quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:43 schreef Viking84 het volgende:Geslaagd!!
. Had 2 fout
. Was zeer goed te doen. Er zaten wel een paar instinkers in (waar ik niet in trapte, maar veel anderen ongetwijfeld wel) en twee dingen die ik echt niet wist en die ik dus moest gokken. Maar geen vragen over afmetingen en gewichten enzo dus
.
Neeeeeeeeeee!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo. Ik ga even m'n naaktheid bedekken (kleren aantrekken dus) en dan naar de kapper.
drie keer grommen en ze zijn stil.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan die verplichte praatjes bij de kapper.
Overenthousiast blondgeverfd kapstertje: 'Ziet er meteen al heel anders uit hè?'
Ja doos, je hebt 't zeiknat gespoten en als een dweil langs m'n hoofd gekamd, wat verwacht jij dan.
Dat moest ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee!
kappers zijn evil
die hallen stuken van je haar af!
Je bent goed bezig, wat maakt die stofzuiger dannog uit?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik bedacht me eerder vandaag dat het misschien geen slecht idee zou zijn om even snel te stofzuigen. Sindsdien heb ik een was gedraaid, die opgehangen, andere opgevouwd, boodschappen gedaan, gestreken, vaatwasser uitgeruimd, nieuw spul afgewassen, buitenom een beetje opgeruimd, het konijnenhok verschoond, alles afgestoft en het oud papier weggebracht.
Maar de stofzuiger, die heb ik nog steeds niet aangeraakt.
Ik heb slechte herinneringen aan de laatste keer dat ik dat heb gedaan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:21 schreef Alexxxxx het volgende:
maar hoe moet je nu dan headbangen?
Feest in eigen dorp. Zal zo voor de liefhebbers even foto's posten van een voertuig dat nog geen 5 minuten geleden hier door de straat heen reed.quote:
Je kon het niet laten hequote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ja hoor, toch het kastje met cd's netjes gemaakt.
Nee.quote:
Welke mongool takelt nou zo ee Spijkstaal toe!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:09 schreef Peterselieman het volgende:
Ze hebben er iets moois van gemaakt
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Waarover?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik krijg spontaan last van plaatsvervangende schaamte.
Dat heeft een tiental mensen gedaan met een afgeschreven voertuigquote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Welke mongool takelt nou zo ee Spijkstaal toe!
Dat heb ik altijd met die quasi-lollige dingen die bij dorpsfeesten en zo komen kijken. Carnaval lijkt me dus ook absoluut niets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |