Weer een paar potjes gespeeld. Helaas niks kunnen uitrichten met schwalbe maar heb toch al weer wat dingen ontdekt. Sommigen leuk, anderen minder. Spannende wedstrijd tussen Frankrijk en Spanje waarin ik via een schitterende voorzet van Ribery en een kopbal van Henry op voorsprong kom. Daarna lukt echter weinig meer en lijkt het alsof het oude mechanisme weer in werking treedt. Spelers verslappen net even en zijn een fractie van een seconde te laat of stoppen zelfs even voordat ze verder lopen. Passes komen niet meer aan etcetera. Gelukkig nog de 1-0 vast kunnen houden door zeer defensief te gaan spelen. (Lees: Alle ballen wegrammen en geen enkele poging tot voetballen ondernemen.) Steekballen gingen lekker.
Bug gevonden: Na doelpunt van Robinho werd-ie opeens de Hulk. Dat wil zeggen: In zijn "victoriesprint" rende hij door de reclameborden waarna hij zich ook een weg baande door het beton van de tribunes waarna het hele scherm grijsblauw werd.
Animaties voor schoten en passen zien er goed uit. Voor rennen is het inderdaad wat aan de verwijfde kant. Helaas zie ik nu ook wat VoreG bedoelt...zo ren ik ook naar de plee als ik nodig moet schijten.
Oja, en de sfeer natuurlijk. Het commentaar ontbreekt dus misschien ligt daar ook een deel aan maar vooral het ontbreken van sfeervolle liederen en aanmoedigingen als er scoringskansen zijn is echt jammer. Wat is nou het meest adrenaline-opwekkend in 't voetbal? Juist. Die "Heee!" als er telkens een goede pass is in een snelle counter naar het doel van de tegenstander. Het spel dat dat als eerste weet te implementeren wint.
![]()
Oja, en als er thuis gespeeld wordt moeten overtredingen aangemoedigd worden. Dus als een speler van de uitploeg wordt neergehaald moet het publiek gaan klappen en chanten. En bij schwalbes van de tegenpartij of überhaupt een gevaarlijke positie voor een vrije trap, moet er een hels fluitconcert uitbreken en chants à la "hij is een hondenlul!". Zo moeilijk is dat niet te implementeren:
if (red) ==> hometeam ==> start sound 'hondenlul'/'teringlijer'/'moederiseenhoer'