Ik hoop het niet. Moet werken van half 10 tot 9, dan is dat wel erg gemeen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:00 schreef Grulez het volgende:
Moi. Wordt het morgen mooi weer?
Aldus NOS Teletekstquote:OVERGANG NAAR ZOMERS WEER
Vanavond en vannacht is het wisselend
bewolkt en lokaal kan nog een enkele
bui vallen.Het koelt af tot een graad
of 12 en de wind is zwak tot matig.
Morgen schijnt de zon geregeld,maar wel
ontstaan er vooral landinwaarts enkele
stapelwolken.Het blijft vrijwel overal
droog en de maxima liggen rond 22-C.Er
waait een meest matige westenwind.
Ook in het weekeinde speelt de zon een
hoofdrol.Zaterdag wordt het al zo'n 25
graden,zondag komen hier nog een paar
graden bij.Bovendien blijft het droog.
Wat weet je dat precies.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:25 schreef Peterselieman het volgende:
Vanaf station Hoogezand-Sappemeer kun je 2x per uur terug met de trein, namelijk om .17 en .41 tot 21.41, daarna is het eens per uur om .41
Ik heb even snel de Arrivasite bekekenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 21:34 schreef maok het volgende:
[..]
Wat weet je dat precies.
Nou mensen ik hoop dat ik het overleef, ik ga 44 km skaten (of de helft)
Die post met dat tijdstip is het bijna waard om ingelijst te worden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 07:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Morguh.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 08:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die post met dat tijdstip is het bijna waard om ingelijst te worden.
Jij maakt niet toevallig ook wel eens foto's van vliegtuigen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Ze, ff tussendoor thuis voor ik voor de poort van het TT circuit ga staan tussen de andere nerds met zoomlenzen.
Lieverd, ik woon naast een vliegbasis, en onder een vliegtuig zitten ook wielen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Jij maakt niet toevallig ook wel eens foto's van vliegtuigen?
Dat is balen... heb een kutcomputerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Lieverd, ik woon naast een vliegbasis, en onder een vliegtuig zitten ook wielen.
hier de foto's van de open dag bij de buurman
Alleen op klikken als je een hele stevige computer hebt, hijopent een dikke 1000 foto's in één keer
Sweeeet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Lieverd, ik woon naast een vliegbasis, en onder een vliegtuig zitten ook wielen.
hier de foto's van de open dag bij de buurman
Alleen op klikken als je een hele stevige computer hebt, hijopent een dikke 1000 foto's in één keer
Zal ik het voor je posten?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:08 schreef teigan het volgende:
Ah, jij gaat feesten vanavond..
Ja, gaat wel ok hier... De kittens zorgen iig voor genoeg afleiding, alleen de studie schiet niet op..
Ik heb er even over nagedacht of ik tegen een bepaald persoon uit zou varen, zodat ik een ban kreeg en niet meer door fok! afgeleid zou worden, maar ik gun haar die lol niet..
linkielinkiequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:25 schreef teigan het volgende:
PSM, ja, en mijn begeleiders zijn allebei op vakantie, dus echt opschieten doet het niet... Maar ik blijf ploeteren..
als het jou niet uitmaakt sebasser, graag.. ik word zo gek van dat mens..
zie pmquote:
Wat een egoïste daar zeg en jullie daar maar lekker maken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:25 schreef teigan het volgende:
PSM, ja, en mijn begeleiders zijn allebei op vakantie, dus echt opschieten doet het niet... Maar ik blijf ploeteren..
als het jou niet uitmaakt sebasser, graag.. ik word zo gek van dat mens..
Heeeeeeeeeeeel leukquote:
Japquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 08:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Doet toch nog best zeer, zo'n strijkijzer op je hand.
Dat is het ook, dit is al een paar maanden aan de gang namelijk..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:56 schreef MaxMark het volgende:
Okeuj...ik vrees alleen dat ik het nog niet helemaal snap. Het zal wel een optelsom zijn.
Mijn voeten zijn weer uitgerust en de rest van mijn lichaam ook, heerlijk uitgeslapen. Ik heb helemaal geen spierpijn eigenlijk. Het was een flinke tocht maar ik heb hem uitgeredenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:55 schreef teigan het volgende:
Zo, weer thuis, ben nog in Hoogezand geweest, en ik gok dat ik er nu zo'n 50 kilometer op heb zitten op de skates.... Mijn voeten vinden het toch neit helemaal prettig, dus zo lekker naar bed!
Trusten
wij hadden ook nergens last van verder...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:47 schreef maok het volgende:
[..]
Mijn voeten zijn weer uitgerust en de rest van mijn lichaam ook, heerlijk uitgeslapen. Ik heb helemaal geen spierpijn eigenlijk. Het was een flinke tocht maar ik heb hem uitgereden![]()
dan hadden ze wel een andere oplossing bedacht..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, de Taxxxxxi gaat Do2 van het station halen en naar DaD brengen
Als die twee mij toch niet hadden
Ennn daarvoor rijd je helemaal naar Groningen? Over het Damsterdiep gaat ook een bus?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:57 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, de Taxxxxxi gaat Do2 van het station halen en naar DaD brengen
Als die twee mij toch niet hadden
DaD zit niet in Groningen momenteelquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ennn daarvoor rijd je helemaal naar Groningen? Over het Damsterdiep gaat ook een bus?
oquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het ging niet over die kroeg![]()
Ik houd het niet bijquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
DaD zit niet in Groningen momenteel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |