Ik ga vandaag shoppenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:02 schreef maok het volgende:
Goedemorgen, dit is een mooie dag om een shoppen.
zei ik toch alquote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:43 schreef Viking84 het volgende:Geslaagd!!
. Had 2 fout
. Was zeer goed te doen. Er zaten wel een paar instinkers in (waar ik niet in trapte, maar veel anderen ongetwijfeld wel) en twee dingen die ik echt niet wist en die ik dus moest gokken. Maar geen vragen over afmetingen en gewichten enzo dus
.
dank jequote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:51 schreef teigan het volgende:
gefeliciteerd Viking
btw, bij mario party hebben wij ook van die blauwe geruite balken aan de zijkant hoor..
en nu ga ik braaf aan de slag...
Toen ging ik dus net op bed.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:24 schreef MaxMark het volgende:
Vanwaar nog zo laat op, Dad?
9 uur, zei je toch?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ben zo slecht.
Ik dus ook, niet veel laterquote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Toen ging ik dus net op bed..
Wat hebben wij een kans op een leuke nacht samen hopeloos laten liggen MM. Zonde.quote:
Achteraf hequote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat hebben wij een kans op een leuke nacht samen hopeloos laten liggen MM. Zonde.
Bredanaar.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:52 schreef Frazz het volgende:
Hallo Groningers!
Mwah. Nie veul.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tsja. Wat doe je eraan hè.
Goede volgorde ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo. Ik ga even m'n naaktheid bedekken (kleren aantrekken dus) en dan naar de kapper.
Afgezien van het feit dat het hoge noorden niet in Brabant ligt wel.quote:
quote:Met 230 over snelweg
Gepubliceerd op 02 augustus 2007, 12:55
Laatst bijgewerkt op 02 augustus 2007, 12:56
Assen/Groningen -
Een 19‑jarige Groninger heeft het woensdagnacht voor elkaar gekregen met 230 kilometer per uur over de A28 tussen Assen en zijn woonplaats te jagen. Dat is voorlopig ook de laatste keer, want de politie heeft hem zijn rijbewijs afgepakt. De jongeman verklaarde dat hij moe was en graag naar bed wilde.
Lijkt me meer voor de hand liggenquote:De jongeman verklaarde dat hij moe was en graag naar bed dood wilde.
Zegveld ligt ook niet in Brabantquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat het hoge noorden niet in Brabant ligt wel.
Toch, denk ik niet dat jij dat tegen haar gezegd hebt.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan die verplichte praatjes bij de kapper.
Overenthousiast blondgeverfd kapstertje: 'Ziet er meteen al heel anders uit hè?'
Ja doos, je hebt 't zeiknat gespoten en als een dweil langs m'n hoofd gekamd, wat verwacht jij dan.
Echtwel.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Toch, denk ik niet dat jij dat tegen haar gezegd hebt.
Ik heb geknikt. Het zág er ook anders uit, maar niet bepaald positief.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 15:02 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Toch, denk ik niet dat jij dat tegen haar gezegd hebt.
Ja, ik moest nog wat dingetjes voor de vakantie hebben. Mijn buit:quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:41 schreef teigan het volgende:
alweer shoppen maok?
Waar ga je heen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:49 schreef Peterselieman het volgende:
gehehe. Vanaf morgen ga ik 4 dagen feestvieren.![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:43 schreef Viking84 het volgende:Geslaagd!!
. Had 2 fout
. Was zeer goed te doen. Er zaten wel een paar instinkers in (waar ik niet in trapte, maar veel anderen ongetwijfeld wel) en twee dingen die ik echt niet wist en die ik dus moest gokken. Maar geen vragen over afmetingen en gewichten enzo dus
.
Neeeeeeeeeee!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo. Ik ga even m'n naaktheid bedekken (kleren aantrekken dus) en dan naar de kapper.
drie keer grommen en ze zijn stil.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan die verplichte praatjes bij de kapper.
Overenthousiast blondgeverfd kapstertje: 'Ziet er meteen al heel anders uit hè?'
Ja doos, je hebt 't zeiknat gespoten en als een dweil langs m'n hoofd gekamd, wat verwacht jij dan.
Dat moest ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee!
kappers zijn evil
die hallen stuken van je haar af!
Je bent goed bezig, wat maakt die stofzuiger dannog uit?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik bedacht me eerder vandaag dat het misschien geen slecht idee zou zijn om even snel te stofzuigen. Sindsdien heb ik een was gedraaid, die opgehangen, andere opgevouwd, boodschappen gedaan, gestreken, vaatwasser uitgeruimd, nieuw spul afgewassen, buitenom een beetje opgeruimd, het konijnenhok verschoond, alles afgestoft en het oud papier weggebracht.
Maar de stofzuiger, die heb ik nog steeds niet aangeraakt.
Ik heb slechte herinneringen aan de laatste keer dat ik dat heb gedaan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
maar hoe moet je nu dan headbangen?
Feest in eigen dorp. Zal zo voor de liefhebbers even foto's posten van een voertuig dat nog geen 5 minuten geleden hier door de straat heen reed.quote:
Je kon het niet laten hequote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ja hoor, toch het kastje met cd's netjes gemaakt.
Nee.quote:
Welke mongool takelt nou zo ee Spijkstaal toe!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:09 schreef Peterselieman het volgende:
Ze hebben er iets moois van gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarover?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik krijg spontaan last van plaatsvervangende schaamte.
Dat heeft een tiental mensen gedaan met een afgeschreven voertuigquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Welke mongool takelt nou zo ee Spijkstaal toe!
Dat heb ik altijd met die quasi-lollige dingen die bij dorpsfeesten en zo komen kijken. Carnaval lijkt me dus ook absoluut niets.quote:
Ik kom dan gewoon niet meer buitenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Bij het dorpsfeest hier was ik naar Duitsland gevlucht![]()
Gelukkig hebben wij geen versieringen en een optocht van versierde wagens. Dat is namelijk weer een apart feest en meer gericht op de basisschooljeugd.quote:
Toen ik bij je op visite was, was er ook een of ander feestquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Bij het dorpsfeest hier was ik naar Duitsland gevlucht![]()
Nee, ik ziehet, at jullie geen versiere wgaens hebbenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij geen versieringen en een optocht van versierde wagens. Dat is namelijk weer een apart feest en meer gericht op de basisschooljeugd.
Ja, dat was het dorpsfeest. Jij hebt er meer van gezien dan ikquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:33 schreef maok het volgende:
[..]
Toen ik bij je op visite was, was er ook een of ander feest
Ik ben er zelfs nog nooit geweest... Feesten in tenten met bier zijn per definitie kutquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat vond ik altijd nog het ergste ja. Het afsluitende feest in de tent bij de sporthal. Iedereen leek het geweldig te vinden en een absolute must, maar ik zag de lol van bier over je heen krijgen, ongegeneerd in je kont geknepen worden, slechte muziek en de geur van gebraden kip nooit zo in, geloof ik.
Gelukkig niet zeg. Dan hadden ze net zo goed het feest af kunnen gelasten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Johan en Miram treden natuurlijk op in de tent op het kaatseveld ook
Nou, ik had hun nummer 1 hit gister toch maar mooi op vol volume door mn speakers toen ik hier de straat in reed!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg. Dan hadden ze net zo goed het feest af kunnen gelasten.
Ik vind het teveel gejengelquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, ik had hun nummer 1 hit gister toch maar mooi op vol volume door mn speakers toen ik hier de straat in reed!
Die plaat is juist zeer goedquote:(en vandaag toevallig In Nije Dei)
Dit is maar één wagentje. Ergens in september volgend jaar is er voor de basisschoolkinderen weer een optocht met versierde wagensquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:48 schreef nietzman het volgende:
Ik geloof dat ik dan stiekem best wel trots kan zijn op het niveau van de optochtwagens bij ons dorps zuipfestijn.
Hier doen ze het een keer in het jaar, elke buurt bouwt een wagen. Maar die steken er letterlijk tonnen in.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:51 schreef Peterselieman het volgende:
Dit is maar één wagentje. Ergens in september volgend jaar is er voor de basisschoolkinderen weer een optocht met versierde wagens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |