Wat is The Dude fucking lelijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:52 schreef Tangarine het volgende:
ik ga eerder voor http://uk.youtube.com/watch?v=gU2ZgaQ_H-Y
Tjebbe is toch The Dude? Je vind hem lelijk?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat is The Dude fucking lelijk.
Hij IS 'm niet of zo. Maar ik ben geen fan van die baard en dat haar, iig.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tjebbe is toch The Dude? Je vind hem lelijk?
Huh?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat is The Dude fucking lelijk.
Oh god, dat kan je echt niet hebben hè?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
You were saying?.
Hoe lang heb je er over gedaan om zijn meest lelijke foto te vinden?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, maar...Viggo Waas...Ik bedoel, kom op!
Dat was de eerste die ik vond, eigenlijk. Ik zie de verbetering overigens niet, hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoe lang heb je er over gedaan om zijn meest lelijke foto te vinden?.
[afbeelding].
quote:Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt
Zooo, theorie is binnen zeg ik dan altijdquote:Op donderdag 2 augustus 2007 07:27 schreef Viking84 het volgende:
Zo, nog een half uurtje en dan vertrek ik richting CBR. Brr.
Ik ga vandaag shoppenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:02 schreef maok het volgende:
Goedemorgen, dit is een mooie dag om een shoppen.
zei ik toch alquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:43 schreef Viking84 het volgende:Geslaagd!!
. Had 2 fout
. Was zeer goed te doen. Er zaten wel een paar instinkers in (waar ik niet in trapte, maar veel anderen ongetwijfeld wel) en twee dingen die ik echt niet wist en die ik dus moest gokken. Maar geen vragen over afmetingen en gewichten enzo dus
.
dank jequote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:51 schreef teigan het volgende:
gefeliciteerd Viking
btw, bij mario party hebben wij ook van die blauwe geruite balken aan de zijkant hoor..
en nu ga ik braaf aan de slag...
Toen ging ik dus net op bed.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:24 schreef MaxMark het volgende:
Vanwaar nog zo laat op, Dad?
9 uur, zei je toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben zo slecht.
Ik dus ook, niet veel laterquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Toen ging ik dus net op bed..
Wat hebben wij een kans op een leuke nacht samen hopeloos laten liggen MM. Zonde.quote:
Achteraf hequote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat hebben wij een kans op een leuke nacht samen hopeloos laten liggen MM. Zonde.
Bredanaar.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:52 schreef Frazz het volgende:
Hallo Groningers!
Mwah. Nie veul.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tsja. Wat doe je eraan hè.
Goede volgorde ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo. Ik ga even m'n naaktheid bedekken (kleren aantrekken dus) en dan naar de kapper.
Afgezien van het feit dat het hoge noorden niet in Brabant ligt wel.quote:
quote:Met 230 over snelweg
Gepubliceerd op 02 augustus 2007, 12:55
Laatst bijgewerkt op 02 augustus 2007, 12:56
Assen/Groningen -
Een 19‑jarige Groninger heeft het woensdagnacht voor elkaar gekregen met 230 kilometer per uur over de A28 tussen Assen en zijn woonplaats te jagen. Dat is voorlopig ook de laatste keer, want de politie heeft hem zijn rijbewijs afgepakt. De jongeman verklaarde dat hij moe was en graag naar bed wilde.
Lijkt me meer voor de hand liggenquote:De jongeman verklaarde dat hij moe was en graag naar bed dood wilde.
Zegveld ligt ook niet in Brabantquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat het hoge noorden niet in Brabant ligt wel.
Toch, denk ik niet dat jij dat tegen haar gezegd hebt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan die verplichte praatjes bij de kapper.
Overenthousiast blondgeverfd kapstertje: 'Ziet er meteen al heel anders uit hè?'
Ja doos, je hebt 't zeiknat gespoten en als een dweil langs m'n hoofd gekamd, wat verwacht jij dan.
Echtwel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Toch, denk ik niet dat jij dat tegen haar gezegd hebt.
Ik heb geknikt. Het zág er ook anders uit, maar niet bepaald positief.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Toch, denk ik niet dat jij dat tegen haar gezegd hebt.
Ja, ik moest nog wat dingetjes voor de vakantie hebben. Mijn buit:quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:41 schreef teigan het volgende:
alweer shoppen maok?
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:49 schreef Peterselieman het volgende:
gehehe. Vanaf morgen ga ik 4 dagen feestvieren.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |