Jaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, ok. Je bedoelt natuurlijk: "nu je theorie nog even halen"
.
Wat een gedrocht.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:28 schreef Renesite het volgende:
Alex, waarschijnlijk een domme vraag, maar: Heb je de nieuwste ambulances al gezien? Die nieuwe Sprinterbussen van UMCG (en anderen waarschijnlijk)
http://www.rav-groningen.nl/html/Dolfijn.htm
!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb ze zlef gebouwd, telt dat ook René?
Dat zie je nu pas?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:42 schreef Peterselieman het volgende:
Valt me nu op dat die ambulancefoto is gemaakt bij de post aan de kastanjelaan, nabij station Noord
Moet je tegenwoordig ook al een eed afleggen in de automontage/verbouwings branche?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
ik had nu graag meerverteld over de hulpverleningsvoertuigen in Groningen.. maar bedrijfsgeheim
Ik heb over mn hobby verteld bij het sollicitatiegesprek, dus ze hebben maar een paragraafje in mn contract er aan gewijdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet je tegenwoordig ook al een eed afleggen in de automontage/verbouwings branche?
Ik ook niet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja. Kom de laatste tijd niet meer zoveel in Groningen![]()
Concurrentiebeding is vrij normaalquote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb over mn hobby verteld bij het sollicitatiegesprek, dus ze hebben maar een paragraafje in mn contract er aan gewijd
Nee, dat is eenandere paragraaf. Ik mag niet in andere magazijnen werken zolang ik bij Visser onde contract sta. Wat best jammer is, had wel zin om met de verplichte kerstvakantie bij een van mnoude bazen te weken, die hebben het juist druk met kerst. Weer ff lekker racen op de heftruck.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Concurrentiebeding is vrij normaal![]()
Iets meer toelichting in een PM is gewenst opzich.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat bedoel je Tineke?
En ik mis je Astrid.
[GEZ] reisgenoot autotrip Oost-Europa week 33 staat nog steeds open btw
Je weet maar nooit wat iemand denkt he?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
ChipsZak. leek niet bepaald enthousiast, dus dat drukte ik even op de aan het Groningentopic zo bekende sarcastische manier uit.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 22:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wat iemand denkt he?![]()
Wanneer haal je mij in?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:03 schreef Peterselieman het volgende:
Ik moet nog flink doorposten om Teigan in te halen en DaD voor te blijven
Volgens het lijstje van Arcee nog wel jaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ben je op me voor dan?
Ik vind het niet zo schokkendquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Die TT kan echt niet, hoor.
bang dat je hem in de vriezer moet hangen om de TT echt uit te beelden?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Die TT kan echt niet, hoor.
Nee, bang dat wanneer ik weer eens aan het ijs zit, ik niet anders kan dan terugdenken aan deze TT.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bang dat je hem in de vriezer moet hangen om de TT echt uit te beelden?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Nee, bang dat wanneer ik weer eens aan het ijs zit, ik niet anders kan dan terugdenken aan deze TT.
Dit is dan ook het enige topic waar ik kom zo ongeveer hè?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Volgens het lijstje van Arcee nog wel ja
FOK!forum-poststatistieken. #151
Jij eet nooit ijsjes, alleen B&J, en dat is een categorie op zich.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik hoef dus voorlopig geen ijs meer.
Dan ben je goed bezigquote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dit is dan ook het enige topic waar ik kom zo ongeveer hè?.
True.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij eet nooit ijsjes, alleen B&J, en dat is een categorie op zich..
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De al oude vertrouwde raket blijft lekker![]()
Mijn piemel smaakt naar raket.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De al oude vertrouwde raket blijft lekker![]()
Weet je nog, die ene keer dat ik je een ijsje gaf op voorwaarde dat je een blinddoek voor deed?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe weet je dat?
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weet je nog, die ene keer dat ik je een ijsje gaf op voorwaarde dat je een blinddoek voor deed?
nee?
kan kloppen, want dat is nooit gebeurd
Hoevaak hebben we elkaar gezien sinds de datum in mn onderschrift pop?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..].
De ene keer dat ik ijs van je zou krijgen was je ijs op..
Ja hoi, ik heb je toen een uur lang ondervraagd over welke soort cake je wilde, en je bleek niets te lusten.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoevaak hebben we elkaar gezien sinds de datum in mn onderschrift pop?
Dat heb ik nu met dit.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 23:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik lijk de enige te zijn die om zulks moet lachen: Tadam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |