Voor R&C:quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:17 schreef Slomy het volgende:
Ik ben nog steeds het meeste bezig met CoD4. AC en Uncharted liggen nog vrijwel onaangeraakt in de kast. Vooral AC kan mij eigenlijk echt niet boeien. Ratchet wel al aardig ver mee, maar ik zit nu op een planeet waar allemaal grote dino's rondlopen en ik voor de rest geen idee heb hoe ik van daaruit verder moet. Iemand enig idee?
Voor de rest zitten Motorstorm en Resistance nog steeds in de seal, daar moet ik binnenkort ook eens aan gaan beginnen.
Nou eenmalig kom je ook wel overheen tochquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:55 schreef Ludacriss het volgende:
DMC 4... blijf het zeggen, onwijs vet spel!
Vind het alleen jammer dat het 22 min duurt voor het geinstalleerd is :S
Zelfde als jullie , ook zaterdagquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:36 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Wanneer hadden ze jou exemplaar verstuurd? De mijne Zaterdag. Verwacht m wel vandaag in de bus.
Ja dat gelukkig wel maar is wel vervelend als je die spel even mee wilt nemen naar een vriend om samen te spelen. Verder niks te klagen hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nou eenmalig kom je ook wel overheen toch
Ja dat gelukkig wel maar is wel vervelend als je die spel even mee wilt nemen naar een vriend om samen te spelen. Verder niks te klagen hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
Nou eenmalig kom je ook wel overheen toch
daar heb je wel een punt jaquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:50 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ja dat gelukkig wel maar is wel vervelend als je die spel even mee wilt nemen naar een vriend om samen te spelen. Verder niks te klagen hoor.
Schitterende rode kruisjes iddquote:Op donderdag 7 februari 2008 20:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
!!
We all want one!quote:sackboy vs silvia
to answer the commenters, silvia is french, and as far as we can tell a knitwear genius who created the sackboy entirely based on what she’d seen online of our game! we don’t have a pattern (yet?!) and we haven’t even seen the physical toy ourselves - so far only those two pics, sent by the magic of the interweb all the way from La Belle France. We all want one too!
Ik als dmc fanboy (quote:Op donderdag 7 februari 2008 19:56 schreef janrad het volgende:
Burnout en CoD4 zitten bij tourbeurten in mijn PS3 vast verder is er niet veel wat me kan boeien. Ik wacht wel op Rainbow6-2, GT5 en een beetje op MGS4. Ik heb mijn twijfels over DMC4.
Ja, dat vraag ik me ook af. Al die PSN-games die we hier nog niet hebben en dan een zeer karig aanbod van PS-classics. De EU-store is nog steeds relatief leeg...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:45 schreef Apekoek het volgende:
Wanneer en waar is Pain te verkrijgen? Zie hem niet op PSN, lijkt me wel lachen om te doen namelijk.
Yup. Waarschijnlijk heeft ie dus 1 verzenddag voor alle orders.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:25 schreef NutKees het volgende:
Iedereen gisteren zijn pakketje van 3BM gekregen? Mijn Burnout lag eindelijk in de bus,
Foto,squote:Op donderdag 7 februari 2008 15:29 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Zelfde als jullie , ook zaterdag![]()
Overigens heb ik mijn cooler erop zitten nu
Je hoort hem amper boven de ps3 uit, dat is met die Pelican wel anders.![]()
Het zal wel geen bal helpen,maar weet nu wel mooi dat mijn ps3 een temperatuur heeft van 42,3 graden![]()
![]()
![]()
Welcome to nextgen gamingquote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:37 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Yup. Waarschijnlijk heeft ie dus 1 verzenddag voor alle orders.
Moest wel meteen de 1.10 patch installeren van Burnout.. is dat normaal?![]()
Ja met patches ben ik inmiddels wel bekend... (zie mijn CoD frustratiequote:
quote:David Jaffe bevestigt Twisted Metal voor PS3
In het verleden zijn er al vele geruchten voorbij gekomen omtrent Twisted Metal voor de PlayStation 3. Hoewel zowel Sony als David Jaffe tot op heden de boot afhielden, verscheen er gisteren hard bewijs dat Twisted Metal wel degelijk naar de PS3 komt.
David Jaffe beloofde bij het uitbrengen van Twisted Metal Head On: Extra Twisted Edition voor de PS2, dat er een verborgen boodschap in zou zijn verwerkt, die onthult wat het volgende project van de ontwikkelaar Eat Sleep Play zal zijn. Tijdens het afspelen van de Dark Past video, welke meegeleverd is de PS2 game, worden cijfers opgemerkt die samen de geheime boodschap "Twisted Metal is on PSTHREE" vormen.
David Jaffe heeft bovenstaande bevinding vandaag bevestigd, en liet weten dat de gamers het bij het juiste eind hebben. Helaas kon Jaffe niet zeggen of het hier gaat om een downloadbare release op het PlayStation Network, of om een release op Blu-ray disk.
quote:Battlefield: Bad Company ligt midden juni in de winkels
Zopas heeft EA een lijst vrijgegeven met daarop wat games in combinatie met de datum waarop ze in de winkels te vinden zullen zijn. Opvallend is dat Battlefield: Bad Company, het spel dat voor de Playstation 3 en Xbox 360 werd ontwikkeld, nu eindelijk een definitieve releasedatum heeft gekregen: 19 juni 2008.
Daarnaast stond op de lijst te lezen dat er op diezelfde datum een Battlefield: Bad Company Limited Gold Edition zal verschijnen. Wat er precies in dit gelimiteerde pakket te vinden zal zijn is nog onduidelijk, maar hoogstwaarschijnlijk krijgen we op die vraag binnenkort een antwoord.
Weet je wat nog gekker is. Ik heb mijn disc eens bij iemand anders in de PS3 gedaan en daar de patch dus op geïnstalleerd. Maar toen degene van wie de PS3 was een paar dagen later zijn eigen schijf erin stak, moest de patch weer opnieuw geïnstalleerd wordenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:23 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Ja met patches ben ik inmiddels wel bekend... (zie mijn CoD frustratie) Maar wist niet dat er van burnout al een 1.10 patch was!
Overigens kan ik als ik op de bank zit de temperatuur niet aflezen.quote:
ik wil m ook maar je reageert niet meer op me pm's...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:14 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Overigens kan ik als ik op de bank zit de temperatuur niet aflezen.
Mijn ps3 staat te laag in het kasje. ik moet echt op de grond gaan liggen wil ik de temp aflezen
![]()
Maar hij koelt hem toch zeker 4 graden , en hij is echt muisstil![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk je dat het qua preformance nog iets toevoegd? Of is t alleen voor de sjiek?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:14 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Mijn ps3 staat te laag in het kasje. ik moet echt op de grond gaan liggen wil ik de temp aflezen
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ziet er goed uitquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:14 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, hij kan nu 3 games tegelijk spelen en als je op die knop links drukt zweeft ie 5 cm boven de grond.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:49 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Denk je dat het qua preformance nog iets toevoegd? Of is t alleen voor de sjiek?
Mijn DMC4 is er nog niet. Heb m gisteren bij MM gekocht. Die US versie verkoop ik wel weer.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:37 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Yup. Waarschijnlijk heeft ie dus 1 verzenddag voor alle orders.
Moest wel meteen de 1.10 patch installeren van Burnout.. is dat normaal?![]()
SOHE PMSJEquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:24 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Ja, hij kan nu 3 games tegelijk spelen en als je op die knop links drukt zweeft ie 5 cm boven de grond.
Wat denk je nou? Hij heeft dat ding alleen gekocht voor het blauwe lampje en veredelde thermometer. Ik zeg 100% gadget.
ik zou toch sweren dat de DMC4 demo er vorige week op gezet isquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:48 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik keek net voor eerst sinds maand / 2 maanden in de store, echt geen demos er bij ofzo
Wat een onzinquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:14 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Begin nu langzamerhand het idee te krijgen dat ik DMC4 toch moet gaan aanschaffenquote:Op donderdag 7 februari 2008 21:06 schreef Renzokuken het volgende:
[..]
Ik als dmc fanboy () kan zeggen dat ie echt geweldig is,
Demo van GT5 en niet als in GT HD? En stond ie dan in de NL store of in de amerikaanse / japanse. Heb nog steeds alleen maar een NL account, moet andere nog aanmaken.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:48 schreef janrad het volgende:
[..]
Begin nu langzamerhand het idee te krijgen dat ik DMC4 toch moet gaan aanschaffen. Overigens, de demo van GT5 staat ook weer in de store dus die ga ik weer downloaden en ik heb mij A-license in paradise city gehaald
.
Helleuuu Deacon_Tigra Leef je nog?? (pm)quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:27 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Hij koelt hem 3,5 graden, thats it.
Het zal wel iets helpen, maar het ging me meer om het lcd display
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |