Ik heb ergens 15 Oktober gelezen..quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:07 schreef TimmyAsd het volgende:
Wanneer komt het uit?
nope, next-genquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:08 schreef andre347 het volgende:
En hoe gaat de PC versie er uit zien? Niet weer zoals de PS2 versie hoop ik
quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:27 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik heb ergens 15 26 Oktober gelezen..
Nu komt er eindelijk een next-gen voetbal game op de PS3, en dan sla jij hem overquote:Op woensdag 12 september 2007 12:52 schreef iSwets het volgende:
Hmmmm. dat interview gebeuren is dat echt aanwezig in het spel en waar dan? Voor of na afloop van een wedstrijd of gewoon als video-segment? Ik denk als ik alles zo overzie dat ik lekker een PES versie oversla omdat ik eigenlijk bij PES6 alle transfers,echte namen e.d. al heb ingevoerd t/m vandaag. Dus voor de nieuwe spelers hoef ik het spel niet te kopen. Wel mischien voor de uitshirts maar dat is dan wel erg makkelijk scoren om over te stappenDaarnaast speel ik het nog lekker op een PS3 en een Samsung tv scherm en ziet alles er prima uit!
![]()
Rumplepad 2 heb ik. Precies hetzelfde als een PS2 controller, alleen iets zwaarder. Heerlijk ding om mee op de PC te spelen. 25,- dacht ikquote:Op woensdag 12 september 2007 14:10 schreef andre347 het volgende:
Ja ik wil ook een goeie controller kopen maar weet ook niet welke. Heb gehoord van een PS-Controller maar speelt dat wel lekker op de PC? Ik speel nu ook met een controller maar niet met kruisje/rondje enz.
Die site die ergens naar aftelde, waar staat die nu op?
Nou dan zal ik eens rondkijken als de nieuwe PES komtquote:Op woensdag 12 september 2007 14:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Rumplepad 2 heb ik. Precies hetzelfde als een PS2 controller, alleen iets zwaarder. Heerlijk ding om mee op de PC te spelen. 25,- dacht ik
Niemand die dit weet..?quote:Op woensdag 12 september 2007 14:13 schreef satecl het volgende:
Kan een PS3 controller worden aangesloten op de PC zodat je ermee kunt pessen?
Net geprobeerd, maar het ging er niet beter op. Me USB nokte ermee.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:28 schreef Damzkieee het volgende:
Ik weet dat het met de PS2 controller niet kan. Probeer eens wat op Google -> PC/PS3 controller ofzo?
quote:Op donderdag 13 september 2007 01:10 schreef febster het volgende:
Nu niet meer, vette trailer(daar ging het toch om?)
Fifa demo vanavond online op PS3 storequote:Op donderdag 13 september 2007 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is er al iets bekend over een demo? (verkapte tvp)
quote:Op donderdag 13 september 2007 12:08 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Fifa demo vanavond online op PS3 store
Was dat maar met PES2008, maar toch vind ik het leuk dat ik even kan kijken hoe FIFA08 is... zal wel weer niets wezen hoor, maar toch..quote:Op donderdag 13 september 2007 12:08 schreef Badabingea het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 september 2007 09:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
![]()
Die site is gewoon een lokkertje geweest... Staat geen ene hol op.Kutfransen weer.
![]()
Blijkbaar nietquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:02 schreef Damzkieee het volgende:
Ik dacht dat heel Engeland erin zou zitten dit jaar?
Eredivisie, boeiequote:Op vrijdag 14 september 2007 11:06 schreef andre347 het volgende:
[..]
Blijkbaar nietMaar Eredivisie, Bundesliga en Celtic enz. in ieder geval wel
Spanish Liga?quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:06 schreef andre347 het volgende:
[..]
Blijkbaar nietMaar Eredivisie, Bundesliga en Celtic enz. in ieder geval wel
Ik vind PES helemaal geweldig, maar als ze niet alle clubs van de Primera División erin hebben ben ik toch wel heel teleurgesteld en zal ik het een stuk minder gaan spelen.quote:
fifa demo heb ik al, ik heb het over een pes demoquote:Op donderdag 13 september 2007 12:08 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Weet ik.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
fifa demo heb ik al, ik heb het over een pes demo![]()
Bij jouw nickname lees ik steeds: Babangida.quote:
Zo lang nog...quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:31 schreef endr0me het volgende:
26 oktober is dus de verwachte releasedate
Dat heb ik dus echt al heel vaak gehoord. Maar ik ben gewoon blank hoor!quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Bij jouw nickname lees ik steeds: Babangida.![]()
En wanneer op de PS3?quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoor net dat de Demo op Xbox Live staat.
Sletquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ben over 5 minuten uit dus meteen downloaden
Dus niet alleen de Fifa demo wordt afgekraakt door Pes addictsquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:47 schreef -Dries- het volgende:
Ben ik de enige bij wie het veld in PES 2008 demo er gaar uitziet? Het lijkt soms alsof er 2 textures over elkaar heen lopen ofzo..
Juist niet meer met Real, nu Ronaldo daar weg isquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:00 schreef rival het volgende:
en voortaan iedereen met real madrid spelen zeker
[edit] of barca natuurlijk nu met henry erbij
Haast niks veranderd. Je moet wel je best doen om veranderingen te ontdekken. Ook zag ik op screens dat je aan shirtjes kon trekken, maar dat is nog niet in de demo gelukt. Wel lijkt het schieten wat beter. Je schiet nu minder snel over.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:19 schreef ElpokeroLeroy het volgende:
Eerste indruk van alle mensen die de demo spelen?
half nederland speelt erquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:28 schreef satecl het volgende:
[..]
Juist niet meer met Real, nu Ronaldo daar weg is
Ik was bij 2007 al Realquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:00 schreef rival het volgende:
en voortaan iedereen met real madrid spelen zeker
[edit] of barca natuurlijk nu met henry erbij
Heb nergens last vanquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:47 schreef -Dries- het volgende:
Ben ik de enige bij wie het veld in PES 2008 demo er gaar uitziet? Het lijkt soms alsof er 2 textures over elkaar heen lopen ofzo..
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:15 schreef satecl het volgende:
Wanneer komt de demo nou in de PS Store
Waar wel?quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:53 schreef Leonos het volgende:
De demo staat niet op de amerikaanse marketplace.
Maar wat is het een topspel, werd helemaal gelukkig toen ik hem speelde
Weet iemand hoe je shirtje trekt en swables (ofzo?) maakt?
Heb je een europese account?quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ben ik noi scheel? Ik zie die hele demo niet op marketplace.
Wattt??? Neeequote:Op vrijdag 21 september 2007 16:34 schreef Eskimowned het volgende:
kreeg dit van amazon.co.uk:
Unfortunately, the release date for the item(s) listed below was changed by the supplier, and we
need to provide you with a new estimated delivery date based on the new release date:
"Pro Evolution Soccer 2008 (Xbox 360)" [Video Game]
Estimated arrival date: 30/10/07 - 01/11/07
NEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! Dammit.
![]()
Sluit ik me bij aan. Ik wil ook een demo nu hier op dit moment. Kan ik mooi in het weekend nog even spelenquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:12 schreef Cheiron het volgende:
PC demo.. komop nou!! Ik wil ook spelen
Ik wil die PC demo ook welquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:14 schreef andre347 het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan. Ik wil ook een demo nu hier op dit moment. Kan ik mooi in het weekend nog even spelen![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:43 schreef VoreG het volgende:
Demo's?!
Waar is de PC demo? Ik vind het schandalig dat ze het superieure platform achterstellen.
Content: PES 2008 Demo
Price: Free
Availability: Not available in Asia or North America
Dash Text: [<ESRB EN>] A stunningly real, breathtakingly beautiful football game! That's PES 2008! Download, play and tell your friends "This is My Game".
Size: 1.18 GB
1,18 GB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |