Misschien, maar ik werd er net vierkant uitgereden door godvergeten stomme GTi's getuned tot S-class, zit ik daar het stof te bijten met m'n TVR terwijl ik daar wel een sub 7.28 (of 29) mee heb gereden op de ring.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:35 schreef Opie het volgende:
Het irriteert me dat ik niet echt lekker kan meekomen tijdens online career races. In de D klasse heb ik een Peugeot 207 RC die tot aan de max geupgrade is (zodat ie nét geen C klasse wordt) met uiteraard ook aanpassing aan de gearbox, downforce, etc.
Maar alsnog kan ik qua laptimes niet echt redelijk meekomen. Ik eindig meestal in de middenmoot, maar m'n beste laptime is altijd ruim een seconde meer dan de winnaar. Misschien zuig ik gewoon
de golf R32 is geen slechte auto in de S klasse!quote:Op zondag 15 juli 2007 23:38 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Misschien, maar ik werd er net vierkant uitgereden door godvergeten stomme GTi's getuned tot S-class, zit ik daar het stof te bijten met m'n TVR terwijl ik daar wel een sub 7.28 (of 29) mee heb gereden op de ring.
Waar kun je dat zienquote:
Lancerquote:Op zondag 15 juli 2007 23:44 schreef rival het volgende:
[..]
de golf R32 is geen slechte auto in de S klasse!
toch is en blijft mijn favo S klasse auto een getunde Porsche Turbo (997)had ik als eerste en rij er nog steeds mee
die en de saleen S7 rijden op laguna seca snelste tijden in de S klasse.quote:
niet voor pure snelheid gaan, meer voor de grip!quote:Op maandag 16 juli 2007 09:18 schreef rival het volgende:
[..]
die en de saleen S7 rijden op laguna seca snelste tijden in de S klasse.
maar heb het geprobeerd met die auto's dat krijg ik niet voor elkaar....
Jep, die rijdt altijd zo verschrikkelijk langzaam door de bochtenquote:
porsche power!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:04 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Jep, die rijdt altijd zo verschrikkelijk langzaam door de bochten![]()
Jep, waardoor ik jou al kwijt benquote:Op maandag 16 juli 2007 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
porsche power!
hey maar de bochten van die porsche vallen toch wel mee? het is vooral die master die de boel altijd ophoud in de bochten
ja ik heb het hem ook even gezegt dat er veel mensen over hem klagen! en dat als iemand sneller is en hem voorbij gaat, hij dat moet laten gebeuren! oke je hoeft niet meteen op een recht stuk van het gas af (dat doe ik altijdquote:Op maandag 16 juli 2007 11:13 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Jep, waardoor ik jou al kwijt ben(Die gast moet trouwens echt gaan leren rijden, want dit kan mijn zusje nog beter
)
Maar als ik meestal al achter jou zit, rij je mij niet meer weg![]()
Ik ben van mening dat als je ingehaald wordt dat je wel ruimte moet laten. Je zult moeite moeten doen om erlangs te komen bij mij maar als je er dan ook eenmaal langs zit zal ik echt niet gaan rammen.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:21 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik heb het hem ook even gezegt dat er veel mensen over hem klagen! en dat als iemand sneller is en hem voorbij gaat, hij dat moet laten gebeuren! oke je hoeft niet meteen op een recht stuk van het gas af (dat doe ik altijd) maar niet ten koste van alles die persoon blokken en dan zeuren als je van de baan gaat!
vind ik wel gezellig
en ELKE keer als ie van de baan af gaat, ja daar heb je mazzel aan!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:25 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat als je ingehaald wordt dat je wel ruimte moet laten. Je zult moeite moeten doen om erlangs te komen bij mij maar als je er dan ook eenmaal langs zit zal ik echt niet gaan rammen.
Is wel gezellig ja, die gast laat zich lekker makkelijk opnaaien![]()
Veel mensen weten dan ook niet dat het makkelijker is om bij de corkscrew erbij te blijven om ze in de volgende 2 of 3 bochten in te halenquote:Op maandag 16 juli 2007 11:29 schreef Koploperkopper het volgende:
Mensen die inhalen in de corkscrew bij Laguna Seca.
Da's vragen om problemen!
En het mooiste is nog dat het hem gezegd wordt dat hij er toch wel vanaf vliegtquote:Op maandag 16 juli 2007 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
en ELKE keer als ie van de baan af gaat, ja daar heb je mazzel aan!terwijl je weet dat je max 8 bochten achter hem zit voor hij eraf gaat en je erlang kan
ja vorige keer gebeurde dat in enkele secondes!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:31 schreef gamefreek het volgende:
En het mooiste is nog dat het hem gezegd wordt dat hij er toch wel vanaf vliegt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |