abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53841211
In Perseus Mandate beleef je nogmaals de gebeurtenissen rondom Armacham Technology Corporation, maar dan vanuit een ander perspectief. Als lid van de tweede taskforce die het Armacham-complex betreedt - het verhaal van het eerste team werd in F.E.A.R. behandeld - moet je nieuwe vijanden bestrijden, waaronder een leger huurlingen. Perseus Mandate is de tweede expansie voor F.E.A.R. en kent niet alleen nieuwe wapens zoals een granaatwerper en een 'chain lightning gun', maar ook een nieuwe vijand: de Nightcrawlers. F.E.A.R. Perseus Mandate ligt eind deze maand in de winkels voor zowel de pc als Xbox 360.

Downloadurl van de demo: http://www.gamershell.com/download_21382.shtml

Wie heeft hem al uitgeprobeerd. Ik heb hem al stukje gespeeld. Doet oude herineringen weer opdwarrelen hoe erg ik verslaafd was aan de FEAR game.
pi_53841751
Is het spel standalone of moet je de originele F.E.A.R. hebben?
Er staat dat het een expansie is, maar toch..
pi_53841869
Het is een standalone expansion pack. Dus de originele FEAR heb je niet nodig. Probeer de demo gerust uit.

[ Bericht 59% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2007 16:42:38 ]
pi_53844096
Heb hem uitgespeeld. Beetje kort voor zoveel MBs.
pi_53874646
Vond je FEAR echt goed? Ik vond hem de eerste 2 uur echt vet! Maar daarna werd die zo eentonig dat ik zelfs die vette shootouts zat was.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_53877638
Ja ik vind FEAR echt goed ja. Die kleine meisje en die griezel met zijn stem en bewegingen door de hele film. Prachtig. Minpuntje vond ik wel hoe ik hem doodde. Het ging iets te gemakkelijk. Wat wel leuk was dat die soldaten allemaal levensloos werden.

Gebruikte je wel de slowmo?

Valt me wel tegen dat er vrijwel niemand van FEAR houdt? Ooit was dat anders

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2007 01:06:43 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')