Inderdaad! De persoon die de OP heeft geschreven is vast heel intelligent .. en sexy!quote:Op zondag 30 september 2007 22:11 schreef Espex het volgende:
Hey ik lees niet veel hier, maar je slaat de spijker wel op zon kop. Microsoft live shit is bagger. :p
dank jequote:Op zondag 30 september 2007 22:24 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Inderdaad! De persoon die de OP heeft geschreven is vast heel intelligent .. en sexy!
Anyway, tvp.
Vooral de combi intelligentie en sexyquote:Op zondag 30 september 2007 22:24 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Inderdaad! De persoon die de OP heeft geschreven is vast heel intelligent .. en sexy!
Anyway, tvp.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | [b]-Stukje geschiedenis-[/b] Eerst waren er geen pc's, toen wel. [b]-Ontwikkeling-[/b] PC\'s worden steeds sneller, voor de dommeren kwamen er consoles met minder mogelijkheden. [b]-Specs-[/b] Wat JIJ wilt! :D [b]-Besturing-[/b] Muis en toetsenbord, gamepadje, stuurwiel, tablet. Alles past op een USB poort! Revolutionair! :D [b]-Games-[/b] Heel veel, in alle genres! :D [b]-Waar over te praten-[/b] Dingen die geen eigen topic waard zijn, ontwikkeling in het algemeen, walgelijke microsoft live producten die naar de pc komen of diensten zoals steam en gametap, waar de toekomst van pc gaming waarschijnlijk ligt. [b]-Wat een kut OP :(-[/b] Ik heb jou geen betere zien maken. :{w [b]-Dus, wat doen we met FOK!?-[/b] Als je steam hebt, join de [url=steamcommunity.com/groups/fokgames]Fok!Games steam community![/url] [b]-Oude delen-[/b] http://forum.fok.nl/topic/1063346/1/50 [img]http://athena-hi.fontys.nl/users/174509/fok/centraalpc.png[/img] |
Gelukkig nietquote:Op zondag 30 september 2007 22:39 schreef Gamer_V het volgende:
Eigen roem stinkt niet.
Tevens de OP nog even, als iemand zich geroepen voelt er wat van te maken:
[ code verwijderd ]
Bron: De beste gamesite van Nederland en omstrekenquote:All UE3 games, for example, scale really well to two cores, and you get significantly more performance than single-core much of the time. Though UE3 and many other engines scale somewhat to 4 cores, the benefits aren't huge.
Gelukkig weten we allemaal dat je dat niet doetquote:Op maandag 1 oktober 2007 01:23 schreef dikkedorus het volgende:
Joh, het lijkt bijna dat ik weet waar ik het over heb
Ssssst, niet verklappen joh!quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gelukkig weten we allemaal dat je dat niet doet
Klopt. De andere twee cores van een quad core worden op het moment nog gebruikt voor bijvoorbeeld geluid. En als je al een goede geluidskaart hebt die de processor behoorlijk ontlast zal je weinig verschil merken. Neemt niet weg dat als ik een nieuwe pc zou moeten kopen ik zeker een Quad Core zou gaan overwegen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:13 schreef SpankmasterC het volgende:
Even doorgaan op die discussie in het vorige topic over quad- vs dualcore, Tim Sweeney van Epic heeft er het volgende over te zeggen:
[..]
Bron: De beste gamesite van Nederland en omstreken
Dus een dual-core blijft nuttiger, aldus een developer die er echt wel veel ervaring mee heeft.
Tijd voor een feestje.quote:Op maandag 1 oktober 2007 05:53 schreef Retuobak het volgende:
Nou jongens, na acht jaar is het eindelijk gelukt
Een centraal PC topic dat het eerste deel vol krijgt
Was inderdaad onder Vista. Bedankt voor de link. Hoop dat dit de oplossing is.quote:Op maandag 1 oktober 2007 11:50 schreef Retuobak het volgende:
Er was een virtual memory probleempje met Settlers las ik eerder trouwens?
Als het onder Vista was, installeer dan eens deze hotfix: http://support.microsoft.com/kb/940105
Zou het op moeten lossen
Altijd leuk, gamen op de pcquote:Op maandag 1 oktober 2007 11:50 schreef Retuobak het volgende:
Er was een virtual memory probleempje met Settlers las ik eerder trouwens?
Als het onder Vista was, installeer dan eens deze hotfix: http://support.microsoft.com/kb/940105
Zou het op moeten lossen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |