Je kunt me geloven ofniet, maar waarom kan die ding er godverdomme niet af. Ik heb dr geen reet aan.quote:
Spel deinstalleren, installatie directory netjes weggooien, opnieuw installeren, et voila!quote:Op maandag 28 januari 2008 17:21 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Je kunt me geloven ofniet, maar waarom kan die ding er godverdomme niet af. Ik heb dr geen reet aan.
Je bent denk ik een van de weinige dan die in slaap valt.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Wordt de game ooit nog boeiend? Ik zit nu in het level wat ook in de demo zat (dat je als die US dude die tank moet gaan beschermen in het midden-oosten), maar ik val nog steeds in slaap. Wordt het ooit nog wat?
quote:Op maandag 28 januari 2008 19:13 schreef punkjunk het volgende:
Ik vind vooral die laatste missie echt geniaal, het aller laatste einde dan.
en high miles club!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 januari 2008 19:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Grote spoiler dus niet overheen gaan voor diegenen die het nog niet hebben uitgespeeld:jepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 januari 2008 20:03 schreef punkjunk het volgende:
[..]
jep
Dikke knurftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
quote:Op maandag 28 januari 2008 20:09 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Dikke knurftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 januari 2008 20:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 januari 2008 20:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS3 Fat 320GB | PSN ID: Moe_Szyslak1987
Xbox 360 Elite | Gamertag: Moe Szyslak1987
Join the club dekkersen.quote:Op maandag 28 januari 2008 19:33 schreef -J-D- het volgende:
De laatste tijd loopt mn COD4 vast. Er komen gekke strepen op het scherm en de hele pc is vastgelopen.
Geen dingen geinstalleerd of aangepast maar toch loopt het vast
Eens op zoek naar een driver update.
Ehm zet gewoon die filter aan, dan weet je het zekerquote:Op maandag 28 januari 2008 21:42 schreef punkjunk het volgende:
Hoe kun je trouwens zien in het server scherm (waar je komt door op 'join game' te klikken) of een server ranked is of niet?
Geen idee waar je het over hebt... ik ken verdomd weinig spellen de zķ filmisch in elkaar steken...quote:Op maandag 28 januari 2008 13:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Wordt de game ooit nog boeiend? Ik zit nu in het level wat ook in de demo zat (dat je als die US dude die tank moet gaan beschermen in het midden-oosten), maar ik val nog steeds in slaap. Wordt het ooit nog wat?
Het pakt me echt nergens, mannetjes vallen bij de bosjes neer, da's wel leukig... Schieten ze echter op mij dan ben ik geheid dood omdat ik geen fuck meer zie en mn scherm op en neer gaat als een losgeslagen boot... Echt actie ofzo zou ik het ook weer niet willen noemen, savepoints zijn er erg veel, spannend wordt het niet, vind het allemaal een beetje poeha om niets...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:12 schreef Verbal het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt... ik ken verdomd weinig spellen de zķ filmisch in elkaar steken...
V.
Je speelt wel het zelfde spel?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het pakt me echt nergens, mannetjes vallen bij de bosjes neer, da's wel leukig... Schieten ze echter op mij dan ben ik geheid dood omdat ik geen fuck meer zie en mn scherm op en neer gaat als een losgeslagen boot... Echt actie ofzo zou ik het ook weer niet willen noemen, savepoints zijn er erg veel, spannend wordt het niet, vind het allemaal een beetje poeha om niets...
Maar ik heb goede verhalen gehoord over de Tsjernobyl level(s), dus die wil ik iig spelen.
Wat is daar opvallend aanquote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:12 schreef tgs. het volgende:
Opvallend hoeveel van jullie al die levels afgaan ipv gewoon lekker online te gaan raggen en zo ervaring op te doen.
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 15:53 schreef KoosyNL het volgende:
De SP is erg gaaf. Ik zit alleen nu vast ana het einde van het Chernobyl Level (het wachten op de chopper) Iemand tips hoe ik daar uit kom??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb tot nu toe (lvl21) nog geen echte last gehad van cheaters, of het viel me niet op.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat is daar opvallend aanIk speel altijd eerst de SP en daarna ga ik online. Behalve bij TF2, want dat kan alleen maar online. Daarnaast hoor ik mij net teveel verhalen over hackers en cheaters bij CoD4 online, dus ik wacht even tot die hun lol hebben gehad (of er afdoende countermeasures zijn).
V.
Ik had laatst wel de resolutie in het spel verhoogd. Dat heb ik nu teruggezet. Eens zien of dat de oplossing is. Voordat ik het had verhoogd had ik nergens last van.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:13 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Join the club dekkersen.
Zie ook mijn topic op tweakers: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1263495/
Op welke reso had je het toen alles goed werkte? En de rest van de settings?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:27 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik had laatst wel de resolutie in het spel verhoogd. Dat heb ik nu teruggezet. Eens zien of dat de oplossing is. Voordat ik het had verhoogd had ik nergens last van.
Nog steeds geen problemen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 17:27 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik had laatst wel de resolutie in het spel verhoogd. Dat heb ik nu teruggezet. Eens zien of dat de oplossing is. Voordat ik het had verhoogd had ik nergens last van.
Ik had 640x800 of zo, waar het standaard op staat. En het ging fout toen het op 1200nog wat stond, terwijl mn pc/beeldscherm dat makkelijk moet trekken.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 19:10 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Op welke reso had je het toen alles goed werkte? En de rest van de settings?
Niet geprobeerd dusquote:
Op z'on resolutie vind ik het het spelen niet meer waardquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:01 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik had 640x800 of zo, waar het standaard op staat. En het ging fout toen het op 1200nog wat stond, terwijl mn pc/beeldscherm dat makkelijk moet trekken.
Heb het niet meer gespeeld aangezien ik druk was.
Voor de rest had ik geen instellingen gewijzigd.
[..]
Niet geprobeerd dus
Single player is natuurlijk heel iets anders als multiplayer. In singleplayer ga je een heel verhaal door en als mensen dat leuk vinden dan lijkt het me niet meer dan logisch om daar lekker mee te beginnen.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 16:12 schreef tgs. het volgende:
Opvallend hoeveel van jullie al die levels afgaan ipv gewoon lekker online te gaan raggen en zo ervaring op te doen.
Een lame hack, aimbot, radar, no recoil, etc, waarmee "hard"rebel aantoont hoe triest en zwakzinnig hij isquote:Op donderdag 31 januari 2008 16:59 schreef kikoooooo het volgende:
wat is t?
Hahaha jij hebt em dus wel geinstalleerd he anders wist je ook niet wat et was. Ik heb het zelf maar neit gedaan omdat ik dacht dat het een virus was!.quote:Op donderdag 31 januari 2008 17:56 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Een lame hack, aimbot, radar, no recoil, etc, waarmee "hard"rebel aantoont hoe triest en zwakzinnig hij is![]()
zum kotsen dus.
Men zegt dat de kids van tegenwoordig te lui zijn om aan sport te doen, te dik worden door gebrek aan beweging etc, omdat ze zoveel aan het "gamen" zijn.. Maar zelfs gamen kunnen ze dus niet, daar zijn ze al te lui voor... Gewoon een aimbotje downloaden, en dan maar "pwnen" 111oneone1Einz!!Eleven!!
nee hoor, googlen..quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:11 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Hahaha jij hebt em dus wel geinstalleerd he anders wist je ook niet wat et was.
right..quote:En neeej ik gebruik em neit maar was een grap voor hier!. Na wat zoekwerk heb je dus schijnbaar zo een aimbot![]()
m.a.w. Ik post het maar op Fok! onder het motto; "MUHAHAHAH!!!111!!!1!"quote:Op donderdag 31 januari 2008 19:11 schreef Hardrebel het volgende:
Ik heb het zelf maar neit gedaan omdat ik dacht dat het een virus was!.
kladblok denk ikquote:Op maandag 28 januari 2008 17:19 schreef Badabingea het volgende:
Is er bijv. een mapje waarbij je console kunt openen in paint en dan die dingen aanpassen?Kutzoi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |