Ook hoge through-passes worden nu veel beter de diepte in gespeeldquote:Op woensdag 26 september 2007 20:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je moet duidelijk de richting aangeven, ik vind het wel verbeterd.
Het lobsysteem werkt weer heerlijk nu, gewoon normaal een bal kunnen lobben.
Heb ik trouwens al verteld dat die mannetjes niet normaal kunnen rennen?
Mwa, valt op zich wel mee. Misschien iets te snel maar beter dan die klamme kutballen in PES6. Daar was het ook helemaal niet voordelig om een crossball te spelen want dan was je de bal gewoon in 70 procent van de gevallen kwijt. Nu is 't tenminste mogelijk om 't spel te verleggen met een snelle cross.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:32 schreef VoreG het volgende:
Die lange ballen gaan trouwens erg raar, op de een of andere manier klopt de snelheid, de 'arc' en de hoogte gewoon niet.
Ja bij herhalingen gaat de framerate ontzettend naar bendenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:31 schreef MasterMido het volgende:
Ik heb de demo ff gespeeld op de xbox. Maar hij schokt af en toe? bijna altijd wanneer het logo van pes8 door het beeld komt bij een herhaling :S en soms tijdens het spelen. Meer hier last van?
ik mis ook sfeer. Dus als ze dat nu eens erin krijgenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Oja, en de sfeer natuurlijk. Het commentaar ontbreekt dus misschien ligt daar ook een deel aan maar vooral het ontbreken van sfeervolle liederen en aanmoedigingen als er scoringskansen zijn is echt jammer. Wat is nou het meest adrenaline-opwekkend in 't voetbal? Juist. Die "Heee!" als er telkens een goede pass is in een snelle counter naar het doel van de tegenstander. Het spel dat dat als eerste weet te implementeren wint.Oja, en als er thuis gespeeld wordt moeten overtredingen aangemoedigd worden. Dus als een speler van de uitploeg wordt neergehaald moet het publiek gaan klappen en chanten. En bij schwalbes van de tegenpartij of überhaupt een gevaarlijke positie voor een vrije trap, moet er een hels fluitconcert uitbreken en chants à la "hij is een hondenlul!". Zo moeilijk is dat niet te implementeren:
if (red) ==> hometeam ==> start sound 'hondenlul'/'teringlijer'/'moederiseenhoer'
Nope. Toen ik in mijn eerste potje een verdediger van Brazillie zag rennen dacht ik dat het een rat op 2 poten was, echt geen gezicht.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:57 schreef VoreG het volgende:
Ben ik de enige jankbal die zeikt over die leprapatienten die aan het sprinten zijn?
aiii lekkerquote:Op donderdag 27 september 2007 00:01 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
Deze beweging bedoelde ik in het vorige topic
Hehe, panna ook nog.quote:Op donderdag 27 september 2007 00:01 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
Deze beweging bedoelde ik in het vorige topic
Same here.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:32 schreef Feen het volgende:
Als op het moment van schieten jouw speler buitenspel staat wel....
(wacht nog steeds op de PS3 demo van PES)
Jawel.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:24 schreef FJD het volgende:
Je kunt toch geen buitenspel staan als de bal via de paal terugkomt naar je speler![]()
Ik dacht iig van niet maar in PES kan dat wel![]()
Ik wacht......quote:Op maandag 24 september 2007 23:17 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Nee, maar de PS3 demo komt donderdagLet op mijn woorden
Gewoon sprinten ingedrukt houden en dan naar de andere kant bewegen. Tenminste zo gebeurde het bij mij, geen speciale knoppen combinatie...quote:
Ok das tenminste duidelijkquote:
Moet je gewoon de juiste internetbrowser + updates installeren, heb je nergens last van. Of kopieren in een nieuw venster.quote:
Nee. Fok! heeft gewoon last van een imageshack-ban-achtig-iets. Ik kan 'm ook niet zien. Jij wel want hij staat bij jou nog in je cache.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Moet je gewoon de juiste internetbrowser + updates installeren, heb je nergens last van. Of kopieren in een nieuw venster.
Ik kan het sowieso zien, omdat ik referrers heb uitstaan. Ik heb dus nooit last van een gele kikker.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee. Fok! heeft gewoon last van een imageshack-ban-achtig-iets. Ik kan 'm ook niet zien. Jij wel want hij staat bij jou nog in je cache.
Nog 20 minutenquote:Op donderdag 27 september 2007 15:45 schreef Badabingea het volgende:
[..]
7 uur vanavond na de store update
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |