Weet het niet hoor? Zo krijg je toch een selecter groepje..quote:Op maandag 29 oktober 2007 21:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
1 groot team vind ik persoonlijk veel leuker en gezelliger.
Er kunnen maar 6 man in één team lieve schat. Zou mooi wezen als we er 3/4 teams uit kunnen halen, 4 zou in ieder geval TOP zijnquote:Op maandag 29 oktober 2007 21:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
1 groot team vind ik persoonlijk veel leuker en gezelliger.
nog ff oefenen voor COD4 onlinequote:Op dinsdag 30 oktober 2007 16:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Wie gaat er nou Call of Duty 3 (!) spelen als het superieure deel 4 van de 'echte' makers volgende week in de winkel ligt
?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 17:10 schreef Nebo het volgende:
Ik doe mij als je mij een 360, COD4, en Live gold opstuurt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:
met dat wachten ben ik het wel eens.. OPSCHIETEN GVDquote:Op woensdag 31 oktober 2007 22:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Arrrrgghhhhh.......ik kan niet meer wachten! RARRRRRWWWW!!!!!!!! I NEED BLOOD....FRESH BLOOD!!! NOW!!! NOW!!!! INFINITY!!! NOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit ziet er wel heel erg uit als een mod voor counterstrike source die ik ooit gespeeld heb..quote:Op woensdag 31 oktober 2007 21:34 schreef s0ul1991 het volgende:
Geen idee of mensen dit al een in een ander topic hebben gepost. De MP maps
vooral district klinkt goed:
[ afbeelding ]
Als ik eerst dat spel nou ens had..quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Het moment dat we van start gaan laat nog eventjes op zich wachten natuurlijk. Een lange warming-up kan natuurlijk geen kwaad![]()
Yep eerst alle maps maar eens spelenquote:Op dinsdag 6 november 2007 13:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Het moment dat we van start gaan laat nog eventjes op zich wachten natuurlijk. Een lange warming-up kan natuurlijk geen kwaad![]()
Mij het lijkt het verstandigste om met z'n allen op elkaar in te spelen de komende weken. Op basis hiervan maken we een goede balans in de teams. Of heb je een betere plan?quote:Op dinsdag 6 november 2007 14:05 schreef Trigalti het volgende:
Ja, maar hoe maken we de teams? Ik ken de helft van de opgegeven mensen hier ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |