quote:Op vrijdag 8 februari 2008 21:07 schreef Wessiej het volgende:
Voor
neeneequote:
Hij staat in de NL store, ik heb namelijk alleen maar een NL account.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:11 schreef Slomy het volgende:
[..]
Demo van GT5 en niet als in GT HD? En stond ie dan in de NL store of in de amerikaanse / japanse. Heb nog steeds alleen maar een NL account, moet andere nog aanmaken.
Volgende week vrijdag geloof ik.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Iemand al meer informatie over de nieuwe PS3 40GB Starters Pack met DF:U en R&C en wanneer deze in Nederland geïntroduceerd wordt?
COD >> ALL.quote:Interactive Achievement Award Winners Announced
# Handheld Game of the Year - The Legend of Zelda: Phantom Hourglass - Nintendo of America - Nintendo
# Family Game of the Year - Rock Band - MTV Games - Harmonix
# Outstanding Achievement in Animation - Assassin's Creed - Ubisoft - Ubisoft Montreal
# Outstanding Achievement in Art Direction - BioShock - 2K Games - 2K Boston, 2K Australia
# Outstanding Achievement in Visual Engineering - Crysis - Electronic Arts - Crytek
# Outstanding Character Performance - The Orange Box: Portal - GLADos - Electronic Arts/Valve Software - Valve Software
# Outstanding Achievement in Story Development - BioShock - 2K Games - 2K Boston, 2K Australia
# Outstanding Achievement in Game Play Engineering - The Orange Box: Portal - Electronic Arts/Valve Software - Valve Software
# Outstanding Achievement in Online Game Play - Call of Duty 4: Modern Warfare - Activision - Infinity Ward
# Downloadable Game of the Year - Puzzle Quest: Challenge of the Warlords - D3 Publisher of America - Infinite Interactive
# Outstanding Achievement in Original Music - BioShock - 2K Games - 2K Boston, 2K Australia
# Outstanding Achievement in Soundtrack - Rock Band - MTV Games - Harmonix
# Outstanding Achievement in Sound Design - BioShock - 2K Games - 2K Boston, 2K Australia
# Cellular Game of the Year - .skate - Electronic Arts - EA Mobile
# Role-Playing Game of the Year - Mass Effect - Microsoft Game Studios - BioWare
# Racing Game of the Year - Motorstorm - Sony Computer Entertainment America - Evolution Studios
# Outstanding Achievement in Game Design - The Orange Box: Portal - Electronic Arts/Valve Valve Software - Valve Software
# Outstanding Innovation in Gaming - Rock Band - MTV Games - Harmonix
# Adventure Game of the Year - Super Mario Galaxy - Nintendo of America - Nintendo
# Sports Game of the Year - .skate - Electronic Arts - EA Black Box
# Strategy/Simulation Game of the Year - Command and Conquer 3: Tiberium Wars - Electronic Arts - EA Los Angeles
# Action Game of the Year - Call of Duty 4: Modern Warfare - Activision - Infinity Ward
# Massively Multiplayer Game of the Year - World of Warcraft: The Burning Crusade - Vivendi Games - Blizzard Entertainment
# Computer Game of the Year - The Orange Box - Electronic Arts/Valve Software - Valve Software
# Console Game of the Year - Call of Duty 4: Modern Warfare - Activision - Infinity Ward
# Overall Game of the Year - Call of Duty 4: Modern Warfare - Activision - Infinity Ward
Ik heb die nieuwe demo van GT al een maand uit de japanse store..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:11 schreef Slomy het volgende:
[..]
Demo van GT5 en niet als in GT HD? En stond ie dan in de NL store of in de amerikaanse / japanse. Heb nog steeds alleen maar een NL account, moet andere nog aanmaken.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:33 schreef ryangozer het volgende:
Dit geloof je nooit, ondanks dat ik het niet mocht zeggen.
In Arnhem wordt de Dualshock3 verkocht voor 60 euro maar alleen als je er naar vraagt.
Ik ga niet zeggen welke winkel want das illegaal enz.
Burnout Paradise is veeel leuker met trillingen!
oke maar het gewoon kunnen kopen is mij die 10 euro wel waard hoor je hoeft niet te wachten enz.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
zeg dan niks
. Als je echt nu al een D3 zou willen hebben, dan kan je via het internet zeker voor 10 euro goedkoper in Nederland krijgen.
Denk dat ik toch maar ergens een pre-ordertje ga doen...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:23 schreef SToRM81 het volgende:
Ik begin nu toch ook wel zin te krijgen om GTA4 te spelen
Een game passeren alleen vanwege de mindere graphicsquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:02 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik weet t niet hoor, als ik die filmpjes bekijk en dan zie ik zo een schotel antenne die dan HOEKIG isDan heb ik echt zoiets van, hell no, dit wordt m niet. Ik vind die mannetjes ook spuuglelijk.
pm maar als je hem hebt misschien koop ik hem wel van je de us versie!! 45 euro ok?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:34 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Mijn DMC4 is er nog niet. Heb m gisteren bij MM gekocht. Die US versie verkoop ik wel weer.
NEXT-GEN gaming. Anders had ik wel een WII gehaald is t niet?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een game passeren alleen vanwege de mindere graphics.
Will do next timequote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Had ze dan ook even hier gepost Wes
is er bij yesasia een kans dat je invoerrechten enzo moet betalen? (bij 3bm niet namelijk)quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:14 schreef Wessiej het volgende:
yesasia, 40 euro incl. verzenden, 9 dagen wachten.
Woooo wat erg zeg.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:52 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
NEXT-GEN gaming. Anders had ik wel een WII gehaald is t niet?
Ik heb daar geen last van gehad, en kan met paypal ja.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:56 schreef joost2 het volgende:
[..]
is er bij yesasia een kans dat je invoerrechten enzo moet betalen? (bij 3bm niet namelijk)
kan je ook met paypal betalen? (het is yesasia.com toch?)
Ga het zelf maar zien op 29 aprilquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:22 schreef SuperFruitig het volgende:
Wat is er zo massive NEXT GEN aan gtaIV? Same ol' same ol'. Het is alleen groter en de engine is geupgrade, verder ben je gewoon GTA3 aan t spelen. T truukje dat ze al heul lang uithalen imo. GTASA was een klapper omdat het groter was, de rest was gewoon GTAVC (wat weer GTA3 was) met wat toegevoegde nonsense (car pimpen en wat minigames hier en daar) en hangt in elkaar van uitputtende missies die zichzelf blijven herhalen
Ja, dit kan je dan zeggen voor elk sequel die op een nextgenconsole uitkomt. Ze gaan echt niet opeens heel de gameplay omgooien omdat ie nu voor de ps3 uitkomt.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:22 schreef SuperFruitig het volgende:
Wat is er zo massive NEXT GEN aan gtaIV? Same ol' same ol'. Het is alleen groter en de engine is geupgrade, verder ben je gewoon GTA3 aan t spelen. T truukje dat ze al heul lang uithalen imo. GTASA was een klapper omdat het groter was, de rest was gewoon GTAVC (wat weer GTA3 was) met wat toegevoegde nonsense (car pimpen en wat minigames hier en daar) en hangt in elkaar van uitputtende missies die zichzelf blijven herhalen
Die start je zelfquote:
ayquote:Op zaterdag 9 februari 2008 16:55 schreef Chocobo het volgende:
Sowieso snap ik het gezeik over graphics niet,.... GTA IV ziet er toch prima uit?
Ik kan niet wachten!!!quote:* Hoe harder je X tap op je Dualshock, hoe harder Niko gaat rennen, hij kan overigens nooit moe worden.
* De physics van de game zijn geweldig, zo zag men bij een ongeluk met een motorrijder de helm van de bestuurder afvallen.
* In vuurgevechten zullen omgevingen beschadigd raken of zelfs kapot gaan.
* Met je mobiele telefoon kan je de politie, brandweer en het ziekenhuis bellen.
* Er zijn 18 radio stations. Al deze radio-zenders zijn beschikbaar via je mobiele telefoon.
* Je kan ingame met je mobiele telefoon foto's maken en deze naar de politie computer sturen.
* Je leven kan je bijvullen door te rusten, te eten of door medics te gebruiken.
* In taxi's kun je de chauffeur vragen om het radio-station te veranderen, dit doe je met je d-pad.
* Als het koud is kun je de adem van de karakters in de lucht zien.
* Soms zie je zelfs insecten zoals pissebedden.
* Je kunt vrienden met een doktor worden en dit in je voordeel gebruiken.
* Je kunt ook de radio's van andere auto's horen.
* De karakters dragen verschillende merken kleding en kleden zich ook elke dag om met andere kleding.
* Twee minuten in real-life is in GTA: IV één uur.
* Je kunt alle wapens vanuit je auto gebruiken, zelfs granaten.
* Tijdens een benadering van de politie doet Niko zijn armen in de lucht, je kunt dan nog altijd bewegen.
* Niko zal steeds meer gewond raken als hij schade oploot, deze verwondingen zie je ook echt op je personage.
* Bij het mislukken van een missie kun je deze meteen herstarten.
* Het cover-systeem werkt even vloeiend als Uncharted en Gears of War, je gaat in cover met de R1 knop.
* Je kunt een taxi-chauffeur het dubbele betalen om sneller je bestemming te bereiken.
* Net als in Uncharted word het scherm zwart-wit als je aan het sterven bent.
* De muziek van de game is van deze tijd, zo hoorde men tijdens een speelsessie R-Kelly en Ne-Yo.
quote:Call of Duty 5 bevestigd voor zes platformen
Goed nieuws vandaag voor liefhebbers van de Call of Duty serie, het vijfde deel is namelijk officieel bevestigd door uitgever Activision. De titel zal gaan verschijnen op maarliefst zes platformen: de PlayStation 3, Xbox 360, Nintendo DS, Nintendo Wii, PC en PlayStation 2. Het zat er natuurlijk al aan te komen gezien het succes van de vorige delen in de reeks, zo won Call of Duty 4: Modern Warfare hier op PlayStation Only de Game of the Year award.
Activision heeft het goede nieuws bekend gemaakt gedurende haar eerder genoemde telefonische conferentie, waarin ook een lijst nieuwe titels voor dit jaar vrijgegeven werd. Call of Duty 5 zou nog dit jaar moeten verschijnen.
- je kunt ook normaal reageren. -quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:03 schreef jorienvdherik het volgende:
gta is echt bizar lellijk zeg maar goed
Soms neem ik het in overwegingquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:11 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Wanneer ga je trouwens AQuilaPS3 heten? je weet toch wel dat wij *kuch kuch* DE console van het eeuw in huis hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |