Nee, bang dat wanneer ik weer eens aan het ijs zit, ik niet anders kan dan terugdenken aan deze TT.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bang dat je hem in de vriezer moet hangen om de TT echt uit te beelden?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nee, bang dat wanneer ik weer eens aan het ijs zit, ik niet anders kan dan terugdenken aan deze TT.
Dit is dan ook het enige topic waar ik kom zo ongeveer hè?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens het lijstje van Arcee nog wel ja
FOK!forum-poststatistieken. #151
Jij eet nooit ijsjes, alleen B&J, en dat is een categorie op zich.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik hoef dus voorlopig geen ijs meer.
Dan ben je goed bezigquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dit is dan ook het enige topic waar ik kom zo ongeveer hè?.
True.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij eet nooit ijsjes, alleen B&J, en dat is een categorie op zich..
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De al oude vertrouwde raket blijft lekker![]()
Mijn piemel smaakt naar raket.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De al oude vertrouwde raket blijft lekker![]()
Weet je nog, die ene keer dat ik je een ijsje gaf op voorwaarde dat je een blinddoek voor deed?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe weet je dat?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weet je nog, die ene keer dat ik je een ijsje gaf op voorwaarde dat je een blinddoek voor deed?
nee?
kan kloppen, want dat is nooit gebeurd
Hoevaak hebben we elkaar gezien sinds de datum in mn onderschrift pop?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
De ene keer dat ik ijs van je zou krijgen was je ijs op..
Ja hoi, ik heb je toen een uur lang ondervraagd over welke soort cake je wilde, en je bleek niets te lusten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoevaak hebben we elkaar gezien sinds de datum in mn onderschrift pop?
Dat heb ik nu met dit.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik lijk de enige te zijn die om zulks moet lachen: Tadam.
Wat is The Dude fucking lelijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:52 schreef Tangarine het volgende:
ik ga eerder voor http://uk.youtube.com/watch?v=gU2ZgaQ_H-Y
Tjebbe is toch The Dude? Je vind hem lelijk?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat is The Dude fucking lelijk.
Hij IS 'm niet of zo. Maar ik ben geen fan van die baard en dat haar, iig.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tjebbe is toch The Dude? Je vind hem lelijk?
Huh?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat is The Dude fucking lelijk.
Oh god, dat kan je echt niet hebben hè?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
You were saying?.
Hoe lang heb je er over gedaan om zijn meest lelijke foto te vinden?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, maar...Viggo Waas...Ik bedoel, kom op!
Dat was de eerste die ik vond, eigenlijk. Ik zie de verbetering overigens niet, hoor.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 00:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoe lang heb je er over gedaan om zijn meest lelijke foto te vinden?.
[afbeelding].
quote:Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt
Zooo, theorie is binnen zeg ik dan altijdquote:Op donderdag 2 augustus 2007 07:27 schreef Viking84 het volgende:
Zo, nog een half uurtje en dan vertrek ik richting CBR. Brr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |