Jawel.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:24 schreef FJD het volgende:
Je kunt toch geen buitenspel staan als de bal via de paal terugkomt naar je speler![]()
Ik dacht iig van niet maar in PES kan dat wel![]()
Ik wacht......quote:Op maandag 24 september 2007 23:17 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Nee, maar de PS3 demo komt donderdagLet op mijn woorden
Gewoon sprinten ingedrukt houden en dan naar de andere kant bewegen. Tenminste zo gebeurde het bij mij, geen speciale knoppen combinatie...quote:
Ok das tenminste duidelijkquote:
Moet je gewoon de juiste internetbrowser + updates installeren, heb je nergens last van. Of kopieren in een nieuw venster.quote:
Nee. Fok! heeft gewoon last van een imageshack-ban-achtig-iets. Ik kan 'm ook niet zien. Jij wel want hij staat bij jou nog in je cache.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Moet je gewoon de juiste internetbrowser + updates installeren, heb je nergens last van. Of kopieren in een nieuw venster.
Ik kan het sowieso zien, omdat ik referrers heb uitstaan. Ik heb dus nooit last van een gele kikker.quote:Op donderdag 27 september 2007 17:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee. Fok! heeft gewoon last van een imageshack-ban-achtig-iets. Ik kan 'm ook niet zien. Jij wel want hij staat bij jou nog in je cache.
Nog 20 minutenquote:Op donderdag 27 september 2007 15:45 schreef Badabingea het volgende:
[..]
7 uur vanavond na de store update
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |