ja, heb hem sinds donderdag ofzo, ben nu mijn console telkens kwijt aan mijn zusquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:47 schreef twi het volgende:
quantas, wist niet dat jij 'm had, had ik je ook wel wat gestuurd
Waarom zet ik hier eigenlijk een verkapte tvp?
Vrouwen willen altijd altijd alles tegelijkquote:Op maandag 22 januari 2007 08:29 schreef Theamerican het volgende:
wat een kut spel wat een baggerspel gatverdame kleine klote tuin kan niet eens huizen neerzetten voor die mormels dacht dat je groot gebied kon bezitten
nog klein 4 x zo groot en je wilt me toch niet vertellen dat jij dit spel gespeelt heb he?quote:Op maandag 22 januari 2007 08:49 schreef twi het volgende:
[..]
Vrouwen willen altijd altijd alles tegelijkSpeel maar nu even, dan wordt je tuin na verloop van tijd automatisch 4 keer zo groot.
Nee, ik heb het niet gespeeld. Ik heb haar op m'n tanden en een Hell's Angels tattooquote:Op maandag 22 januari 2007 08:52 schreef Theamerican het volgende:
[..]
nog klein 4 x zo groot en je wilt me toch niet vertellen dat jij dit spel gespeelt heb he?![]()
was serieuse vraag hoorquote:Op maandag 22 januari 2007 08:54 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niet gespeeld. Ik heb haar op m'n tanden en een Hell's Angels tattooDan ga ik me toch niet met domme kleurige Pinata's bezig houden/
oke dus eigenlijk moet ik nog even volhouden en dan wordt van zelf leuk?quote:
Ik vond 't eigenlijk na een minuut of 5 al leuk. Als je het niks vindt, dan kan dat natuurlijk ook gewoon. Maar hoewel ik normaal gesproken best een hekel aan games met vrolijke kleurtjes heb, vond ik 'm geweldig.quote:Op maandag 22 januari 2007 09:00 schreef Theamerican het volgende:
[..]
oke dus eigenlijk moet ik nog even volhouden en dan wordt van zelf leuk?
Daarom is Viva Piņata juist leukerquote:Op maandag 22 januari 2007 09:20 schreef Theamerican het volgende:
animal crossing speel ik nog dagelijks weet niet waarom ik dat wel leuk vind en dit niet. lijkt namelijk in sommige dingen wel op elkaar en als ik eerlijk ben is viva pinata zelfs nog uitgebreider
oke hou dat spel wel voor als jullie er weer eens niet zijn speel ik het welquote:Op maandag 22 januari 2007 09:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Daarom is Viva Piņata juist leuker. Gaat dan niet zo snel vervelen
.
Oh jaquote:Op maandag 22 januari 2007 09:31 schreef Theamerican het volgende:
[..]
oke hou dat spel wel voor als jullie er weer eens niet zijn speel ik het wel
anyway heb je mij munten nog ontvangen ice? was wat dingen aan testen dus ook het versturen.
daar zei ik het niet voor hoorquote:Op maandag 22 januari 2007 09:32 schreef ijsmeis het volgende:
Ik stuur je morgen ook wel wat terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |