Ben het WWII gebeuren wel een beetje zat om eerlijk te zijn. CoD4 blies een heerlijke vernieuwing wat dat betreft. Kwestie van smaak wel,.... zoals met alles.quote:Op maandag 24 september 2007 20:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hier kan ik nog meeleven. Maar in mijn ogen is er gewoon niets mooiers dan de WOII/modern setting. Vanaf minuuut wordt je bij je strot gepakt en dat gaat tot het laatste minuut door. Het heerlijke is wanneer je in het bezit bent van een dolby surround set. Dat geeft je het gevoel dat JIJ de war meemaakt. Overweldigend![]()
Voor Brothers In Arms maak ik altijd een uitzondering en dat CoD 4 voor een nieuwe setting heeft gekozen is natuurlijk een verademing. Kan ik ze mooi afwisselenquote:Op maandag 24 september 2007 20:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben het WWII gebeuren wel een beetje zat om eerlijk te zijn. CoD4 blies een heerlijke vernieuwing wat dat betreft. Kwestie van smaak wel,.... zoals met alles.
Ja maar die haal ik alleen voor de SP ervaring,.. het originele verhaal + de 2 episodes. Heb er bewust ook op gewacht,... nog nooit een HL game gespeeldquote:
Je verwoording en woordkeuze/gebruik is altijd zo correct en subliem Gijsquote:Op maandag 24 september 2007 20:30 schreef Strolie75 het volgende:
Bioshock: heerlijke sfeer, orginele setting, fantastisch verhaal.
Halo 3: grootschalige vuurgevechte, geweldige gameplay.
CoD4: hectische gameplay door de nadruk op geweldige scripted events.
Half Life 2: episch verhaal door het spel en de twee uitbreidingen, coole apocalyptische sci-fi setting.
BiA: realistische WW2 spel met een tactische inslag.
Stuk voor stuk topgames. En ze verschijnen achter elkaar! Op de 360!
Console
Games![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!?! Deel 1 ook niet????quote:
quote:Op maandag 24 september 2007 20:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!?! Deel 1 ook niet????
Black Messa
Ik zou wel even het verhaal van deel 1 op Internet nalezen. Dat helpt wel om deel 2 te begrijpen.quote:Op maandag 24 september 2007 20:32 schreef Chocobo het volgende:![]()
![]()
Ik ga echt allemaal meemaken,......... op deel 1 na dan
Gijs...stel je voor je had deze winter alleen de keuze gehad tussen Resistance: Fall of Men en opgepoetse versie van F.E.A.R. of Rainbow Six: Vegas. En ondertussen maar Killzone 2 hypen, een vervolg op een middelmatig spel.quote:
en toch vind ik halo3 cool en cod of bia schijt gamesquote:Op maandag 24 september 2007 20:42 schreef Strolie75 het volgende:
Mooie quote uit de Eurogamer review die perfect aansluit bij mijn mening.
You shoot bad guys, and that's it. If that's all you want to do, Halo 3 is perfect, or as near to damned perfect as this kind of game is going to get. For those who preferred the more cerebral moments of the likes of Half-Life 2 or Bioshock, though... Well, caveat emptor. There is a moment late in the game, when the Master Chief wryly states that his escape plan from a tough spot is to "shoot my way out - just for a change".
Halo 3 is gewoon pop-corn, het is Jerry Bruckheimer, het is de fuckin' USA. Beter is meer & grote explosies.
Gewoon maaien voor wat je waard bentquote:Op maandag 24 september 2007 20:42 schreef Strolie75 het volgende:
Halo 3 is gewoon pop-corn, het is Jerry Bruckheimer, het is de fuckin' USA. Beter is meer & grotere explosies. Helpt schieten niet? Dan schiet je niet genoeg!
Bij mij duurde het nog geen 14 dagenquote:Op maandag 24 september 2007 17:46 schreef Lange_Lans het volgende:
Net nu ik ben begonnen met Bioshock en Halo bijna komt, krijgt het kolere ding drie rooie lampies. Bel ik de helpdesk, kan het 25 werkdagen duren. WTF.
Beetje oude post die ik hier quote maar welke aanbieding gaat het in deze post over, lijkt me wel leuk zo'n ps3 naast mijn 360.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:18 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Zoo mooi dingetje!!
ik wil er ook 1 kopen, maar ik wacht nog ff op die aanbieding met een gratis PS3 in oktober.
Ik wil zowiezo ooit nog een PS3 kopen en ook een LCD dus kan ik ze beter met die aanbieding kopen mits het een goede tv waar je hem gratis bij krijgt.
Ik geloof een Sony Bravia als ik het goed heb.
quote:Op maandag 24 september 2007 22:40 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Beetje oude post die ik hier quote maar welke aanbieding gaat het in deze post over, lijkt me wel leuk zo'n ps3 naast mijn 360.![]()
ik had na 8 dagen een vervanger thuis staan.quote:Op maandag 24 september 2007 17:46 schreef Lange_Lans het volgende:
Net nu ik ben begonnen met Bioshock en Halo bijna komt, krijgt het kolere ding drie rooie lampies. Bel ik de helpdesk, kan het 25 werkdagen duren. WTF.
t/m 30 novemberquote:
full HD bravia schermen ( sony natuurlijk ) dus alle schermen die 1080p onderstuenenquote:Op maandag 24 september 2007 23:05 schreef Scarface2004 het volgende:
Bij welke modellen TV´s geldt die actie?
doe mij die maarquote:Op maandag 24 september 2007 23:34 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
HALO 3 GEEN PLAYSTATION 3 IN DIT TOPIQUE!!!!
Je hebt toch al een Full HD tv?quote:Op maandag 24 september 2007 22:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
t/m 30 november, waarom nou niet 30 dec dan kon ik er met kerst een halen en scheelt me dat weer
een ps3 aanschaffen![]()
jaquote:Op maandag 24 september 2007 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Je hebt toch al een Full HD tv?
Hype.quote:Op maandag 24 september 2007 23:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Jezus die hype rondom Halo 3 toch ook
Het is dat ie gratis is bij 24 maanden livequote:Op maandag 24 september 2007 23:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Weet jij of nedgame of dimplus een midnight launch houden?quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:02 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hype.![]()
Tis het waard, dat jij nou niet van deze reeks houd.![]()
liever de halo hype , dan de cod4 hypequote:Op maandag 24 september 2007 23:59 schreef Cyberia18 het volgende:
maak er maar 6 uur vanquote:Op dinsdag 25 september 2007 00:05 schreef devv05 het volgende:
Over paar uurtjes verkrijgbaar in Amerika als het goed is.
Ik kan de serie wel waarderen, maar dat er op alles wat los en vast zit een Halo opdruk krijgt vind ik wat overdreven hoorquote:Op dinsdag 25 september 2007 00:02 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Hype.![]()
Tis het waard, dat jij nou niet van deze reeks houd.![]()
Nelson Mandela is ook aan 't spelen zie ik.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:36 schreef MMaRsu het volgende:
Hopelijk kan ik em morgenochtend al ergens oppikken
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |