Afgezien van het feit dat het hoge noorden niet in Brabant ligt wel.quote:
quote:Met 230 over snelweg
Gepubliceerd op 02 augustus 2007, 12:55
Laatst bijgewerkt op 02 augustus 2007, 12:56
Assen/Groningen -
Een 19‑jarige Groninger heeft het woensdagnacht voor elkaar gekregen met 230 kilometer per uur over de A28 tussen Assen en zijn woonplaats te jagen. Dat is voorlopig ook de laatste keer, want de politie heeft hem zijn rijbewijs afgepakt. De jongeman verklaarde dat hij moe was en graag naar bed wilde.
Lijkt me meer voor de hand liggenquote:De jongeman verklaarde dat hij moe was en graag naar bed dood wilde.
Zegveld ligt ook niet in Brabantquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat het hoge noorden niet in Brabant ligt wel.
Toch, denk ik niet dat jij dat tegen haar gezegd hebt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan die verplichte praatjes bij de kapper.
Overenthousiast blondgeverfd kapstertje: 'Ziet er meteen al heel anders uit hè?'
Ja doos, je hebt 't zeiknat gespoten en als een dweil langs m'n hoofd gekamd, wat verwacht jij dan.
Echtwel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Toch, denk ik niet dat jij dat tegen haar gezegd hebt.
Ik heb geknikt. Het zág er ook anders uit, maar niet bepaald positief.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Toch, denk ik niet dat jij dat tegen haar gezegd hebt.
Ja, ik moest nog wat dingetjes voor de vakantie hebben. Mijn buit:quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:41 schreef teigan het volgende:
alweer shoppen maok?
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:49 schreef Peterselieman het volgende:
gehehe. Vanaf morgen ga ik 4 dagen feestvieren.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |