedoel maarquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:31 schreef Luie-princes het volgende:
Waar en voor hoeveel?
Ik wil ze namelijk ook nog steeds.
Je bent officieel opgelicht door mijn vrienden bij patta.quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:36 schreef d4nny18 het volgende:
[..]
ik weet niet of je het tegen mij bedoel maar
heb ze 3 weken geleden bij patta amsterdam gekocht
voor 200 euro
weet niet zeker meer of ze die hebben me pa is gister wezen kijken en zal aleen nog de silverpack staan 150 euro
Ah jammer, waar heb je die gele en die daarboven vandaan? En how muchhh?quote:Op zondag 26 augustus 2007 09:55 schreef Noddie het volgende:
[..]
geen 45 1/3 iig
42 2/3 en 43 1/3 dus ik denk wat aan de kleine kant voor jou
en Lock And Load in Utrecht:quote:Since 2004 Purchaze is servicing their customers in exclusive Nike’s and the garments which belong to the several packs… Now on the 1st of September 2007, Purchaze is expanding into the Netherlands and is invading Groningen. Take a peak in the shop, which has been designed in a fresh way, from 12.00 until 20.00 and expect the following activities:
Live Hiphop DJ’s and Electro DJ,
plus Tommyknocker from Roma, Italy
Auction by MC I.N.C. of 9 pairs Leyp designed kicks in 3 different themes; Z- Side, RMS and Groningen,
Live Mural by the Leyp.com dudes,
Free Key Chain when you buy your new pair of kicks,
Surprise discounts @ purchaze,
Free drinks and appetizers.
Be aware that you have to wait a little bit at the entrance, but we are not handing out numbers! We just keep the flow high… Anyway, the door is open and the party continous on the street. C ya’ll Saturday the 1st of September at the Nieuweweg 3A in Groningen…
You´re now officially invited! Check that out if you are nearby.
Waar heb je deze gehaald dan?? En zijn ze nog te krijgen? zo niet.. wat is je maat en hoeveel vraag je er voor?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:23 schreef Jeltos het volgende:
Nieuw vandaag gehaald![]()
[afbeelding]
Gaan trouwes maar andere laces in die witte zijn egt lelijk![]()
Footlocker rotterdam was limited edition ik had het laaste paar in mijn maat (44)quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:45 schreef APOLLOKIDD het volgende:
[..]
Waar heb je deze gehaald dan?? En zijn ze nog te krijgen? zo niet.. wat is je maat en hoeveel vraag je er voor?
wat is het peciesquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:52 schreef D.zire het volgende:
ik ben erbij in groningen dus
Ze liggen er toch wel langer dan 1 dag hoor..quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:55 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Footlocker rotterdam was limited edition ik had het laaste paar in mijn maat (44)en ze kwamen ook helaas niet meer. (was ook schijnbaar binnen 1 dag uitverkocht)
Mss ebay man
Hahahah 2000000 euro nee sorry verkoop ze niet![]()
die heb ik ooit eens gekregen, is nog zon oud ding maar ik vond m wel vet voor op mn kamerquote:Op maandag 27 augustus 2007 21:55 schreef mitman het volgende:
niet geinteresseerd in de shoes (vorig jaar in alle sales rekken zien staan)
maar die "stereo/boombox" geval in de achtergrond, waar heb je die vandaan?
Damn, nouja ik kijk wel weer ff verder. Wel weer tnx voor de info.quote:Op maandag 27 augustus 2007 23:41 schreef thaWarhead het volgende:
MFPascal: Nee, Supreme Vans, zijn dus alleen bij Supreme winkels verkrijgbaar (geweest)
Nice sneakertsquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:23 schreef Jeltos het volgende:
Nieuw vandaag gehaald![]()
[afbeelding]
Gaan trouwes maar andere laces in die witte zijn egt lelijk![]()
Fuck, ik moet voetballen dan, was anders wel ff naar de opening gegaan. Maar iig beter dat er een sneaker winkel in Groningen komtquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:32 schreef D.zire het volgende:
nieuwe sneaker/urban shop don diabolo www.purchaze.com kom in groningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |