Jaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, ok. Je bedoelt natuurlijk: "nu je theorie nog even halen"
.
Wat een gedrocht.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:28 schreef Renesite het volgende:
Alex, waarschijnlijk een domme vraag, maar: Heb je de nieuwste ambulances al gezien? Die nieuwe Sprinterbussen van UMCG (en anderen waarschijnlijk)
http://www.rav-groningen.nl/html/Dolfijn.htm
!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb ze zlef gebouwd, telt dat ook René?
Dat zie je nu pas?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:42 schreef Peterselieman het volgende:
Valt me nu op dat die ambulancefoto is gemaakt bij de post aan de kastanjelaan, nabij station Noord
Moet je tegenwoordig ook al een eed afleggen in de automontage/verbouwings branche?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
ik had nu graag meerverteld over de hulpverleningsvoertuigen in Groningen.. maar bedrijfsgeheim
Ik heb over mn hobby verteld bij het sollicitatiegesprek, dus ze hebben maar een paragraafje in mn contract er aan gewijdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig ook al een eed afleggen in de automontage/verbouwings branche?
Ik ook niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja. Kom de laatste tijd niet meer zoveel in Groningen![]()
Concurrentiebeding is vrij normaalquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb over mn hobby verteld bij het sollicitatiegesprek, dus ze hebben maar een paragraafje in mn contract er aan gewijd
Nee, dat is eenandere paragraaf. Ik mag niet in andere magazijnen werken zolang ik bij Visser onde contract sta. Wat best jammer is, had wel zin om met de verplichte kerstvakantie bij een van mnoude bazen te weken, die hebben het juist druk met kerst. Weer ff lekker racen op de heftruck.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Concurrentiebeding is vrij normaal![]()
Iets meer toelichting in een PM is gewenst opzich.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat bedoel je Tineke?
En ik mis je Astrid.
[GEZ] reisgenoot autotrip Oost-Europa week 33 staat nog steeds open btw
Je weet maar nooit wat iemand denkt he?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
ChipsZak. leek niet bepaald enthousiast, dus dat drukte ik even op de aan het Groningentopic zo bekende sarcastische manier uit.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat iemand denkt he?![]()
Wanneer haal je mij in?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:03 schreef Peterselieman het volgende:
Ik moet nog flink doorposten om Teigan in te halen en DaD voor te blijven
Volgens het lijstje van Arcee nog wel jaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben je op me voor dan?
Ik vind het niet zo schokkendquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Die TT kan echt niet, hoor.
bang dat je hem in de vriezer moet hangen om de TT echt uit te beelden?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Die TT kan echt niet, hoor.
Nee, bang dat wanneer ik weer eens aan het ijs zit, ik niet anders kan dan terugdenken aan deze TT.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bang dat je hem in de vriezer moet hangen om de TT echt uit te beelden?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nee, bang dat wanneer ik weer eens aan het ijs zit, ik niet anders kan dan terugdenken aan deze TT.
Dit is dan ook het enige topic waar ik kom zo ongeveer hè?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens het lijstje van Arcee nog wel ja
FOK!forum-poststatistieken. #151
Jij eet nooit ijsjes, alleen B&J, en dat is een categorie op zich.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik hoef dus voorlopig geen ijs meer.
Dan ben je goed bezigquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dit is dan ook het enige topic waar ik kom zo ongeveer hè?.
True.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij eet nooit ijsjes, alleen B&J, en dat is een categorie op zich..
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De al oude vertrouwde raket blijft lekker![]()
Mijn piemel smaakt naar raket.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De al oude vertrouwde raket blijft lekker![]()
Weet je nog, die ene keer dat ik je een ijsje gaf op voorwaarde dat je een blinddoek voor deed?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe weet je dat?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weet je nog, die ene keer dat ik je een ijsje gaf op voorwaarde dat je een blinddoek voor deed?
nee?
kan kloppen, want dat is nooit gebeurd
Hoevaak hebben we elkaar gezien sinds de datum in mn onderschrift pop?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
De ene keer dat ik ijs van je zou krijgen was je ijs op..
Ja hoi, ik heb je toen een uur lang ondervraagd over welke soort cake je wilde, en je bleek niets te lusten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoevaak hebben we elkaar gezien sinds de datum in mn onderschrift pop?
Dat heb ik nu met dit.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik lijk de enige te zijn die om zulks moet lachen: Tadam.
Wat is The Dude fucking lelijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:52 schreef Tangarine het volgende:
ik ga eerder voor http://uk.youtube.com/watch?v=gU2ZgaQ_H-Y
Tjebbe is toch The Dude? Je vind hem lelijk?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat is The Dude fucking lelijk.
Hij IS 'm niet of zo. Maar ik ben geen fan van die baard en dat haar, iig.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tjebbe is toch The Dude? Je vind hem lelijk?
Huh?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat is The Dude fucking lelijk.
Oh god, dat kan je echt niet hebben hè?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
You were saying?.
Hoe lang heb je er over gedaan om zijn meest lelijke foto te vinden?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, maar...Viggo Waas...Ik bedoel, kom op!
Dat was de eerste die ik vond, eigenlijk. Ik zie de verbetering overigens niet, hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoe lang heb je er over gedaan om zijn meest lelijke foto te vinden?.
[afbeelding].
quote:Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt
Zooo, theorie is binnen zeg ik dan altijdquote:Op donderdag 2 augustus 2007 07:27 schreef Viking84 het volgende:
Zo, nog een half uurtje en dan vertrek ik richting CBR. Brr.
Ik ga vandaag shoppenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:02 schreef maok het volgende:
Goedemorgen, dit is een mooie dag om een shoppen.
zei ik toch alquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:43 schreef Viking84 het volgende:Geslaagd!!
. Had 2 fout
. Was zeer goed te doen. Er zaten wel een paar instinkers in (waar ik niet in trapte, maar veel anderen ongetwijfeld wel) en twee dingen die ik echt niet wist en die ik dus moest gokken. Maar geen vragen over afmetingen en gewichten enzo dus
.
dank jequote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:51 schreef teigan het volgende:
gefeliciteerd Viking
btw, bij mario party hebben wij ook van die blauwe geruite balken aan de zijkant hoor..
en nu ga ik braaf aan de slag...
Toen ging ik dus net op bed.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:24 schreef MaxMark het volgende:
Vanwaar nog zo laat op, Dad?
9 uur, zei je toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben zo slecht.
Ik dus ook, niet veel laterquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Toen ging ik dus net op bed..
Wat hebben wij een kans op een leuke nacht samen hopeloos laten liggen MM. Zonde.quote:
Achteraf hequote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat hebben wij een kans op een leuke nacht samen hopeloos laten liggen MM. Zonde.
Bredanaar.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:52 schreef Frazz het volgende:
Hallo Groningers!
Mwah. Nie veul.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tsja. Wat doe je eraan hè.
Goede volgorde ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo. Ik ga even m'n naaktheid bedekken (kleren aantrekken dus) en dan naar de kapper.
Afgezien van het feit dat het hoge noorden niet in Brabant ligt wel.quote:
quote:Met 230 over snelweg
Gepubliceerd op 02 augustus 2007, 12:55
Laatst bijgewerkt op 02 augustus 2007, 12:56
Assen/Groningen -
Een 19‑jarige Groninger heeft het woensdagnacht voor elkaar gekregen met 230 kilometer per uur over de A28 tussen Assen en zijn woonplaats te jagen. Dat is voorlopig ook de laatste keer, want de politie heeft hem zijn rijbewijs afgepakt. De jongeman verklaarde dat hij moe was en graag naar bed wilde.
Lijkt me meer voor de hand liggenquote:De jongeman verklaarde dat hij moe was en graag naar bed dood wilde.
Zegveld ligt ook niet in Brabantquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat het hoge noorden niet in Brabant ligt wel.
Toch, denk ik niet dat jij dat tegen haar gezegd hebt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan die verplichte praatjes bij de kapper.
Overenthousiast blondgeverfd kapstertje: 'Ziet er meteen al heel anders uit hè?'
Ja doos, je hebt 't zeiknat gespoten en als een dweil langs m'n hoofd gekamd, wat verwacht jij dan.
Echtwel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Toch, denk ik niet dat jij dat tegen haar gezegd hebt.
Ik heb geknikt. Het zág er ook anders uit, maar niet bepaald positief.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Toch, denk ik niet dat jij dat tegen haar gezegd hebt.
Ja, ik moest nog wat dingetjes voor de vakantie hebben. Mijn buit:quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:41 schreef teigan het volgende:
alweer shoppen maok?
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:49 schreef Peterselieman het volgende:
gehehe. Vanaf morgen ga ik 4 dagen feestvieren.![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:43 schreef Viking84 het volgende:Geslaagd!!
. Had 2 fout
. Was zeer goed te doen. Er zaten wel een paar instinkers in (waar ik niet in trapte, maar veel anderen ongetwijfeld wel) en twee dingen die ik echt niet wist en die ik dus moest gokken. Maar geen vragen over afmetingen en gewichten enzo dus
.
Neeeeeeeeeee!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo. Ik ga even m'n naaktheid bedekken (kleren aantrekken dus) en dan naar de kapper.
drie keer grommen en ze zijn stil.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan die verplichte praatjes bij de kapper.
Overenthousiast blondgeverfd kapstertje: 'Ziet er meteen al heel anders uit hè?'
Ja doos, je hebt 't zeiknat gespoten en als een dweil langs m'n hoofd gekamd, wat verwacht jij dan.
Dat moest ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee!
kappers zijn evil
die hallen stuken van je haar af!
Je bent goed bezig, wat maakt die stofzuiger dannog uit?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik bedacht me eerder vandaag dat het misschien geen slecht idee zou zijn om even snel te stofzuigen. Sindsdien heb ik een was gedraaid, die opgehangen, andere opgevouwd, boodschappen gedaan, gestreken, vaatwasser uitgeruimd, nieuw spul afgewassen, buitenom een beetje opgeruimd, het konijnenhok verschoond, alles afgestoft en het oud papier weggebracht.
Maar de stofzuiger, die heb ik nog steeds niet aangeraakt.
Ik heb slechte herinneringen aan de laatste keer dat ik dat heb gedaan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
maar hoe moet je nu dan headbangen?
Feest in eigen dorp. Zal zo voor de liefhebbers even foto's posten van een voertuig dat nog geen 5 minuten geleden hier door de straat heen reed.quote:
Je kon het niet laten hequote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ja hoor, toch het kastje met cd's netjes gemaakt.
Nee.quote:
Welke mongool takelt nou zo ee Spijkstaal toe!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:09 schreef Peterselieman het volgende:
Ze hebben er iets moois van gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarover?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik krijg spontaan last van plaatsvervangende schaamte.
Dat heeft een tiental mensen gedaan met een afgeschreven voertuigquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Welke mongool takelt nou zo ee Spijkstaal toe!
Dat heb ik altijd met die quasi-lollige dingen die bij dorpsfeesten en zo komen kijken. Carnaval lijkt me dus ook absoluut niets.quote:
Ik kom dan gewoon niet meer buitenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Bij het dorpsfeest hier was ik naar Duitsland gevlucht![]()
Gelukkig hebben wij geen versieringen en een optocht van versierde wagens. Dat is namelijk weer een apart feest en meer gericht op de basisschooljeugd.quote:
Toen ik bij je op visite was, was er ook een of ander feestquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Bij het dorpsfeest hier was ik naar Duitsland gevlucht![]()
Nee, ik ziehet, at jullie geen versiere wgaens hebbenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij geen versieringen en een optocht van versierde wagens. Dat is namelijk weer een apart feest en meer gericht op de basisschooljeugd.
Ja, dat was het dorpsfeest. Jij hebt er meer van gezien dan ikquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:33 schreef maok het volgende:
[..]
Toen ik bij je op visite was, was er ook een of ander feest
Ik ben er zelfs nog nooit geweest... Feesten in tenten met bier zijn per definitie kutquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat vond ik altijd nog het ergste ja. Het afsluitende feest in de tent bij de sporthal. Iedereen leek het geweldig te vinden en een absolute must, maar ik zag de lol van bier over je heen krijgen, ongegeneerd in je kont geknepen worden, slechte muziek en de geur van gebraden kip nooit zo in, geloof ik.
Gelukkig niet zeg. Dan hadden ze net zo goed het feest af kunnen gelasten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Johan en Miram treden natuurlijk op in de tent op het kaatseveld ook
Nou, ik had hun nummer 1 hit gister toch maar mooi op vol volume door mn speakers toen ik hier de straat in reed!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg. Dan hadden ze net zo goed het feest af kunnen gelasten.
Ik vind het teveel gejengelquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, ik had hun nummer 1 hit gister toch maar mooi op vol volume door mn speakers toen ik hier de straat in reed!
Die plaat is juist zeer goedquote:(en vandaag toevallig In Nije Dei)
Dit is maar één wagentje. Ergens in september volgend jaar is er voor de basisschoolkinderen weer een optocht met versierde wagensquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:48 schreef nietzman het volgende:
Ik geloof dat ik dan stiekem best wel trots kan zijn op het niveau van de optochtwagens bij ons dorps zuipfestijn.
Hier doen ze het een keer in het jaar, elke buurt bouwt een wagen. Maar die steken er letterlijk tonnen in.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:51 schreef Peterselieman het volgende:
Dit is maar één wagentje. Ergens in september volgend jaar is er voor de basisschoolkinderen weer een optocht met versierde wagens
Ik hoop het niet. Moet werken van half 10 tot 9, dan is dat wel erg gemeen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:00 schreef Grulez het volgende:
Moi. Wordt het morgen mooi weer?
Aldus NOS Teletekstquote:OVERGANG NAAR ZOMERS WEER
Vanavond en vannacht is het wisselend
bewolkt en lokaal kan nog een enkele
bui vallen.Het koelt af tot een graad
of 12 en de wind is zwak tot matig.
Morgen schijnt de zon geregeld,maar wel
ontstaan er vooral landinwaarts enkele
stapelwolken.Het blijft vrijwel overal
droog en de maxima liggen rond 22-C.Er
waait een meest matige westenwind.
Ook in het weekeinde speelt de zon een
hoofdrol.Zaterdag wordt het al zo'n 25
graden,zondag komen hier nog een paar
graden bij.Bovendien blijft het droog.
Wat weet je dat precies.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:25 schreef Peterselieman het volgende:
Vanaf station Hoogezand-Sappemeer kun je 2x per uur terug met de trein, namelijk om .17 en .41 tot 21.41, daarna is het eens per uur om .41
Ik heb even snel de Arrivasite bekekenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:34 schreef maok het volgende:
[..]
Wat weet je dat precies.
Nou mensen ik hoop dat ik het overleef, ik ga 44 km skaten (of de helft)
Die post met dat tijdstip is het bijna waard om ingelijst te worden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 07:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Morguh.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die post met dat tijdstip is het bijna waard om ingelijst te worden.
Jij maakt niet toevallig ook wel eens foto's van vliegtuigen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze, ff tussendoor thuis voor ik voor de poort van het TT circuit ga staan tussen de andere nerds met zoomlenzen.
Lieverd, ik woon naast een vliegbasis, en onder een vliegtuig zitten ook wielen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Jij maakt niet toevallig ook wel eens foto's van vliegtuigen?
Dat is balen... heb een kutcomputerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Lieverd, ik woon naast een vliegbasis, en onder een vliegtuig zitten ook wielen.
hier de foto's van de open dag bij de buurman
Alleen op klikken als je een hele stevige computer hebt, hijopent een dikke 1000 foto's in één keer
Sweeeet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Lieverd, ik woon naast een vliegbasis, en onder een vliegtuig zitten ook wielen.
hier de foto's van de open dag bij de buurman
Alleen op klikken als je een hele stevige computer hebt, hijopent een dikke 1000 foto's in één keer
Zal ik het voor je posten?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:08 schreef teigan het volgende:
Ah, jij gaat feesten vanavond..
Ja, gaat wel ok hier... De kittens zorgen iig voor genoeg afleiding, alleen de studie schiet niet op..
Ik heb er even over nagedacht of ik tegen een bepaald persoon uit zou varen, zodat ik een ban kreeg en niet meer door fok! afgeleid zou worden, maar ik gun haar die lol niet..
linkielinkiequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:25 schreef teigan het volgende:
PSM, ja, en mijn begeleiders zijn allebei op vakantie, dus echt opschieten doet het niet... Maar ik blijf ploeteren..
als het jou niet uitmaakt sebasser, graag.. ik word zo gek van dat mens..
zie pmquote:
Wat een egoïste daar zeg en jullie daar maar lekker maken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:25 schreef teigan het volgende:
PSM, ja, en mijn begeleiders zijn allebei op vakantie, dus echt opschieten doet het niet... Maar ik blijf ploeteren..
als het jou niet uitmaakt sebasser, graag.. ik word zo gek van dat mens..
Heeeeeeeeeeeel leukquote:
Japquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 08:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Doet toch nog best zeer, zo'n strijkijzer op je hand.
Dat is het ook, dit is al een paar maanden aan de gang namelijk..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:56 schreef MaxMark het volgende:
Okeuj...ik vrees alleen dat ik het nog niet helemaal snap. Het zal wel een optelsom zijn.
Mijn voeten zijn weer uitgerust en de rest van mijn lichaam ook, heerlijk uitgeslapen. Ik heb helemaal geen spierpijn eigenlijk. Het was een flinke tocht maar ik heb hem uitgeredenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:55 schreef teigan het volgende:
Zo, weer thuis, ben nog in Hoogezand geweest, en ik gok dat ik er nu zo'n 50 kilometer op heb zitten op de skates.... Mijn voeten vinden het toch neit helemaal prettig, dus zo lekker naar bed!
Trusten
wij hadden ook nergens last van verder...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:47 schreef maok het volgende:
[..]
Mijn voeten zijn weer uitgerust en de rest van mijn lichaam ook, heerlijk uitgeslapen. Ik heb helemaal geen spierpijn eigenlijk. Het was een flinke tocht maar ik heb hem uitgereden![]()
dan hadden ze wel een andere oplossing bedacht..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, de Taxxxxxi gaat Do2 van het station halen en naar DaD brengen
Als die twee mij toch niet hadden
Ennn daarvoor rijd je helemaal naar Groningen? Over het Damsterdiep gaat ook een bus?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, de Taxxxxxi gaat Do2 van het station halen en naar DaD brengen
Als die twee mij toch niet hadden
DaD zit niet in Groningen momenteelquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ennn daarvoor rijd je helemaal naar Groningen? Over het Damsterdiep gaat ook een bus?
oquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het ging niet over die kroeg![]()
Ik houd het niet bijquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
DaD zit niet in Groningen momenteel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |