abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52888927

Exclusief voor Alliance-leden: Het Laatste Nieuws lees je hier: FOK Press Agency (FPA)

Mededeling: de OP staat online!

Een online spel waar je via de aanschaf van infrastructuur, technologie, land en voorzieningen kan uitgroeien tot een machtig land. Verder is het van belang dat je de beste handelsrelaties aangaat (of misschien is dat wel het belangrijkste). Je kan oorlog voeren met andere landen of je bij een alliantie voegen (waarbij verschillende allianties om de zoveel tijd een soort van 'wereldoorlog' voeren). Dit hoeft echter niet, je kan er ook voor kiezen dat je een vreedzaam land wilt zijn en op die manier kan je niet aangevallen worden (maar je kan ook niet aanvallen). Neemt wel een uitdaging van het spel weg, als je in een oorlog verliest kun je namelijk in een anarchie gegooid worden, wat je bijvoorbeeld een maand aan investeringen kan kosten. Je kan ook je eigen bestuursvorm en nationale religie kiezen, maar het volk geeft aan of ze een andere staatsvorm of religie willen. Je hoeft daar niet op in te gaan, maar het is wel van belang, aangezien het meetelt in het welzijn (blije burgers werken harder). De mensen willen wel om de zoveel tijd een nieuwe bestuursvorm. Zo is het dat eerst mijn volk een democratie nastreefde, nu willen ze een totalitaire dictatuur (geen grappen). Je land kun je dus niet helemaal naar je eigen wil schapen, toch is het erg vermakelijk. Het spel kost je ongeveer 10 minuten per dag (en een 15 min. om je land aan te maken). (© rood_verzet)

HOE DOE IK MEE? 1) Wil je meedoen? Creëer je land HIER. NOTE: Je moet voor de teamkleur ORANJE kiezen. 2) Aanmelden bij de FOK! Alliance doe je zo: Edit my nation -> Alliance affiliation -> Specify other -> FOK 3) Registreer je op het FOK! Alliance forum. (voor hulp & subsidie)

BELANGRIJK OM TE WETEN - Geen andere nations attacken zonder toestemming - zie dit topic voor uitzonderingen en aanvragen van toestemming. - Er is een behoorlijke guide. - Je kunt dik geld verdienen met techdeals. Contact Sitethief/Mnoire en/of check het tech forum. - Je hoeft niet super actief te zijn, af en toe het nieuws lezen kan ook. - Onderteken ook ff het Charter - Als je fanatiek wordt, dan vind je vanzelf wel een leuke rol binnen FOK!

HANDIGE LINKS/TIPS: - IRC kanaal: http://www.esper.net/pjirc/index.html (#j FOK 1234) (mIRC: esper.net / #FOK)

- n00b? Lees dit dan eerst, zeer handig! Nation Building Guide ***** En nu je toch bezig bent, lees dit dan ook, How to Play? (Bedankt voor de tip Timmehhh)

- FOK!-Alliance website: http://www.fokalliance.com - Resources-lijst FOK! Alliance: http://www.wvhedw.nl/resource.html (raptorix)

Whizzkith: \"Wat richtlijnen voor beginners die zo goed mogelijk willen groeien\" - Infrastructure:Area of Influence = 2:1 (infrastructuur moet niet meer zijn dan 2x de grootte van je land) - Soldiers: minstens 20% van je populatie - Technology: 10 (niet minder, niet meer) - Tax Rate: 28% (altijd het beste) - Government Type: Monarchy (bijna altijd het beste)

FOK! Alliance, Raad van Vijf President Shawn Minister van Economische zaken - Shawn Minister van Binnenlandse zaken - Appelvla Minister van Defensie - El Jammos Minister van Buitenlandse zaken - Sitethief Minister van Integratie - Vacant
pi_52889250
Het heeft even geduurt maar hij is er!
Mijn Last.fm, Whatpulse en MAL profiel.
pi_52889608
tvp
  zondag 2 september 2007 @ 14:22:18 #4
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_52889942
Moggeh....
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_52918355
Ik voel binnen afzienbare tijd een grote oorlog aankomen, de hersentjes worden al gemasserd op het forum
  maandag 3 september 2007 @ 23:43:49 #6
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_52928760
quote:
Op maandag 3 september 2007 15:38 schreef Terecht het volgende:
Ik voel binnen afzienbare tijd een grote oorlog aankomen
Dat voel ik bijna iedere ochtend, vooral na 3 bakken koffie!
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_52934762
quote:
Op maandag 3 september 2007 23:43 schreef descendent1 het volgende:

[..]

Dat voel ik bijna iedere ochtend, vooral na 3 bakken koffie!
En, heb je tot nu toe immer gezegevierd?
pi_52937843
Hoop gepolder weer op het forum, wel al 4 presidentskandidaten
pi_52938288
TVP
  dinsdag 4 september 2007 @ 17:52:08 #10
162491 DiviFilius
Vigilate Deo Confidentes
pi_52961541
Stemt Lorenzius mensen. Gewoon doen. Als ik dat nog verder moet verduidelijken dan raad ik je aan nation states te gaan spelen

Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_52978183
Mike for president!
Even a broken clock is right twice a day.
pi_52979507
Ik roep op om NpO aan te vallen per direct!!
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_52990722
Tijd voor een post.
pi_53010197
Ik voorzie dat dit een topic met bijna alleen maar TVP's wordt, waardoor het weinig zin heeft om hem terug te vinden.

Is het wenselijk om dit topic wat meer leven in te blazen, ivm recrutering van nieuwe leden?
pi_53011031
Jammer dat hier minder overleg praat vind, is allemaal insource nu zeker.
SPAI SPAI!
"Is that a rain coat? " "Yes it is!" ;; "I Can't" "I have to return some videotapes"
CN - Proud former VE member Nation of Oosterpark
pi_53024716
Okay: voor noobs die hier zomaar uit nieuwsgierigheid op klikten: zin in een verslavend spelletje waar je nochtans met 2 minuten per dag klaar kunt zijn als je wilt? Wil je lekker de baas spelen over een argeloos zootje burgers dat hun belasting toch wel afdraagt, ook al besluit je dat ze communistische jainisten moeten zijn? Zin om met een paar linke muisklikken een ander land in puin te leggen zuiver omdat hun kop je niet aanstond? Grootheidswaanzin? Trek om eens lekker met geld te smijten zoals je nooit zal kunnen met je vmbo-tje? Narcistisch complexje? Altijd al op zoek naar een stel matties om online mee te hangen jeweetz maar niet spang genoeg? Aandachtshoer? Grijze muis met conworld-aspiraties? KLIK DAN HIER en je kunt extragratis je behoeften bevredigen met behulp van pwnende pixels. FOK THE WORLD!!! (=Planet Bob)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_53030219
Cananefatia is na kort een Republic geweest te zijn teruggekeerd naar een Monarchy, hoewel het volk zich nog roert en bepaalde elementen 'Democracy' eisen

en vandaag in het kader van het MarShawnplan 1 miljoen ontvangen en daar onder andere een Stadium van kunnen kopen, dankzij Appelvla
pi_53045196
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_53048009
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_53049819
TVP
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_53050073
Hoi mensen,
IK had een PM en ik doe mee !
pi_53050244
Username: VladimirPutin
Land: Sovjet Union
City: Moscow
Team: Oranje
pi_53050342
Ik heb dus ook gereageerd op de PM, moet alleen nog even wennen aan de hele interface van dit spel, het is allemaal net even wat gecompliceerder dan Travian of Tribal Wars.

Anyway, ook ik heb me aangemeld bij de FOK alliantie.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')