Ik ga vandaag shoppenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:02 schreef maok het volgende:
Goedemorgen, dit is een mooie dag om een shoppen.
zei ik toch alquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:43 schreef Viking84 het volgende:Geslaagd!!
. Had 2 fout
. Was zeer goed te doen. Er zaten wel een paar instinkers in (waar ik niet in trapte, maar veel anderen ongetwijfeld wel) en twee dingen die ik echt niet wist en die ik dus moest gokken. Maar geen vragen over afmetingen en gewichten enzo dus
.
dank jequote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:51 schreef teigan het volgende:
gefeliciteerd Viking
btw, bij mario party hebben wij ook van die blauwe geruite balken aan de zijkant hoor..
en nu ga ik braaf aan de slag...
Toen ging ik dus net op bed.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:24 schreef MaxMark het volgende:
Vanwaar nog zo laat op, Dad?
9 uur, zei je toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben zo slecht.
Ik dus ook, niet veel laterquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Toen ging ik dus net op bed..
Wat hebben wij een kans op een leuke nacht samen hopeloos laten liggen MM. Zonde.quote:
Achteraf hequote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat hebben wij een kans op een leuke nacht samen hopeloos laten liggen MM. Zonde.
Bredanaar.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:52 schreef Frazz het volgende:
Hallo Groningers!
Mwah. Nie veul.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tsja. Wat doe je eraan hè.
Goede volgorde ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo. Ik ga even m'n naaktheid bedekken (kleren aantrekken dus) en dan naar de kapper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |