Ik heb ergens 15 Oktober gelezen..quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:07 schreef TimmyAsd het volgende:
Wanneer komt het uit?
nope, next-genquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:08 schreef andre347 het volgende:
En hoe gaat de PC versie er uit zien? Niet weer zoals de PS2 versie hoop ik
quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:27 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik heb ergens 15 26 Oktober gelezen..
Nu komt er eindelijk een next-gen voetbal game op de PS3, en dan sla jij hem overquote:Op woensdag 12 september 2007 12:52 schreef iSwets het volgende:
Hmmmm. dat interview gebeuren is dat echt aanwezig in het spel en waar dan? Voor of na afloop van een wedstrijd of gewoon als video-segment? Ik denk als ik alles zo overzie dat ik lekker een PES versie oversla omdat ik eigenlijk bij PES6 alle transfers,echte namen e.d. al heb ingevoerd t/m vandaag. Dus voor de nieuwe spelers hoef ik het spel niet te kopen. Wel mischien voor de uitshirts maar dat is dan wel erg makkelijk scoren om over te stappenDaarnaast speel ik het nog lekker op een PS3 en een Samsung tv scherm en ziet alles er prima uit!
![]()
Rumplepad 2 heb ik. Precies hetzelfde als een PS2 controller, alleen iets zwaarder. Heerlijk ding om mee op de PC te spelen. 25,- dacht ikquote:Op woensdag 12 september 2007 14:10 schreef andre347 het volgende:
Ja ik wil ook een goeie controller kopen maar weet ook niet welke. Heb gehoord van een PS-Controller maar speelt dat wel lekker op de PC? Ik speel nu ook met een controller maar niet met kruisje/rondje enz.
Die site die ergens naar aftelde, waar staat die nu op?
Nou dan zal ik eens rondkijken als de nieuwe PES komtquote:Op woensdag 12 september 2007 14:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Rumplepad 2 heb ik. Precies hetzelfde als een PS2 controller, alleen iets zwaarder. Heerlijk ding om mee op de PC te spelen. 25,- dacht ik
Niemand die dit weet..?quote:Op woensdag 12 september 2007 14:13 schreef satecl het volgende:
Kan een PS3 controller worden aangesloten op de PC zodat je ermee kunt pessen?
Net geprobeerd, maar het ging er niet beter op. Me USB nokte ermee.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:28 schreef Damzkieee het volgende:
Ik weet dat het met de PS2 controller niet kan. Probeer eens wat op Google -> PC/PS3 controller ofzo?
quote:Op donderdag 13 september 2007 01:10 schreef febster het volgende:
Nu niet meer, vette trailer(daar ging het toch om?)
Fifa demo vanavond online op PS3 storequote:Op donderdag 13 september 2007 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is er al iets bekend over een demo? (verkapte tvp)
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:08 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Fifa demo vanavond online op PS3 store
Was dat maar met PES2008, maar toch vind ik het leuk dat ik even kan kijken hoe FIFA08 is... zal wel weer niets wezen hoor, maar toch..quote:Op donderdag 13 september 2007 12:08 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Fifa demo vanavond online op PS3 store
quote:Op donderdag 13 september 2007 09:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
![]()
Die site is gewoon een lokkertje geweest... Staat geen ene hol op.Kutfransen weer.
![]()
Blijkbaar nietquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:02 schreef Damzkieee het volgende:
Ik dacht dat heel Engeland erin zou zitten dit jaar?
Eredivisie, boeiequote:Op vrijdag 14 september 2007 11:06 schreef andre347 het volgende:
[..]
Blijkbaar nietMaar Eredivisie, Bundesliga en Celtic enz. in ieder geval wel
Spanish Liga?quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:06 schreef andre347 het volgende:
[..]
Blijkbaar nietMaar Eredivisie, Bundesliga en Celtic enz. in ieder geval wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |