abonnement Unibet Coolblue
pi_52016193
FOK! Games & Consoles

Welkom in "Games & Consoles", kortweg GAM. Hier kun je alles kwijt over computergames, gameconsoles en alles wat daarmee te maken heeft. Hier zitten de echte liefhebbers van de spellen en we gaan er dus van uit dat je alles legaal hebt aangeschaft. Het bespreken van warez en alles wat daarmee te maken heeft is dus iets wat we liever niet zien hier.

Handige links

  • FOK!games, voor al het laatste gamesnieuws.
  • V&A, voor het verkopen, kopen en/of ruilen van games.
  • FOK!wiki, voor meer info over dit subforum en FOK!games.
  • IRC, in #GAM is bijna altijd wel een moderator of FOK!games redactielid direct aanspreekbaar.

    De Moderators

    Voor verdere vragen, tips, op- of aanmerkingen kun je terecht in dit topic, via een topic report () of door direct contact op te nemen met één van de mods:

  • PaRoDiUzZ (Via PM : Klik)
  • RaymanNL (Via PM : Klik)
  • Gamedemon (Via PM : Klik)

    De OP is hier te vinden.
  • RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      woensdag 1 augustus 2007 @ 13:32:00 #2
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_52016220
    tvp
    The truth was in here.
    pi_52016229
    quote:
    Op woensdag 1 augustus 2007 13:28 schreef BMH het volgende:

    [..]

    +1.

    Ik schenk je ook meteen mijn Winnie de poe auto in forza.
    Hey BMH ?

    .
    pi_52016255
    quote:
    Op woensdag 1 augustus 2007 13:29 schreef Gamedemon het volgende:
    [..]
    Joh wij als mods kunnen bijna niets doen, wij houden een oogje in het zeil, modden afentoe wat weg of passen wat aan.. grotere problemen als die leggen we voor aan andere achter de schermen en proberen een oplossing te vinden..
    Bovendien wordt het wii topic nu in de gaten gehouden door alle 3 de mods en niet alleen door RaymanNL.
    En wat wil je nou? dat we je rechten geven dat je achter de schermen kan mee lezen?
    Nee, ik bedoel verder dat we aan de voorkant van het forum verder niets meer te horen zullen krijgen van wat voor zaken er met het forum lopen en alles alleen met achterkamertjes politiek word beholpen. Dat is niet erg, dan weet ik dat het aan de voorkant gewoon gokken is wat we wel en niet kunnen doen
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
    pi_52016329
    quote:
    Op woensdag 1 augustus 2007 13:33 schreef disjfa het volgende:

    [..]

    Nee, ik bedoel verder dat we aan de voorkant van het forum verder niets meer te horen zullen krijgen van wat voor zaken er met het forum lopen en alles alleen met achterkamertjes politiek word beholpen. Dat is niet erg, dan weet ik dat het aan de voorkant gewoon gokken is wat we wel en niet kunnen doen
    De regels zijn duidelijk als het goed is?
    Gewoon ontopic reageren in het wii topic, andere users niet lopen bashen en niet express de sfeer lopen te verzieken zoals sommige mensen in het wii topic deden.
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_52016431
    quote:
    Op woensdag 1 augustus 2007 13:35 schreef Gamedemon het volgende:
    [..]
    Gewoon ontopic reageren in het wii topic, andere users niet lopen bashen en niet express de sfeer lopen te verzieken zoals sommige mensen in het wii topic deden.
    Ja, en als dat niet gebeurt kunnen we weer een gezellige flame war zien van zo`n 80% van de bezoekers Gezellig. Mods komen dan een dag of 5 later zeuren dat de users stom zijn.

    Als erop gelet werd dan was ik het geheel met je eens en zou ik geloven dat er regels waren. Maar je kan zelf ook zat zien dat niemand, inclusief mods daar toch naar luisteren. En niemand boeit het en niemand valt daarover. Lekker boeiend dus die regels imho. Iig zoals er op de huidige situatie aan toe gaat.

    Maargoed, ik zal het weel geheel scheef zien en alles fout hebben. Ik wou het alleen ff zegge. En veel plezier achter de schermen
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
      Donald Duck held woensdag 1 augustus 2007 @ 13:41:35 #7
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_52016517
    Wat is het voor domme censuur dat ik niet eens mag linken naar andere fora?
    Je hebt die verwijderde links niet eens bekeken
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
    pi_52016637
    quote:
    Op woensdag 1 augustus 2007 13:41 schreef __Saviour__ het volgende:
    Wat is het voor domme censuur dat ik niet eens mag linken naar andere fora?
    Je hebt die verwijderde links niet eens bekeken
    quote:
    Dutch_Nelson, ik kan je *links* aanraden. Forums waar wel normaal gepraat kan worden. En zelfs Tweakers heeft een flashcard topic zonder moraalriddergezeik.
    Ik hoef die links niet te volgen, je post het alsof het daar wel normaal is.
    In een andere context had ik er mischien wel naar gekeken.
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      Donald Duck held woensdag 1 augustus 2007 @ 13:46:36 #9
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_52016696
    Het is daar normaal om te praten over de hardwarematige kant ja. Niet illegaal spul.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
    pi_52016720
    quote:
    Op woensdag 1 augustus 2007 13:46 schreef __Saviour__ het volgende:
    Het is daar normaal om te praten over de hardwarematige kant ja. Niet illegaal spul.
    Over flashcards dus, en het is offtopic.
    Stuur die links maar via PM naar de andere users dan, daarin ben je vrij om te doen en te laten wat je wilt.
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_52016743
    quote:
    Op woensdag 1 augustus 2007 13:45 schreef Gamedemon het volgende:

    [..]


    [..]

    Ik hoef die links niet te volgen, je post het alsof het daar wel normaal is.
    In een andere context had ik er mischien wel naar gekeken.
    Nouja, als ik zeg: Hier heb je Tubgirl <linkje> en Goatse <linkje> .
    Dan ga je die toch ook niet verwijderen zonder er even op te klikken?
    pi_52016784
    quote:
    Op woensdag 1 augustus 2007 13:47 schreef ijsmeis het volgende:

    [..]

    Nouja, als ik zeg: Hier heb je Tubgirl <linkje> en Goatse <linkje> .
    Dan ga je die toch ook niet verwijderen zonder er even op te klikken?
    Nee ik download ze eerst zelf om er op te fappen
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_52016909
    quote:
    Op woensdag 1 augustus 2007 13:39 schreef __Saviour__ het volgende:

    [..]

    Zo weinig weet je nou ervan. Er wordt helemaal niks aan de DS aangepast in het gehele homebrew proces.
    Er zijn in de laatste 2 topics genoeg posts verwijderd die niet gewenst waren vw warez gelul, dat zat jij mssn niet tussen, maar als het zo moet gaan dan is het of lullen over homebrew, of topic dicht, dat M3/R4 en andere flashcards gedoe is offtopic en lokt dus gewoon warez uit zoals eerder gezegd en aangegeven.
    pi_52017021
    quote:
    Op woensdag 1 augustus 2007 13:49 schreef Gamedemon het volgende:

    [..]

    Nee ik download ze eerst zelf om er op te fappen
    Ieeeeeeeeuw .
      woensdag 1 augustus 2007 @ 14:00:41 #15
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_52017142
    TUBGIRL WARNING:

    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      woensdag 1 augustus 2007 @ 14:26:18 #16
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_52017773
    Wat zijn er toch een hoop intellectuele users
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
      woensdag 1 augustus 2007 @ 14:49:32 #17
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_52018330
    quote:
    Op woensdag 1 augustus 2007 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Wat zijn er toch een hoop intellectuele users
    In GAM
    The truth was in here.
      Donald Duck held woensdag 1 augustus 2007 @ 21:38:39 #18
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_52028545
    Nu schieten jullie toch echt te ver door met het moderen in dat homebrew topic. Het is duidelijk dat geen enkele mod daadwerkelijk verstand van zaken heeft op dat gebied.
    En in de vorige topics was er constant gepraat over zulke zaken. En dat werd volledig toegestaan. Alleen af en toe eendaadwerkelijk ongewenste post werd verwijderd.
    maar nu in dat nieuwe topic 2 wannebe modjes meenden de moraalridder uit te moeten hangen, is nu nauwelijks daadwerkelijke discussie mogelijk. Want homebrew op de DS is nu eenmaal onlosmakelijk verbonden met flashcards en de functies daarvan. Als een homebrew stuk software bijvoorbeeld DLDI ondersteund is, en iemand vraagt wat dat is. Wat dan? Dan kan zelfs daarop niet eens geantwoord worden
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
    pi_52028904
    [GAM FB] Spui hier uw gal!

    vanaf het begin is het al de bedoeling geweest om het in homebrew topics niet over flashcards,downgrading, modchips of vergelijkbare dingen te hebben, en als je de OP bekijkt die je zelf gequote hebt , dan staat het er zelfs 2x in.

    Ikzelf zie de homebrew topics liever dicht dan open hoor(zeker als je al in 3 topics de zelfde discussie aan het voeren bent), en het is toch duidelijk?
      Donald Duck held woensdag 1 augustus 2007 @ 21:50:42 #20
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_52028955
    Zie je, je beantwoordt het onderste stuk van mijn post niet eens. Omdat je geen zak weet van hoe het in elkaar steekt.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
    pi_52029314
    quote:
    Op woensdag 1 augustus 2007 21:38 schreef __Saviour__ het volgende:
    maar nu in dat nieuwe topic 2 wannebe modjes meenden de moraalridder uit te moeten hangen, is nu nauwelijks daadwerkelijke discussie mogelijk. Want homebrew op de DS is nu eenmaal onlosmakelijk verbonden met flashcards en de functies daarvan. Als een homebrew stuk software bijvoorbeeld DLDI ondersteund is, en iemand vraagt wat dat is. Wat dan? Dan kan zelfs daarop niet eens geantwoord worden
    Homebrew op de PSP is ook onlosmakelijk verbonden met het downgraden van firmware en het spelen van import games op bepaalde PAL consoles is ook niet te doen zonder dat je een mod chip in die dingen steekt , er zijn allerlei mogenlijkheden die via een grijze weg te doen zijn maar die wij hier gewoon liever niet hebben.
      Donald Duck held woensdag 1 augustus 2007 @ 23:31:04 #22
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_52032158
    De PSP is door het memorystick slot standaard al uitgerust om homebrew te draaien, gebruik makende van gevonden lekken. Dat is allemaal volkomen toegestaan. Je eigen PSP, je eigen keuze om software naar keuze te draaien. Het is gewoon net een normale computer wat dat betreft.
    Maar de DS kan dus simpelweg zonder een extra - volkomen legaal - kaartje geen homebrew draaien. Dus zo kan helemaal niemand wat met dat topic. Wel praten over homebrew, maar niet eens over hoe je het draait? Nogal erg krom is dat. Zo blijft het topic beperkt tot een erg klein groepje en kunnen nooit nieuwe mensen kennismaken met het fenomeen homebrew, want de eerste vraag is toch altijd: maar howe werkt dat dan?
    Het beleid hier zuigt aan alle kanten. Iedere keer verwijzen naar het zogenaamde 'grijze gebied'. Dat is het helemaal niet. Laat het gewoon toe en verwijder alleen posts die daadwerkelijk over illegale zaken gaan.

    Maar laat ik een leuke analogie opwerpen: vind jij MP3 spelers illegaal? Het apparaat op zich dus.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
      woensdag 1 augustus 2007 @ 23:33:57 #23
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_52032227
    quote:
    Op woensdag 1 augustus 2007 23:31 schreef __Saviour__ het volgende:
    De PSP is door het memorystick slot standaard al uitgerust om homebrew te draaien, gebruik makende van gevonden lekken. Dat is allemaal volkomen toegestaan. Je eigen PSP, je eigen keuze om software naar keuze te draaien. Het is gewoon net een normale computer wat dat betreft.
    Maar de DS kan dus simpelweg zonder een extra - volkomen legaal - kaartje geen homebrew draaien. Dus zo kan helemaal niemand wat met dat topic. Wel praten over homebrew, maar niet eens over hoe je het draait? Nogal erg krom is dat. Zo blijft het topic beperkt tot een erg klein groepje en kunnen nooit nieuwe mensen kennismaken met het fenomeen homebrew, want de eerste vraag is toch altijd: maar howe werkt dat dan?
    Het beleid hier zuigt aan alle kanten. Iedere keer verwijzen naar het zogenaamde 'grijze gebied'. Dat is het helemaal niet. Laat het gewoon toe en verwijder alleen posts die daadwerkelijk over illegale zaken gaan.

    Maar laat ik een leuke analogie opwerpen: vind jij MP3 spelers illegaal? Het apparaat op zich dus.
    De regel is er zodat er over homebrew gepraat wordt en niet over de techniek er achter. Dit is GAM niet DIG.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      Donald Duck held woensdag 1 augustus 2007 @ 23:36:08 #24
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_52032285
    quote:
    Op woensdag 1 augustus 2007 23:33 schreef BMH het volgende:

    [..]

    De regel is er zodat er over homebrew gepraat wordt en niet over de techniek er achter. Dit is GAM niet DIG.
    En zoals ik zei: software en hardware zijn onlosmakelijk verbonden bij homebrew op DS. In DIG zouden ze weer gaan janken 'dat hoort in GAM'.
    Maar ik moet eerst even bijgepraat worden hoor. Sinds wanneer precies ben jij moderator hier? Vanwaar die drang om de moraalridder uit te hangen?
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
    pi_52032674
    quote:
    Op woensdag 1 augustus 2007 23:31 schreef __Saviour__ het volgende:
    De PSP is door het memorystick slot standaard al uitgerust om homebrew te draaien, gebruik makende van gevonden lekken. Dat is allemaal volkomen toegestaan. Je eigen PSP, je eigen keuze om software naar keuze te draaien. Het is gewoon net een normale computer wat dat betreft.
    Maar de DS kan dus simpelweg zonder een extra - volkomen legaal - kaartje geen homebrew draaien. Dus zo kan helemaal niemand wat met dat topic. Wel praten over homebrew, maar niet eens over hoe je het draait? Nogal erg krom is dat. Zo blijft het topic beperkt tot een erg klein groepje en kunnen nooit nieuwe mensen kennismaken met het fenomeen homebrew, want de eerste vraag is toch altijd: maar howe werkt dat dan?
    Het beleid hier zuigt aan alle kanten. Iedere keer verwijzen naar het zogenaamde 'grijze gebied'. Dat is het helemaal niet. Laat het gewoon toe en verwijder alleen posts die daadwerkelijk over illegale zaken gaan.
    Die homebrew reeksen lopen nu al bijna een jaar en sinds ik hier mod ben heb ik al genoeg posts moeten editten/verwijderen die over warez gaan. Jij weet net zo goed als ik dat 9 van de 10 man dat flashcardje gebruiken om roms op te spelen en dat die ene die wel geinteresseerd is in homebrew heus wel weet hoe hij met dat soort zaken om moet gaan, want idd je moet dingen omzeilen of dingen aanschaffen die een redelijke tijd vereisen om aan te leren en er de tijd/moeite voor willen nemen.(en nee ik heb geen flashgedoetje op mn DS , maar ik heb genoeg homebrew/classics gespeeld die enigzins kennis vereisen om op bepaalde systemen goed te laten draaien.)
    quote:
    Maar laat ik een leuke analogie opwerpen: vind jij MP3 spelers illegaal? Het apparaat op zich dus.
    Ik heb nergens gezegd dat flashcards illegaal zijn, tenminste niet in desbetreffend topic, en mp3 spelers zijn ook niet illegaal, maar ik denk wel dat een MP3 speler(probleem) topic eerder naar DIG geschopt zou worden dan dat het het in MUZ blijft staan.

    [ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 02-08-2007 00:11:43 ]
    pi_52032704
    quote:
    Op woensdag 1 augustus 2007 23:36 schreef __Saviour__ het volgende:

    [..]

    En zoals ik zei: software en hardware zijn onlosmakelijk verbonden bij homebrew op DS. In DIG zouden ze weer gaan janken 'dat hoort in GAM'.
    Maar ik moet eerst even bijgepraat worden hoor. Sinds wanneer precies ben jij moderator hier? Vanwaar die drang om de moraalridder uit te hangen?
    De techniek van hoe je het op je DS krijgt en je DS aanpast valt niet onder GAM, meer onder DIG maar aangezien het modden van je DS illegaal is hoort het helemaal niet thuis op Fok.
    Je mag wel over de homebrew games en progammas praten hier, alleen niet van hoe je het erop krijgt.
    Voorbeeld : Je mag over Halo praten, maar niet over de manier je het via een illegale manier op je xbox afspeelt.

    En BMH stoort zich aan het offtopic gelul over flashcards,en ander offtopic gezeik, daarom hangt hij de "moraalridder" uit.
    En je kan blijven doorgaan wat je wilt in het FB topic, dat gelul hoort hier gewoon niet thuis, klaar.
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      Donald Duck held woensdag 1 augustus 2007 @ 23:57:44 #27
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_52032829
    Zoals ik zei, zo weinig weten jullie nou. Er wordt niks aan een DS gemod. Enkel een speciaal kaartje wordt erin gedaan, waar normaal een spel zit. Haal je dat eruit, dan is de DS weer volledig zoals ie uit de fabriek kwam. Je past geen firmware aan, er wordt niks gehacked.
    In vorige topics was er wel degelijk ook praat over de diverse kaartjes zelf. Dat weet ik, want ik heb er volop aan meegepost. Alleen nu is het ineens een probleem blijkbaar, doordat die jankzakken even moeilijk moesten gaan doen
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
    pi_52032850
    quote:
    Op woensdag 1 augustus 2007 23:57 schreef __Saviour__ het volgende:
    Zoals ik zei, zo weinig weten jullie nou. Er wordt niks aan een DS gemod. Enkel een speciaal kaartje wordt erin gedaan, waar normaal een spel zit. Haal je dat eruit, dan is de DS weer volledig zoals ie uit de fabriek kwam. Je past geen firmware aan, er wordt niks gehacked.
    In vorige topics was er wel degelijk ook praat over de diverse kaartjes zelf. Dat weet ik, want ik heb er volop aan meegepost. Alleen nu is het ineens een probleem blijkbaar, doordat die jankzakken even moeilijk moesten gaan doen
    Je omzeilt een beveiliging, illegaal, klaar
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_52032875
    quote:
    Op woensdag 1 augustus 2007 23:57 schreef __Saviour__ het volgende:
    Zoals ik zei, zo weinig weten jullie nou. Er wordt niks aan een DS gemod. Enkel een speciaal kaartje wordt erin gedaan, waar normaal een spel zit. Haal je dat eruit, dan is de DS weer volledig zoals ie uit de fabriek kwam. Je past geen firmware aan, er wordt niks gehacked.
    In vorige topics was er wel degelijk ook praat over de diverse kaartjes zelf. Dat weet ik, want ik heb er volop aan meegepost. Alleen nu is het ineens een probleem blijkbaar, doordat die jankzakken even moeilijk moesten gaan doen
    waar heb ik het in hemeslnaam over modden?
      Donald Duck held donderdag 2 augustus 2007 @ 00:01:29 #30
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_52032940
    quote:
    Op woensdag 1 augustus 2007 23:58 schreef Gamedemon het volgende:

    [..]

    Je omzeilt een beveiliging, illegaal, klaar
    Er wordt helemaal niks omzeild. Het kaartje wordt opgestart alsof het een normaal spel is. Net zoals computers ook elk stuk software opstarten dat ze voorgeschoteld krijgen. Als je probeert je gelijk te krijgen, probeer dan op z'n minst eerst uit te zoeken waarover je het hebt.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
    pi_52032981
    quote:
    Op donderdag 2 augustus 2007 00:01 schreef __Saviour__ het volgende:

    [..]

    Er wordt helemaal niks omzeild. Het kaartje wordt opgestart alsof het een normaal spel is. Net zoals computers ook elk stuk software opstarten dat ze voorgeschoteld krijgen. Als je probeert je gelijk te krijgen, probeer dan op z'n minst eerst uit te zoeken waarover je het hebt.
    Ik heb geeneens zin om deze discussie te winnen, en ik wil deze discussie niet winnen.
    Het mag niet, klaar
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_52033031
    quote:
    Op woensdag 1 augustus 2007 23:57 schreef __Saviour__ het volgende:
    Zoals ik zei, zo weinig weten jullie nou. Er wordt niks aan een DS gemod. Enkel een speciaal kaartje wordt erin gedaan, waar normaal een spel zit. Haal je dat eruit, dan is de DS weer volledig zoals ie uit de fabriek kwam. Je past geen firmware aan, er wordt niks gehacked.
    In vorige topics was er wel degelijk ook praat over de diverse kaartjes zelf. Dat weet ik, want ik heb er volop aan meegepost. Alleen nu is het ineens een probleem blijkbaar, doordat die jankzakken even moeilijk moesten gaan doen
    Toch heb ik in dat vorige topic en in het eerste topic ook waarschuwingen op de zelfde grond geplaatst. dus dat heeft niks met een paar 'jankzakken' te maken.
      Donald Duck held donderdag 2 augustus 2007 @ 00:05:54 #33
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_52033042
    quote:
    Op donderdag 2 augustus 2007 00:03 schreef Gamedemon het volgende:

    [..]

    Ik heb geeneens zin om deze discussie te winnen, en ik wil deze discussie niet winnen.
    Het mag niet, klaar
    Je kunt niet winnen. Dat is weer iets anders. Maar het beleid dat je moet uitvoeren kun je niet eens verdedigen en uitleggen waarom het zo is. Nee, dat is een lekkere basis om te gaan modereren hoor.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
    pi_52033255
    quote:
    Op donderdag 2 augustus 2007 00:05 schreef __Saviour__ het volgende:

    [..]

    Je kunt niet winnen. Dat is weer iets anders. Maar het beleid dat je moet uitvoeren kun je niet eens verdedigen en uitleggen waarom het zo is. Nee, dat is een lekkere basis om te gaan modereren hoor.
    Ik heb het je al in vier verschillende topics uitgelegd, maar dat neem je ook niet aan
    pi_52034264
    quote:
    Op donderdag 2 augustus 2007 00:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
    [..]
    Ik heb het je al in vier verschillende topics uitgelegd, maar dat neem je ook niet aan
    Het opunt is dat het een vaag gebied is waarom je dit soort dingen wel of niet toelaat en 66% van de mods niet eens weten waar ze het over hebben anders dan "het mag niet". Dat bemoeilijkt de zaak erg. En dan tussen de weken waarin dit soort meuk wel gewoon gepost mag worden en de drie keer in het jaar dat ernaar gekeken word het afgewezen word is een ander feit. Maar dat is een interne zaak van jullie Dus dat zoeken jullie lekker uit.
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
      donderdag 2 augustus 2007 @ 08:16:44 #36
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_52036381
    quote:
    Op donderdag 2 augustus 2007 00:05 schreef __Saviour__ het volgende:

    [..]

    Je kunt niet winnen. Dat is weer iets anders. Maar het beleid dat je moet uitvoeren kun je niet eens verdedigen en uitleggen waarom het zo is. Nee, dat is een lekkere basis om te gaan modereren hoor.
    Je hebt je aan de FAQ te houden, mods hoeven niet uit te leggen waarom iets niet mag. Het staat er, dat zijn de regels, bek houden en posten, of gewoon opzouten. Simple!
    The truth was in here.
      donderdag 2 augustus 2007 @ 09:46:08 #37
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_52037753
    Je omzeilt de firmware van de DS om homebrew op je DS te kunnen afspelen. Doe je dit niet actief, dan doet de flashcard het voor je (iedere keer als je de DS opstart). Je omzeilt de beveiliging en dat is niet toegestaan. Het bezit van flashcards is niet illegaal. Maar als je ze gebruikt breek je regels.

    De regels van GAM zijn duidelijk. Ze wijken misschien af van de wetten, maar dat is een keuze van de mods. Als je hier op GAM/Fok post ga je akkoord met de regels en moet je dus nu niet gaan zeiken.

    Punt.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_52037828
    Niet eens een keuze van de mods, maar een keuze van de FA's en A's.
    Dus ga maar verder zeiken op forum@fok.nl
    pi_52038562
    quote:
    Op donderdag 2 augustus 2007 09:49 schreef ijsmeis het volgende:
    Niet eens een keuze van de mods, maar een keuze van de FA's en A's.
    Dus ga maar verder zeiken op forum@fok.nl
    Het gaat toch om feedback van de mensen hier "nee ga maar ergens anders klagen"

    En verder, als homebrew dus blijkbaar verboden is, waarom blijft er dan een topic over Ik bedoel het word als illegaal gezien hier, maar toch zijn er zat topics over. Maar er iets over zeggen mag weer niet. Dat is net een gratis hoer die je niet mag neuken
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
    pi_52038645
    quote:
    Op donderdag 2 augustus 2007 10:18 schreef disjfa het volgende:

    [..]

    Het gaat toch om feedback van de mensen hier "nee ga maar ergens anders klagen"

    En verder, als homebrew dus blijkbaar verboden is, waarom blijft er dan een topic over Ik bedoel het word als illegaal gezien hier, maar toch zijn er zat topics over. Maar er iets over zeggen mag weer niet. Dat is net een gratis hoer die je niet mag neuken
    Je mag het wel over de homebrew games hebben, alleen niet over hoe je ze op je DS afspeelt.
    Het is net als een omgebouwde xbox 360, je mag hier op fok best verkondigen dat je The darkness uitspeelt, alleen niet dat je die gebrand hebt en op je omgebouwde xbox gespeeld hebt.
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_52038759
    Dan is heel het topic toch niet nodig. Ervaringen van spellen kunnen toch gewoon in het algemene ds ervaringen topic, aka algemene 360 ervaringen topic.

    Als je game ervaringen post in een topic over homebrew dan denk ik dat dat toch ergens anders overkomt Maargoed, dat is mijn bekrompen logica.
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
    pi_52038807
    quote:
    Op donderdag 2 augustus 2007 10:26 schreef disjfa het volgende:
    Dan is heel het topic toch niet nodig. Ervaringen van spellen kunnen toch gewoon in het algemene ds ervaringen topic, aka algemene 360 ervaringen topic.

    Als je game ervaringen post in een topic over homebrew dan denk ik dat dat toch ergens anders overkomt Maargoed, dat is mijn bekrompen logica.
    Ik bedoel dat je dus wel over de homebrew progammas mag praten die uitkomen of in ontwikkeling zijn.
    Alleen niet over hoe je het op je DS krijgt.
    En dat hoort in het geval van homebrew niet thuis in het centrale DS topic aangezien 9 van de 10 mensen daar niet aan homebrew doet.
    Het is dus ook niet leuk voor die mensen om daarover te lezen.
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      donderdag 2 augustus 2007 @ 10:38:03 #43
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_52039020
    Sja ik zit ook niet te wachten op mensen die in het xbox topic verkondigen dat ze al halo3 spelen omdat ze die hebben kunnen downloaden.
    The truth was in here.
    pi_52039094
    quote:
    Op donderdag 2 augustus 2007 10:38 schreef Bastard het volgende:
    Sja ik zit ook niet te wachten op mensen die in het xbox topic verkondigen dat ze al halo3 spelen omdat ze die hebben kunnen downloaden.
    Nee, dat zijn gewoon irritante mensen. Hij heeft het meer over dat er vast een redelijk percentage mensen hier gewoon alles hebben gedownload en het er gewoon over hebben zonder dat gezwets erbij.

    Het homebrew verhaal begrijp ik verder ook wel hoor GD. Maar soms komt de crew uit een heel vreemde hoek vallen. Maargoed, met een crew die elke paar maanden weer verdandert is dat in princiepe ook geheel logisch
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
      Donald Duck held donderdag 2 augustus 2007 @ 11:15:14 #45
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_52040031
    quote:
    Op donderdag 2 augustus 2007 09:46 schreef BMH het volgende:
    Je omzeilt de firmware van de DS om homebrew op je DS te kunnen afspelen. Doe je dit niet actief, dan doet de flashcard het voor je (iedere keer als je de DS opstart). Je omzeilt de beveiliging en dat is niet toegestaan. Het bezit van flashcards is niet illegaal. Maar als je ze gebruikt breek je regels.

    De regels van GAM zijn duidelijk. Ze wijken misschien af van de wetten, maar dat is een keuze van de mods. Als je hier op GAM/Fok post ga je akkoord met de regels en moet je dus nu niet gaan zeiken.

    Punt.
    Je omzeilt niks. De firmware wordt gewoon gestart en ziet het flashkaartje alsof het een normaal spel. Het bezit maar ook het gebruik van het kaartje op zich is in geen enkel opzicht illegaal. Het is gewoon een stuk hardware. Het ligt eraan wat je er op zet.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
    pi_52041408
    quote:
    Op donderdag 2 augustus 2007 11:15 schreef __Saviour__ het volgende:
    [..]
    Je omzeilt niks. De firmware wordt gewoon gestart en ziet het flashkaartje alsof het een normaal spel. Het bezit maar ook het gebruik van het kaartje op zich is in geen enkel opzicht illegaal. Het is gewoon een stuk hardware. Het ligt eraan wat je er op zet.
    Het omzeilt de copyright van nintendo. Maargoed, deze discussie slaat nergens meer op __s__. Dat er cencuur gepleegd is is waar Maar dat mag.
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
      Donald Duck held donderdag 2 augustus 2007 @ 12:10:42 #47
    46149 __Saviour__
    Superstapelsmoor op Kristel
    pi_52041532
    Ja, ik weet nu wel dat ze het hier niet gaan toelaten, ondanks dat niet precies duidelijk is waarom. Ik wilde alleen nog de technische kant van het verhaal even rechtzetten, want door onwetendheid werd er nogal wat onzin verkondigd. Maar goed, ik hou er ook over op verder.
    ❤ Rozen zijn rood ❤
    ❤ Viooltjes zijn blauw ❤
    ❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
    pi_52053174
    Mooi, ik hoop dat het nu ook echt duidelijk is. Praat dus alleen over Homebrew in dat topic, en dat ging ook een tijdje goed.
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
    pi_52062182
    quote:
    Op donderdag 2 augustus 2007 19:38 schreef RaymanNL het volgende:
    Mooi, ik hoop dat het nu ook echt duidelijk is. Praat dus alleen over Homebrew in dat topic, en dat ging ook een tijdje goed.
    Wijze meester. Het punt is dat er een groot grijs gebied is wat niet duidelijk is en met zulke replies er over de grote grijze lijnen er ook nooit wat duidelijk zal worden met dit soort replies "het zou goed kunnen gaan als het goed gaat" Maar wat is goed. Dat is wat er net gebeurt en daar word door elk crewlid anders over gedaan

    Deze replie had je beter voor je kunnen houden aangezien er nu juist minder duidelijk is dan wel.
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
    pi_52131613
    quote:
    Op woensdag 1 augustus 2007 13:28 schreef BMH het volgende:

    [..]

    +1.

    Ik schenk je ook meteen mijn Winnie de poe auto in forza.
    Ik heb em nog niet mogen ontvangen
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      maandag 6 augustus 2007 @ 10:30:11 #51
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_52134120
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 00:02 schreef Gamedemon het volgende:

    [..]

    Ik heb em nog niet mogen ontvangen
    Je hebt mij uit je friendslist gekickt. En heb gisteren het spel weg gedaan
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_52170232
    quote:
    Jij dacht dat ik intresse had in jouw mening?


    Maar het probleem wat beschreven word komt ook bij de gebrande games voor. Keertje oppoetsen of even de stroom eraf en het werkt vaak weer. Wii is erg gevoelig voor leesfoutjes.
    Deze quote was een stukje kennis overdracht, in geen enkele manier promoot ik gebrande games, leg ik uit hoe ze gedraaid moeten worden of adverteer ik ervoor. En toch word die reactie verwijderd.

    Waarom?

    Reacties zoals deze geven enkel informatie aan mensen, ongeacht of het gebrande spellen zijn of niet.

    Zoals ik al aangaf is WII erg gevoelig voor leesfouten, legaal of illegaal.. Dat jullie dit niet uit het verhaal kunnen halen is een tekortkoming aan jullie zijde.

    Is dit soort informatie ongewenst omdat ik slechts illegale games speel, dan heeft het totaal geen nut meer voor mij om hier in games section te posten.

    Toch eens tijd voor andere modjes!
    pi_52175565
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 15:40 schreef Aneurism het volgende:

    [..]

    Deze quote was een stukje kennis overdracht, in geen enkele manier promoot ik gebrande games, leg ik uit hoe ze gedraaid moeten worden of adverteer ik ervoor. En toch word die reactie verwijderd.

    Waarom?

    Reacties zoals deze geven enkel informatie aan mensen, ongeacht of het gebrande spellen zijn of niet.

    Zoals ik al aangaf is WII erg gevoelig voor leesfouten, legaal of illegaal.. Dat jullie dit niet uit het verhaal kunnen halen is een tekortkoming aan jullie zijde.

    Is dit soort informatie ongewenst omdat ik slechts illegale games speel, dan heeft het totaal geen nut meer voor mij om hier in games section te posten.

    Toch eens tijd voor andere modjes!
    Op Fok willen we niet hebben dat het over warez gaat.
    In geen enkel opzicht, als je gewoon had gepost dat de wii gevoelig was en niks over gebrande games dan had je post niet weggehaald geweest.
    Dus als je informatie op die manier brengt heeft het idd geen nut meer voor jou om in het games section te posten.
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_52176975
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 19:32 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
    Kan deze gefiltreerd worden?

    [PS3 #72] Waar we wachten op een Europese prijsverlaging
    Net nu ik het wou doen, zag ik al dat iemand anders het al gedaan heeft
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
    pi_52193863
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 19:06 schreef Gamedemon het volgende:

    [..]

    Op Fok willen we niet hebben dat het over warez gaat.
    In geen enkel opzicht, als je gewoon had gepost dat de wii gevoelig was en niks over gebrande games dan had je post niet weggehaald geweest.
    Dus als je informatie op die manier brengt heeft het idd geen nut meer voor jou om in het games section te posten.
    Ik heb er geen woorden voor Hoe oud ben je?
    pi_52194825
    quote:
    Op woensdag 8 augustus 2007 12:18 schreef Aneurism het volgende:
    [..]
    Ik heb er geen woorden voor Hoe oud ben je?
    Als je jezelf nu eens naleest. Denk je dan niet dat je mischien iets moet veranderen aan je postgedrag hier? Of vind je het geheel normaal? En dan zeker als je er nog zo`n reactie overheen gooit

    Als je niet normaal wilt reageren zijn er zat fora op fok om te posten. Mischien moet je dan daarnaartoe, dan kunnen we hier wel normaal doen
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
      woensdag 8 augustus 2007 @ 15:35:38 #58
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_52199645
    *eensch*
    The truth was in here.
    pi_52200711
    quote:
    Op woensdag 8 augustus 2007 12:53 schreef disjfa het volgende:

    [..]

    Als je jezelf nu eens naleest. Denk je dan niet dat je mischien iets moet veranderen aan je postgedrag hier? Of vind je het geheel normaal? En dan zeker als je er nog zo`n reactie overheen gooit

    Als je niet normaal wilt reageren zijn er zat fora op fok om te posten. Mischien moet je dan daarnaartoe, dan kunnen we hier wel normaal doen
    Ik vind het geheel normaal om zo te reageren, en zo reageer ik al vele jaren voor dat jij eens kwam kijken op fok of voordat je ooit van Fok gehoord had. Misschien dat jij eens moet leren om te relativeren en je eens te gedragen op een volwassen manier. Het feit dat je ook meteen over andere fora begint getuigd echt van een heel volwassen reactie. Waarom maken ze een feedback topic als je toch niets met kritiek wil doen.

    Dat mensen met dergelijke informatie (en ook nog eens legale systemen in dit geval) geholpen worden kan je geen ruk schelen, laat staan het feit dat je fora een stuk aantrekkelijker word voor mensen met informatie als: Powercable eruit of effe de cd oppoetsen. Kennelijk is het belangrijker een gehele post leeg te gooien dan dat iemand geholpen word.

    [ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-08-2007 16:20:22 ]
    pi_52201221
    quote:
    Op woensdag 8 augustus 2007 16:14 schreef Aneurism het volgende:
    [..]
    Dat mensen met dergelijke informatie (en ook nog eens legale systemen in dit geval) geholpen worden kan je geen ruk schelen, laat staan het feit dat je fora een stuk aantrekkelijker word voor mensen met informatie als: Powercable eruit of effe de cd oppoetsen. Kennelijk is het belangrijker een gehele post leeg te gooien dan dat iemand geholpen word.
    quote:
    Maar het probleem wat beschreven word komt ook bij de gebrande games voor. Keertje oppoetsen of even de stroom eraf en het werkt vaak weer. Wii is erg gevoelig voor leesfoutjes.
    quote:
    Maar het probleem wat beschreven word komt regelmatig voor. Keertje oppoetsen of even de stroom eraf en het werkt vaak weer. Wii is erg gevoelig voor leesfoutjes.
    ^^ beter informatie zonder negen naar dingen wat je niet hoeft te zeggen.
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
    pi_52369901
    Kan er geen "het grote verkoopcijferstopic" komen? Ik word overal gebombardeerd met verkoopcijfers die allemaal tegenstrijdig zijn
      dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:32:40 #62
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_52376426
    Kan iemand het nieuwe PS3 topic ( [PS3 #73] WE WANT LBP!!!!!!!!!! ) even voorzien van de herziene OP uit de Wiki?

    (deze dus.. http://wiki.fok.nl/index.php/OP/PS3)

    dan staan (hopelijk nu eindelijk) alle verwijzingen naar vorige delen correct, alle PSN-id's erbij... niets meer om te klagen (anders dan mijn slechte voorgeving skills).

    avb!

    edit: en misschien de tt even van hoofdletters verschonen?
    He didn't set up the rhyme with meaningless words.
    As you predicted or assumed everything was calculated
    Every word had purpose just not always on the surface.
    But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
    pi_52376655
    quote:
    Op dinsdag 14 augustus 2007 23:32 schreef Fallen het volgende:
    Kan iemand het nieuwe PS3 topic ( [PS3 #73] We want LIttle Big Planet!!!!!!!!!! ) even voorzien van de herziene OP uit de Wiki?

    (deze dus.. http://wiki.fok.nl/index.php/OP/PS3)

    dan staan (hopelijk nu eindelijk) alle verwijzingen naar vorige delen correct, alle PSN-id's erbij... niets meer om te klagen (anders dan mijn slechte voorgeving skills).

    avb!

    edit: en misschien de tt even van hoofdletters verschonen?
    OP/PS3)

    (Deze pagina bevat momenteel geen tekst)
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:41:38 #64
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_52376726
    quote:
    Op dinsdag 14 augustus 2007 23:39 schreef Gamedemon het volgende:

    [..]

    OP/PS3)

    (Deze pagina bevat momenteel geen tekst)
    Welkom op het Internets.

    Antwoord:
    Probeer de url "http://wiki.fok.nl/index.php/OP/PS3)" te vervangen door "http://wiki.fok.nl/index.php/OP/PS3". Op deze manier zult u de juiste pagina te zien krijgen.
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
      dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:41:39 #65
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_52376727
    quote:
    Op dinsdag 14 augustus 2007 23:39 schreef Gamedemon het volgende:

    [..]

    OP/PS3)

    (Deze pagina bevat momenteel geen tekst)
    euh?

    okay, en als je nou op #73 in de OP kijkt en dan klikt op de link naar de OP van de Wiki? (bij mij doet die het dan wel, maar inderdaad de link vanaf hier niet....) vreemd!?!?

    @ BMH, owja, damn.. klote haakje!
    He didn't set up the rhyme with meaningless words.
    As you predicted or assumed everything was calculated
    Every word had purpose just not always on the surface.
    But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
    pi_52377196
    quote:
    Op dinsdag 14 augustus 2007 23:41 schreef Fallen het volgende:

    [..]

    euh?

    okay, en als je nou op #73 in de OP kijkt en dan klikt op de link naar de OP van de Wiki? (bij mij doet die het dan wel, maar inderdaad de link vanaf hier niet....) vreemd!?!?

    @ BMH, owja, damn.. klote haakje!
    done
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      woensdag 15 augustus 2007 @ 00:02:07 #67
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_52377405
    quote:
    Op dinsdag 14 augustus 2007 23:56 schreef Gamedemon het volgende:

    [..]

    done
    Dank!
    He didn't set up the rhyme with meaningless words.
    As you predicted or assumed everything was calculated
    Every word had purpose just not always on the surface.
    But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
      vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:21:32 #68
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_52448596
    Het Grote BoF topic;Bibber maakt er een zooitje van!

    Kan een mod de OP er goed inzetten? Via de Wiki!

    Ohja en kan de TT iets aangepast worden in "Het Grote BoF! Topic: Bibber maakt er een zooitje van!"

    Thnx!
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
    pi_52448630
    quote:
    Op vrijdag 17 augustus 2007 13:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
    Het Grote BoF topic;Bibber maakt er een zooitje van!

    Kan een mod de OP er goed inzetten? Via de Wiki!

    Ohja en kan de TT iets aangepast worden in "Het Grote BoF! Topic: Bibber maakt er een zooitje van!"

    Thnx!
    Done
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
      vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:29:21 #70
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_52448778
    quote:
    Op vrijdag 17 augustus 2007 13:23 schreef RaymanNL het volgende:

    [..]

    Done
    Thnx. De TT kan niet aangepast worden?
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
    pi_52448857
    ja hoor
      vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:45:38 #72
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_52449234
    Dank u
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
    pi_52484890
    Ik dacht dat warez niet toegestaan was op FOK?

    In het Sims 2 topic staan diverse links naar een website waar mijn creaties (voornamelijk 3D-modellen, geschikt gemaakt voor gebruik in Sims 2) op zijn geplaatst zonder dat ik toestemming voor het plaatsen op desbetreffende website heb gegeven. EA-games respecteert de copyright van de originele makers van 3D-modellen en textures in de sims2-packages. Wat inhoud dat, hoewel mijn creaties in een sims2-package zitten, de copyright over deze 3D-modellen nog steeds bij mij ligt en dat deze packages niet zonder mijn toestemming op een andere website geplaatst mogen worden. De betreffende website kan dan ook als illegaal beschouwd worden.

    Mijn verzoek is dan ook om links naar de betreffende website te verwijderen en om deze in de toekomst niet meer toe te staan. In het huidige topic staan de links in de volgende posts:
    [PC] The sims 2 deel 38 (openingspost)
    [PC] The sims 2 deel 38
    [PC] The sims 2 deel 38

    Bij voorbaat dank
    pi_52486355
    Links eruit gehaald.
      Admin zaterdag 18 augustus 2007 @ 22:17:04 #75
    1 crew  Danny
    Ik mis m'n grote vriend..
    pi_52487158
    quote:
    Op zaterdag 18 augustus 2007 20:42 schreef AnoeskaB het volgende:
    Ik dacht dat warez niet toegestaan was op FOK?

    In het Sims 2 topic staan diverse links naar een website waar mijn creaties (voornamelijk 3D-modellen, geschikt gemaakt voor gebruik in Sims 2) op zijn geplaatst zonder dat ik toestemming voor het plaatsen op desbetreffende website heb gegeven. EA-games respecteert de copyright van de originele makers van 3D-modellen en textures in de sims2-packages. Wat inhoud dat, hoewel mijn creaties in een sims2-package zitten, de copyright over deze 3D-modellen nog steeds bij mij ligt en dat deze packages niet zonder mijn toestemming op een andere website geplaatst mogen worden. De betreffende website kan dan ook als illegaal beschouwd worden.

    Mijn verzoek is dan ook om links naar de betreffende website te verwijderen en om deze in de toekomst niet meer toe te staan. In het huidige topic staan de links in de volgende posts:
    [PC] The sims 2 deel 38 (openingspost)
    [PC] The sims 2 deel 38
    [PC] The sims 2 deel 38

    Bij voorbaat dank
    Ik heb de link weer teruggezet. Het is natuurlijk leuk dat een link naar een complete website niet meer geplaatst zou mogen worden omdat zij toevallig wat materiaal van jou erop hebben staan, maar ik zou je dan willen aanraden hen daarop aan te spreken en niet ons.
    - Oh hi Mark!
    - Cool... Cool, cool, cool.
    Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
    Zie wat ik kijk: trakt.tv
    pi_52488159
    Sorry, misschien was het niet helemaal duidelijk. Alles wat op die website geplaatst wordt, is afkomstig van anderen. Het gaat niet alleen om de creaties van mij die daar illegaal op staan, maar om die van vele anderen. In alle gevallen is er sprake van plaatsing zonder toestemming van diegenen die ze gemaakt hebben. Bovendien vindt de plaatsing heel systematisch plaatst. Er is geen sprake van plaatsing van een aantal van mijn bestanden, maar van al mijn bestanden. Het zelfde geldt voor de bestanden van anderen. Alles wordt systematisch geplaatst op naam van diegene die de bestanden gemaakt heeft, zoals hier. Morgen publiceer ik een aantal nieuwe bestanden, en ik weet nu al dat die in de loop van de week op die betreffende website geplaatst zullen worden.

    Er is dus geen sprake van "toevallig wat van mijn materiaal" op die website.
    Oh, en dat ze er zelf op aangesproken moeten worden, daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in. Dat is alles wat ik er van kan zeggen, behalve dan dat de eigenaar er voor gekozen heeft om een host te nemen in een land waar copyright niet zo van belang gevonden wordt (Maleisie).

    Ik hoop dat het nu wat duidelijker is
    pi_52488235
    quote:
    Op zaterdag 18 augustus 2007 23:09 schreef AnoeskaB het volgende:
    Sorry, misschien was het niet helemaal duidelijk. Alles wat op die website geplaatst wordt, is afkomstig van anderen. Het gaat niet alleen om de creaties van mij die daar illegaal op staan, maar om die van vele anderen. In alle gevallen is er sprake van plaatsing zonder toestemming van diegenen die ze gemaakt hebben. Bovendien vindt de plaatsing heel systematisch plaatst. Er is geen sprake van plaatsing van een aantal van mijn bestanden, maar van al mijn bestanden. Het zelfde geldt voor de bestanden van anderen. Alles wordt systematisch geplaatst op naam van diegene die de bestanden gemaakt heeft, zoals hier. Morgen publiceer ik een aantal nieuwe bestanden, en ik weet nu al dat die in de loop van de week op die betreffende website geplaatst zullen worden.

    Er is dus geen sprake van "toevallig wat van mijn materiaal" op die website.
    Oh, en dat ze er zelf op aangesproken moeten worden, daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in. Dat is alles wat ik er van kan zeggen, behalve dan dat de eigenaar er voor gekozen heeft om een host te nemen in een land waar copyright niet zo van belang gevonden wordt (Maleisie).

    Ik hoop dat het nu wat duidelijker is
    Is toch alleen maar leuk dat jou dingen daarop staan?
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
    pi_52488418
    quote:
    Op zaterdag 18 augustus 2007 23:09 schreef AnoeskaB het volgende:
    Alles wordt systematisch geplaatst op naam van diegene die de bestanden gemaakt heeft, zoals hier. Morgen publiceer ik een aantal nieuwe bestanden, en ik weet nu al dat die in de loop van de week op die betreffende website geplaatst zullen worden.

    Ik hoop dat het nu wat duidelijker is
    Waarom publiceer je ze dan uberhaupt
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      Admin zaterdag 18 augustus 2007 @ 23:57:21 #79
    1 crew  Danny
    Ik mis m'n grote vriend..
    pi_52489247
    quote:
    Op zaterdag 18 augustus 2007 23:09 schreef AnoeskaB het volgende:
    Sorry, misschien was het niet helemaal duidelijk. Alles wat op die website geplaatst wordt, is afkomstig van anderen. Het gaat niet alleen om de creaties van mij die daar illegaal op staan, maar om die van vele anderen. In alle gevallen is er sprake van plaatsing zonder toestemming van diegenen die ze gemaakt hebben. Bovendien vindt de plaatsing heel systematisch plaatst. Er is geen sprake van plaatsing van een aantal van mijn bestanden, maar van al mijn bestanden. Het zelfde geldt voor de bestanden van anderen. Alles wordt systematisch geplaatst op naam van diegene die de bestanden gemaakt heeft, zoals hier. Morgen publiceer ik een aantal nieuwe bestanden, en ik weet nu al dat die in de loop van de week op die betreffende website geplaatst zullen worden.

    Er is dus geen sprake van "toevallig wat van mijn materiaal" op die website.
    Oh, en dat ze er zelf op aangesproken moeten worden, daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in. Dat is alles wat ik er van kan zeggen, behalve dan dat de eigenaar er voor gekozen heeft om een host te nemen in een land waar copyright niet zo van belang gevonden wordt (Maleisie).

    Ik hoop dat het nu wat duidelijker is
    Heel duidelijk, maar als jantje (die site) mijn spul online zet, moet ik niet bij pietje (deze site) gaan klagen.
    - Oh hi Mark!
    - Cool... Cool, cool, cool.
    Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
    Zie wat ik kijk: trakt.tv
      Admin zaterdag 18 augustus 2007 @ 23:58:26 #80
    1 crew  Danny
    Ik mis m'n grote vriend..
    pi_52489268
    quote:
    Op zaterdag 18 augustus 2007 23:12 schreef AQuila360 het volgende:

    [..]

    Is toch alleen maar leuk dat jou dingen daarop staan?
    waarschijnlijk wil ze er poen mee cashen Prima natuurlijk, maar dan nog zie ik niet in waarom ze bij ons komt klagen over iets wat een andere site doet
    - Oh hi Mark!
    - Cool... Cool, cool, cool.
    Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
    Zie wat ik kijk: trakt.tv
    pi_52490280
    Geloof me "jantje" wordt niet genegeerd
    Zelfs EA-games bemoeit zich ermee door het wijzigen van de EULA, zodat het voor de aanhangers van jantje nog duidelijker is dat zij fout zitten en dat het illegaal is wat zij doen.

    Waar het mij om gaat is dat "pietje" mensen dooverwijst naar "jantje", terwijl "jantje" duidelijk alleen maar illegale dingen doet op zijn site en iedereen die op zijn site komt aanmoedigt om hetzelfde te doen.

    Maar misschien ken ik FOK niet goed genoeg en is het hier normaal om mensen door te verwijzen naar illegale zaken. In dat geval heb ik niet zo veel meer te zeggen.
    Dat is niet kwaad bedoeld, ik begrijp gewoon niet dat links naar illegale websites gewoon toegestaan zijn.

    Oh en van dat "poen" moet je je niet zo veel voor stellen, sims is geen second life
    Die site is er op gericht om de site waar ik op publiceer in een kwaad daglicht te stellen of zelfs te vernietigen. Ik voel er dus niet zo veel voor om mijn creaties tegen mijn zin op die website te zien.
      Admin zondag 19 augustus 2007 @ 00:53:54 #82
    1 crew  Danny
    Ik mis m'n grote vriend..
    pi_52490625
    quote:
    Op zondag 19 augustus 2007 00:39 schreef AnoeskaB het volgende:
    Geloof me "jantje" wordt niet genegeerd
    Zelfs EA-games bemoeit zich ermee door het wijzigen van de EULA, zodat het voor de aanhangers van jantje nog duidelijker is dat zij fout zitten en dat het illegaal is wat zij doen.
    Dat is helemaal niet duidelijk imo, maar als je even de passage aan kunt geven waarin WEL duidelijk wordt gemaakt dat EA vindt dat JOUW werk NIET op andere sites geplaatst mag worden dan de jouwe dan lees ik 't nog 's door
    quote:
    Waar het mij om gaat is dat "pietje" mensen dooverwijst naar "jantje", terwijl "jantje" duidelijk alleen maar illegale dingen doet op zijn site en iedereen die op zijn site komt aanmoedigt om hetzelfde te doen.
    Je plaatst notabene ZELF de link:
    quote:
    Op zaterdag 18 augustus 2007 23:09 schreef AnoeskaB het volgende:
    Alles wordt systematisch geplaatst op naam van diegene die de bestanden gemaakt heeft, zoals hier.
    quote:
    Maar misschien ken ik FOK niet goed genoeg en is het hier normaal om mensen door te verwijzen naar illegale zaken. In dat geval heb ik niet zo veel meer te zeggen.
    Dat is niet kwaad bedoeld, ik begrijp gewoon niet dat links naar illegale websites gewoon toegestaan zijn.
    1 - Ik ben niet van mening dat jij degene bent die kunt bepalen of een site illegaal is.
    2 - Verwacht je werkelijk dat we een paar weken onderzoek doen om te zien of op elke website waarnaar gelinked wordt geen 'illegale' linkjes staan?
    3 - Ga je alle sites op http://www.google.nl/search?hl=nl&q=paysites.mustbedestroyed.org&btnG=Google+zoeken&meta= ook aanspreken? En google zelf?
    4 - Dit heeft niets met warez te maken. Als die site the Sims 2 ter download aanbiedt dan wordt die link heus wel verwijderd, maar custom content? Dan zijn we heel de dag alle linkjes aan het checken en mensen aan het mailen en ze te vragen of ze wel toestemming hebben gegeven om hun 'werk' op site-x te plaatsen
    quote:
    Die site is er op gericht om de site waar ik op publiceer in een kwaad daglicht te stellen of zelfs te vernietigen. Ik voel er dus niet zo veel voor om mijn creaties tegen mijn zin op die website te zien.
    da's mooi. open een topic in KLB om gewoon in het algemeen te klagen, of beter; klaag bij degene die volgens jou illegaal bezig is. Nog beter; doe aangifte. Ik snap werkelijk niet wat je van ons verwacht.
    - Oh hi Mark!
    - Cool... Cool, cool, cool.
    Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
    Zie wat ik kijk: trakt.tv
    pi_52492958
    quote:
    Op zondag 19 augustus 2007 00:53 schreef Danny het volgende:

    Dat is helemaal niet duidelijk imo, maar als je even de passage aan kunt geven waarin WEL duidelijk wordt gemaakt dat EA vindt dat JOUW werk NIET op andere sites geplaatst mag worden dan de jouwe dan lees ik 't nog 's door
    OK, nou wordt het wat technisch, maar je vraagt er zelf om
    De EULA is gewijzigd in die zin dat het alleen nog maar om de software gaat, de verwijzingen naar custom content zijn er uit gehaald. Maw, de licentie geldt alleen nog maar voor het spel zelf. EA geeft geen licentie af voor de custom content. Op vragen van mensen die informeren naar de rechten ivm custom content voor de sims wordt een standaard antwoord gegeven, namelijk:

    "Customer Support has been asked to direct all in-depth inquiries about the creation of custom content and the Sims 2 to the Electronic Arts Terms of Service: http://www.ea.com/global/legal/tos.jsp. This document outlines Electronic Arts rights and responsibilities in regards to copyrighted and trademarked content. "

    In de TOS staat over custom content vermeld:

    "EA respects the intellectual property rights of others. You may not upload or post on EA Online any Content protected by copyright, trademark or other intellectual property rights (the “Intellectual Property Rights”) unless i you are the owner of the Intellectual Property Rights; or (ii) you have the prior written consent of the owner(s) of the Intellectual Property Rights to make such use of the applicable Content. EA may, without prior notice to you, remove from EA Online any Content that EA in its sole business judgment believes may infringe the Intellectual Property Rights of a third party. If you are a repeat infringer of a third party’s Intellectual Property Rights, EA may immediately terminate your EA Account without prior notice to you. If your Account is terminated, no refund will be granted, and you will lose access to everything associated with your Account (such as points, virtual property and tokens)."

    EA respecteert het individuele copyright van custom content makers. EA is bovendien begonnen met het verwijderen van copyrighted custom content van hun eigen exchange, op verzoek van de copyright houders. En dan bedoel ik dus niet alleen Disney spullen, maar ook copyright houders van 3D modellen en textures. Hiermee nog meer aangevend dat zij die rechten respecteren. Uiteraard kan EA dan geen uitspraak doen over het plaatsen van andermans copyrighted content op andermans websites. Dat is een zaak van degene die het copyright heeft.
    quote:
    Je plaatst notabene ZELF de link:
    Ja, daar kwam ik later ook achter, dom, maar ik ben ook maar een mens
    Was bedoeld om te laten zien dat die website systematisch te werk gaat, en er dus geen sprake is van toevallig een paar bestanden.
    quote:
    1 - Ik ben niet van mening dat jij degene bent die kunt bepalen of een site illegaal is.
    Nee, maar kun je een site die op zeer grote schaal, bewust en ook alleen maar copyrighted bestanden plaatst, die bovendien allemaal geplaatst zijn zonder toestemming van de copyrighthouder nu echt wel legaal noemen?
    quote:
    2 - Verwacht je werkelijk dat we een paar weken onderzoek doen om te zien of op elke website waarnaar gelinked wordt geen 'illegale' linkjes staan?
    Nee, daarom mijn verzoek om het te verwijderen. Ik heb geen moment verwacht dat FOK het zelf zou onderzoeken.
    quote:
    Torrents ook maar toestaan dan? Die staan ook op Google.
    quote:
    4 - Dit heeft niets met warez te maken. Als die site the Sims 2 ter download aanbiedt dan wordt die link heus wel verwijderd, maar custom content? Dan zijn we heel de dag alle linkjes aan het checken en mensen aan het mailen en ze te vragen of ze wel toestemming hebben gegeven om hun 'werk' op site-x te plaatsen
    Dus copyright geldt alleen maar als er een groot bedrijf achter zit, die in staat is om een rechtzaak te beginnen? Copyright geldt niet als recht van een individueel persoon?
    En nogmaals, ik verwacht niet dat jullie dat zelf allemaal checken. Dat was juist de reden dat ik zelf met het verzoek kwam.
    quote:
    da's mooi. open een topic in KLB om gewoon in het algemeen te klagen, of beter; klaag bij degene die volgens jou illegaal bezig is. Nog beter; doe aangifte. Ik snap werkelijk niet wat je van ons verwacht.
    Ik klaag niet, ik post gewoon een verzoek om een link te verwijderen. Dat is alles en verder niets. Ik ben hier helemaal niet gekomen om hier een hele discussie over te starten, en ik heb daar eigenlijk ook helemaal geen behoefte aan, maar als er dan steeds gevraagd wordt waarom, dan geef ik daar gewoon antwoord op. Niets mis mee toch?
      Admin zondag 19 augustus 2007 @ 08:24:33 #84
    1 crew  Danny
    Ik mis m'n grote vriend..
    pi_52494446
    quote:
    Op zondag 19 augustus 2007 02:53 schreef AnoeskaB het volgende:

    De EULA is gewijzigd in die zin dat het alleen nog maar om de software gaat, de verwijzingen naar custom content zijn er uit gehaald. Maw, de licentie geldt alleen nog maar voor het spel zelf. EA geeft geen licentie af voor de custom content.
    Mooi. Maar waarom zou dat aangeven dat die bestanden op die site illegaal zouden zijn?
    quote:
    Op vragen van mensen die informeren naar de rechten ivm custom content voor de sims wordt een standaard antwoord gegeven, namelijk:

    "Customer Support has been asked to direct all in-depth inquiries about the creation of custom content and the Sims 2 to the Electronic Arts Terms of Service: http://www.ea.com/global/legal/tos.jsp. This document outlines Electronic Arts rights and responsibilities in regards to copyrighted and trademarked content. "
    bron?
    quote:
    In de TOS staat over custom content vermeld:

    "EA respects the intellectual property rights of others. You may not upload or post on EA Online any Content protected by copyright, trademark or other intellectual property rights (the “Intellectual Property Rights”) unless i you are the owner of the Intellectual Property Rights; or (ii) you have the prior written consent of the owner(s) of the Intellectual Property Rights to make such use of the applicable Content. EA may, without prior notice to you, remove from EA Online any Content that EA in its sole business judgment believes may infringe the Intellectual Property Rights of a third party. If you are a repeat infringer of a third party’s Intellectual Property Rights, EA may immediately terminate your EA Account without prior notice to you. If your Account is terminated, no refund will be granted, and you will lose access to everything associated with your Account (such as points, virtual property and tokens)."
    als het gaat om de EULA op http://www.ea.com/global/legal/tos.jsp ; zie je zelf ook dat er in je aangehaalde tekst niets staat over specifieke custom content maar er algemeen over 'any content protected by copyright' gesproken wordt? Dat is een nogal breed begrip. en eerder staat al over online content:

    2. ONLINE CONTENT.
    By "Content," we mean the software, communications, images, sounds, and all the material and information you see on our Service. EA, our Members, our affiliates, and our independent content providers provide most of the Content on EA Online. EA does not pre-screen all Content. You bear the entire risk of the completeness, accuracy or usefulness of Content found on EA Online.
    *knip*
    If we removed Content that you created, we may send you a warning. If it's a serious offense or you've violated our rules before, we may ban you from participating on EA Online and terminate your Account.


    Dat nog afgezien van het feit dat deze TOS/EULA niet specifiek van toepassing is op the sims of welk softwarepakket dan ook, maar puur en alleen voorwaarden zijn voor deelname aan EA-online, wat niets meer is dan een website en een lading gameservers.
    quote:
    EA respecteert het individuele copyright van custom content makers. EA is bovendien begonnen met het verwijderen van copyrighted custom content van hun eigen exchange, op verzoek van de copyright houders. En dan bedoel ik dus niet alleen Disney spullen, maar ook copyright houders van 3D modellen en textures.
    bron?
    quote:
    Uiteraard kan EA dan geen uitspraak doen over het plaatsen van andermans copyrighted content op andermans websites. Dat is een zaak van degene die het copyright heeft.
    En dat geldt ook voor FOK!
    quote:
    Ja, daar kwam ik later ook achter, dom, maar ik ben ook maar een mens
    Was bedoeld om te laten zien dat die website systematisch te werk gaat, en er dus geen sprake is van toevallig een paar bestanden.
    Mja, maar als jij zelf linkjes gaat plaatsen waarvan je wil dat wij ze verwijderen omdat jij claimt dat die site illegaal is (volgens mij kan alleen een rechter dat beslissen, maar goed, ik snap dat het aannemelijk kan worden gemaakt als 95% van de makers van die extra's zich zou melden met de melding dat ze inderdaad niet willen dat hun spullen opduiken op andere website - wat natuurlijk slechts aangeeft hoe naïef ze zijn als het aankomt op de aard en structuur van internet, maar dat terzijde), waarom zouden wij ze dan moeten verwijderen/verbieden?
    En buiten dat; hoe wil je aantonen dat jij inderdaad de maker bent van die extra's?
    quote:
    Nee, maar kun je een site die op zeer grote schaal, bewust en ook alleen maar copyrighted bestanden plaatst, die bovendien allemaal geplaatst zijn zonder toestemming van de copyrighthouder nu echt wel legaal noemen?
    Je maakt een sterke claim hier. Bron?
    Ik ben nogal bekend met de custom content van The Sims en er zijn meer dan voldoende mensen die WEL snappen hoe het werkt en dat zo'n community draait om DELEN. In plaats dat mensen hun zelfgemaakt content vrij beschikbaar maken hangen ze 't nu achter allerhande lastige betaalopties. In eerste instantie was dat 'omdat de bandbreedte niet meer betaald kon worden', maar dat is natuurlijk onzin. Meer dan voldoende sites als voornoemde die het gratis willen hosten, maar dat mag dan weer niet.
    Vertel eens; als het je werkelijk zo bar weinig oplevert, waarom dat niet gewoon vrijgeven zodat iedereen (ook mensen zonder bakken geld of kinderen) het kunnen gebruiken?
    quote:
    Nee, daarom mijn verzoek om het te verwijderen. Ik heb geen moment verwacht dat FOK het zelf zou onderzoeken.
    Dat moet alsnog. Dat jij zegt dat dat jouw materiaal is zegt niets. Dat kan de slager op de hoek ook wel claimen. En dat jij zegt dat alle andere content dan de vermeende jouwe óók zonder toestemming is geplaatst wil ook al niet zeggen dat dat zo is
    quote:
    Torrents ook maar toestaan dan? Die staan ook op Google.
    Linkjes naar torrentsites zijn niet verboden, maar afgezien daarvan; waarom ons wel aanspreken en alle andere sites waar de link staat niet? Vanwaar zo selectief?
    quote:
    Dus copyright geldt alleen maar als er een groot bedrijf achter zit, die in staat is om een rechtzaak te beginnen? Copyright geldt niet als recht van een individueel persoon?
    Ja hoor, maar als iemand JOUW copyright verbreekt is dat niet ONZE zaak. Copyright van een commerciëel bedrijf of spel is een heel duidelijke zaak waarover geen enkele twijfel kan bestaan. Custom content echter bestaat voornamelijk uit werk van welwillende vrijwilligers. Dat er dan een handvol mensen tussen zit die poen willen zien en eigenlijk alleen maar custom content maken om te cashen en niet zozeer uit liefde voor de community is jammer, maar voor ons ook totaal oncontroleerbaar.
    quote:
    En nogmaals, ik verwacht niet dat jullie dat zelf allemaal checken. Dat was juist de reden dat ik zelf met het verzoek kwam.
    Stel; op een site staan 100 foto's. Wij linken naar die site en de maken van een van die foto's komt bij ons mekkeren dat die link wegmoet. Wat moeten we dan doen in jouw ogen?
    quote:
    Ik klaag niet, ik post gewoon een verzoek om een link te verwijderen. Dat is alles en verder niets. Ik ben hier helemaal niet gekomen om hier een hele discussie over te starten, en ik heb daar eigenlijk ook helemaal geen behoefte aan, maar als er dan steeds gevraagd wordt waarom, dan geef ik daar gewoon antwoord op. Niets mis mee toch?
    Nope, helemaal niets, alleen zie ik nog steeds geen reden om die link weg te halen. Ik zie alleen maar claims die je doet uit naam van tig andere mensen, linkjes naar EULA's van mensen die niet jij en de tig andere mensen wiens werk op de site staat en dat dat ongewenst is, geen relevante informatie etc.
    Wel zie ik je roepen dat we kennelijk warez toestaan, dat we linkjes naar illegale sites toestaan etc. Kortom; je komt met niets en verwacht een heleboel.
    - Oh hi Mark!
    - Cool... Cool, cool, cool.
    Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
    Zie wat ik kijk: trakt.tv
    pi_52497174
    Als je werkelijk zo goed op de hoogte bent van de gang van zaken rond de custom content van de Sims, dan weet je ook dat alles op die site geplaatst wordt zonder toestemming van de maker daarvan. De eigenaar van die site maakt daar ook geen geheim van

    Maar het is mij nu wel duidelijk dat je niet van plan bent om mijn rechten te respecteren, en deze rechten zelfs ontkent. Niets aan te doen, dit is jouw site. Als jij vindt dat het schenden van andermans copyrights prima is en dat linken naar een site die dat op grote schaal doet ook prima is, dan kan ik daar verder niets tegen inbrengen.
      Admin zondag 19 augustus 2007 @ 14:24:06 #86
    1 crew  Danny
    Ik mis m'n grote vriend..
    pi_52499879
    quote:
    Op zondag 19 augustus 2007 12:50 schreef AnoeskaB het volgende:
    Als je werkelijk zo goed op de hoogte bent van de gang van zaken rond de custom content van de Sims, dan weet je ook dat alles op die site geplaatst wordt zonder toestemming van de maker daarvan. De eigenaar van die site maakt daar ook geen geheim van
    De eigenaar van de site beweert heel anders, namelijk dat EA verbiedt geld te vragen voor zaken die alleen werken onder HUN software (in dit geval the sims 2). Da's iets anders. Je springt in ieder geval creatief met de feiten om
    quote:
    Maar het is mij nu wel duidelijk dat je niet van plan bent om mijn rechten te respecteren
    Waar overtreden wij jouw rechten dan? Doe ff normaal en ga klagen bij de juiste mensen
    quote:
    en deze rechten zelfs ontkent.
    Nee hoor, ik ontken je rechten helemaal niet, ik zeg alleen dat je bij de juiste mensen moet zaniken. Wij zijn niet de juiste mensen want wij pleuren jouw content niet online.
    quote:
    Niets aan te doen, dit is jouw site. Als jij vindt dat het schenden van andermans copyrights prima is en dat linken naar een site die dat op grote schaal doet ook prima is, dan kan ik daar verder niets tegen inbrengen.
    Woorden in de mond leggen
    Als mijn linkerbuurman mijn fiets jat en mijn rechterbuurman vertelt tegen iedereen dat mijn linkerbuurman nog een fiets te koop heeft dan moet ik niet bij mijn rechterbuurman gaan janken. DIE heeft mijn fiets niet gejat namelijk. Je zit hier verkeerd. De mensen die je moet hebben en waar je tegen moet uitvallen vind je op die site.
    Verder is lang niet iedereen die zijn content op TSR pleurt tegen het verspreiden van zijn materiaal via andere wegen. Je argumentatie rammelt, je probeert brood te kopen bij een slager, je legt me woorden in de mond en stelt je algeheel debiel op. En dan verwacht je dat IK jouw zaakjes nog ga opknappen ook
    Wie denk je in vredesnaam wel niet dat je bent?

    [ Bericht 9% gewijzigd door Danny op 19-08-2007 14:31:08 ]
    - Oh hi Mark!
    - Cool... Cool, cool, cool.
    Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
    Zie wat ik kijk: trakt.tv
    pi_52504315
    [PS3 #74] Met een nieuwe starterspakket

    Kan iemand er nieuw van maken?
      zondag 19 augustus 2007 @ 17:46:57 #88
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_52505534
    yep.
      donderdag 23 augustus 2007 @ 14:40:13 #89
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_52622031
    Ik weet niet of het hier hoort... maar op het moment is er een gameshow aan de gang in Duitsland, daar is iemand van FOK games naar toe, ik meen Fliepke? Waarom is er op de gamessite van Fok dan geen special over te vinden, geen nieuwsitem wat daarvandaan komt? Ipv daarvan zie ik in de banner nog iets staan over de E3van 07.. dat is wel een baard.
    Mis ik iets of is het onoverzichtelijk?
    The truth was in here.
    pi_52624236
    Ik denk dat de mensen die daar zijn vanzelf wel wat over leipzich posten Nu alleen het nieuws. Later vast meer

    Wacht maar gewoon. Het is gewoon niet speciaal als een E3.
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
    pi_52628744
    quote:
    Op donderdag 23 augustus 2007 14:40 schreef Bastard het volgende:
    Ik weet niet of het hier hoort... maar op het moment is er een gameshow aan de gang in Duitsland, daar is iemand van FOK games naar toe, ik meen Fliepke? Waarom is er op de gamessite van Fok dan geen special over te vinden, geen nieuwsitem wat daarvandaan komt? Ipv daarvan zie ik in de banner nog iets staan over de E3van 07.. dat is wel een baard.
    Mis ik iets of is het onoverzichtelijk?
    Het FOK!games commentaar en complimenten topic #7
    Hier eigenlijk
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      donderdag 23 augustus 2007 @ 19:14:58 #92
    8372 Bastard
    Persona non grata
    pi_52629222
    quote:
    Ok, niet gezien.
    The truth was in here.
      vrijdag 24 augustus 2007 @ 13:19:32 #93
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_52647853
    Crosspost omdat ik niet een topic wil verpesten met het gezeik.
    quote:
    Op vrijdag 24 augustus 2007 13:11 schreef disjfa het volgende:

    [..]

    Zucht. Sarcasme is onbekend bij je. Wat ik tegen de wii bashers zoals jij hebt is dat je elke keer weer precies hetzelfde zegt en geheel niets toevoegt. Ik voeg zelf ook niet veel toe maar ik lok niet elke keer weer 20 users uit om op me te reageren zoals jij
    Sorry, maar waar doe ik dat dan? Iemand zit te janken dat wij ons als kleuters gedragen (daar hoor jij ook tussen, want je leverde kritiek op de Wii) die alleen maar kritiek op de Wii kunnen uiten. Hier ga ik tegen in, omdat tegen censuur ben en gewoon terechte kritiek wil kunnen blijven plaatsen. Na m'n ban heb ik hooguit 4 posts in het Wii topic geplaatst, waarbij geen overdreven gejank of gezeik. Dat jij vindt van wel is niet mijn probleem. Ik heb me gedragen naar de regels en nergens meer fout gedaan. Waarom zou iemand anders wel kritiek mogen uiten en ik niet, terwijl het allebei op dezelfde toon is en dezelfde kritiek de laatste tijd.

    En kan je wel beginnen over sarcasme, maar dat is het makkelijkste bullshit argument wat er maar te vinden is. En anders moet je maar eens leren PI's te gebruiken.

    Ow, en ik quote hem nog maar ff.
    quote:
    Op vrijdag 24 augustus 2007 09:16 schreef disjfa het volgende:

    [..]

    De wii is sowiso kut. Maar dat is algemeen bekend toch.
    Daarnaast vind ik het geschop tussen Cyberia18 en depax ook beide van een laag niveau en hoort ook niet in het topic thuis.
    "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
    pi_52647971
    We kunnen gewoon beter het wii topic sluiten aangezien er toch alleen maar mensen zijn die het niet met elkaar eens zijn, dus uiteindelijk alleen maar moddertopics waar niemand wat aan heeft

    Kunnen we ons ook gewoon richten op kleine topic met wii games waar iedereen gezellig kan doen zonder modder
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
      vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:24:50 #95
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_52649763
    quote:
    Op vrijdag 24 augustus 2007 13:23 schreef disjfa het volgende:
    We kunnen gewoon beter het wii topic sluiten aangezien er toch alleen maar mensen zijn die het niet met elkaar eens zijn, dus uiteindelijk alleen maar moddertopics waar niemand wat aan heeft

    Kunnen we ons ook gewoon richten op kleine topic met wii games waar iedereen gezellig kan doen zonder modder
    Niet mee eens. Het is dat als 1 iemand een keertje kritiek uit, over het algemeen onderbouwd en gegrond, er gelijk een hele horde fanboys over diegene heen komt. Dat verpest de sfeer, niet omdat er eentje wat terechte kritiek uit. Dit zien andere ook en gaan zo uitlokken, kat en muis spel. Je zou ook de discussie aan kunnen gaan waarom je vindt dat de kritiek niet terecht is, maar nee, je bent gelijk een zeikerd eerste klas en verpest heel het topic.

    Als ik nu zeg dat ik vind dat de Wii bijvoorbeeld nu maanden stof staat te happen omdat er gewoon geen ene fuck voor uit komt, krijg ik het halve topic over me heen. Hoezo precies? Ik durf te wedden dat bij minstens de helft van die gasten hun Wii ook al maanden uitstaat.

    Dat ik niet een gat in de lucht spring bij een update (waar ik trouwens 0,0 over heb gezegd), word me bijna kwalijk genomen. Dat gaat toch nergens meer over? Je mag een eigen mening hebben, zolang deze maar positief is ten opzichte van de Wii.

    En ik zal trouwens de laatste zijn om te beweren dat ik af en toe wat te ver ging in m'n kritiek en behoorlijk overdreef zo af en toe, maar er zat toch wel een kern van waarheid in.
    "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
    pi_52650063
    Boehoe. Er is gewoon geen moderatie op het wii topic waardoor wij elke keer op de vuist gaat. _grd_ word om de zoveel tijd door mensen uitgebashed, BHM is een lul, etc etc. Er word geheel niets aan gedaan en om de week hebben we deze discussie weer.

    Kunnen we ons beter richten op leuke info van de wii in kleine topics zodat het niet om de week verwaterd in onzin en een grote flame war. En is het gemakkelijker bij te houden voor bestuurlijke mensen hier
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
      vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:40:46 #97
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_52650150
    quote:
    Op vrijdag 24 augustus 2007 14:36 schreef disjfa het volgende:
    Boehoe.
    Volwassen.
    quote:
    Er is gewoon geen moderatie op het wii topic... Er word geheel niets aan gedaan en om de week hebben we deze discussie weer.
    Te weinig inderdaad.
    quote:
    Kunnen we ons beter richten op leuke info van de wii in kleine topics zodat het niet om de week verwaterd in onzin en een grote flame war. En is het gemakkelijker bij te houden voor bestuurlijke mensen hier
    Dan zullen er weinig topics zijn
    "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
    pi_52650388
    quote:
    Op vrijdag 24 augustus 2007 14:40 schreef Tomasso het volgende:
    Te weinig inderdaad.
    [..]
    Dan zullen er weinig topics zijn
    Ja en? Nu zijn er helemaal geen topics en is er een constante flame war aan de gang Wat is beter. Een beetje informatie of een bak modder.
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
    pi_52650406
    quote:
    Op vrijdag 24 augustus 2007 14:36 schreef disjfa het volgende:
    Boehoe. Er is gewoon geen moderatie op het wii topic waardoor wij elke keer op de vuist gaat. _grd_ word om de zoveel tijd door mensen uitgebashed, BHM is een lul, etc etc. Er word geheel niets aan gedaan en om de week hebben we deze discussie weer.
    Misschien komt dat omdat bans uitdelen weinig zin heeft omdat een groot deel van die users zich er in mengt en het mij opvalt dat er, zoals Tomasso ookal meld, geen ruimte is voor kritiek waardoor het mij als neutrale user als tegenstaat om daar in te posten?
    quote:
    Kunnen we ons beter richten op leuke info van de wii in kleine topics zodat het niet om de week verwaterd in onzin en een grote flame war. En is het gemakkelijker bij te houden voor bestuurlijke mensen hier
    Vind ik ook , maar sluiten zit er gewoon niet in, het kan hooguit afsterven als er amper meer mensen in reageren, maar daar lopen de topics te snel voor
    pi_52650620
    quote:
    Op vrijdag 24 augustus 2007 14:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
    [..]
    Misschien komt dat omdat bans uitdelen weinig zin heeft omdat een groot deel van die users zich er in mengt en het mij opvalt dat er, zoals Tomasso ookal meld, geen ruimte is voor kritiek waardoor het mij als neutrale user als tegenstaat om daar in te posten?
    Wat is neutraal. Als je een goed onderbouwde mening hebt kan je vanales vertellen. Ik vertel ook vaak zat dat ik niet tevreden ben met nintendo. Toch loopt niemand mij af te kafferen. Ze zien mij dan weer als fanboy. Als je topics lang loopt te trollen, of als nintendo fan al jaren lang gepest met het gezever over de kiddy machines worden mensen vanzelf wel een keertje moe.

    Zeker als je het eeuwen lang gezever van tomasso (no flame) neemt. Elk topic post hij 12 keer hoe kut een iets wel niet is. Een mening is leuk, vertellen is nog leuker. Maar ermee blijven trollen is irritant.

    En nu zijn er helemaal 3 fracties in de nintendo hoek. De fanboys zoals een boel. Zoals tomasso, de norse oude nintendo fan die de richting van nintendo niet helemaal volgen en de mensen die komen trollen als een cyberia. Twee fracties is al een grote flamezooi. Maar zoals nu nintendo mensen intern gaan lopen ruzieen dan is het einde helemaal ver te zoeken.
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
      vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:10:35 #101
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_52650954
    Disjfa, het is geen sekte ofzo
    "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
    pi_52651153
    Nee, het is burgeroorlog
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
      vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:13:57 #103
    120113 Tomasso
    Lopen te kijken
    pi_52657683
    Kan er ook eens een keertje worden opgetreden tegen depax? Hij blijft nu doorgaan tegen Cyberia, en het zal me een worst als het terecht is of niet.

    [wii 214] je moeder
    "A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
    pi_52658049
    quote:
    Op vrijdag 24 augustus 2007 19:13 schreef Tomasso het volgende:
    Kan er ook eens een keertje worden opgetreden tegen depax? Hij blijft nu doorgaan tegen Cyberia, en het zal me een worst als het terecht is of niet.

    [Wii 214] Lege TT tot een user wat leuks verzint
    Ik heb het topic opgeschoont, maar is dat nou elk topic weer nodig?
    Ik begin er een beetje moe van te worden om ieder topic in te grijpen (ja nu al)
    Het zijn iedere keer dezelfde die het topic om zeep helpen.
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_52660711
    Kan iemand hier nog die [360] in de TT zetten?
    Skate

    Alvast bedankt
    pi_52661039
    quote:
    Op vrijdag 24 augustus 2007 21:04 schreef Leonos het volgende:
    Kan iemand hier nog die [360] in de TT zetten?
    [Xbox 360] Skate.

    Alvast bedankt
    Done
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      vrijdag 24 augustus 2007 @ 21:34:38 #107
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_52661464
    quote:
    Op vrijdag 24 augustus 2007 21:04 schreef Leonos het volgende:
    Kan iemand hier nog die [360] in de TT zetten?
    [Xbox 360] Skate.

    Alvast bedankt
    Is toch gewoon multi? Waarom nou weer specifiek een Xbox360 thread?
    He didn't set up the rhyme with meaningless words.
    As you predicted or assumed everything was calculated
    Every word had purpose just not always on the surface.
    But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
      vrijdag 24 augustus 2007 @ 23:16:53 #108
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_52664690
    quote:
    Op vrijdag 24 augustus 2007 14:59 schreef disjfa het volgende:

    [..]

    Wat is neutraal. Als je een goed onderbouwde mening hebt kan je vanales vertellen. Ik vertel ook vaak zat dat ik niet tevreden ben met nintendo. Toch loopt niemand mij af te kafferen. Ze zien mij dan weer als fanboy. Als je topics lang loopt te trollen, of als nintendo fan al jaren lang gepest met het gezever over de kiddy machines worden mensen vanzelf wel een keertje moe.
    ik heb geen duidelijke mening over nintendo(de DS vind ik bijvoorbeeld wel een tof dingetje), maar een bepaalde behoefte/smaak waaraan de Wii (nog) niet voldoet, als ik dat eerst met 80 argumenten moet gaan onderbouwen, en er dan niet op mij gereageerd word, dan heeft zo'n bericht toch geen enkele zin?
    quote:
    Zeker als je het eeuwen lang gezever van tomasso (no flame) neemt. Elk topic post hij 12 keer hoe kut een iets wel niet is. Een mening is leuk, vertellen is nog leuker. Maar ermee blijven trollen is irritant.
    Het is irritant, maar vaak wel ontopic, en tsja je hebt nou eenmaal meerdere ietsen die je niet tof vind. Dit soort users weten dat ze daarmee op het randje balanceren , en zo nu en dan worden ze er om gebanned omdat ze over dat randje heen vallen, maar als ze gebanned zijn , zie je alsnog bepaalde fanboys die een smaak die in hun ogen anti-nintendo is afzeiken, of met kul argumenten komen.

    [ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 24-08-2007 23:26:02 ]
    pi_52664736
    quote:
    Op vrijdag 24 augustus 2007 21:34 schreef Fallen het volgende:

    [..]

    Is toch gewoon multi? Waarom nou weer specifiek een Xbox360 thread?
    Weet niet of ie ook voor de PC is? Anders krijg je al die vragen weer over hardware enzo.
    Als ie alleen voor de 360/PS3/Wii is maakt het mij niet uit
    pi_52704722
    In het eerste topic download-gezeik waar niet naar wordt gekeken. In het 2e topic idem dito.

    [Xbox 360, PC] Bioshock #2
      zondag 26 augustus 2007 @ 19:14:49 #111
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_52705134
    quote:
    Op zondag 26 augustus 2007 18:58 schreef ijsmeis het volgende:
    In het eerste topic download-gezeik waar niet naar wordt gekeken. In het 2e topic idem dito.

    [Xbox 360, PC] Bioshock #2
    Ik zie geen topic reports staan en ik wil de game niet voor mezelf verpesten aangezien er ALTIJD mensen zijn die spoilers niet tussen spoiler tags gooien.
    Daarom kijk ik er niet, ik ga pas kijken als het gemeld wordt totdat ik de game heb uitgespeeld.
    Dus ik zal er nu even gaan modden en dan de eerste report pas weer.
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      zondag 26 augustus 2007 @ 19:25:35 #112
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_52705381
    heb een aantal reacties verwijdered en een waarschuwing geplaatst.
    pi_52709023
    quote:
    Op zondag 26 augustus 2007 19:14 schreef Gamedemon het volgende:

    [..]

    Ik zie geen topic reports staan en ik wil de game niet voor mezelf verpesten aangezien er ALTIJD mensen zijn die spoilers niet tussen spoiler tags gooien.
    Daarom kijk ik er niet, ik ga pas kijken als het gemeld wordt totdat ik de game heb uitgespeeld.
    Dus ik zal er nu even gaan modden en dan de eerste report pas weer.
    Topicreports in de oude layout werken niet. Dus die kan ik niet plaatsen .
    En jij zou er voor moeten zorgen dat die spoilers tussen de spoilertags moeten komen te staan . Want ik erger me er ook aan (en heb ook al gevraagd of er wat meer van de tags gebruikt kan worden gemaakt.)
      zondag 26 augustus 2007 @ 21:57:50 #114
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_52710141
    quote:
    Op zondag 26 augustus 2007 21:28 schreef ijsmeis het volgende:

    [..]

    Topicreports in de oude layout werken niet. Dus die kan ik niet plaatsen .
    En jij zou er voor moeten zorgen dat die spoilers tussen de spoilertags moeten komen te staan . Want ik erger me er ook aan (en heb ook al gevraagd of er wat meer van de tags gebruikt kan worden gemaakt.)
    Ik heb PaRoDiUzZz gevraagd of hij dat topic in de gaten kan houden.
    Ik heb geen zin om daar al die spoilers te gaan lezen terwijl ik zelf nog met de game bezig ben.
    Dan zou ik een hekel aan het modden gaan krijgen en daar heb ik echt geen zin in.
    Ik verwacht em woensdag uit te hebben en dan zal ik een oogje in het zeil houden.
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      dinsdag 4 september 2007 @ 14:30:54 #115
    153970 Terecht
    Apodictisch.
      dinsdag 4 september 2007 @ 14:56:12 #116
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_52938292
    is dicht.
    pi_52999479
    Hoe kan je uitvinden vanaf games!fok waar het feedback topic is. Ik zit nu maar een beetje te zoeken en heb geen zin om hier naar de forumindex te gaan om verder te zoeken.

    Maar kunnen jullie ff de games!fok files binair opslaan.  is een irritant karakter Krijg je van de conversie van windowsfiles naar linux files.
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
    pi_52999737
    Het leek mij eerder handiger en gebruikersvriendelijker om het wat gemakkelijker voor iedereen te maken

    Bookmarks zijn stom.
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
    pi_53069488
    [Centraal] Football Manager 2007 #37: Game on!

    Dubbel topic.
    Andere topic was er eerder
    pi_53069576
    quote:
    Op maandag 10 september 2007 11:35 schreef sjimz het volgende:
    [Centraal] Football Manager 2007 #37: Game on!

    Dubbel topic.
    Andere topic was er eerder


    Done
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
      maandag 10 september 2007 @ 18:57:01 #122
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_53078141
    Tsk Tsk Tsk Tsk [PlayStation 2, 68] Met FFXII!
    PaRoDiUzZ dat topic is al 2 dagen en 3 uur dicht

    Post het eens hier dan lezen we het [PlayStation 2, 69] *Nieuw* Rogue Galaxy en Valkyrie 2
    Beatus vir qui suffert tentationem.
    PSN Rinzewind
    Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
      maandag 10 september 2007 @ 19:05:55 #123
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
      maandag 10 september 2007 @ 19:22:41 #124
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_53078720
    Geeft niet
    Beatus vir qui suffert tentationem.
    PSN Rinzewind
    Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
      donderdag 13 september 2007 @ 10:09:39 #125
    36796 Morpheus2002
    Radio 49 | DJ.Morph
    pi_53139736
    Is het akkoord als ik een Call of Duty 4 Topic aanmaak voor de Xbox 360?
    Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
    pi_53145772
    ik zit er niet mee
    pi_53164133
    Meer aparte topics is alleen maar beter toch
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
      maandag 17 september 2007 @ 19:40:59 #128
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_53251605
    [Wii 216] Wii'll never give up, never surrender

    Wat zijn dit voor NeoGAF-achtige praktijken? Ik heb expliciet geen TT bij dit topic gemaakt en toch gebeurt het. Waarom? Nou ja, zomaar.

    Dat kan natuurlijk niet 'zomaar'. Dan vraag ik dat het verwijderd wordt, a.u.b.
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
      maandag 17 september 2007 @ 19:44:38 #129
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_53251726
    quote:
    Op maandag 17 september 2007 19:40 schreef Ruzbeh het volgende:
    [Wii 216]

    Wat zijn dit voor NeoGAF-achtige praktijken? Ik heb expliciet geen TT bij dit topic gemaakt en toch gebeurt het. Waarom? Nou ja, zomaar.

    Dat kan natuurlijk niet 'zomaar'. Dan vraag ik dat het verwijderd wordt, a.u.b.
    Ik kan geen wijzigingen in de OP vinden die jij niet gemaakt heb Ruzbeh, ook zie ik nergens dat de TT gewijzig is, heb de TT aangepast.
      maandag 17 september 2007 @ 19:49:16 #130
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_53251899
    TT was eerst [Wii 216], toen werd het plotseling [Wii 216] Wii'll never give up, never surrender, wat toch best bizar is. Denk dat het weer eensch RaymanNL was die dat deed.

    TT is weer terug naar het origineel, dank.
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
    pi_53258901
    He ff stomme vraag maar is die Wii prijsvraag al voorbij? Ik wil mn oude avatar.
    (En ik heb iets gewonnen )
    pi_53262694
    quote:
    Op maandag 17 september 2007 23:09 schreef DaFan het volgende:
    He ff stomme vraag maar is die Wii prijsvraag al voorbij? Ik wil mn oude avatar.
    (En ik heb iets gewonnen )
    Houston, wii have a winner!
    pi_53263357
    quote:


    Dankjewel
      donderdag 20 september 2007 @ 12:38:08 #134
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_53324652
    Mods, ik wilde een grote recensie gaan tiepen over rogue galaxy, maar zag dat er al een topic over was. Kan ik nogsteeds de recensie tiepen (word echt heel groot) en dan een nieuw topic maken want dat topic is maar 3 regels text en een paar plaatjes

    Groetjes.

    Het topic: [PS2] Rogue Galaxy

    Ik ga nu iig tiepen.
    Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
      donderdag 20 september 2007 @ 12:41:36 #135
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_53324739
    Je kunt je review uitaard ook kwijt op FOK!games. Daar trek je zelfs een groter publiek dan op het forum

    http://games.fok.nl/votegame.php?gameid=5944
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_53324878
    quote:
    Op donderdag 20 september 2007 12:38 schreef BaajGuardian het volgende:
    Mods, ik wilde een grote recensie gaan tiepen over rogue galaxy, maar zag dat er al een topic over was. Kan ik nogsteeds de recensie tiepen (word echt heel groot) en dan een nieuw topic maken want dat topic is maar 3 regels text en een paar plaatjes

    Groetjes.

    Het topic: [PS2] Rogue Galaxy

    Ik ga nu iig tiepen.
    Een recensie als in een review, of wil je een uitgebreide openings post maken?
    Reviews kun je iig kwijt op Games.fok.nl, en daar mag je natuurlijk gewoon naar linken in het PS2 topic.
    Als je het over een openings post hebt met plaatjes en game info dan mag je het van mij ook posten, alleen dan copy paste ik het in het bestaande topic in de eerste post en delete ik jou post, uiteraard zal ik je de credits voor het maken er voor geven dan.
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      donderdag 20 september 2007 @ 13:39:41 #137
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_53326164
    Ik wil best die review op games.fok zetten maar hoe doe ik dat? Moet ik dat dan insturen naar iemand?
    Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
      donderdag 20 september 2007 @ 13:48:45 #138
    107418 wdn
    Elfen lied O+
    pi_53326403
    Beatus vir qui suffert tentationem.
    PSN Rinzewind
    Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
      donderdag 20 september 2007 @ 13:51:55 #139
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_53326482
    nee dat is voor nieuws
    Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
      donderdag 20 september 2007 @ 13:59:17 #140
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_53326651
    Klik op mijn link BG
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
      donderdag 20 september 2007 @ 14:08:33 #141
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_53326883
    Kan iemand er even voor zorgen dat de plaatjes het doen? Alvast bedankt:
    http://games.fok.nl/userreview.php?urid=20638

    Beetje raar dat ze het niet doen.

    Ik zal trouwens de volledige (want had mn eigen scoretext etc er even uitgehaald) review hier even neerzetten zodat het als OP in het topic dat loopt kan, alvast bedankt.

    ------------


    Proloog
    Rogue galaxy, het is een rpg van level5, dezelfde developer van bijv. Dark chronicle (dark cloud)
    Als zeventien jarige knul genaamd Jaster rogue heb je de droom eens de ruimte in te gaan, je thuisplaneet rosa is een woestijnlandschap
    en wordt onderdrukt door een militaire macht van een andere planeet.
    Als wees gevonden en opgevoed door een priester breng je geregeld tijd door in de kerk tot op een dag een groot beest overvliegt en zich op het bevolkte gebied richt.
    Dit kun je natuurlijk niet laten gebeuren, en rent naar buiten waarbij je een mysterieuze krijger ontmoet welk je al direct meetrekt het avontuur in.


    Gameplay
    Het is enkel het begin van een episch avontuur grootser en leuker dan final fantasy 12
    Elk character is volledig uitgewerkt, je leert ze echt kennen en weet wat hun sterke en zwakke punten zijn.
    Je hebt nooit het gevoel doelloos maar van stadje naar stadje te gaan zoals in ff12, waar je ook komt kom je met een doel.
    De characters zijn kleurrijk en hebben humor en de moeilijkheids graad is behoorlijk goed uitgebalanceerd.
    Het vechten kan zowel ingewikkeld zijn als simpel, gevechten zijn leuk om te doen zodat je nooit het "verdomme" gevoel hebt als in zoveel rpgs wanneer je aangevallen wordt.
    Wanneer dit gebeurd zie je een rood "warning" midden in beeld, daarna komt de informatie in je scherm wat en hoeveel van datgene je aanvalt en ben je vrij ze de grond in te beuken.
    Je kunt dingen oppakken, inclusief monsters met R1 + x en daarna gooien met vierkantje. De menu's zijn doodsimpel en items gebruiken werkt met een balkje dat opraakt naarmate je meer gebruikt.
    Ook met je main wapen slaan deplete een balkje, net zo goed als met je secundaire (ranged) wapen schieten/gooien.
    Om balkjes weer op te vullen kun je of rondrennen of blocken met R1,
    wanneer je blocked krijg je nogsteeds schade maar lang niet zoveel als zonder dus het is een handigheid.
    Zodra je na een gevecht bepaalde items vind kun je ze in een soort grid invoeren om nieuwe skills of resistances te krijgen, dit opwaardeersysteem is redelijk te vergelijken met de grid uit final fantasy 10, en makkelijk.
    Soms als je aangevallen wordt kom je challenges tegen die varieren tussen "versla de vijand binnen *insert tijd*, Win zonder schade te verduren, versla de vijand met enkel *insert character*" en meer.
    Win je zo'n challenge dan krijg je een challenge coin welk je later in het spel in kunt leveren voor prijzen.
    Verlies je de challenge niet getreurd want je krijgt dan gewoon de experience zoals een normaal gevecht.


    Uitrusting
    Wapens zelf zijn ook behoorlijk uitgebreid, ze hebben een "skill" metertje dat moet opvullen om ze te kunnen mergen maar ook elemental stats te opwaarderen.
    De elemental stats beginnen meestal laag maar kunnen (na veel battles) tot hun maximale potentieel gebracht worden.
    Na "skill" vol te hebben gain je +1 element per gevecht op je wapen.
    Later in het spel krijg je ook de mogelijkheid items samen te voegen om zowel geupgrade versies als speciale (ex) wapens te krijgen.
    Dit proces is gemakkelijk, je combineerd gewoon alles wat gelijke text heeft en dan zit je goed.
    Naast het combineren van items kun je in het spel zelf ook nog overige rare items vinden.

    Voorbeeldje is het "crimson" zwaard en het "solar" zwaard.
    Ze zien er op de kleur na hetzelfde uit en de text luid "een zwaard zo helder als de zon, het staal is brandend heet"
    Om iets te combineren moeten beiden delen "skill" vol hebben, dus je moet met elk wapen even een tijdje vechten.
    Verkoop dus ook nooit wapens, ook niet als je een bepaald wapen in een winkeltje wilt hebben en te weinig geld hebt.
    Het is in alle gevallen het beste elk wapen te benutten.

    Combineren kan zowel met primaire als secundaire wapens, en het tofste van allemaal is natuurlijk dat elk nieuw wapen
    niet enkel bestaat uit meer stats, ze hebben hun eigen graphics, sterktes en zwaktes.

    Ook kun je nieuwe costuums vinden, vaak verstopt op planeten op plekken waar je normaal gesproken overheen zou kijken.
    In totaal zijn er wel 42 costuums in het spel verdeeld over al je characters.

    Op een ander punt in het spel krijg je ook de mogelijkheid tot het maken van uitrusting doormiddel van blauwdrukken die je in het spel vindt.
    All in all is het uitrusten van je characters dus behoorlijk uitgebreid.


    Epiloog

    Rogue galaxy is een avontuur zoals we het willen hebben, uitgebreid en geweldige gameplay.
    Het is makkelijk te vergelijken met voorgangers als Dragon quest, maar ook final fantasy, en zal je ongetwijfeld tot in de ochtenduren laten spelen.
    Laat dit spel dus niet liggen en koop het al moet je er een bank voor beroven want anders mis je de mischien laatste gorie rpg van de ps2.


    Baajguardian's Score

    Graphics: 7
    Om het eerlijk te houden..
    Shellshading is niet superpopulair, toch ziet alles er best goed uit, 3d en shellshading lopen soms doorelkaar heen
    en je komt geen fouten tegen zoals muren waar je doorheen kunt kijken.

    Geluid: 7
    De battle geluiden zijn goed, en de conversaties kunnen nog net, soms herken je stemmen, bijvoorbeeld een van de figuren die je tegenkomt
    heeft de stem van een acteur uit Police academy. In de conversaties zit geregeld humor waar zelfs ik nog een glimlach van krijg dus dat zit wel goed.
    De muziek is tot nu toe iets minder dan wat ik gewend ben, maar niks om je zorgen over te maken.

    Gameplay: 10
    Het spel is briljant, je hebt constant zin om door te spelen, aangevallen worden irriteert niet zoals in de meeste rpg's
    De spelcontrole is makkelijk onder de knie te krijgen, het verhaal is meevoerend en je verveeld je gewoon geen moment.
    Topspel dus en een dikke maximale score hiervoor.

    Eindscore: 9
    Must have.

    pluspunten: Briljante gameplay, verveeld nooit, goede balans in moeilijkheidsgraad, hip vorderingsysteem, challenges, een van de speelbare characters ziet er uit als Xiahou dun van dynasty warriors.

    Minpunten: vertaalfoutjes in de text, shellshading is niet erg populair.

    -------------------------------


    N.p.
    Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
      donderdag 20 september 2007 @ 14:26:42 #142
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_53327343
    Users kunnen zelf geen screens plaatsen in reviews en reacties. Wij editen het dan even zodat we kunnen controleren wat voor plaatjes er geplaatst worden

    Er staan overigens screens in je review nu
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
      donderdag 20 september 2007 @ 16:52:23 #143
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_53331417
    quote:
    Op donderdag 20 september 2007 14:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Users kunnen zelf geen screens plaatsen in reviews en reacties. Wij editen het dan even zodat we kunnen controleren wat voor plaatjes er geplaatst worden

    Er staan overigens screens in je review nu
    Ik zag het maar komt mijn bovenstaande "volledige" review nog in de OP van dit topic? :
    [PS2] Rogue Galaxy

    Zou ik prettig vinden, en als dat niet kan dan toch de bovenstaande screens in de review op fok.games.
    Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
      donderdag 20 september 2007 @ 17:03:37 #144
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_53331713
    Ik heb de screens even naar 400-300 size gezet, nu passen ze wel.
    Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
      donderdag 20 september 2007 @ 17:18:56 #145
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_53332050
    Ik heb je gepmed roy.
    Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
    pi_53342780
    Ik heb de review in de OP gezet, normaal gesproken is dit niet de bedoeling maar het is niet zo'n punt bij dit topic.
    Normaal maken we een uitgebreide openings post met screens en info over het spel, geen review.. hooguit een linkje naar Gamerankings.com met het gemiddelde
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      vrijdag 21 september 2007 @ 05:33:25 #147
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_53347288
    quote:
    Op donderdag 20 september 2007 23:00 schreef Gamedemon het volgende:
    Ik heb de review in de OP gezet, normaal gesproken is dit niet de bedoeling maar het is niet zo'n punt bij dit topic.
    Normaal maken we een uitgebreide openings post met screens en info over het spel, geen review.. hooguit een linkje naar Gamerankings.com met het gemiddelde
    jaja..

    Ik maak al zat topics.
    Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
    pi_53347474
    Graag gedaan
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      zaterdag 22 september 2007 @ 23:28:31 #149
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_53394054
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
    pi_53394094
    done.
    pi_53436814
    Kan iemand mij vertellen waarom de layout CONSTANT ergens anders op staat bij ieder bezoek aan de games site (games.fok.nl) ??

    Wordt een beetje vervelend nu, ben heel tevreden met de Assassins Creed skin . . .
    Take my love, take my land, take me where I cannot stand
    I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
    Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
    Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
      maandag 24 september 2007 @ 17:43:47 #152
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_53437061
    commentaar en/of vragen wat games.fok beterfd kun je in het volgende topic kwijt:

    Het FOK!games commentaar en complimenten topic #7
      Moderator / Redactie Sport maandag 24 september 2007 @ 18:19:26 #153
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_53438000
    winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
    pi_53438092
    quote:


    Opgelost en opgeschoond
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
    pi_53470158
    [Xbox 360 #267] Halo 3, vandaag of morgen??

    Niek spoilt het einde van Halo 3 even voor ons voordat de game uit is, kan iemand die link even tussen tags ofzo zetten? Het gaat om het tweede filmpje.
    ...war never changes
    XBL Gamertag: Un4 NL
    pi_53471387
    quote:
    Op dinsdag 25 september 2007 21:05 schreef Un4 het volgende:
    [Xbox 360 #267] Halo 3, vandaag of morgen??

    Niek spoilt het einde van Halo 3 even voor ons voordat de game uit is, kan iemand die link even tussen tags ofzo zetten? Het gaat om het tweede filmpje.
    Done. Heb er duidelijk bij gezet dat het spoilers bevat. Dan kunnen mensen uiteindelijk zelf kiezen of ze willen kijken of niet.
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_53567554
    Zou de OP van [360]Halo 3 - Achievement unlocked: Recordbreaker misschien in de FOK!wiki kunnen? Alvast bedankt
    pi_53573043
    oh daar zou je zelf een nieuw kopje voor kunnen aan maken , en die er achter plempen.
      Forum Admin zondag 30 september 2007 @ 22:13:45 #159
    58651 crew  murp
    murp
      maandag 8 oktober 2007 @ 23:28:13 #160
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_53803001
    Mag in dit topic: Football Manager 2008 #1: Nu nóg geloofwaardiger!

    de plaatjes (header + footer) uit de OP weggehaald worden, en deze vervangen worden door:

    deze plaatjes

    Header:


    Footer


    En dan klein onder de footer:
    (c) donroyco

    De tekst mag blijven staan... die wordt later deze maand, bij de officiele release aangepast..

    Bij voorbaat dank
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
      maandag 8 oktober 2007 @ 23:33:14 #161
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_53803153
    Done
      maandag 8 oktober 2007 @ 23:35:10 #162
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_53803208
    quote:
    Op maandag 8 oktober 2007 23:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
    Done
    Very fast.. merci
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_53841718
    Ik heb een topic aangemaakt en besef nu dat F.E.A.R. met hoofdletters en punten hadden gemoeten.

    [PC+XBOX360] Fear Perseus Mandate

    [ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2007 16:45:40 ]
    pi_53841883
    Die Wii/PS3/360-topics lopen razendsnel vol steeds. Is het niet praktischer om voor elke game verplicht een nieuw topic te moeten openen? Nu met die PS/XBOX/Nintendo-subfora lijkt me dat veel praktischer werken.

    De Wii/PS3/360-topics kunnen dan gewoon voor hardwarematige informatie verder lopen.
      woensdag 10 oktober 2007 @ 18:22:28 #165
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_53843726
    quote:
    Op woensdag 10 oktober 2007 16:41 schreef Athlon_2o0o het volgende:
    Die Wii/PS3/360-topics lopen razendsnel vol steeds. Is het niet praktischer om voor elke game verplicht een nieuw topic te moeten openen? Nu met die PS/XBOX/Nintendo-subfora lijkt me dat veel praktischer werken.

    De Wii/PS3/360-topics kunnen dan gewoon voor hardwarematige informatie verder lopen.
    Is al eens geprobeerd en toen waren de vaste bezoekers van de centrale topics het er op zn lichts gezegd niet mee eens
      woensdag 10 oktober 2007 @ 18:24:10 #166
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_53843768
    quote:
    Op woensdag 10 oktober 2007 16:34 schreef SolidasRock het volgende:
    Ik heb een topic aangemaakt en besef nu dat F.E.A.R. met hoofdletters en punten hadden gemoeten.

    [PC+XBOX360] F.E.A.R. Perseus Mandate
    done, tevens tag gezet.
      woensdag 10 oktober 2007 @ 18:30:38 #167
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_53843907
    quote:
    Op woensdag 10 oktober 2007 18:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

    [..]

    Is al eens geprobeerd en toen waren de vaste bezoekers van de centrale topics het er op zn lichts gezegd niet mee eens
    Het staat overigens wel vrij om over games en/of nieuwtjes aparte topics te openen, ookal zijn ze al gemeld in een van de centrale reeksen.
    pi_53844148
    quote:
    Op woensdag 10 oktober 2007 18:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

    [..]

    done, tevens tag gezet.
    Tags? de [ ] ? Die had ik toch al rondom PC en XBOX360 gezet? Ben nieuw hier in deze subforum dus daarom vraag ik het maar nu gelijk zodat het volgende keer wel goed gedaan wordt.
      woensdag 10 oktober 2007 @ 18:51:49 #169
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_53844379
    quote:
    Op woensdag 10 oktober 2007 18:41 schreef SolidasRock het volgende:

    [..]

    Tags? de [ ] ? Die had ik toch al rondom PC en XBOX360 gezet? Ben nieuw hier in deze subforum dus daarom vraag ik het maar nu gelijk zodat het volgende keer wel goed gedaan wordt.
    ik bedoelde meer in het juiste subforum je kan bij het openen van een topic selecteren of je het in PC,xbox,nintendo,Playstation of algemeen/multi zet.
    pi_53844415
    quote:
    Op woensdag 10 oktober 2007 18:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

    [..]

    ik bedoelde meer in het juiste subforum je kan bij het openen van een topic selecteren of je het in PC,xbox,nintendo,Playstation of algemeen/multi zet.
    Aha, dan weet ik dat ook weer...
    pi_53865796
    quote:
    Op woensdag 10 oktober 2007 18:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

    [..]

    Is al eens geprobeerd en toen waren de vaste bezoekers van de centrale topics het er op zn lichts gezegd niet mee eens
    Ah. Helaas dan
    pi_53868386
    quote:
    Op woensdag 10 oktober 2007 16:41 schreef Athlon_2o0o het volgende:
    Die Wii/PS3/360-topics lopen razendsnel vol steeds. Is het niet praktischer om voor elke game verplicht een nieuw topic te moeten openen? Nu met die PS/XBOX/Nintendo-subfora lijkt me dat veel praktischer werken.

    De Wii/PS3/360-topics kunnen dan gewoon voor hardwarematige informatie verder lopen.
    Je kan voor elke game gewoon een eigen topic aanmaken , dat is geen probleem.
    Het Halo 3 topic loopt bijvoorbeeld naast het centrale topic ook lekker.
    Alleen de centrale topics blijven er wel gewoon naast lopen.
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:26:41 #173
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_53893770
    slotje, dubbel:

    [Hattrick] #242: Waarom is er na 6 uur nog geen nieuw topic?

    Hij stond echt niet in de lijst, ikheb nog zitten ctrl+ffen met ff IS er iets mis met Fok!?
    Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
      vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:38:25 #174
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_53894049
    Done
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      vrijdag 12 oktober 2007 @ 20:43:14 #175
    113650 maniack28
    Dresden Dolls O+
    pi_53894159
    tnx
    Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
    pi_54012176
    idee om het nieuwe PES topic Multiplatform te maken? Anders hebben we zometeen 5 PES topics
    [PS3] PRO EVOLUTION SOCCER 2008
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
    pi_54013518
    quote:
    Op donderdag 18 oktober 2007 15:57 schreef Cheiron het volgende:
    idee om het nieuwe PES topic Multiplatform te maken? Anders hebben we zometeen 5 PES topics
    [MULTI] PRO EVOLUTION SOCCER 2008
    gedaan
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
    pi_54013663
    Oké, wacht, en PES 2008 (PES7) #4 - Dagen aftellen... dan? Wat is nu het verschil tussen die twee topics
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
    pi_54019400
    POtjandorie, ik dacht dat ik goed gezocht had..
    uhhm.. ik heb niks gezegd
    Too lazy to be an evil genius..
    PSN ID: Cheironnl
    pi_54026249
    quote:
    Op donderdag 18 oktober 2007 22:14 schreef Cheiron het volgende:
    POtjandorie, ik dacht dat ik goed gezocht had..
    uhhm.. ik heb niks gezegd
    Nouja, dan laten we het maar zoals het was
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
    pi_54157443
    slotje op deze aub, [Hattrick] Deel 244: Succes bij de P/D duels!
    dubbel hattrick topic geopend. volgens mij was de eerst geopende bij sommige users niet zichtbaar :S

    edit: mijn fout, ik had het originele topic niet in het subforum PC games gezet...
    kan dat alsnog met deze?
    [Hattrick] #244: Met Outpost als vraagbaak!

    [ Bericht 17% gewijzigd door Verbal_Kint op 25-10-2007 12:56:27 ]
      donderdag 25 oktober 2007 @ 18:40:31 #182
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_54164753
    done
    pi_54225923
    Waar is het centrale FIFA 08 topic?
      zondag 28 oktober 2007 @ 17:04:07 #184
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_54226416
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      zondag 28 oktober 2007 @ 21:53:01 #185
    181126 MouzurX
    Misschien?
    pi_54232138
    N.Frufo verneukt mijn topic... optreden graag
    het "ouders die kutopmerkingen maken tijdens het gamen" topic.
    When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
    pi_54446638
    Zouden jullie in dit topic dat grote plaatje een welgemikte trap in de ballen kunnen geven? Duurt wel ERG lang om te laden....
    [Game event] Cyberweekend 24 hours gaming
    Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
    Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
      donderdag 8 november 2007 @ 01:43:37 #187
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_54447526
    iet alleen het plaatje, het topic ook.
    pi_54447716
    quote:
    Op donderdag 8 november 2007 01:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
    iet alleen het plaatje, het topic ook.
    Vond het geheel al discutabel inderdaad
    Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
    Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
    pi_54449922
    Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
    Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
      donderdag 8 november 2007 @ 10:44:03 #190
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_54450682
    is dicht.
      donderdag 8 november 2007 @ 19:59:46 #191
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_54463976
    Dit 360 topic kan dicht was al dubbel met de vorige!

    We zijn al weer een topic verder.
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
    pi_54465025
    quote:
    Op donderdag 8 november 2007 19:59 schreef AQuila360 het volgende:
    Dit 360 topic kan dicht was al dubbel met de vorige!

    We zijn al weer een topic verder.
    Dicht
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_54465092
    quote:
    Op donderdag 8 november 2007 19:59 schreef AQuila360 het volgende:
    Dit 360 topic kan dicht was al dubbel met de vorige!

    We zijn al weer een topic verder.
    Klikspaan .
      donderdag 8 november 2007 @ 21:17:40 #194
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_54465949
    quote:
    Op donderdag 8 november 2007 20:42 schreef ijsmeis het volgende:

    [..]

    Klikspaan .
    Ik doe gewoon mijn burgerplicht

    En ik heb niets voor niets zo'n originele toffe TT gemaakt

    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
    pi_54522619
    [Xbox 360] Call of Duty 4: The FOK Clans

    Mag hier een centrale topic gemaakt van worden? Wel voor de 360 uiteraard.
    pi_54523196
    quote:
    Op zondag 11 november 2007 12:07 schreef Cyberia18 het volgende:
    [Xbox 360] Call of Duty 4: The FOK Clans

    Mag hier een centrale topic gemaakt van worden? Wel voor de 360 uiteraard.
    Hoe bedoel je? Het is toch al een centraal topic? Ik kan neit nog een Xbox 360 topic vinden die over die game gaat?
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
    pi_54527570
    quote:
    Op zondag 11 november 2007 12:39 schreef RaymanNL het volgende:

    [..]

    Hoe bedoel je? Het is toch al een centraal topic? Ik kan neit nog een Xbox 360 topic vinden die over die game gaat?
    Laat ik het dan zo zeggen: zou je 'The Fok Clans' weg willen werken?
    pi_54527704
    quote:
    Op zondag 11 november 2007 15:36 schreef Cyberia18 het volgende:

    [..]

    Laat ik het dan zo zeggen: zou je 'The Fok Clans' weg willen werken?
    Done.
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
    pi_54527901
    quote:
    Op zondag 11 november 2007 15:40 schreef RaymanNL het volgende:

    [..]

    Done.


    Danke
    pi_54671045
    Kunnen jullie de titel een keer aanpassen naar 'Unreal Tournament 3'?

    [Pc] Unreal Tournament 2007
    Powered by Janetje®
    pi_54672113
    quote:
    Op zaterdag 17 november 2007 12:23 schreef Dubbeldrank het volgende:
    Kunnen jullie de titel een keer aanpassen naar 'Unreal Tournament 3'?

    [Pc] Unreal Tournament 3
    Done
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_54689997
    quote:
    Op zaterdag 17 november 2007 13:27 schreef Gamedemon het volgende:

    [..]

    Done
    Powered by Janetje®
    pi_54716317
    quote:
    Op maandag 19 november 2007 10:27 schreef Ruudt het volgende:
    Deze sluiten, graag hier verder.
    bvd
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
      maandag 19 november 2007 @ 15:08:14 #204
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_54717456
    done.
    pi_54848084
    [Xbox 360 #288]Waar Mass Effect de hype waar maakt!

    Kan dicht, dubbel en verkeerd topic nummer.

    Thanks alvast!
    ...war never changes
    XBL Gamertag: Un4 NL
    pi_54849843
    Waarom lopen de topics maar tot 21-11-2007?
      maandag 26 november 2007 @ 18:21:21 #207
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_54851331
    mij mij lopen ze gewoon tot 26/11 hoor
    pi_54853459
    Ik bedoelde aflopend. Maar ik zie nu dat je in text only niet verder terug kan...
      maandag 26 november 2007 @ 20:48:56 #209
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_54854524
    in GAM moet je alles kunnen zien volgensmij , in de subforums zoals PC of nintendo dacht ik dat alleen de laatste 5 dagen weergegeven worden.
    pi_54928067
    Ik heb een foutje gemaakt in de TT van het centraal 360 topic .

    Het moet zijn Aegis Wing i.p.v. Agis Wing

    Kan iemand dat aanpassen
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
    pi_54928133
    done.
    pi_54928589
    Dankje
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
    pi_55043205
    Hmm, ik kan het open topic van [DS] Zelda: The Phantom Hourglass niet vinden. Ben ik blind of is het er nog niet?

    pi_55053342
    quote:
    Op dinsdag 4 december 2007 20:35 schreef Laniboekje het volgende:
    Hmm, ik kan het open topic van [DS] Zelda: The Phantom Hourglass niet vinden. Ben ik blind of is het er nog niet?

    Ik heb het even na gezocht, die is er nog niet, je mag een nieuwe openen
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
    pi_55151717
    Hoi, ik ben op zoek naar een topic over het spel Viva Piñata. Het maakt me niet uit of het voor de XBOX 360- of PC-variant is. Ik kan alleen maar 1 topic vinden, deze [Xbox360] Viva Pinata kerst suprise. en daar is al een jaar niet in gepost... Wat is wijsheid?
    pi_55151741
    quote:
    Op zondag 9 december 2007 19:32 schreef Leintjeuh het volgende:
    Hoi, ik ben op zoek naar een topic over het spel Viva Piñata. Het maakt me niet uit of het voor de XBOX 360- of PC-variant is. Ik kan alleen maar 1 topic vinden, deze [Xbox360] Viva Pinata kerst suprise. en daar is al een jaar niet in gepost... Wat is wijsheid?
    [Xbox 360] Viva Pinata #2
    pi_55151749
    super, dankjewel
    pi_55185168
    Waarom zijn de GOTY topics per console en niet algemeen?
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      dinsdag 11 december 2007 @ 10:22:35 #219
    63404 depax
    Straus Op Speedcore
    pi_55186361
    Ik wil mijn ongenoegen uiten over dat er niks tegen de_brandweer gedaan wordt in het wii topic . Alleen nog maar trollen en gistereavond/nacht dan tubgirl posten als op sorry maar er zijn kinderen die in dat topic kijken. En hij komt er zonder iets vanaf ?
    Daarnaast hadden er meedere mensen topic report gedaan en na een half uur van smeken heeft hij hem zelf maar verwijderd.
    S morgensvroeg wordt er niks meegedaan alleen het topic gecleaned van alles wat er die nacht stond.
    Al het goede komt van sony koeien.
    Bertha zal er blij mee zijn.
    pi_55189459
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 10:22 schreef depax het volgende:
    Ik wil mijn ongenoegen uiten over dat er niks tegen de_brandweer gedaan wordt in het wii topic . Alleen nog maar trollen en gistereavond/nacht dan tubgirl posten als op sorry maar er zijn kinderen die in dat topic kijken. En hij komt er zonder iets vanaf ?
    Daarnaast hadden er meedere mensen topic report gedaan en na een half uur van smeken heeft hij hem zelf maar verwijderd.
    S morgensvroeg wordt er niks meegedaan alleen het topic gecleaned van alles wat er die nacht stond.
    Hij heeft een ban hoor
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
    pi_55189693
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 12:48 schreef RaymanNL het volgende:
    [..]
    Hij heeft een ban hoor
    En overmorgen is hij er gewoon weer
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
    pi_55189813
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 12:59 schreef disjfa het volgende:

    [..]

    En overmorgen is hij er gewoon weer
    Ja, ik zie het nu, ik zal hem vanaf nu beter in de gaten houden en harder optreden
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
    pi_55189906
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 13:03 schreef RaymanNL het volgende:
    [..]
    Ja, ik zie het nu, ik zal hem vanaf nu beter in de gaten houden en harder optreden
    Jij komt eens in de 4 dagen langs en zegt als de discussie allang vergaan is kom jij foei zeggen Leukliefenaardig, maar users hebben daar weinig aan
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
    pi_55189935
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 13:07 schreef disjfa het volgende:

    [..]

    Jij komt eens in de 4 dagen langs en zegt als de discussie allang vergaan is kom jij foei zeggen Leukliefenaardig, maar users hebben daar weinig aan
    Weg met RaymanNL !
    pi_55189980
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 13:08 schreef Leonos het volgende:
    [..]
    Weg met RaymanNL !
    Dan is er helemaal niemand meer Lijkt me onhandig.
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
    pi_55190042
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 13:07 schreef disjfa het volgende:

    [..]

    Jij komt eens in de 4 dagen langs en zegt als de discussie allang vergaan is kom jij foei zeggen Leukliefenaardig, maar users hebben daar weinig aan
    Dat is niet zo, alleen zijn die discussies meestal op tijdstippen dat ik op school zit Of stage loop. Ik kan natuurlijk niet 24/7 online zijn.
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
    pi_55190063
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 13:13 schreef RaymanNL het volgende:

    [..]

    Dat is niet zo, alleen zijn die discussies meestal op tijdstippen dat ik op school zit Of stage loop. Ik kan natuurlijk niet 24/7 online zijn.
    Misschien extra modje erbij gooien die op de andere tijdstippen online is?
    pi_55190197
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 13:14 schreef Leonos het volgende:

    [..]

    Misschien extra modje erbij gooien die op de andere tijdstippen online is?
    Er zijn er al genoeg Het gaat goed zo.
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
    pi_55193043
    Kunnen van de award topics tijdelijk een sticky worden gemaakt? Vallen ze namelijk goed op.

    Zou top wezen
      dinsdag 11 december 2007 @ 15:27:18 #230
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_55193189
    -edit-

    Nevermind
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
    Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
    Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
    pi_55193275
    Ik voel 'm volgens mij aankomen
    pi_55205551
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 15:22 schreef Cyberia18 het volgende:
    Kunnen van de award topics tijdelijk een sticky worden gemaakt? Vallen ze namelijk goed op.

    Zou top wezen
    Kan die nonsens ff ongedaan gemaakt worden?
    Dit vervuilt de [GAM] lay-out nogal.
    Scheren is voor schapen!
    pi_55206255
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 13:10 schreef disjfa het volgende:

    [..]

    Dan is er helemaal niemand meer Lijkt me onhandig.
    Ik check zelf het wii topic niet, behalve als er reports open staan.
    En al helemaal niet op het tijdstip van gisteravond dat het gebeurde.
    Ik heb het topic opgeschoond en een banaanvraag gedaan en meer kan ik niet doen.
    Dus om nou te zeggen dat er dan niemand is slaat dan nergens op natuurlijk.
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_55206532
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 23:15 schreef paarse_paashaas het volgende:

    [..]

    Kan die nonsens ff ongedaan gemaakt worden?
    Dit vervuilt de [GAM] lay-out nogal.
    Nee. Dan bekijk je je topics maar via je postgeschiedenis.
    pi_55206619
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 23:50 schreef Cyberia18 het volgende:

    [..]

    Nee. Dan bekijk je je topics maar via je postgeschiedenis.
    Ik begrijp dat jij nogal geilt op je eigen nick in de GAM-AT, maar 10 GOTY topics bovenaan is mijns inziens (iets) teveel van het goede.
    Scheren is voor schapen!
    pi_55206752
    quote:
    Op dinsdag 11 december 2007 23:53 schreef paarse_paashaas het volgende:

    [..]

    Ik begrijp dat jij nogal geilt op je eigen nick in de GAM-AT, maar 10 GOTY topics bovenaan is mijns inziens (iets) teveel van het goede.
    Dat is de opzet wijsneus. Neem in het vervolg eens een kijkje op de frontpage voordat je iemand gaat aanvallen.
      dinsdag 11 december 2007 @ 23:59:24 #237
    158038 AQuila360
    Xbox Ultimate
    pi_55206755
    Het is idd een beetje onoverzichtelijk. Maar het is maar tijdelijk
    Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
    SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
    RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
      woensdag 12 december 2007 @ 23:58:14 #238
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_55233408
    als iemand tijd heeft, wil die dan de bijgewerkte OP vanuit deze wiki ( http://wiki.fok.nl/index.php/OP/PS3 ) in dit topic, [PS3#94] Uncharted PS3-GOTY willen gooien?

    dank!
    He didn't set up the rhyme with meaningless words.
    As you predicted or assumed everything was calculated
    Every word had purpose just not always on the surface.
    But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
    pi_55233983
    Ik denk dat het handiger is dat jij gewoon het volgende topic opend als de tijd rijp is Met je mooie ts
    Speaking is not communicating.
    Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
    www.indiegamer.nl
      donderdag 13 december 2007 @ 00:44:19 #240
    12648 Fallen
    135335 and rising...
    pi_55234374
    quote:
    Op donderdag 13 december 2007 00:23 schreef disjfa het volgende:
    Ik denk dat het handiger is dat jij gewoon het volgende topic opend als de tijd rijp is Met je mooie ts
    alsof copy/paste veel werk is... maar goed, het kan ook wel wachten... ben de moeilijkste niet.
    He didn't set up the rhyme with meaningless words.
    As you predicted or assumed everything was calculated
    Every word had purpose just not always on the surface.
    But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
    pi_55297540
    [[Xbox 360 #294] Kut topic, slotje

    Op verzoek van Wessiej mag ie dus dicht
    pi_55297766
    quote:
    Op zaterdag 15 december 2007 20:05 schreef Cyberia18 het volgende:
    [[Xbox 360 #294] Kut topic, slotje

    Op verzoek van Wessiej mag ie dus dicht
    Done.
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
    pi_55297929
    quote:
    Op zaterdag 15 december 2007 20:11 schreef RaymanNL het volgende:

    [..]

    Done.


    Thnx
      Redactie Games zaterdag 15 december 2007 @ 21:24:23 #244
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_55299791
    quote:
    Op zaterdag 15 december 2007 20:11 schreef RaymanNL het volgende:

    [..]

    Done.
    'oy ik wou hem helemaal niet dicht, beste tt + op sinds tijden

    Kut Marokkaan Cyberia
    Slotje was na 300 post pas
    .....Kennedy
    pi_55431802
    Hey PaRo, hoe krijgen we nu het gewone SC topic terug?
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
      vrijdag 21 december 2007 @ 00:42:13 #246
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_55431907
    [GAM SC] #1:Waar de in-crowd gezellig doet

    zoiets dus , alleen met ws wat meer verwijderde posts.
    pi_55431976
    Hehe, I dig.
    If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
    http://www.myspace.com/trakston
    pi_55535112
    Ik zoek dat spelletje op internet van maar 6 kb ofzo waarbij je over een parcours vooruit schiet en met je pijltjestoetsen obstakels en gaten moet ontwijken.....er was toch zo'n topic "Ik zoek dit spel"? Kan dat echter niet vinden en weet dus niet waar ik deze vraag moet stellen
      dinsdag 25 december 2007 @ 16:49:13 #249
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_55535231
    het grote " ik zoek een spel" topic deeltje 10

    omdat de eerdere toch zo goed als vol was heb ik maar een nieuwe geopend
    pi_55591155
    [Wii 228] Playing hard to get... graag verwijderen, had ff met mn ogen dicht gezocht
    En Wii 228 onder subforum Nintendo?
      vrijdag 28 december 2007 @ 01:08:20 #251
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_55592039
    done
    pi_55592291
    Dank
    pi_55633189
    Fok! clan Call of duty 4 : Modern warfare

    Zou iemand nog even ps3 in de TT willen toevoegen
    Sjakie Wolfs 1931-2008
    Bobby Haarms 1934-2009
    Michael Jackson 1958-2009
    pi_55637398
    quote:
    Op zaterdag 29 december 2007 21:05 schreef denthemen het volgende:
    [PS3] Fok! clan Call of duty 4 : Modern warfare

    Zou iemand nog even ps3 in de TT willen toevoegen
    done
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_55644166
    Waar is het NFS PS topic?
    pi_55653563
    Toppertje gespot!

    [PC] Soldier of Fortune 3
    Powered by Janetje®
    pi_55653711
    quote:
    Op zondag 30 december 2007 14:59 schreef Dubbeldrank het volgende:
    Toppertje gespot!

    [PC] Soldier of Fortune 3
    Op slot gegooit
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
    pi_55654367
    quote:
    Op zondag 30 december 2007 15:03 schreef RaymanNL het volgende:

    [..]

    Op slot gegooit
    Nice, hij had die twee andere topics ook kunnen gebruiken. Nou ja, eigenlijk niet...
    Powered by Janetje®
    pi_55655059
    Hoi, kan iemand de flauwe reacties in * Wii gespot? * Post het hier! even weghalen? Als ik er zelf op ga reageren dan wordt het helemaal niks meer denk ik. Volgens mij kan het namelijk best een nuttig topic zijn.

    Merci boekoe!
    MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
    EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
    EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
    ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
      zondag 30 december 2007 @ 15:49:52 #260
    87436 ThunderChild
    Mighty pirate!
    pi_55655086
    quote:
    Op zondag 30 december 2007 15:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
    Nice, hij had die twee andere topics ook kunnen gebruiken. Nou ja, eigenlijk niet...
    Waarom niet ??
    Take my love, take my land, take me where I cannot stand
    I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
    Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
    Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
    pi_55655178
    quote:
    Op zondag 30 december 2007 15:49 schreef KinkyGiraf het volgende:
    Hoi, kan iemand de flauwe reacties in * Wii gespot? * Post het hier! even weghalen? Als ik er zelf op ga reageren dan wordt het helemaal niks meer denk ik. Volgens mij kan het namelijk best een nuttig topic zijn.

    Merci boekoe!
    Done
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
    pi_55655231
    quote:
    Op zondag 30 december 2007 15:53 schreef RaymanNL het volgende:

    [..]

    Done
    Wow, dat is snel. Dat verdient een bloemetje


    MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
    EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
    EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
    ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
    pi_55655752
    quote:
    Op zondag 30 december 2007 15:49 schreef ThunderChild het volgende:

    [..]

    Waarom niet ??
    Denk eens na.
    Powered by Janetje®
      zondag 30 december 2007 @ 16:17:19 #264
    87436 ThunderChild
    Mighty pirate!
    pi_55655861
    quote:
    Op zondag 30 december 2007 16:13 schreef Dubbeldrank het volgende:
    Denk eens na.
    Geen idee, kom er niet op en naar mijn weten is 'ie gewoon uit . . .
    Take my love, take my land, take me where I cannot stand
    I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
    Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
    Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
    pi_55656167
    quote:
    Op zondag 30 december 2007 16:17 schreef ThunderChild het volgende:

    [..]

    Geen idee, kom er niet op en naar mijn weten is 'ie gewoon uit . . .
    Bij mijn weten niet.
    Powered by Janetje®
      zondag 30 december 2007 @ 16:40:16 #266
    87436 ThunderChild
    Mighty pirate!
    pi_55656412
    quote:
    Op zondag 30 december 2007 16:25 schreef Dubbeldrank het volgende:
    Bij mijn weten niet.
    Dat 'ie niet in Nederland uit is betekent niet dat 'ie niet uit of bestaat de wereldbol bij jou niet verder dan de Nederlandse grenzen ??
    Take my love, take my land, take me where I cannot stand
    I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
    Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
    Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
    pi_55691818
    schatteboutjes, ik heb even 2 topics met illegale software aanbiedingen erin geëdit, en de TS zit nu in de prullenbak.
    trotse eigenaar van post nr. 52m
    Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mods met een x zijn tof.
    pi_55693062
    quote:
    Op maandag 31 december 2007 20:33 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
    schatteboutjes, ik heb even 2 topics met illegale software aanbiedingen erin geëdit, en de TS zit nu in de prullenbak.
    Dankje lieverd
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      donderdag 3 januari 2008 @ 20:35:49 #270
    65330 Ruzbeh
    Five inches but its thick
    pi_55754152
    De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
      donderdag 3 januari 2008 @ 21:47:29 #271
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_55756056
    is dicht, thanx.
      donderdag 3 januari 2008 @ 23:53:34 #272
    37895 Sharkdoggie
    Made of chocolate
    pi_55759736
    Zou van [360] Price Watch - Lekker goedkoop een sticky gemaakt kunnen worden?
    Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
    *drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
      donderdag 3 januari 2008 @ 23:59:32 #273
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_55759909
    neuh , anders hebben we straks 5 van die topics sticky moeten , de stickys behouden we liever voor topics die bijvoorbeeld met bepaalde acties van fok!games of met andere acties te maken hebben.
      zondag 6 januari 2008 @ 01:29:46 #274
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_55814812
    Kunnen jullie helpen ?

    Waar is een open Forza Motorsport 2 topic ?
      zondag 6 januari 2008 @ 01:33:47 #275
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_55814897
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 01:29 schreef jorienvdherik het volgende:
    Kunnen jullie helpen ?

    Waar is een open Forza Motorsport 2 topic ?
    [X360] Forza Motorsport 2 - Deel 15
      zondag 6 januari 2008 @ 02:10:48 #276
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_55815744
    vraagje, er waren een tijdje geleden een aantal GOTY topics. Die werden nooit ergens samengevat (of ik heb het gemist) en de topics zijn op slot zonder sluitpost. Is er iets wat ik gemist heb?
    Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
    Praten over mma? Kom naar #mma
      zondag 6 januari 2008 @ 02:18:28 #277
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_55815870
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 02:10 schreef Paxlie het volgende:
    vraagje, er waren een tijdje geleden een aantal GOTY topics. Die werden nooit ergens samengevat (of ik heb het gemist) en de topics zijn op slot zonder sluitpost. Is er iets wat ik gemist heb?
    de uitslag is hoogstwaarschijnlijk op games.fok te vinden , ik sta alleen op het punt om uit te gaan en heb dus geen tijd om de linkjes ff op te zoeken.
      zondag 6 januari 2008 @ 02:20:50 #278
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_55815911
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 02:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

    [..]

    de uitslag is hoogstwaarschijnlijk op games.fok te vinden , ik sta alleen op het punt om uit te gaan en heb dus geen tijd om de linkjes ff op te zoeken.
    ok, apart
    veel plezier
    Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
    Praten over mma? Kom naar #mma
      zondag 6 januari 2008 @ 02:22:26 #279
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_55815935
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 02:20 schreef Paxlie het volgende:

    [..]

    ok, apart
    veel plezier
    ik weet het ook niet zeker hoor.
      zondag 6 januari 2008 @ 02:27:26 #280
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_55816003
    laat het plezier maar zitten , het weer is te kut om een halfuur te gaan fietsen
      zondag 6 januari 2008 @ 02:30:32 #281
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_55816050
    quote:
    Op zondag 6 januari 2008 02:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
    laat het plezier maar zitten , het weer is te kut om een halfuur te gaan fietsen [afbeelding]

    snel!
    ren naar de koelkast, score bier!
    Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
    Praten over mma? Kom naar #mma
      zondag 6 januari 2008 @ 11:42:44 #282
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_55819153
    quote:
    Dank je
      vrijdag 11 januari 2008 @ 23:44:35 #283
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_56440562
    Powered by Janetje®
    pi_56441551
    quote:
    Weggehaald, bedankt
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
    pi_56454114
    Hey,

    weten jullie waar het PSP topic is?
    Bedankt
    Edit: al gevonden
    Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
    whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
      maandag 4 februari 2008 @ 17:27:36 #287
    71435 King_of_cubes
    Infantiele klootzak
    pi_56529822
    Kan er niet wat gedaan worden aan de warezhoeren die in het SSB:B topic voortdurend even komen patsen dat ze m al hebben gespeeld.
      dinsdag 5 februari 2008 @ 22:48:34 #289
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_56551202
    quote:
    Op dinsdag 5 februari 2008 22:36 schreef Leonos het volgende:
    Popomundo #30 - Waar Jos zijn grote liefde vindt ...

    Vind schijnt met dt te zijn
    no problem.
    pi_56551245
    quote:
    Op dinsdag 5 februari 2008 22:48 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

    [..]

    no problem.
    Bedankt meneer PaRoDiUzZ. Tot de volgende keer
      dinsdag 5 februari 2008 @ 23:17:28 #291
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_56551833
    quote:
    Op maandag 4 februari 2008 17:27 schreef King_of_cubes het volgende:
    Kan er niet wat gedaan worden aan de warezhoeren die in het SSB:B topic voortdurend even komen patsen dat ze m al hebben gespeeld.
    Ik zal het topic in de gaten houden, maar tot nu toe kan ik vrij weinig met de reacties die ik gelezen heb.
      zaterdag 9 februari 2008 @ 18:38:53 #292
    139407 jorienvdherik
    Feyenoord KNVB Beker 07-08
    pi_56628155
    quote:
    Op zaterdag 9 februari 2008 18:38 schreef jorienvdherik het volgende:
    [PS3 #100] Honderd! Feestje!

    slaat nergens op
    idd, bericht is ge-edit
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
      Redactie Games zaterdag 9 februari 2008 @ 19:51:44 #294
    140137 Wessiej
    A.F.C.A.
    pi_56628192
    Ben jij een jankert jorien
    .....Kennedy
      donderdag 14 februari 2008 @ 20:12:26 #295
    71435 King_of_cubes
    Infantiele klootzak
    pi_56734352
    Red Alert 3 topic is dubbel en deze mag dicht:
    C&C Red Alert 3 - Komt er nu echt aan!
    pi_56734901
    quote:
    Op donderdag 14 februari 2008 20:12 schreef King_of_cubes het volgende:
    Red Alert 3 topic is dubbel en deze mag dicht:
    C&C Red Alert 3 - Komt er nu echt aan!
    Done, dankje voor de tip
    14.gif RaymanNL vindt dit leuk
    pi_56781287
    Nintendo DS #80
    dubbeltopic, mag wel op slot
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
    pi_56781815
    Ik krijg bij elk nieuwtje dit te zien:

    Fatal error: Undefined class name 'pm_core' in /fok2/www/games/games.inc/mid.inc.php on line 607
      zondag 17 februari 2008 @ 03:01:48 #299
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_56785209
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 22:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
    Nintendo DS #80
    dubbeltopic, mag wel op slot
    done
    quote:
    Op zaterdag 16 februari 2008 23:09 schreef JDizzle het volgende:
    Ik krijg bij elk nieuwtje dit te zien:

    Fatal error: Undefined class name 'pm_core' in /fok2/www/games/games.inc/mid.inc.php on line 607
    gaat het over het forum of over games.fok.nl? , in het geval van games.fok, kan je beter hier terecht:

    Het FOK!games commentaar en complimenten topic #7
      zondag 17 februari 2008 @ 05:58:19 #300
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_56786091
    en dicht.
      zondag 17 februari 2008 @ 05:58:47 #301
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')