Gameplay gaat weer belangrijk worden. UT2003 heb ik redelijk intensief gespeeld, en 2004 was gameplay technisch beter, maar het nieuwtje was er gewoon af. Jammer, want nu zitten de eigenaars met een spel wat inmiddels bar weinig gespeeld wordt in vergelijking met een half jaar terug...quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:31 schreef ViPeRII het volgende:
Hmm jah, ik zie weer een hoop grafisch geweld, maar ik hoop eigenlijk meer dat de gameplay van de originele Unreal Tournament weer terug komt. Tot nu toe vind ik dat nog de lekkerste
Er was ook gewoon een topic overquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:59 schreef Dubbeldrank het volgende:
Hier staat nog wat meer over de Unreal Engine 3
Autoraces in Assault? Ik denk dat je Onslaught bedoelt, en het mooie is dat Onslaught en Assault nu dus Conquest gaat heten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik las al dat Assault gaat verdwijnen en daarvoor in de plaats Conquest komt.
Hoeveel dat veradnert, boeit me niet echt....zolang de autoraces zoals in assault maar mogelijk blijven!
Man, wat heb ik me daar veel mee vermaakt (en nog steeds...)
quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik las al dat Assault gaat verdwijnen en daarvoor in de plaats Conquest komt.
Hoeveel dat veradnert, boeit me niet echt....zolang de autoraces zoals in assault maar mogelijk blijven!
Man, wat heb ik me daar veel mee vermaakt (en nog steeds...)
Nope, autoraces in Assaultquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Autoraces in Assault? Ik denk dat je Onslaught bedoelt, en het mooie is dat Onslaught en Assault nu dus Conquest gaat heten.
Eh, noem dan eens een map?quote:
Er is (gelukkigquote:
Nep-assaultquote:Op donderdag 1 maart 2007 08:18 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Hellbenderrace, Scorpionrace, SL-topia, Anotherrace, etc.
Zie hier een gerenommeerde Assaultserver met lekker veel races
edit: leuk filmpje over races.
Heb je ook helemaal gelijk in; het is amper Assault. Maar wel verdomde leukquote:
Met z'n allen in een digitale ballenbak is ook leukquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Heb je ook helemaal gelijk in; het is amper Assault. Maar wel verdomde leuk
Maar jij zal het vast wel niet l33t genoeg vinden eh
kloptquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:09 schreef fallrite het volgende:
[..]
Met z'n allen in een digitale ballenbak is ook leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |