Voor specifieke titels kan je beter kijken bij budgetgaming.nlquote:Op dinsdag 18 december 2007 09:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Maar eens een schopje geven. Heeft iemand de GOTY uitvoering van Oblivion al voor een goede prijs gezien?
Thanksquote:Op dinsdag 18 december 2007 13:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Voor specifieke titels kan je beter kijken bij budgetgaming.nl
Laat dat de users maar zelf beslissen.quote:Op donderdag 20 december 2007 21:31 schreef existenz het volgende:
De eindejaarssale is niet echt goedkoop hoor..
Kane & Lynch is op zich wel leuk geprijsd iddquote:Op donderdag 20 december 2007 21:33 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Laat dat de users maar zelf beslissen.
Als het nou ook nog een goede game zou zijnquote:Op donderdag 20 december 2007 21:37 schreef existenz het volgende:
[..]
Kane & Lynch is op zich wel leuk geprijsd idd
Aangezien die discs 9 van de 10 keer los zitten in die LE is het denk ik niet aan te raden die game te bestellen vanuit Engeland, ik ben bang dat ze dan volledig bekrast aankomen.quote:Op donderdag 3 januari 2008 23:52 schreef Sharkdoggie het volgende:
[ afbeelding ]
Halo 3: Limited Collector's Edition 39 euro incl. verzending bij Play.com
Hierrrrrquote:Op donderdag 3 januari 2008 23:58 schreef Leonos het volgende:
Mass Effect bij gamehubs out of stock
Ergens anders nog goedkoop te vinden?
Voor 39,99 mag je hem hebbenquote:Op maandag 28 januari 2008 17:49 schreef Koentj het volgende:
Ik ben voornamelijk op zoek naar Forza 2. Goedkoper dan 40 heb ik hem nog niet gevonden. Iemand?
Bol.com en bartsmit.nlquote:Op woensdag 30 januari 2008 17:39 schreef RacerDKB het volgende:
Waar ga ik een beetje goedkoop een Xbox 360 Premium kopen?
Las op pagina 1 dat ie een tijdje terug 299 euro was bij de Saturn, dat is toch 50 euro minder dan normaal he...
Bol.com is alleen een of andere megabundel (naast de arcade en elite) met Halo 3 erbij. 30 euro meer dan normaal zeg maar, 389 euro dus.quote:
Oke, mijn fout. Bij de bol.com versie zit trouwens een tweede draadloze controller.quote:Op woensdag 30 januari 2008 19:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Bol.com is alleen een of andere megabundel (naast de arcade en elite) met Halo 3 erbij. 30 euro meer dan normaal zeg maar, 389 euro dus.
Spellen hoeven er niet bij, naast de Forza en Viva Pinata natuurlijk.
Overigens bedoelde ik fysieke winkels, en dus niet bol.com. Ik wil er zeker van zijn dat ik een nieuwe versie krijg, met het nieuwe moederbord en heatsink etc. En daarvoor moet je dus op de 360 zelf kijken.
En bij de bartsmit hebben ze alleen een Core versie, eentje met memorycard en eentje zonder. Core wil ik sowieso niet, want ik wil niet na 6 maanden een rood ringetje zien. Een premium, met HDMI, die 175 watt verbruikt, die wil ik hebben.
Voor hoeveel centjes? Gewoon 350? Want dan wacht ik wel tot ze er een euro of 50 afhalen, geheid dat dat er aan komt, in het verleden is die ook al 277 euro geweest bij de MM.quote:Op woensdag 30 januari 2008 20:23 schreef Haijo het volgende:
[..]
Oke, mijn fout. Bij de bol.com versie zit trouwens een tweede draadloze controller.
Ik hoorde op tweakers dat de Mediamarkt veel nieuwe modellen heeft, de 175 watt versie.
Media Markt?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:30 schreef Julien het volgende:
Weet iemand in welke winkel ik in Rotterdam Saint's Row kan halen?
Bij voorbaat dankt.
Maar de controllers zelf zijn onbeschadigd?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:26 schreef lennartb.nl het volgende:
Wireless Controller + Project Gotham Racing 4 voor 45,- bij de mediamarkt (in ieder geval in groningen, volgens mij allemaal)
Het viel mij wel op dat alle controllerverpakkingen een klein scheurtje in t plastic hadden, stuk of 10 heb ik er bekeken en ze hadden het allemaal.
Ik had een hele nieuwe controller, gewoon helemaal in de seal nog, niks beschadigtquote:Op zondag 24 februari 2008 11:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Maar de controllers zelf zijn onbeschadigd?
Yup, het waren ook allemaal piepkleine beschadingen in de rand van het plastic, vond het alleen een beetje raar dat het overal zo was, maar alle controllers zagen er ook goed uit.quote:Op zondag 24 februari 2008 11:26 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Maar de controllers zelf zijn onbeschadigd?
Is dat spel of de controller gaaf? En wat verkoop je?quote:Op zondag 24 februari 2008 12:01 schreef Yankee_One het volgende:
die van mij is ook helemaal gaaf
iemand kopen?
het spel is gaafquote:Op zondag 24 februari 2008 18:34 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Is dat spel of de controller gaaf? En wat verkoop je?
Klik!quote:Op zondag 24 februari 2008 19:05 schreef Game_Error het volgende:
heeft iemand enig idee waar je guitar hero 2 zonder gitaar kan kopen? ik vraag al een tijdje rond, en hij zou er wel zijn, maar ze verkopen hem nergens...
Uit een ver, ver, ver verleden toen ze nog LP's verkochten weet ik dat een retailer alleen onder de prijs mocht verkopen als de hoes beschadigd was. Dus zaten er toen in alle LP hoezen een klein rond gaatje van een perforatorquote:Op zondag 24 februari 2008 11:58 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Yup, het waren ook allemaal piepkleine beschadingen in de rand van het plastic, vond het alleen een beetje raar dat het overal zo was, maar alle controllers zagen er ook goed uit.
Maar volgens mij is de aanbieding nu afgelopen
Zou misschien kunnen, maar de aanbieding was wel duidelijk "koop een wireless controller en pgr4 is dan maar 5euro" Dus de controllers werden voor de volle prijs verkocht, alleen pgr4 voor heel weinig, waar trouwens helemaal niks mis mee was ook niet t plastic eromheen ofzo.quote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:37 schreef tslh het volgende:
[..]
Uit een ver, ver, ver verleden toen ze nog LP's verkochten weet ik dat een retailer alleen onder de prijs mocht verkopen als de hoes beschadigd was. Dus zaten er toen in alle LP hoezen een klein rond gaatje van een perforator![]()
Zou dit net zoiets zijn?
Die is ook een jaar oud... Niet gek dat ie 10 euro isquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:17 schreef jorienvdherik het volgende:
CL 06-07 gister gekocht bij frs voor 10 euro
37 incl verzending bij xboxonly.nlquote:Op zondag 2 maart 2008 22:50 schreef Lange_Lans het volgende:
The orange box, 4 tientjes bij de frs.
35 euro bij Dynabyte. 31,50 met klantenkaart.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:26 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
37 incl verzending bij xboxonly.nl
Nedgame-->zoeken: Morrowind.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:15 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik ben op zoek naar Morrowind voor de oude Xbox, heeft iemand die toevallig in een winkel of online gezien?
Kijk! Dat zijn nog eens prijzen!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
35 euro bij Dynabyte. 31,50 met klantenkaart.
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:26 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
37 incl verzending bij xboxhome.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |