quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 08:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Doet toch nog best zeer, zo'n strijkijzer op je hand.
Dat is het ook, dit is al een paar maanden aan de gang namelijk..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:56 schreef MaxMark het volgende:
Okeuj...ik vrees alleen dat ik het nog niet helemaal snap. Het zal wel een optelsom zijn.
Mijn voeten zijn weer uitgerust en de rest van mijn lichaam ook, heerlijk uitgeslapen. Ik heb helemaal geen spierpijn eigenlijk. Het was een flinke tocht maar ik heb hem uitgeredenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:55 schreef teigan het volgende:
Zo, weer thuis, ben nog in Hoogezand geweest, en ik gok dat ik er nu zo'n 50 kilometer op heb zitten op de skates.... Mijn voeten vinden het toch neit helemaal prettig, dus zo lekker naar bed!
Trusten
wij hadden ook nergens last van verder...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:47 schreef maok het volgende:
[..]
Mijn voeten zijn weer uitgerust en de rest van mijn lichaam ook, heerlijk uitgeslapen. Ik heb helemaal geen spierpijn eigenlijk. Het was een flinke tocht maar ik heb hem uitgereden![]()
dan hadden ze wel een andere oplossing bedacht..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, de Taxxxxxi gaat Do2 van het station halen en naar DaD brengen
Als die twee mij toch niet hadden
Ennn daarvoor rijd je helemaal naar Groningen? Over het Damsterdiep gaat ook een bus?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, de Taxxxxxi gaat Do2 van het station halen en naar DaD brengen
Als die twee mij toch niet hadden
DaD zit niet in Groningen momenteelquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ennn daarvoor rijd je helemaal naar Groningen? Over het Damsterdiep gaat ook een bus?
oquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het ging niet over die kroeg![]()
Ik houd het niet bijquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
DaD zit niet in Groningen momenteel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |