Kan me eerlijk gezegd vrij weinig schelen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:32 schreef thaWarhead het volgende:
Zou zelf niet graag met een Missy Elliot schoen lopen.
Wow die kleuren zien er echt belachelik slecht uit op de fotoquote:
Lol, ik heb hetzelfde met mijn reeboks, van boven lijken het net pauper nike's maar van de zijkant zijn ze retecoolquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:24 schreef frame-saw het volgende:
Ik heb net Reebok Freestyle gekocht, de witte. Nouja ik had ze besteld, maar ik vind de neus een beetje vreemd. Heel slap aan de bovenkant, maar is een goed schoentje en ziet er leuk uit van de zijkant, maar van bovenaf niet. Even wennen maar.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:32 schreef Elwood1802 het volgende:
Die skywalkers, zijn dat rnb/hiphop/negerspul schoenen?
En dan is er nog Soletech dat ook iets van 3-4 skatemerken bezitquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:36 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
En Reebok is van Adidas, Ipath van Timberland, Vans van het bedrijf achter Lee/Wrangler, Zoo York (schoenen) van Ecko (en geproduceerd door Sketchers). Ben je ook weer op de hoogte.
O ja, dat dus.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:09 schreef floydvisser het volgende:
soletech maakt etnies emerica és 32boot en altamont kleding... k geloof dat sheep er eventueel ook weer aan gaat komen.(vegan shoes)
Dc is van quicksilver
element van billabong
dvs en lakai komen ook uit één fabriek.
TVP
Ja, heb hier echte naast me liggen.quote:
ok tnx manquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:28 schreef En_ieka het volgende:
[..]
Ja, heb hier echte naast me liggen.
*Neem anders hier een kijkje: http://forums.nikeskateboarding.org/index.php?showtopic=10619
Geen AM1 te vinden daar...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:05 schreef roof1970 het volgende:
Ik ben een Air max liefhebber en dan kom je daar wel aan je trekken.
Ik ken de eigenaar van de schoenen, was een vriend van me maar hij reageert niet meer op mail/sms en telefoontjes dus fuck die gastquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:37 schreef Huppelei het volgende:
Weet iemand nog in welk topic die schoenen die gecustomized waren door een meisje met een zwarte permanent marker? Het waren Nikes. En ze had er spookjes op getekend. En de doos ook mooi gemaakt. Met haar mail adres erop. De owner van de schoenen postte ze. Weet iemand dat nog? Ik ben opzoek naar dat e-mail adres of dat topic.
leverbaar 41/42/43/44/45quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:15 schreef jovink het volgende:
too good to be true? en als ze nep zijn, scheelt dit heel veel in kwaliteit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |