fifa demo heb ik al, ik heb het over een pes demoquote:Op donderdag 13 september 2007 12:08 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Fifa demo vanavond online op PS3 store
Weet ik.quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
fifa demo heb ik al, ik heb het over een pes demo![]()
Bij jouw nickname lees ik steeds: Babangida.quote:
Zo lang nog...quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:31 schreef endr0me het volgende:
26 oktober is dus de verwachte releasedate
Dat heb ik dus echt al heel vaak gehoord. Maar ik ben gewoon blank hoor!quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Bij jouw nickname lees ik steeds: Babangida.![]()
En wanneer op de PS3?quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoor net dat de Demo op Xbox Live staat.
Sletquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ben over 5 minuten uit dus meteen downloaden
Dus niet alleen de Fifa demo wordt afgekraakt door Pes addictsquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:47 schreef -Dries- het volgende:
Ben ik de enige bij wie het veld in PES 2008 demo er gaar uitziet? Het lijkt soms alsof er 2 textures over elkaar heen lopen ofzo..
Juist niet meer met Real, nu Ronaldo daar weg isquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:00 schreef rival het volgende:
en voortaan iedereen met real madrid spelen zeker
[edit] of barca natuurlijk nu met henry erbij
Haast niks veranderd. Je moet wel je best doen om veranderingen te ontdekken. Ook zag ik op screens dat je aan shirtjes kon trekken, maar dat is nog niet in de demo gelukt. Wel lijkt het schieten wat beter. Je schiet nu minder snel over.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:19 schreef ElpokeroLeroy het volgende:
Eerste indruk van alle mensen die de demo spelen?
half nederland speelt erquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:28 schreef satecl het volgende:
[..]
Juist niet meer met Real, nu Ronaldo daar weg is
Ik was bij 2007 al Realquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:00 schreef rival het volgende:
en voortaan iedereen met real madrid spelen zeker
[edit] of barca natuurlijk nu met henry erbij
Heb nergens last vanquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:47 schreef -Dries- het volgende:
Ben ik de enige bij wie het veld in PES 2008 demo er gaar uitziet? Het lijkt soms alsof er 2 textures over elkaar heen lopen ofzo..
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:15 schreef satecl het volgende:
Wanneer komt de demo nou in de PS Store
Waar wel?quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:53 schreef Leonos het volgende:
De demo staat niet op de amerikaanse marketplace.
Maar wat is het een topspel, werd helemaal gelukkig toen ik hem speelde
Weet iemand hoe je shirtje trekt en swables (ofzo?) maakt?
Heb je een europese account?quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:51 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ben ik noi scheel? Ik zie die hele demo niet op marketplace.
Wattt??? Neeequote:Op vrijdag 21 september 2007 16:34 schreef Eskimowned het volgende:
kreeg dit van amazon.co.uk:
Unfortunately, the release date for the item(s) listed below was changed by the supplier, and we
need to provide you with a new estimated delivery date based on the new release date:
"Pro Evolution Soccer 2008 (Xbox 360)" [Video Game]
Estimated arrival date: 30/10/07 - 01/11/07
NEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! Dammit.
![]()
Sluit ik me bij aan. Ik wil ook een demo nu hier op dit moment. Kan ik mooi in het weekend nog even spelenquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:12 schreef Cheiron het volgende:
PC demo.. komop nou!! Ik wil ook spelen
Ik wil die PC demo ook welquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:14 schreef andre347 het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan. Ik wil ook een demo nu hier op dit moment. Kan ik mooi in het weekend nog even spelen![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:43 schreef VoreG het volgende:
Demo's?!
Waar is de PC demo? Ik vind het schandalig dat ze het superieure platform achterstellen.
Content: PES 2008 Demo
Price: Free
Availability: Not available in Asia or North America
Dash Text: [<ESRB EN>] A stunningly real, breathtakingly beautiful football game! That's PES 2008! Download, play and tell your friends "This is My Game".
Size: 1.18 GB
1,18 GB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |