Vond ik helemaal niet. Heb gister de demo van FIFA gedownload voor de Xbox. Erg matig, het voelde gewoon niet goed aan. Dat heb ik bij de demo van PES wel (al heb ik wel de nodige kritiek erop, maar volgens de reviewers is er veel positief veranderd in de eindversie).quote:Op maandag 15 oktober 2007 23:46 schreef DaYwALKuR het volgende:
De demo viel tegen, vond hem veel op Fifa lijken...
stom is dat hequote:Op maandag 15 oktober 2007 23:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Iets wat ik wel erg leuk vond is dat 1 op 1 gedoe tijdens het laden bij FIFA, dat speelde ik meer dan de wedstrijden.....
Nog even oefenen dus, 1-1quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:55 schreef gday het volgende:
Goh, ik dacht: laat ik eens kijken hoe het niveau is op Amateur ipv Top Player. Zie hier het resultaat:
[ link | afbeelding ]
Waarom zijn vrije trappen trouwens nog steeds zo kut? Als ik rond de middellijn een vrije trap krijg wil ik echt niet die bal blind naar voren rossen. Ik wil gewoon de vrije trap kort nemen, maar al je spelers staan dan vaak gedekt zodat je niet veel anders kunt.Is het testteam echt zo fucking suf dat ze die input niet eens geven?
Je kan er gewoon niks vanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:55 schreef gday het volgende:
Goh, ik dacht: laat ik eens kijken hoe het niveau is op Amateur ipv Top Player. Zie hier het resultaat:
[ link | afbeelding ]
Kan kan ookquote:
Van de Taalunie.quote:Antwoord
Beide vormen zijn mogelijk. Je/jij kunt, je/jij wilt en je/jij zult zijn de gewone vormen. Je/jij kan, je/jij wil en je/jij zal zijn informeler.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:29 schreef Rieleks het volgende:
[..]
Nog even oefenen dus, 1-1![]()
Wanneer komt-ie overigens precies uit? Op elk platform of zit daar ook weer verschil tussen?
Tja, de wedstrijd daarna op niveau Top Player won ik gewoon met 3-1 hoor.quote:
Dat niveau is eigenlijk ook een beetje overbodig, gewoon overslaan als je vanaf regular hoger wil.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:55 schreef Mindstate het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik vond altijd dat op het op 1 na hoogste niveau moeilijker was dan top player. Bij top player valt de tegesntander wat meer aan en krijg je dus meer ruimte terwijl op 1 minder ze zichzelf ingraven
Stiekem was dat bij PES6 ook al bijna zo. Als je goed vrij liep kon je de schietpower vrij ver in gedrukt hebben.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:40 schreef gday het volgende:
Ik heb de demo nu een tijdje zitten spelen maar ik vind het meer een verslechtering dan een verbetering. Waar ik me voornamelijk aan stoor is dat de PC nog steeds het magische spinnenzintuig heeft om tackles te ontwijken. Precies op het moment dat ze ingezet worden wijkt ie uit.
Verder wordt er niet goed gelopen op through balls en wordt er heel vaak gepasst naar een speler waar ik helemaal niet naar wil passen. En oja, tegenwoordig kun je de schietknop bijna altijd zo lang ingedrukt houden als je wilt?WTF dit is toch geen FIFA?
De kans is groot dat ik dit jaar eens geen PES koop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |