quote:Artikel Aantal Prijs Totaal Status
Games Halo 3 & Live Gold Abonnement - 12 Maanden
1 ¤ 59,99 ¤ 59,99 Verzonden
quote:Artikel Aantal Prijs Totaal Status
Halo 3 & Live Gold Abonnement - 12 Maanden
1 ¤ 59,99 ¤ 59,99 Wordt verwerkt
quote:Halo 3 & Live Gold Abonnement - 12 Maanden
1 ¤ 59,99 ¤ 59,99 Wordt verwerkt Verwachte levertijd: Gereserveerde titel
Nee dan komt de Eternal Sonata Hype trein aan op spoor 8!quote:Op dinsdag 25 september 2007 07:54 schreef =HellFire= het volgende:
Na dit alles vallen we in een diep hyep-gat, dus geniet er nog maar van.
ik hoop hetquote:Op dinsdag 25 september 2007 07:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nee dan komt de Eternal Sonata Hype trein aan op spoor 8!
dat is ook goed , want die heb ik ook besteldquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:03 schreef wc-eend het volgende:
En op spoor 9 komt de mass effect trein
Die heeft hopelijk eerst nog enige vertraging.quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:03 schreef wc-eend het volgende:
En op spoor 9 komt de mass effect trein
zie die zwarte lege vlek daar ? , dat is nederlandquote:Op dinsdag 25 september 2007 00:36 schreef MMaRsu het volgende:
Hopelijk kan ik em morgenochtend al ergens oppikken
[afbeelding]
doe is lief , en hoop van nietquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Die heeft hopelijk eerst nog enige vertraging.
Ik ben een xbox newbiequote:
Nergens meer, was een foutje op bol.comquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:21 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Ik ben een xbox newbiewaar haal je die game voor 60 + gold abbo?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:23 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nergens meer, was een foutje op bol.com
de trein zal wel vertraging hebben om dat cyberia cod4 gaat zitten hypenquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
De game niet, de trein mag wel wat vertraging hebben![]()
BAN en alles is opgelost.quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
de trein zal wel vertraging hebben om dat cyberia cod4 gaat zitten hypen
quote:
Waarschijnlijk krijg je over 3 weken mail terugquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:41 schreef Bastard het volgende:
Bol.com maar even een email gestuurd met de vraag wanneer de bestelling op de bus gaat
Kan niet wachten
Verzenden bij Bol.com staat er altijd rond het middaguur, dan staat er Vandaag verzondenquote:
Ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:43 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Verzenden bij Bol.com staat er altijd rond het middaguur, dan staat er Vandaag verzonden
En om 22.00 ong. staat er pas Verzonden.
Jawel hoor, maar je kunt je even inlezen. Zijn verschilende websites die het verhaal van de 1e 2 delen utileggen..quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:16 schreef Opie het volgende:
Is Halo 3 qua singleplayer ook maar enigszins de moeite waard als je nooit deel 1 en 2 hebt gespeeld?
Dat denk ik wel..quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:16 schreef Opie het volgende:
Is Halo 3 qua singleplayer ook maar enigszins de moeite waard als je nooit deel 1 en 2 hebt gespeeld?
Haha van een Halo fan als jou had ik toch wel verwacht dat je het verhaal wistquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat denk ik wel..
Kijk ik ken het verhaal ook niet.. omdat in deel 1 en 2 word er wel het eea verteld, maar dan ben je zo druk met schieten op alles wat op jou schiet dat ik me daar niet mee bezig hield. Het is ongeveer.. er is oorlog en de bad guys moeten dood..
Deel 3 staat op het punt dat ze op de aarde allemaal geslacht moeten worden.. prima toch.. vlgs de review van insidegamer zitten er in de SP momenten die zo cool zijn dat je ze over een paar jaar nog weet te herrineren.
Linkje met het complete achtergrondverhaal (games en novels):quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat denk ik wel..
Kijk ik ken het verhaal ook niet.. omdat in deel 1 en 2 word er wel het eea verteld, maar dan ben je zo druk met schieten op alles wat op jou schiet dat ik me daar niet mee bezig hield. Het is ongeveer.. er is oorlog en de bad guys moeten dood..
Deel 3 staat op het punt dat ze op de aarde allemaal geslacht moeten worden.. prima toch.. vlgs de review van insidegamer zitten er in de SP momenten die zo cool zijn dat je ze over een paar jaar nog weet te herrineren.
Denk je? Die trein valt in het niet denk ik. Die van Mass Effect wordt groter/langer.quote:Op dinsdag 25 september 2007 07:59 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nee dan komt de Eternal Sonata Hype trein aan op spoor 8!
Ik heb de SP van halo2 niet eens uitgespeeldquote:Op dinsdag 25 september 2007 09:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haha van een Halo fan als jou had ik toch wel verwacht dat je het verhaal wist
Balen, dus je moet Live betalen en je kunt niet eens meer spelen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit is wel 1 van de slechtste TT's ooit.
Hopelijk gooit BOL morgen Halo 3 op de post. Dan heb ik t/m augustus 2007 Xbox Live Gold
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Balen, dus je moet Live betalen en je kunt niet eens meer spelen.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:51 schreef Sala-adin het volgende:
Ik had net een kwart knipperend rode lichtje om me aan en uit knop wat betekent dat?
Toen deed ik hem weer uit en daarna deed hij het weer gewoon.
Heb vandaag bij de FRS gevraagd wanneer ze hem kregen. Hij zei dat ie ze eigenlijk de 20ste binnen moest hebben maar hij had ze nog niet. Wanneer ze dan wel kwamen wist ie ook nietquote:
Hij zal vast vanaf morgen in de winkels liggen, play.com heeft bv. de releasedatum ook alweer terug gezet op 28/09.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:31 schreef Leonos het volgende:
[..]
Heb vandaag bij de FRS gevraagd wanneer ze hem kregen. Hij zei dat ie ze eigenlijk de 20ste binnen moest hebben maar hij had ze nog niet. Wanneer ze dan wel kwamen wist ie ook niet
Dan ook maar meteen de 'normale' reactie verwijderen, zwak hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:31 schreef Gamedemon het volgende:
Kar98k reageer even normaal wil je?
Inderdaad, ipv Fifa dan PESquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hij zal vast vanaf morgen in de winkels liggen, play.com heeft bv. de releasedatum ook alweer terug gezet op 28/09.
Dan Fifa 08 er nog effe bij, en ik ben weer zoet tot aan Mass Effect.
Mensen happen op jouw post, jij post vervolgens vissen die happen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:43 schreef Kar98k het volgende:
[..]
Dan ook maar meteen de 'normale' reactie verwijderen, zwak hoor.
*zucht* ok mein fuhrer...quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:51 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mensen happen op jouw post, jij post vervolgens vissen die happen.
Ik heb alle quotes en reakties die op die van jouw sloegen verwijdert.
En als je het er niet mee eens bent mag je *hier* verder klagen zodat wij hier weer ontopic kunnen.
Van welke game dan?quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:55 schreef Robhimself.2 het volgende:
Fijn.... Savegame weg. Mochten er mensen zijn die hetzelfde probleem krijgen, laat het effe weten aub.
Was verdomme halverwegeEn nee, ik heb geen illegale versie, gewoon UK.
Drgames in Utrecht dus, maar volgens mij moest je wel een preorder hebben; je kan proberen te bellen...quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:04 schreef piet_pelle het volgende:
Wordt ie ergens om 00.00 uur verkocht? Ik wil best even langs de winkel om middernacht.
Bekijk het van de goeie kant, je mag nog een keer spelen en genietenquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:55 schreef Robhimself.2 het volgende:
Fijn.... Savegame weg. Mochten er mensen zijn die hetzelfde probleem krijgen, laat het effe weten aub.
Was verdomme halverwegeEn nee, ik heb geen illegale versie, gewoon UK.
Veel succes daarmeequote:Op dinsdag 25 september 2007 13:39 schreef AQuila360 het volgende:
Gezocht: Halo 3 helm! ruilen tegen mijn Two Worlds figurine van ridder een op paard!!
Dat was toch alleen bij de versie die de media krijgt?quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:43 schreef DooD het volgende:
mah geen Legendary weten te bemachtigen. Eplaza had ze allemaal al verkochtHij had wel de limited editions al leggen maar hij mocht ze niet verkopen. Morgenochtend vroeg ga ik dus terug en check ik ter plekke op krassen van de LE, want anders wil ik een andere.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:39 schreef AQuila360 het volgende:
Gezocht: Halo 3 helm! ruilen tegen mijn Two Worlds figurine van ridder te paard!!
Dat je die kunt tekenen zonder over te trekken... Getuigt al van nerdism..quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:58 schreef Aurelius het volgende:
pffff...saaie cursus hier. beetje fokken op mijn pda en tekeningetjes van master chief maken...
Niemand joh, tis best exclusief ende zoquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:14 schreef =HellFire= het volgende:
Wie is er nog meer vanavond, behalve Fliepke en ik dan?
Oja, hahahah.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:23 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Niemand joh, tis best exclusief ende zo
[boeren accent] goeden dag [/end boeren accent]quote:
Goedendag yerquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:51 schreef DJ_ het volgende:
[..]
[boeren accent] goeden dag [/end boeren accent]
quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Goedendag yer![]()
Ik verwacht overigens zo wel een mailtje van Zuiderpark dat de Legendary Edition vandaag gewoon op de post gaat hoor![]()
Hey medegamer met slechte voetbalsmaakquote:
Spoilerquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Trouwens toen ik de video review van IGN bekeek zag ik weer van die ontzettend stomme zombies. Als die wéér een groot deel in het spel zitten ga ik me weer erg irriteren vrees ik. Dat was toch wel een hele saaie stuk in Halo 1![]()
DIE VAN MIJ OOOOOOKKKK WHOOEEEHHOOEEEEE!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Yes! BOL.com heeft Halo 3 verstuurd
Stel ze verliezen jou pakketje...quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
DIE VAN MIJ OOOOOOKKKK WHOOEEEHHOOEEEEE!!!!!!!!!!!!!
Dan heeft mijn leven verder geen zin meerquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Stel ze verliezen jou pakketje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |