Niet leuk zoquote:
Iedereen die Halo 3 SP nog gaat spelen kijk het tweede filmpje nietquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:38 schreef Niek. het volgende:
Kijk eerst dit filmpje, lees dan wat reacties en kijk dan deze.![]()
![]()
![]()
Wat een kutjong zegquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:38 schreef Niek. het volgende:
Kijk eerst dit filmpje, lees dan wat reacties en kijk dan deze.![]()
![]()
![]()
Het is gewoon kansloos en kinderachtig om dit soort dingen te plaatsen zonder enige waarschuwing.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:17 schreef Niek. het volgende:
Voor de mensen die zeuren over het filmpje,
Speel de game uit, blijf kijken tot na de credits en stop met zeuren, dat hij dat zegt in het filmpje maakt het toch niet meteen de waarheid?
Daarnaast vind ik het een best goeie actie, hij had aan het einde alles kunnen zeggen, mensen geloven het toch wel, ideale manier om halo fan(boys) helemaal gek te maken.
quote:Ubisoft heeft vandaag namelijk de game Tom Clancy's Air Combat aangekondigd. In deze game zul je als piloot van een geavanceerde straaljager je vaderland (U.S.) moeten beschermen. Ubisoft hoopt hiermee het vlieg-genre eveneens te overheersen. Sebastien Delen, managing director van Ubisoft's Bucharest studio verwoordde het zo:
Quote:
"We are confident that this new brand will become the new benchmark for flight combat games and will be, like other Tom Clancy based games, an instant online multiplayer hit
Halo 3quote:
Het is gewoon een goeie grap want hij gaat toch niet doodquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:20 schreef Un4 het volgende:
[..]
Het is gewoon kansloos en kinderachtig om dit soort dingen te plaatsen zonder enige waarschuwing.
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:15 schreef GokuSFE het volgende:
Mijn 360 heeft vanavond een mooi moment gekozen om te overlijden, de bastard.....
Niet NUquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:15 schreef GokuSFE het volgende:
Mijn 360 heeft vanavond een mooi moment gekozen om te overlijden, de bastard.....
Ik doe mee met co-opquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:11 schreef AQuila360 het volgende:
Gvd wil ook Halo![]()
Knoep hard co-op spelen. Ik schiet alles kapot wat beweegt!
WHehehe, heb ik iig iemand om mee te co-op'en zodra ik verhuisd ben.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:15 schreef GokuSFE het volgende:
en owja;quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:15 schreef GokuSFE het volgende:
4 player online co-op zelfs.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:30 schreef Un4 het volgende:
[..]
Er zit toch geen online Co-op in Halo 3?
Ow, ik dacht dat dat enkel offline was.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
4 player online co-op zelfs.
Mass Effect Fanboyquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:30 schreef Un4 het volgende:
[..]
Er zit toch geen online Co-op in Halo 3?
Haha, ik dacht het ergens in een review te hebben zien staan. Blijkbaar niet dus.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mass Effect FanboyAls het ff over een ander spel gaat weet je er nix van
![]()
ik ben het eens met deze stellingquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:38 schreef Un4 het volgende:
[..]
Haha, ik dacht het ergens in een review te hebben zien staan. Blijkbaar niet dus.
Halo 3 kan inderdaad niet tippen aan Mass Effect maar 4 player online Coop is wel erg cool.
Klopt, moet dat ding echt niet flikken op die datum, 2 van de vetste spellen (voor mij dan) komen uit.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:57 schreef Scarface2004 het volgende:
Als tie 9 November dood gaat draai ik door.
Verder zie ik niet echt een game aankomen waarvan ik flink ga balen als die 360 dood gaat
zal ik dan maar een bal breaker zijn en vragen welke dat zijn ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:07 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Klopt, moet dat ding echt niet flikken op die datum, 2 van de vetste spellen (voor mij dan) komen uit.
tja boeien mij alle2 nietquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:11 schreef Scarface2004 het volgende:
ik denk dat Wessiej Pes2008 en CoD4 bedoelt
En Assassins Creed, en WWE Smackdown vs RAW 2008 (daarom zei ik voor mijquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:11 schreef Scarface2004 het volgende:
ik denk dat Wessiej Pes2008 en CoD4 bedoelt
assasins creed vind nou wel weer coolquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
En Assassins Creed, en WWE Smackdown vs RAW 2008 (daarom zei ik voor mij)
Dit is juist de meest nieuwe, General Manager mode is niet meer, is nu 24/7, gemixt met de career mode.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:22 schreef Scarface2004 het volgende:
Ik heb alle smackdowns gehad, weet niet of ik deze ga halen...toch weer meer van het zelfde.
Die General Manager Mode was echt vet....zwaar lopen bikkelen om die achievement te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |